Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repairs of the local highway O 070901 Rahiv – Kosiv Polayna – Kobyletsk Polayna km 0 + 000- km 35 + 700 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works". DK 021: 2015 - 45230000-8- Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Дмитренко Олена 380991902763 DPSMAD_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s" |
National ID: | 43427067 |
Contact point: |
Dmytrenko Elena 380991902763 DPSMAD_TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2020 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 35 269 039,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 176 345,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1058000 UAH |
Publication date: | 18 березня 2020 17:32 |
Enquiries until: | 08 квітня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 14 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 квітня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 35 269 039 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 176 345 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2020 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2020 17:29 |
ТД О 070901.docx | |
18 березня 2020 17:29 |
Оголошення англ. мов О 070901.doc | |
18 березня 2020 17:29 |
ДОДАТОК 6 проект договору 070901.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-13-000019 ● f86e366701744ad686799c03fee66db5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2020 № 19
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 13.05.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-03-18-001474-c 18.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-25 10:33:20
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі – «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070901 Рахів-Косівська Поляна-Кобилецька Поляна км 0+000-км 35+700 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-001474-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
чому тендерним комітетом допущено до аукціону учасників Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" та ТОВ "ШБУ-77", при цьому що у складі тендерних пропозицій містяться документи, які складені (видані) безпосередньо учасниками раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, зокрема антикорупційні програми та накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (Документи, необхідність подання яких учасником передбачена цією тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями (окрім документів, що видаються уповноваженими органами державної влади у формі та спосіб, визначений чинним законодавством, та документів договірного характеру), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, та за винятком випадків, коли умовами цієї документації передбачені інші строки видачі для окремого документу.)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-26 14:53:54
Відповідь на запит
ПОЯСНЕННЯ
на Запит Держаудитслужби України - 25.05.2020 10:33 у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070901 Рахів-Косівська Поляна-Кобилецька Поляна км 0+000-км 35+700 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-001474-c): «…постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: чому тендерним комітетом допущено до аукціону учасників Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" та ТОВ "ШБУ-77", при цьому що у складі тендерних пропозицій містяться документи, які складені (видані) безпосередньо учасниками раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, зокрема антикорупційні програми та накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (Документи, необхідність подання яких учасником передбачена цією тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями (окрім документів, що видаються уповноваженими органами державної влади у формі та спосіб, визначений чинним законодавством, та документів договірного характеру), повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів в електронній системі закупівель, та за винятком випадків, коли умовами цієї документації передбачені інші строки видачі для окремого документу.)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.»
Учасники ТОВ "ПБС" та ТОВ "ШБУ-77" у складі документів своїх Тендерних пропозицій надали антикорупційні програми та накази про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми відповідно до вимог п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації та п.2 Таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації оскільки вартість закупівлі за даними торгами складає 35 269 039,00 грн.
Антикорупційна програма юридичної особи та правовий статус Уповноваженого визначені статтями 62-64 Закону України «Про запобігання корупції».
Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника … в разі, якщо:
…
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Таким чином, антикорупційна програма та наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми складаються та затверджуються юридичною особою не залежно від участі у процедурах закупівель, а для виконання та дотримання правових та організаційних засад функціонування системи запобігання корупції в Україні, застосування превентивних антикорупційних механізмів, правил щодо усунення наслідків корупційних правопорушень.
Вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачають надання документів, необхідність подання яких учасником передбачена тендерною документацією, та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями, до яких не відносяться документи юридичної особи – учасника процедури закупівлі.
Підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників за зазначеною в запиті інформацією у замовника не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація надається у вкладенні.
2020-06-09 17:55:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява |
Дата публікації: | 16 червня 2020 |
Документи:
16 червня 2020 19:05
|
Електронний підпис |
16 червня 2020 19:05
|
Позовна заява вих 138_06 від 15.06.2020.pdf |
16 червня 2020 19:05
|
Позовна заява вих 138_06 від 15.06.2020.pdf.p7s |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" #32872788 |
Переможець |
33 847 299,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2021 15:22
|
Доп_3_51.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:49
|
Доп_2_51 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2020 14:59
|
Дод_угода_ПБС (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 16:49
|
Договір 51.pdf | укладений |
29 травня 2020 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 ч.4 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції до 19.04.2020) Відповідно до розділу 12 Договору внести зміни до пункту 1.2. розділу 1 та до п. 3.1. розділу 3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести змінидо Договору |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |