Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи на розроблення проектної документації об’єкту будівництва: «Реконструкція центрального будинку культури пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. за адресою: вул.Соборна,183, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області»
Очікувана вартість
6 500 000,00 UAH
UA-2024-06-21-010495-a b22bb1f737f84d8589ccbfba91bb5581
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Волохонський

+380442067433 tender_tender_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Олександр Волохонський
+380442067433
tender_tender_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2024 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2024 00:00
Початок аукціону: 05 липня 2024 13:08
Початок аукціону: 05 липня 2024 13:08
Очікувана вартість: 6 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи на розроблення проектної документації об’єкту будівництва: «Реконструкція центрального будинку культури пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. за адресою: вул.Соборна,183, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до проекту договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 21 червня 2024 18:13

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 червня 2024 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2024 18:13
ТД .pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-06-21-010495-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ", Код ЄДРПОУ:36818766
СКАРГА щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника закупівлі UA-2024-06-21-010495-a
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) 21.06.2024 року було прийнято рішення, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи №159 про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з Роботи на розроблення проектної документації об’єкту будівництва: «Реконструкція центрального будинку культури пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. за адресою: вул.Соборна,183, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-06-21-010495-a) (далі – процедура закупівлі). Очікувана вартість процедури закупівлі 6 500 000,00 грн. з ПДВ. Кінцевою датою подання пропозицій визначено 00:00 05.07.2024 р. 05.07.2024 р. відбувся аукціон, учасниками якого стали: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНСІС ГРУП" ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА" 12.07.2024 року, протокольним рішенням (протокол) 185, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (код ЄДРПОУ 36818766). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (далі – Скаржник), не погоджується з вищезазначеним рішенням уповноваженої особи. Підстави дискваліфікації Скаржника: 1. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Однак, в тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 2 п.1 враховано розрахунковий показник 1,5 га, що не відповідає п.16 Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до якої площа забудови орієнтовно 5100 м2. 2. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). В тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 3 п.10 враховано показник Ц=100, але відповідно ЗЦВР-82 зі змін 90р. Частина 1, табл. 1-86, п.1-1 показник відповідає Ц=150. Зазначене рішення Замовника хибне та не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), та повинно бути скасоване з огляду на наступне: По-перше: Відповідно п.16 Додатку 2 до тендерної документації зазначений показник 5100 м2 – є площею забудови (орієнтовно). Розрахунковий показник 1,5 га (Кошторис № 2 п.1) - є показником інженерно-геодезичних вишукувань. Замовник не вірно трактує надану інформацію. Розрахунковий показник не має бути таким самим як площа забудови. Інженерно-геодезичні вишукування виконуються безпосередньо місцевості, що забезпечує вивчення природних і техногенних умов територій (ділянок) об'єктів будівництва, розроблення прогнозів взаємодії об'єктів будівництва з навколишнім середовищем, розроблення усіх видів проектів (у тому числі інженерної підготовки територій, захисту територій і об'єктів від небезпечних процесів). Тобто інженерно-геодезичні вишукування виконуються як на території для забудови, так і на території навколо неї. Також Замовником у п. 10 Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Інженерні вишукування виконати у обсязі, достатньому для виконання», саме відповідно цього пункту Скаржником надано розрахунковий показник 1,5 га у п.1 Кошторису №2. По-друге: Скаржником у п. 10 Кошторису №3 зазначено: «Складання програми (проєкту виконання) інженерно-геодезичних і гідрографічних вишукувань. Вартість вишукувань до 2 тис.крб.» та враховано показник Ц=100, що відповідає п.1-1 табл. 1-86, частина 1 ЗЦВР-82 зі змінами 90 р. Збірник цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва з Доповненнями є діючим. Також надаємо посилання на ЗЦВР-82 зі змінами 90 р., який є у вільному доступі на Online сервісі для роботи з нормативними документами БУДСТАНДАРТ: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=5565 Таким чином, Замовник помилково вважає вірним показник Ц=150, оскільки дані вимоги не передбачені Додатком 2 до тендерної документації. Пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника свідчить про безумовне порушення прав Скаржника. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником допущено дискримінацію учасника цієї закупівлі, наслідком цього стало порушення вимог законодавства про публічні закупівлі. Всі наявні докази вищенаведеним обставинам додаються до даної скарги. Керуючись ст. 18 Закону, з урахуванням Особливостей та відповідно до п. 59 таких: - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ч. 18 ст. 18 Закону встановлено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-06-21-010495-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ", Код ЄДРПОУ:36818766
Дата подання: 17 липня 2024 15:22
СКАРГА щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника закупівлі UA-2024-06-21-010495-a
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) 21.06.2024 року було прийнято рішення, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи №159 про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з Роботи на розроблення проектної документації об’єкту будівництва: «Реконструкція центрального будинку культури пошкодженого внаслідок агресивних дій російської федерації проти України. за адресою: вул.Соборна,183, м.Ірпінь, Бучанського району, Київської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-06-21-010495-a) (далі – процедура закупівлі). Очікувана вартість процедури закупівлі 6 500 000,00 грн. з ПДВ. Кінцевою датою подання пропозицій визначено 00:00 05.07.2024 р. 05.07.2024 р. відбувся аукціон, учасниками якого стали: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНСІС ГРУП" ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА" 12.07.2024 року, протокольним рішенням (протокол) 185, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (код ЄДРПОУ 36818766). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (далі – Скаржник), не погоджується з вищезазначеним рішенням уповноваженої особи. Підстави дискваліфікації Скаржника: 1. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Однак, в тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 2 п.1 враховано розрахунковий показник 1,5 га, що не відповідає п.16 Додатку 2 до тендерної документації, відповідно до якої площа забудови орієнтовно 5100 м2. 2. Відповідно до пункту 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). В тендерній пропозиції учасника в кошторисі № 3 п.10 враховано показник Ц=100, але відповідно ЗЦВР-82 зі змін 90р. Частина 1, табл. 1-86, п.1-1 показник відповідає Ц=150. Зазначене рішення Замовника хибне та не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), та повинно бути скасоване з огляду на наступне: По-перше: Відповідно п.16 Додатку 2 до тендерної документації зазначений показник 5100 м2 – є площею забудови (орієнтовно). Розрахунковий показник 1,5 га (Кошторис № 2 п.1) - є показником інженерно-геодезичних вишукувань. Замовник не вірно трактує надану інформацію. Розрахунковий показник не має бути таким самим як площа забудови. Інженерно-геодезичні вишукування виконуються безпосередньо місцевості, що забезпечує вивчення природних і техногенних умов територій (ділянок) об'єктів будівництва, розроблення прогнозів взаємодії об'єктів будівництва з навколишнім середовищем, розроблення усіх видів проектів (у тому числі інженерної підготовки територій, захисту територій і об'єктів від небезпечних процесів). Тобто інженерно-геодезичні вишукування виконуються як на території для забудови, так і на території навколо неї. Також Замовником у п. 10 Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Інженерні вишукування виконати у обсязі, достатньому для виконання», саме відповідно цього пункту Скаржником надано розрахунковий показник 1,5 га у п.1 Кошторису №2. По-друге: Скаржником у п. 10 Кошторису №3 зазначено: «Складання програми (проєкту виконання) інженерно-геодезичних і гідрографічних вишукувань. Вартість вишукувань до 2 тис.крб.» та враховано показник Ц=100, що відповідає п.1-1 табл. 1-86, частина 1 ЗЦВР-82 зі змінами 90 р. Збірник цін на вишукувальні роботи для капітального будівництва з Доповненнями є діючим. Також надаємо посилання на ЗЦВР-82 зі змінами 90 р., який є у вільному доступі на Online сервісі для роботи з нормативними документами БУДСТАНДАРТ: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=5565 Таким чином, Замовник помилково вважає вірним показник Ц=150, оскільки дані вимоги не передбачені Додатком 2 до тендерної документації. Пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації. Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника свідчить про безумовне порушення прав Скаржника. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовником допущено дискримінацію учасника цієї закупівлі, наслідком цього стало порушення вимог законодавства про публічні закупівлі. Всі наявні докази вищенаведеним обставинам додаються до даної скарги. Керуючись ст. 18 Закону, з урахуванням Особливостей та відповідно до п. 59 таких: - скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом чотирьох днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за три дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ч. 18 ст. 18 Закону встановлено, що за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Очікується

Документи подані скаржником

17 липня 2024 13:42
Скарга UA-2024-06-21-010495-a.pdf
17 липня 2024 13:42
Скарга UA-2024-06-21-010495-a.docx
17 липня 2024 13:42
3. Кошторис № 2.pdf
17 липня 2024 13:42
4. Кошторис № 3.pdf
17 липня 2024 13:44
Електронний підпис

Документи подані скаржником

17 липня 2024 14:26
Скарга UA-2024-06-21-010495-a.pdf
17 липня 2024 14:26
Скарга UA-2024-06-21-010495-a.docx
17 липня 2024 14:26
3. Кошторис № 2.pdf
17 липня 2024 14:26
4. Кошторис № 3.pdf
17 липня 2024 14:28
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2024 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 6 151 466,04
UAH з ПДВ
5 599 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД" 6 300 000,00
UAH з ПДВ
5 600 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНСІС ГРУП" 6 385 500,00
UAH з ПДВ
5 800 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА" 6 498 000,00
UAH з ПДВ
6 498 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 липня 2024 23:24
Електронний підпис
04 липня 2024 23:24
Електронний підпис
04 липня 2024 23:24
4.1.5 Лист-відгук.pdf
04 липня 2024 23:24
4.1.5 Лист-відгук.pdf.p7s
04 липня 2024 23:24
5.1 Працівники.zip
04 липня 2024 23:24
4.2.4 Лист-відгук.pdf
04 липня 2024 23:24
8. Статут.pdf
04 липня 2024 23:24
4.1.4 Експертний звіт_55.pdf
04 липня 2024 23:24
5.1 Працівники.zip.p7s
04 липня 2024 23:24
9. Витяз з ЄДРПОУ.pdf
04 липня 2024 23:24
8. Статут.pdf.p7s
04 липня 2024 23:24
9. Витяз з ЄДРПОУ.pdf.p7s
04 липня 2024 23:24
4.2.4 Лист-відгук.pdf.p7s

Публічні документи

04 липня 2024 12:44
Електронний підпис
04 липня 2024 12:42
Кошториси.PDF
04 липня 2024 11:46
beneficiar_dog.PDF
04 липня 2024 11:27
staff.PDF
04 липня 2024 11:24
certificate.7z
04 липня 2024 11:14
bank.PDF
04 липня 2024 10:57
catalogue.pdf
04 липня 2024 10:57
expertize.pdf
04 липня 2024 10:57
dogovora.7z
04 липня 2024 10:57
proposition.PDF
04 липня 2024 10:57
ПДВ.jpg
04 липня 2024 10:57
opys_giprograzhdan_gnediuk.PDF
04 липня 2024 10:57
акт.7z
04 липня 2024 10:57
nakaz_PIB.PDF
04 липня 2024 10:57
ZZA_Statute.7z
04 липня 2024 10:57
ГЦПБ ВИТЯГ 14 05 2024.pdf

Публічні документи

04 липня 2024 17:05
Електронний підпис
04 липня 2024 17:05
Електронний підпис
04 липня 2024 17:04
ДОЗВІЛ РПН 2022.pdf
04 липня 2024 17:04
03_Протокол №3.pdf
04 липня 2024 17:04
Додаток_6.pdf
04 липня 2024 17:04
Витяг ЕГ з ЄДР_27.06.2024.pdf
04 липня 2024 17:04
Сертифікат ISO 9001.pdf
04 липня 2024 17:04
Лист.pdf
04 липня 2024 17:04
Додаток_1.pdf

Конфіденційні документи

04 липня 2024 17:04
Додаток_1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція на проєктні роботи

04 липня 2024 17:04
Презентація_AdvansysGroup_2401.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Презентаційний матеріал компанії

Публічні документи

04 липня 2024 17:37
Електронний підпис
04 липня 2024 17:37
Електронний підпис
04 липня 2024 17:36
Кошториси.pdf.p7s
04 липня 2024 17:36
Договірна ціна.PDF.p7s
04 липня 2024 17:36
Кошториси.pdf
04 липня 2024 17:36
Договірна ціна.PDF
04 липня 2024 17:36
document.pdf
04 липня 2024 17:36
Проект Договору.pdf.p7s
04 липня 2024 17:36
Договір ЦПХ Чуйко.pdf.p7s
04 липня 2024 17:36
Опис документів.pdf
04 липня 2024 17:36
Договір ЦПХ Мазур.pdf
04 липня 2024 17:36
Договір ЦПХ Вялов.pdf
04 липня 2024 17:36
document1.pdf.p7s
04 липня 2024 17:36
Договір ЦПХ Потапчук.pdf
04 липня 2024 17:36
Договір ЦПХ Онищенко.pdf
04 липня 2024 17:36
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2024 17:36
Відгук Шпитьки.pdf.p7s
04 липня 2024 17:36
Договір ЦПХ Чуйко.pdf
04 липня 2024 17:36
document.pdf.p7s
04 липня 2024 17:36
Договір ЦПХ Мазур.pdf.p7s
04 липня 2024 17:36
Витяг від 04.07.2024.pdf
04 липня 2024 17:36
Договір ЦПХ Вялов.pdf.p7s
04 липня 2024 17:36
document1.pdf
04 липня 2024 17:36
Проект Договору.pdf
04 липня 2024 17:36
Відгук Шпитьки.pdf
04 липня 2024 17:36
Відгук школа Бузова.pdf
04 липня 2024 17:36
Витяг від 04.07.2024.pdf.p7s
04 липня 2024 17:36
Опис документів.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНСІС ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"
#36818766
Відхилено 5 599 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2024 14:02
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД"
#02497697
Очікує рішення 5 600 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2024 14:02