Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2019 21:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 22:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 13:23 |
Очікувана вартість: | 91 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 457,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32410000-0: Локальні мережі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2019 12:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2019 12:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН роут.docx | |
17 листопада 2019 12:22 |
TD2019 роутер 125,126.docx |
17 листопада 2019 12:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 листопада 2019 12:22 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН роут.docx
|
|||
17 листопада 2019 12:22 |
TD2019 роутер 125,126.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснюємо, що до участі в торгах допускаються товари, що відповідають технічним вимогам, наведеним в документації, незалежно від виробника, торгової марки чи моделі. Якщо в документації наведено певну конкретну модель (торгову марку тощо) - таке обладнання повністю влаштовує замовника за своїми характеристиками, при цьому учасники можуть запропонувати будь-яке аналогічне обладнання іншого виробника/моделі/торгової марки, за умови збереження загальної працездатності обладнання та можливості його використання за призначенням.
Щодо питання про участі в закупівлі учасника-фізичної особи-підприємця - неплатника податку на додану вартість, роз'яснюємо запитувачу, що жодних пільг чи переваг учасникам в залежності від їх статусу платника податків ані законом ані тендерною документацією не передбачено. Пропозиції всіх учасників розглядаються однаково, без умовного додавання чи віднімання податків, виходячи з загальної ціни пропозиції учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-02-000033 ● 36a0611a917241f7a990152960759559
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 18:32 |
11.12.2019 № 209
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 209
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2019-11-12-003967-b
12.11.2019 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
(код ЄДРПОУ (код ЄДРПОУ 02142282) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-17_2)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-12-12 18:27:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 32410000-0 - Локальні мережі (оголошення за номером ID: UA-2019-11-12-003967-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з частиною четвертою статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час укладання договору про закупівлю змінив істотні умови, а саме:
- виключено пункт 2.2 договору стосовно включення у вартість товару упаковки, доставки, монтажу, підключення та тестування обладнання у Замовника;
- змінено пункт 3.2 договору в частині поставки;
- змінено пункти 5.4 та 5.5 в частині розміру штрафу;
- виключено пункти 5.6 та 5.7 стосовно штрафних санкцій, врегулювання спорів та претензій.
Таким чином, відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Чому умови укладеного договору про закупівлю від 10.12.2019 №427 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ФОП Якубинська Г.М.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-16 09:24:23
Відповідь на запит
Замовник повідомляє про приведення умов договору у відповідність з умовами тендерної документації
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом підписання додаткової угоди до договору до початку виконання зобов'язань за договором. Додаткова угода оприлюднена в строки встановлені ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі". Сканована копія додаткової угоди додається у вкладенні.
2019-12-19 08:45:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БУЛАТОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ" |
91 400,00
UAH з ПДВ
|
91 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Якубинська Г.М |
91 476,00
UAH з ПДВ
|
91 476,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Береза Денис Віталійович |
91 500,00
UAH з ПДВ
|
91 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БУЛАТОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ" #3174216094 |
Відхилено |
91 400,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 20:11
|
ФОП Якубинська Г.М #2885307749 |
Переможець |
91 476,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 20:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 18:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 13:10
|
427 (1).PDF | зміни до договору |
13 грудня 2019 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 17:27
|
договір № 427 від 10.12.2019.pdf | укладений |
10 грудня 2019 17:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни вносяться з урахуванням умов проведеного тендеру та відповідно до п.8.1. Договору |
Номер договору про закупівлю: | № 427 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |