Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
1 320 000,00 UAH
UA-2020-07-29-008947-c b271839cd0b24402866bc5428b659295
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Євгенія Вікторівна

380577253120 depreestr_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40214227
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції , будинок 7
Контактна особа: Коваль Євгенія Вікторівна
380577253120
depreestr_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 липня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 14:27
Очікувана вартість: 1 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексне прибирання після будівельних робіт адміністративної будівлі Будинку нерухомості, що розташований за адресою м. Харків, майдан Павлівський, будинок 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за Договором на умовах післяоплати протягом 15 банківських днів з моменту надходження фінансування на розрахунковий рахунок Замовника, відповідно до вимог Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 13:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:38
Перелік змін.docx
06 серпня 2020 13:36
ТД_прибирання-2020 (нова редакція).docx
29 липня 2020 17:33
Проект договору.docx
06 серпня 2020 13:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2020 17:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:38
Перелік змін.docx
06 серпня 2020 13:36
ТД_прибирання-2020 (нова редакція).docx
29 липня 2020 17:32
ТД_прибирання-2020.docx
29 липня 2020 17:33
Проект договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-29-008947-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42809838
Дата подання: 28 серпня 2020 10:06
Скарга на неправомірні дії Замовника
Просимо розглянути нашу скаргу у додатку.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 вересня 2020 11:23
рішення від 01.09.2020 № 16492 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2020 11:23
рішення від 10.09.2020 №17035.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 21:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визначення товариства з обмеженої відповідальністю «СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ» переможцем процедури закупівлі - «ДК 021:2015 код 90910000-9 Послуги з прибирання (Комплексне прибирання після будівельних робіт адміністративної будівлі Будинку нерухомості, що розташований за адресою м. Харків, майдан Павлівський, будинок 4)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-29-008947-c.
Дата виконання рішення замовником: 13 жовтня 2020 16:37

Документи подані скаржником

28 серпня 2020 09:31
Скарга ХМР 28.08.2020.pdf

Документи подані замовником

07 вересня 2020 15:55
Пояснення до скарги.PDF
07 вересня 2020 15:56
Пояснення до скарги.docx
07 вересня 2020 15:57
Додаток 1.PDF
07 вересня 2020 15:57
Додаток 2.docx
07 вересня 2020 15:57
Додаток 3.pdf
07 вересня 2020 15:58
Додаток 4.pdf
07 вересня 2020 15:58
Додаток 5.pdf
07 вересня 2020 15:58
Додаток 6.pdf
13 жовтня 2020 16:11
Протокол №71 від 12.10.2020.pdf
13 жовтня 2020 16:36
Протокол №72 від 13.10.2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-20-000004 ● 4af563c9f23a43b6b349bfe355ff5703
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2020 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
18.08.2020 №167
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 18.08.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 18.08.2020 № 167

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
20 UA-2020-07-29-008947-c 29.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-31 10:25:30

Аргументовані заперечення до висновку.

Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушення Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
На час публікації оголошення про проведення відкритих торгів, на авторизованих майданчиках, через котрі Замовники публікують інформацію про закупівлю, відсутнє поле «інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції», що в свою чергу унеможливлює виконання вимог п.8 ч. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, зазначаємо, що у п.7 розділу І Загальні положення Тендерної документації зазначено Інформацію про мову (мови), якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Системи прогресивної очистки» не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначених статтею 16 Закону, Замовник вимагає від учасника довідку, складену у дозвільній формі, про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для забезпечення надання послуги, що закуповується. У довідці учасник повинен надати інформацію про наявність: пилососів (для вологого та сухого прибирання), поломийних машин, інвентарю, тощо.
На виконання зазначеної вимоги, ТОВ «Системи прогресивної очистки» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для забезпечення надання послуги, що закуповується, в якій відсутня будь-яка інформація щодо наявності в учасника інвентарю для надання послуг, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме підпункту 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Стосовно цього зауваження слід зазначити, що згідно діючого законодавства України не заборонено додатково залучати машини та механізми для виконання зобов’язань по договору, як за договорами оренди так і договорами надання послуг.
Крім того, тендерна документація не містить конкретної вимоги щодо обов’язкової наявності в учасника інвентарю.
Разом з тим, в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій достатніх для забезпечення надання послуг, що закуповуються від 05.08.2020 зазначено, що компанія має довгострокові контракти з постачальниками сучасної хімії та засобів гігієни, виробниками інвентарю та видаткових матеріалів.
Враховуючи вищевикладене, в учасника ТОВ «Системи прогресивної очистки» наявне все необхідне обладнання для надання послуг.
Крім того, підпунктом 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (згідно із ДОДАТКОМ 5 до тендерної документації).
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Системи прогресивної очистки» відсутні листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Вишневецької Тетяни Анатоліївни, Бернштеїна Александра, персональні дані яких зазначені в протоколі загальних зборів учасників ТОВ «Системи прогресивної очистки» від 24.07.2018 року та Ананченка Євгена, персональні дані якого зазначені в протоколі загальних зборів учасників ТОВ «Системи прогресивної очистки» від 27.12.2018 року.
Оскільки, для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів використовувались вищезазначені протоколи загальних зборів з персональними даними Вишневецької Т.І., Бернштеїна Александра та Ананченка Євгена, тендерна пропозиція ТОВ «Системи прогресивної очистки» не відповідає вимогам підпункту 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Стосовно цього зауваження слід зазначити, що підпункт 7 пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації не містить вимоги щодо надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах на всіх осіб, котрі значяться в тендерній пропозиції учасника.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" 949 143,36
UAH з ПДВ
934 959,96
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 986 910,25
UAH з ПДВ
935 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 1 095 411,36
UAH з ПДВ
949 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ" 1 299 951,00
UAH з ПДВ
1 286 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЯЛТІ ОРГАНІК" 1 307 000,00
UAH з ПДВ
1 287 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:36
Форма 1ДФ.pdf
13 серпня 2020 16:35
Фінансовий звіт.pdf
13 серпня 2020 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 16:35
свідоцтво.rar
13 серпня 2020 16:35
Проект договору.pdf
13 серпня 2020 16:35
Правила.rar
13 серпня 2020 16:35
Опис.pdf
13 серпня 2020 16:35
ліцензія.rar
13 серпня 2020 16:35
Лист відгук ТОВ АМБ.pdf
13 серпня 2020 16:35
Договір_624.rar
13 серпня 2020 16:35
Довідка ст 17.pdf
13 серпня 2020 16:35
Довідка код Статуту.pdf
13 серпня 2020 16:34
Гарантія_624.rar
13 серпня 2020 16:34
Витяг з ПДВ.pdf
13 серпня 2020 16:34
Витяг з ЄДР.pdf
13 серпня 2020 16:34
0000001900644260.1.0.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 17:47
Договір.pdf
13 серпня 2020 17:47
Гарантія.rar
13 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:33
25.витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2020 17:33
24. витяг_ПП _.pdf
13 серпня 2020 17:33
23.Опис.pdf
13 серпня 2020 17:33
22.Статут.pdf
13 серпня 2020 17:33
19. довідка ст17.pdf
13 серпня 2020 17:33
18.1 договір_НБУ.pdf
13 серпня 2020 17:33
18.2 відгук нбу.pdf
13 серпня 2020 17:33
16.2 Баланс ПП за 2019 рік.PDF
13 серпня 2020 17:33
16. довідка фін спром.pdf
13 серпня 2020 17:33
13.1 2 квартал 2020р.7z
13 серпня 2020 17:33
13. довідка працівники.pdf
13 серпня 2020 17:33
10. Довідка обладнання.pdf
13 серпня 2020 17:33
7. проект договору.pdf
13 серпня 2020 17:33
5. повноваження.pdf
13 серпня 2020 17:33
4. гарант лист миюч.pdf
13 серпня 2020 17:33
2.4 Сертифікат_ISO_9001.pdf
13 серпня 2020 17:33
2.3 Декларація _Kiter_2019.pdf
13 серпня 2020 17:33
2.1 сертифікат _Kiter_2019.pdf
13 серпня 2020 17:33
1. тендерна пропоз.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 17:39
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:38
19 лист погодження.pdf
13 серпня 2020 17:38
Re Звіт 1 ДФ ТОВ ІГС.zip
13 серпня 2020 17:38
16.2 Довідка про дохід.pdf
13 серпня 2020 17:38
16 Фін звіт 2019 .pdf
13 серпня 2020 17:38
15.1 Відгук ОЦЗ.pdf
13 серпня 2020 17:38
15.1 відгук газ україни.png
13 серпня 2020 17:38
14.1 накладні.pdf
13 серпня 2020 17:38
14.1 Накладні 2.PDF
13 серпня 2020 17:38
14.1 Накладна (2).pdf
13 серпня 2020 17:38
14.1 видаткові накладні.pdf
13 серпня 2020 17:38
13 Про субпідрядника.pdf
13 серпня 2020 17:38
12.1 Відомості ЄДРПОУ .pdf
13 серпня 2020 17:38
12 Витяг ЄДР.PDF
13 серпня 2020 17:38
10 Лист згода.pdf
13 серпня 2020 17:38
9 Проект договру.pdf
13 серпня 2020 17:38
3. Технічне завдання.pdf
13 серпня 2020 17:38
2.2 про захист довкілля.pdf
13 серпня 2020 17:38
1. тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 13:52
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:45
МВС.pdf
27 серпня 2020 13:45
ДФС.PDF
27 серпня 2020 13:45
01 Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 12:58
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:41
Свідоцтво_ФУ.PDF.rar
13 серпня 2020 12:41
Платіжне доручення.pdf
13 серпня 2020 12:41
30 Копія Баланс+Звіт.PDF
13 серпня 2020 12:41
30 Баланс+Звіт.pdf
13 серпня 2020 12:41
28 Document_USR_1006997115.pdf
13 серпня 2020 12:41
26 Субпідрядник.PDF
13 серпня 2020 12:41
25 Довкілля.PDF
13 серпня 2020 12:41
23 Лист-згоди.PDF
13 серпня 2020 12:41
22 Проект Договору.PDF
13 серпня 2020 12:41
20 ст 17.PDF
13 серпня 2020 12:41
17 Лист-Відгук Хол.адм..pdf
13 серпня 2020 12:41
17 Лист-відгук ПГ.pdf
13 серпня 2020 12:41
16 Аналог.договір.PDF
13 серпня 2020 12:41
14 Звіт 1ДФ (2 кв.2020).PDF
13 серпня 2020 12:41
13 Працівникі.PDF
13 серпня 2020 12:41
11 Копії вид.накл..PDF
13 серпня 2020 12:41
07 Копія Наказ Орлов.PDF
13 серпня 2020 12:41
05 Копія Протокол Орлов.PDF
13 серпня 2020 12:41
04 Гарант.лист (дез.).PDF
13 серпня 2020 12:41
03 Гарант.лист (якість).PDF
13 серпня 2020 12:41
01 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 19:13
наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"

ТОВ "РОЯЛТІ ОРГАНІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"
#37365048
Рішення скасоване 1 286 730,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 15:58
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"
#42809838
Рішення скасоване 934 959,96
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:05
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Рішення скасоване 935 900,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:05
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Рішення скасоване 949 140,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:05
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"
#37365048
Рішення скасоване 1 286 730,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:05
ТОВ "РОЯЛТІ ОРГАНІК"
#41308436
Рішення скасоване 1 287 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:05
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"
#42809838
Відхилено 934 959,96
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 14:40
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 935 900,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 14:51
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Відхилено 949 140,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 14:58
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОГРЕСИВНОЇ ОЧИСТКИ"
#37365048
Відхилено 1 286 730,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:02
ТОВ "РОЯЛТІ ОРГАНІК"
#41308436
Відхилено 1 287 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 15:09

Документи

18 серпня 2020 16:45
Електронний підпис

Документи

18 серпня 2020 17:03
Електронний підпис

Документи

18 серпня 2020 17:08
Електронний підпис

Документи

13 жовтня 2020 16:00
Електронний підпис

Документи

Документи

15 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис

Документи

15 жовтня 2020 14:45
Електронний підпис

Документи

15 жовтня 2020 14:54
Електронний підпис

Документи

15 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання норми частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) надаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: не надано документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункти 1-4 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи та інформація, що вимагаються згідно підпункту 1, підпункту 2, підпункту 3 та підпункту 4 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації;

Документи

16 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
16 жовтня 2020 15:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі