Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям в селищі Бориня Турківського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
2 620 738,00 UAH
UA-2020-06-17-005166-c b23466e667a741d99a2ad7c9f43ac793
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яворський Іван Євгенійови

380326934328 IVANKO1987@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БОРИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТУРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05290787
Місцезнаходження: 82547, Україна , Львівська обл., смт. Бориня, ВУЛ.ІВАНА ФРАНКА, будинок 4
Контактна особа: Яворський Іван Євгенійови
380326934328
IVANKO1987@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:32
Очікувана вартість: 2 620 738,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям в селищі Бориня Турківського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82547, Україна, Львівська область, Бориня, І.Франка, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів не більше 30 % вартості річного обсягу робіт протягом 10 календарних днів Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 10 календарних днів Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 13:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
25 червня 2020 13:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
25 червня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 13:48
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
25 червня 2020 09:04
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
25 червня 2020 13:48
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
25 червня 2020 09:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
17 червня 2020 14:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний договір
Дата подання: 18 червня 2020 16:10
Дата відповіді: 22 червня 2020 17:23
Шановний Замовнику. В тенедерній документації встановлена вимога надання аналогічних договорів. Вимога описнаа з приміткою - * під аналогічними договорами розуміються договори з облаштування/будівництва/реконструкції спортивного майданчика з комбінацією двох відтінків зеленого ворсу. Зазначаємо, що вимога про встановлення одного, двох або більше відтінків відноситься до дизайнеських та виконується за бажанням конкретного Замовника. На наше глибоке переконання кількість двох відтінків кольору значно звужує коло учасників, що обмежує конкуренцію. Так само і колір штучного покриття (в даному випадку - зелений) також не може бути умовою, яка обмежує коло учансиків. Разом з тим і у Вашому технічному завданні - в локальному кошторисі, на підставі якого буде складено кошторисну документацію зазначається лише позиція улаштування поля з штучної трави без зазначення а ні самих кольорів, а ні кількості відтінків кольорів. Питання, чи є увас можливість внести зміни до тендерної документації в частині зазаначення * під аналогічними договорами розуміються договори з облаштування/будівництва/реконструкції спортивного майданчика з штучним покриттям.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішенням VI сесії VII скликання за № 351 від 31 січня 2017 року «Про затвердження Обласної програми «Спортивний майданчик» на 2017 – 2021 роки» була затверджена програма Львівської області з облаштування спортивних майданчиків. Зі слів футбольних тренерів та спеціалістів дитячого футболу, навчання дітей гри у футбол, виконання різних вправ з м’ячом та без м’яча полегшується на полі, яке розділене смугами двох тонів одного кольору по два метри. Це надає дітям можливість: а) відпрацьовувати в захисті тримання однієї лінії; б) в нападі не втрапляти в офсайд; та багато інших навиків. А тренерам це допомагає якісніше та ефективніше контролювати різні аспекти гри та ефективніше навчати дітей. Розглядаючи впровадження майбутнього проекту Замовник врахував побажання молоді селища, гравців нашої дорослої футбольної команди, які приймали участь в футбольних турнірах на майданчиках такого та інших типів забарвлення килима в Турківському, Старосамбірському, Самбірському та інших районах. А також усе зацікавлене населення Борині надає перевагу виконання килима майданчика в поєднанні двох відтінків зеленого кольору смугами по два метри, що надає ще й кращого естетичного вигляду. Отже після неодноразових консультацій, побажань та порад з цього напрямку, ми вирішили побудувати майданчик зі штучним покриттям з влаштуванням двоколірного килима. В даній закупівлі – це бажання Замовника і воно доступне у виконанні будь-якому Учаснику та не є складним або таким, що обмежує конкуренцію
аналогічний договір
Дата подання: 18 червня 2020 16:28
Дата відповіді: 22 червня 2020 17:23
Тендерною документацією встановлена вимога: 2) Виконання аналогічних договорів* про виконання робіт з будівництва/облаштування або з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям де витримані обов’язкові технічні вимоги до міні-футбольного покриття, вказані в технічному завданні цієї документації за 2019 рік або за 2020 рік (подається як мінімум 3 копії завершених та завірених учасником договорів, мінімім 2 (два) з яких мають бути з Замовником державної або комунальної форми власності), та оригінали позитивних листів – відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданих не раніше квітня 2020 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організації які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів, де зазначено про дотримання обов’язкових технічних вимог до міні-футбольного покриття, вказаних в технічному завданні цієї документації . На наше переконання формулювання ".... де витримані обов’язкові технічні вимоги до міні-футбольного покриття, вказані в технічному завданні цієї документації " є дискримінаційним та таким, що звужує коло потенційних учасників. В технічному завданні зазанчені обов’язкові технічні вимоги до міні-футбольного покриття: "Колір ворсу – комбінація двох відтінків зеленого (однотонними смугами темно- та світлозеленого кольору шириною два метри) ; висота ворсу не менше 38 мм, загальна висота – не менше 40 мм, форма ворсу з поздовжнім ребром жорсткості; уся прямолінійна розмітка з одного краю суцільно зшита з основним покриттям зеленого килима;" По-перше, як розуміти Вашу вимогу (однотонними смугами темно- та світлозеленого кольору шириною два метри). Тобто однотонними, чи все ж темнозеленими та світлозеленими смугами? По-друге: чому саме учасники які виконували роботи тільки з двома відтінками, а не з одним чи трьома мають змогу приймати участь в цих торгах? Як колір матеріалу впливає на якість виконих робіт з влаштування дитячого майданичика з штучним покриттям? По третє: вимагати від учасників надання чіткої відповідності технічному завданню за цими торгами в трьох аналогічних договорах та у відгуках від інших замовників значно звужує конкурентне середовище.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На вашу вимогу повідомляємо, що вимогу про однотонні смуги темно- та світлозеленого кольору слід розуміти, що світлозелений – однотонний, темнозелений – однотонний. Тобто смуга шириною два метри – однотонна.
Рішенням VI сесії VII скликання за № 351 від 31 січня 2017 року «Про затвердження Обласної програми «Спортивний майданчик» на 2017 – 2021 роки» була затверджена програма Львівської області з облаштування спортивних майданчиків. Зі слів футбольних тренерів та спеціалістів дитячого футболу, навчання дітей гри у футбол, виконання різних вправ з м’ячом та без м’яча полегшується на полі, яке розділене смугами двох тонів одного кольору по два метри. Це надає дітям можливість: а) відпрацьовувати в захисті тримання однієї лінії; б) в нападі не втрапляти в офсайд; та багато інших навиків. А тренерам це допомагає якісніше та ефективніше контролювати різні аспекти гри та ефективніше навчати дітей. Розглядаючи впровадження майбутнього проекту Замовник врахував побажання молоді селища, гравців нашої дорослої футбольної команди, які приймали участь в футбольних турнірах на майданчиках такого та інших типів забарвлення килима в Турківському, Старосамбірському, Самбірському та інших районах. А також усе зацікавлене населення Борині надає перевагу виконання килима майданчика в поєднанні двох відтінків зеленого кольору смугами по два метри, що надає ще й кращого естетичного вигляду. Отже після неодноразових консультацій, побажань та порад з цього напрямку, ми вирішили побудувати майданчик зі штучним покриттям з влаштуванням двоколірного килима. В даній закупівлі – це бажання Замовника і воно доступне у виконанні будь-якому Учаснику та не є складним або таким, що обмежує конкуренцію.
Технічні вимоги до міні-футбольного майданчика
Дата подання: 18 червня 2020 19:30
Дата відповіді: 22 червня 2020 17:24
В технічних вимогах до міні-футбольного майданчика, прописана вимога: "Уся прямолінійна розмітка з одного краю суцільно зшита з основним покриттям зеленого килима", вона не відповідає засадам вільної конкуренції та дискримінує учасників закупівлі . Покриття завозиться в рулонах шириною 4м., а розмітка врізається та проклеюється на місці укладання покриття, що фактично не погіршує якість покриття. Просимо, внести зміни до технічних вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що умова ТД щодо «Уся прямолінійна розмітка з одного краю суцільно зшита з основним покриттям зеленого килима» була внесена на прикладах виконання такого склеювання килима на інших майданчиках зі штучним покриттям. Це зменшує кількість швів і таким чином забезпечує більшу міцність і цілісність покриву. Також повідомляємо, що вона не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників закупівлі. Скаржник не пояснив чому він не може виконати зазначені вимоги документації.
Технічні вимоги до міні-футбольного майданчика
Дата подання: 18 червня 2020 19:49
Дата відповіді: 22 червня 2020 17:25
Тендерною документацією встановлена вимога: 11) Кількість пучків: не менше ніж 10500 на м²; Дана вимога відображає показники тільки для одного виробника штучної трави. Решта виробників пропонують траву не гіршої якості, з більшою товщиною ворса, але з меньшою кількістю пучків. Дана вимога є дискримінаційною, просимо внести зміни до тендерної документаціїї "Кількість пучків: не меньше ніж 8288 на м.кв." Що відповідає нормам та характеристикам якісного покриття та засадам вільної конкуренції. Тендерною документацією встановлена вимога: 18) Волокно, яке використовується для виробництва штучної трави, повинно бути безпечним для дітей – не містити фталатів і свинцю; Просимо надати пояснення, потрібні підтверджуючи документи, чи надати лист від учасника, якщо повинні бути документи, які підтвержують дані аналізи, тоді данна вимога є дискримінаційною, так як дані випробування не є обов'язковими, а виробники штучної трави отримують европейські сертифікати, які підтверджують якість та безпечність. Просимо внести зміни по усуненню ціх дискриминаційних вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказана кількість пучків: не менше ніж 10500 на м² та інші параметри вимог до якості штучної трави задані з ціллю забезпечення закупівлі високоякісними матеріалами, особливо яким є штучна трава. Дана вимога відображає показники не тільки для одного виробника штучної трави. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки траву з такими вимогами вироблять такі виробники як Lemonta, Desso DLW Sports Systems, Domo Sport & Leisure Grass, Edel Grass Int., Italgreen, Lano, Polytan, Saltex та інші виробники.
Щодо безпечності використання, волокно дійсно повинно бути безпечним для дітей – не містити фталатів і свинцю інших шкідливих речовин. Додаткових документів для підтвердження зазначеної вимоги Замовником не вимагаються.
аналогічні договора
Дата подання: 19 червня 2020 17:58
Дата відповіді: 22 червня 2020 17:25
Тендерною документацією встановлена вимога, щодо виконання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва/облаштування або з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям де витримані обов’язкові технічні вимоги до міні-футбольного покриття, вказані в технічному завданні цієї документації за 2019 рік або за 2020 рік. Якщо в наших виконаних договорах зазначений початок 2018 рік, а закінчення виконання 2019 рік, це не буде помилкою ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що якщо буде подано аналогічний договір з датою початку робіт 2018 рік, а завершення 2019 рік то такий договір буде відповідати вимогам Замовника.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-17-005166-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", Код ЄДРПОУ:41729921
Дата подання: 22 червня 2020 16:59
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
17 червня 2020 року року БОРИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТУРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) оприлюднила на веб-порталі ProZorro оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» на закупівлю робіт «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям в селищі Бориня Турківського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Інші завершальні будівельні роботи (45450000-6) (ДК 021:2015) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-005166-c) (далі - Закупівля), де також була оприлюднена тендерна документація.
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Відповідно до частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що виконання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва/облаштування або з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям де витримані обов’язкові технічні вимоги до міні-футбольного покриття, вказані в технічному завданні цієї документації за 2019 рік або за 2020 рік. Учасник повинен надати мінімум 3 копії завершених та завірених учасником договорів, мінімум 2 (два) з яких мають бути з Замовником державної або комунальної форми власності. Також у частині 5 цієї документації зазначено, що під аналогічними договорами розуміються договори з облаштування/будівництва/реконструкції спортивного майданчика з комбінацією двох відтінків зеленого ворсу.
Згідно з п. 2 частини 2, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно до п. 3) ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тобто законодавцем встановлено імперативну норму, яка визначає, що замовник саме за предметом закупівлі повинен вимагати від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Однак у Тендерній документації Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору саме за технічними вимогами, що встановлені у Тендерній документації, що не відповідає положенням ст. 16 Закону.

Крім того дана вимога є дискримінаційною, оскільки роботи з облаштування/будівництва/реконструкції спортивного майданчика з комбінацією двох відтінків зеленого ворсу є специфічним видом робіт. Крім того у тендерній документації ви вимагаєте надання договорів, з виконання вище зазначених робіт, укладених та виконаних протягом 2019-2020 років.
Вище зазначені вимоги звужують потенційне коло учасників, які мають необхідне обладнання та можуть відповідати технічним характеристиками, що наведені у вашій тендерній документації, однак вища зазначена вимога унеможливлює їхню участь в даній процедурі закупівлі.
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівного ставлення до них.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір». Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації порушують передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням.

На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «відкриті торги» на закупівлю робіт «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям в селищі Бориня Турківського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Інші завершальні будівельні роботи (45450000-6) (ДК 021:2015) (ідентифікато закупівлі: UA-2020-06-17-005166-c), а саме:
1. у частині 5 розділу 3 Тендерної документації після «2) Виконання аналогічних договорів* про виконання робіт з будівництва/облаштування або з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям де витримані обов’язкові технічні вимоги до міні-футбольного покриття» виключити словосполучення «вказані в технічному завданні цієї документації»;
2. виключити «* під аналогічними договорами розуміються договори з облаштування/будівництва/реконструкції спортивного майданчика з комбінацією двох відтінків зеленого ворсу».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 червня 2020 08:51
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником будуть частково внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-06-17-005166-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", Код ЄДРПОУ:41729921
Дата подання: 22 червня 2020 17:40
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
17 червня 2020 року БОРИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТУРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) оприлюднила на веб-порталі ProZorro оголошення про проведення процедури закупівлі «відкриті торги» на закупівлю робіт «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям в селищі Бориня Турківського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Інші завершальні будівельні роботи (45450000-6) (ДК 021:2015) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-005166-c) (далі - Закупівля), де також була оприлюднена тендерна документація.
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Відповідно до частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що виконання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва/облаштування або з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям за 2019 рік або за 2020 рік. Учасник повинен надати мінімум 3 копії завершених та завірених учасником договорів, мінімум 2 (два) з яких мають бути з Замовником державної або комунальної форми власності.
З вище наведеного випливає, що прийняти участь в даній процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору з виконання робіт з будівництва/облаштування або з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям, у кількості не менше як 3 укладених договори протягом 1 року та 6 місяців, що значно звужує коло потенційних учасників та є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Вважаємо, що дії замовника у встановленні вище наведеної вимоги умови Тендерної документації порушують один із принципів здійснення публічних закупівель – недискримінація учасників, визначеного ст. 5 Закону, та рівного ставлення до них та вимоги ч. 4 ст. 22 Закону, згідно якого тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівного ставлення до них.
Згідно з п. 2 частини 2, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір». Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації порушують передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням.

На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «відкриті торги» на закупівлю робіт «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям в селищі Бориня Турківського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Інші завершальні будівельні роботи (45450000-6) (ДК 021:2015) (ідентифікато закупівлі: UA-2020-06-17-005166-c), а саме:
1. у частині 5 розділу 3 Тендерної документації після «2) Виконання аналогічних договорів* про виконання робіт з будівництва/облаштування або з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям де витримані обов’язкові технічні вимоги до міні-футбольного покриття, вказані в технічному завданні цієї документації» виключити словосполучення «за 2019 рік або за 2020 рік»;
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 20:01
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовник дає можливість подати учаснику аналогічні договори не за конкретний рік, а за 2019 рік або 2020 рік. Учасники, які є постійними виконавцями на ринку зможуть підтвердити свій досвід зазначеною кількістю договорів за цей період. Також повідомляємо, що вимога документації не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників закупівлі. Скаржник не пояснив чому він не може виконати зазначені вимоги документації.

Документи подані скаржником

22 червня 2020 16:58
Вимога 1.docx

Документи подані скаржником

22 червня 2020 17:40
Вимога 2.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-17-005166-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ", Код ЄДРПОУ:41729921
Дата подання: 26 червня 2020 17:39
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Липківського, 45 м. Київ-35, 03680 тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42, http://www.amc.gov.ua, код ЄДРПОУ 00032767 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТПК «Будспорт» Місцезнаходженняґ: вул..Козельницька, 4, офіс 6, м.Львів, 79026 ЄДРПОУ 41729921 Електронна адреса: budsportua@gmail.com Замовник, дії або бездіяльність якого оскаржується: БОРИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТУРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Місцезнаходження: 82547, Україна , Львівська обл., смт. Бориня, ВУЛ.ІВАНА ФРАНКА, будинок 4 ЄДРПОУ: 05290787 Електронна адреса: IVANKO1987@UKR.NET Ідентифікатор (номер) закупівлі: UA-2020-06-17-005166-c СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації Боринською селищною радою Турківського району Львівської області (далі – Замовник) 17 червня 2020 р. було оголошено процедуру закупівлі «відриті торги» на закупівлю робіт з «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям в селищі Бориня Турківського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-005166-c. Період оскарження, який встановлений у вище зазначеній процедурі закупівлі: до 28 червня 2020 року 00:00 год. Кінцевий строк подання пропозицій : до 02 липня 2020 року 18:00 год. Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТПК «Будспорт» маємо намір взяти участь в даній процедурі закупівлі та вважаємо умови, що викладені в тендерній документації, порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», і є дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, виходячи з наступного: У частині 5 розділу ІІІ. Інструкції підготовки тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в пункті 2) якого зазначено, що учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції як мінімум 3 копії завершених та завірених учасником договорів, мінімум 1 (один) з яких укладений на виконання робіт з дотриманням обов’язкових технічних вимог до міні-футбольного покриття вказаного в технічному завданні цієї документації. В примітках до вище згаданого пункту зазначено, що під дотриманням вимог до міні-футбольного покриття аналогічного договору розуміються договори з облаштування/будівництва/реконструкції спортивного майданчика з комбінацією двох відтінків зеленого ворсу. Крім того в п. 6) розділу ІІ «Технічні вимоги до міні-футбольного майданчика» Технічного завдання до тендерної документації Замовником визначено, що колір ворсу, синтетичного покриття «штучна трава» для гри в міні-футбол, повинен бути з комбінацією двох відтінків зеленого. З вище наведено слідує, що учасник у складі пропозиції повинен надати аналогічний договір на виконання робіт, які передбачали таку ж технічну вимогу, що зазначена у Технічному завданні Замовника, а саме: облаштування/будівництво/реконструкція спортивного майданчика з комбінацією двох відтінків зеленого ворсу. Згідно з п. 2 ч. 2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п. 3) ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто законодавцем встановлено імперативну норму, яка визначає, що замовник саме за предметом закупівлі повинен вимагати від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Однак у Тендерній документації Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору саме за технічними вимогами, що встановлені у Технічному завданні до Тендерній документації, а не за предметом закупівлі, що не відповідає положенням п. 3) ч. 2 ст. 16 Закону. У п. 22) ч. 1 ст. 1 Закону зазначено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з п. 33) ч. 1 ст. 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Вважаємо, що законодавець передбачаючи можливість для Замовника встановлення такого кваліфікаційного критерію, стави за мету виключити тих учасників, що не мають досвіду у відповідному предметі закупівлі і, відповідно, не зможуть якісно виконати договір. Предметом даної закупівлі є «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям в селищі Бориня Турківського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Інші завершальні будівельні роботи (45450000-6) (ДК 021:2015)». З огляду на це, вважаємо, що у відповідності до п. 3) ч. 2 ст. 16 та п. 22) ч. 1. Ст.. 1 Закону Замовник в праві вимагати, щоби учасники мали досвід виконання робіт (надання послуг) з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям. Натомість, Замовник встановлює додаткові, непередбачені Законом обмеження щодо видів робіт, які б мали би бути виконані учасником за аналогічним договором. Крім того, використання механізмів та техніки а також застосування методів при здійсненні облаштування/будівництво/реконструкція спортивного майданчика штучною травою є однаковим незалежності від кольору штучної трави. Також звертаємо увагу колегії АМКУ на те, 22 червня 2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель по даній процедурі закупівлі було оприлюднено вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, в які заявник просив внести зміни до тендерної документації виключити вимогу, що стосується надання аналогічних договорів, де витримані обов’язкові технічні вимоги щодо міні-футбольного покриття вказані в технічному завдання цієї документації та вимогу, де зазначено, що під аналогічними договорами розуміються договори з облаштування/будівництва/реконструкції спортивного майданчика з комбінацією двох відтінків зеленого ворсу. Замовник 25 червня 2020 року надав відповідь на вимогу, де зазначив, що Замовником будуть частково внесені зміни до тендерної документації та в той же день вніс зміни до тендерної документації та додав, що учасник повинен надати мінімум 1(один) договір, який з яких укладений на виконання робіт з дотриманням обов’язкових технічних вимог до міні-футбольного покриття вказаного в технічному завданні цієї документації. Однак жодних змін, які б стосувалися того, що зазначено у вимозі в кінцевому результаті Замовником не було внесено. Крім того дане положення Тендерної документації є дискримінаційним та штучно звужує конкуренцію, що призводить до дискримінації потенційних учасників (у тому числі і нас), оскільки прийняти участь в даній процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають аналогічний договір на виконання робіт, які передбачали таку ж технічну вимогу, що зазначена у Технічному завданні Замовника, а саме: облаштування/будівництво/реконструкція спортивного майданчика з комбінацією двох відтінків зеленого ворсу. Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівного ставлення до них. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Керуючись ст. ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Боринською селищною радою Турківського району Львівської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «відкриті торги» на закупівлю робіт «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям в селищі БориняТурківського району Львівської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) Інші завершальні будівельні роботи (45450000-6) (ДК 021:2015) (ідентифікато закупівлі: UA-2020-06-17-005166-c) та виключити: - у частині 5 розділу 3 Тендерної документації після «2)Виконання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва/облаштування або з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям за 2019 рік або за 2020 рік (подається як мінімум 3 копії завершених та завірених учасником договорів, мінімум 2 (два) з яких мають бути з Замовником державної або комунальної форми власності» виключити «як мінімум 1(один) з яких з дотриманням обов’язкових технічних вимог до міні-футбольного покриття*, вказаного в технічному завданні цієї документації)»; - виключити «* під дотриманням вимог до міні – футбольного покриття аналогічного договору розуміються договори з облаштування/будівництва/реконструкції спортивного майданчика з комбінацією двох відтінків зеленого ворсу». Додаток: 1. Платiжне доручення. Директор ТзОВ «ТПК «Будспорт» Семак П. М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 20:37

Документи подані скаржником

26 червня 2020 18:13
Платіжне доручення.pdf
26 червня 2020 18:13
Скарга Бориня.docx
26 червня 2020 18:13
Скарга Бориня.pdf

Документи подані замовником

06 липня 2020 12:25
пояснення в АМКУ.doc
06 липня 2020 12:25
Пояснення.pdf
06 липня 2020 12:25
експертний звіт.pdf
06 липня 2020 12:27
експертний звіт.pdf
06 липня 2020 12:27
пояснення в АМКУ.doc
06 липня 2020 12:27
Пояснення.pdf
08 липня 2020 15:11
Виконком.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 2 289 000,00
UAH з ПДВ
2 289 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВИЙ ТАРТАК" 2 394 436,00
UAH з ПДВ
2 394 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 19:49
Електронний підпис
02 липня 2020 16:47
Електронний підпис
02 липня 2020 16:46
238.imd
02 липня 2020 16:46
4.3. Лист-пояснення.pdf
02 липня 2020 16:46
Рейтинг.zip
02 липня 2020 16:46
Рейтинг_Скан.pdf
02 липня 2020 16:46
Ліцензія_скан.pdf
02 липня 2020 16:46
Лiцензiя.zip
02 липня 2020 16:46
Гарантия_4231.zip
02 липня 2020 16:46
Довіреність_скан.pdf
02 липня 2020 16:46
Довiренiсть_Рижий.zip
02 липня 2020 16:45
44. Витяг ЄДР.pdf
02 липня 2020 16:45
43. Виписка ЄДР.pdf
02 липня 2020 16:45
41. Витяг пл. ПДВ.pdf
02 липня 2020 16:45
37. Проект договору.pdf
02 липня 2020 16:45
38. Відомості про п-во.pdf
02 липня 2020 16:45
18.5. Лист - пояснення.pdf
02 липня 2020 16:45
19. Захист довкілля.pdf
02 липня 2020 16:45
18.4. Декларація ОП.pdf
02 липня 2020 16:45
12.1. ВПВ 17.pdf
02 липня 2020 16:45
14. Згода з ТЗ.pdf
02 липня 2020 16:45
12.9. ВПВ 17.pdf
02 липня 2020 16:45
12.6. ВПВ 17.pdf
02 липня 2020 16:45
12.8. ВПВ 17.pdf
02 липня 2020 16:45
11.2. Фін.спроможність.pdf
02 липня 2020 16:44
9. Фін.звітність.pdf
02 липня 2020 16:44
12.5. ВПВ 17.pdf
02 липня 2020 16:44
12.4 ВПВ 17.pdf
02 липня 2020 16:44
12.3. ВПВ 17.pdf
02 липня 2020 16:44
12.2. ВПВ 17.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:23
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:04
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:00
Довідка_20206656140170739978.pdf.p7s
14 серпня 2020 14:07
Електронний підпис
14 серпня 2020 14:06
Довідка про ст 17 001.jpg
14 серпня 2020 08:28
Електронний підпис
14 серпня 2020 08:26
виписка з ЄРДР.pdf
13 серпня 2020 09:20
Електронний підпис
12 серпня 2020 22:29
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:57
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:55
Фінзвіт 002.jpg
10 серпня 2020 17:55
Фінзвіт 001.jpg
10 серпня 2020 17:55
Трудова Цегенько В.Д 001.jpg
10 серпня 2020 17:55
Лист ВО Турка 001.jpg
10 серпня 2020 17:55
Ду_2 147809,98.jpeg
10 серпня 2020 17:55
Ду_1 50000,00.jpeg
10 серпня 2020 17:55
4 акт 147809,98_стор.2.jpeg
10 серпня 2020 17:55
4 акт 147809,98_стор.1.jpeg
02 липня 2020 16:26
Електронний підпис
02 липня 2020 10:44
Електронний підпис
02 липня 2020 10:40
Листи гарантії.7z
02 липня 2020 10:40
33 Проект договору.7z
02 липня 2020 10:40
1 Гарантія Бориня.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ТОВ "НОВИЙ ТАРТАК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Відхилено 2 289 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 12:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 15:01
ТОВ "НОВИЙ ТАРТАК"
#38798218
Переможець 2 394 436,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 11:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 11:54

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. В складі пропозиції не подано як мінімум 1 (один) аналогічний договір про виконання робіт з будівництва/облаштування або з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям за 2019 рік або за 2020 рік з дотриманням обов’язкових технічних вимог до міні-футбольного покриття*, вказаного в технічному завданні цієї документації). * під дотриманням вимог до міні – футбольного покриття аналогічного договору розуміються договори з облаштування/будівництва/реконструкції спортивного майданчика з комбінацією двох відтінків зеленого ворсу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Як мінімум 1 (один) аналогічний договір про виконання робіт з будівництва/облаштування або з реконструкції спортивного майданчика зі штучним покриттям за 2019 рік або за 2020 рік з дотриманням обов’язкових технічних вимог до міні-футбольного покриття*, вказаного в технічному завданні цієї документації). * під дотриманням вимог до міні – футбольного покриття аналогічного договору розуміються договори з облаштування/будівництва/реконструкції спортивного майданчика з комбінацією двох відтінків зеленого ворсу та оригінал позитивного листа – відгуку про співпрацю відповідно до наданого Учасником аналогічного договору виданого не раніше квітня 2020 року, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організації яка зазначена в довідці про виконання аналогічних договорів, з додаванням фотографій виконаного об'єкту згідно поданого договору), а також оформлених на його виконання довідок про вартість виконаних учасником будівельних робіт за формою КБ-3.

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. В складі пропозиції подано довідку про наявність працівників де зазначено, що директор Цегенько В.Д. працює за основним місцем роботи. В складі пропозиції не подано копії трудової книжки(перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) 2. Не подано завірена учасником копія балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за 2019 рік або І квартал 2020 року (в разі якщо учасником не подається звіт про рух грошових коштів або Учасник є новоствореною юридичною особою то він надає довідку в довільній формі про підстави неподання такого звіту чи податкової декларації). Зазначені документи повинні містити підтвердження їх отримання відповідними уповноваженими органами (штамп, електронна квитанція тощо). 3. В складі пропозиції подано довідку про виконання аналогічних договорів, зокрема з Топільницькою сільською радою Старосамбірського району Львівської області на суму 689 741,00 грн . Однак в складі пропозиції подано договір з Топільницькою сільською радою Старосамбірського району Львівської області «Реконструкція існуючого спортивного майданчика під спортивний майданчик зі штучним покриттям розміром 42х22 метра по вул.Монастирська в с.Топільниця Старосамбірського району Львівської області» №1 від 22.11.2019р. та додаткову угоду на загальну суму 709 867,32 грн. Акти форми КБ3 подані на суму 689 741,00 грн. 4. В складі пропозиції подано договір з Старосамбірською районною радою Львівської області «Реконструкція майданчика із штучним покриттям в м.Старий Самбір, вул. Л.Галицького,40» №1 від 26.06.2019р. та додаткові угоди на загальну суму 963 822,27 грн. Акти форми КБ3 подані на суму 816 012,29 грн. 5. В складі пропозиції подано договір з Відділом освіти Турківської РДА Львівської області «Облаштування спортивного майданчика зі штучним покриттям у с. Н. Яблунька, вул. Шкільна 259, Турківського району Львівської області» №113 від 16.07.2019р. на загальну суму 1 388 588,00 грн. Згідно даних системи ProZorro (ідентифікатор закупівлі (UA-2019-07-16-000077-c) була укладена додаткова угода №1. В складі пропозиції не подано додаткову угоду №1, а також Акти форми КБ3 подані на суму 940 513,00 грн. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 4. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 5. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Копія трудової книжки Цегенька В.Д. (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) 2. Завірена учасником копія балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за 2019 рік або І квартал 2020 року або податкова декларація платника єдиного податку для фізичних осіб - підприємців за І квартал 2020 року або за 2019 рік, якщо учасник фізична особа - підприємець є платником ПДВ. (в разі якщо учасником не подається звіт про рух грошових коштів або Учасник є новоствореною юридичною особою чи ФОП або фізичною особою то він надає довідку в довільній формі про підстави неподання такого звіту чи податкової декларації). Зазначені документи повинні містити підтвердження їх отримання відповідними уповноваженими органами (штамп, електронна квитанція тощо). 3. В довідці про виконання аналогічних договорів вказати коректну суму договору з Топільницькою сільською радою Старосамбірського району Львівської області та надати акти форми КБ3 подані на виконання договору з Топільницькою сільською радою Старосамбірського району Львівської області «Реконструкція існуючого спортивного майданчика під спортивний майданчик зі штучним покриттям розміром 42х22 метра по вул.Монастирська в с.Топільниця Старосамбірського району Львівської області» №1 від 22.11.2019р. на суму 709 867,32 грн або лист від Замовника з вказанням суми фактично виконаних робіт з наданням актів КБ3, що відповідають сумі вказаній в листі. 4. Акти форми КБ3 подані на виконання договору з Старосамбірською районною радою Львівської області «Реконструкція майданчика із штучним покриттям в м.Старий Самбір, вул. Л.Галицького,40» №1 від 26.06.2019р. на суму 963 822,27 грн. або лист від Замовника з вказанням суми фактично виконаних робіт з наданням актів КБ3, що відповідають сумі вказаній в листі 5. Додаткову угоду №1 до договору №113 від 16.07.2019р. з Відділом освіти Турківської РДА Львівської області (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-16-000077-c) «Облаштування спортивного майданчика зі штучним покриттям у с. Н. Яблунька, вул. Шкільна 259, Турківського району Львівської області» та акти форми КБ3 подані на суму 1 388 588,00 грн. або лист від Замовника з вказанням суми фактично виконаних робіт з наданням актів КБ3, що відповідають сумі вказаній в листі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОВИЙ ТАРТАК"
#38798218
2 394 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:15
тартак.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 09:27
ду 3 бор.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 12:54
Договір 2.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 12:53
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 12:47
Договір1.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 12:51
договірна ціна (1).PDF укладений
28 серпня 2020 12:50
графік виконання.PDF укладений
28 серпня 2020 12:50
договір.PDF укладений
28 серпня 2020 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 27/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткове фінансування
Номер договору про закупівлю: 27/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткове фінансування
Номер договору про закупівлю: 27/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення фінансування
Номер договору про закупівлю: 27/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML