Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Милославська, 25, під'їзд 4 у Деснянському районі м. Києва
Очікувана вартість
3 941 915,20 UAH
UA-2021-07-15-002554-a ● b1f369d3300c40fc9558ff3b347b3962
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01025, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А |
Контактна особа: |
Саушев Олександр Анатолійович kbretender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 липня 2021 13:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 14:23 |
Очікувана вартість: | 3 941 915,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 709,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 7 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Милославська, 25, під'їзд 4 у Деснянському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Милославська, 25, під'їзд 4 у Деснянському районі м. Києва [ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02097, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Милославська, 25, під'їзд 4 у Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може передбачити здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, які закуповуються за бюджетні кошти за умови належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів щодо розміру та строків здійснення попередньої оплати та відсутністю заборони на здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника Робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування та згідно Акту відшкодування витрат по первинному технічному огляду ліфта, не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2021 13:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2021 13:08 |
Тендерна документація з проектом договору на закупівлю з реконструкції ліфтів вул. Милославська, 25, п. 4.pdf | |
15 липня 2021 13:07 |
Оголошення про торги вул. Милославська, 25, п. 4.pdf |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-07-15-002554-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Донбасстройінжиніринг, Код ЄДРПОУ:38531207
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
КП «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-15-002554-а.
ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» (далі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та подало тендерну пропозицію згідно вимог ТД. Предмет закупівлі: «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Милославська, 25, під'їзд 4 у Деснянському районі м. Києва» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція).
1. 02.08.2021 ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» було визнано системою як учасника з мінімальною ціновою пропозицією за результатами аукціону.
03.08.2021 від Замовника надійшло звернення щодо виправлення невідповідності в документах Скаржника протягом 24 годин, згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
04.08.2021 на звернення Замовника було надано відповідні документи задля усунення невідповідності в тендерній пропозиції, зокрема лист-роз’яснення стосовно вимоги щодо надання аналогічних договорів. Копія листа-роз’яснення ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРІНГ» від 04.08.2021 №1197 додається до скарги.
05.08.2021 Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» згідно зі ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Копія протоколу №1 розгляду тендерних пропозицій додається у додатку 4 до скарги.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням Замовника та вважає дії Замовника по відхиленню пропозиції дискримінаційними і такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» .
Замовник стверджує, що Скаржник не надав аналогічний договір у відповідності до вимог п.3.2 п.3 Додатку 2 до тендерної документації та довідку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів, які виконано у повному обсязі в період з 2017 по 2021 р.р.
Таке твердження Замовника не відповідає фактичним обставинам справи, адже у складі тендерної пропозиції Скаржником надано аналогічні договори та акти виконаних робіт, а також довідку, складену за формою відповідно до п.п.3.1 п.3 додатку 2 до тендерної документації. Копії аналогічних договорів та довідки у додаються до скарги.
Відповідно до умов Тендерної документації предметом закупівлі є «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Милославська, 25, під'їзд 4 у Деснянському районі м. Києва» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція).
В п.5 додатку 7 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» передбачено, що «при виконанні робіт Підрядник повинен поставити нове ліфтове обладнання, виконати демонтаж існуючого обладнання, монтаж та провести налагоджувальні роботи стосовно нових ліфтів, виконати будівельні та ремонтно-опоряджувальні роботи стосовно будівельної частини ліфтів, виконати заміну освітлення по шахті, приямку та машинному приміщенні ліфтів, відновити або замінити систему диспетчеризацію ліфтів».
Тобто, фактично Замовником проводиться закупівля робіт з капітального ремонту (заміни) ліфтів у житловому будинку.
Скаржник має необхідний досвід виконання зазначених вище робіт. На підтвердження було надано аналогічні договори:
1) Договір №499 від 07.08.2020 «Капітальний ремонт (заміна) двох ліфтів у поліклініці №2 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є.Є.Карабелеша» за адресою м.Херсон вул.Тираспольська, 62» (ДК.021:.2015:45450000-6 - Інші завершальнi будiвельнi роботи) (копія додається)
2) Договір №368 від 10.12.2019р. «Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житловому будинку №96 по вул. Корсунського (під’їзд 2) в м.Бахмут» (ДК.021:.2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (копія додається)
Просимо звернути увагу Колегії, що предметом вищевказаних аналогічних договорів є капітальний ремонт (заміна) ліфтів.
Згідно з положеннями пунктів 3.2, 3.7, 3.21 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», будівництво — це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва.
Капітальний ремонт — це сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи, при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання, у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будинку в цілому або його частини.
Реконструкція — це перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкту будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, в наслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкту в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Аналіз викладених норм дає підстави для висновку, що реконструкцією можуть вважатися будівельні роботи, у результаті яких здійснюється зміна основних техніко-економічних показників, забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. При цьому, зазначені зміни та удосконалення мають бути наслідком зміни геометричних розмірів та/або функціонального призначення об'єкта будівництва.
Таким чином, перелік робіт, зазначений Замовником в Технічній специфікації до закупівлі, є саме капітальним ремонтом, і визначення Замовником предмета закупівлі як «реконструкція ліфтів» не відповідає змісту робіт. Все це свідчить про зайвий формалізм Замовника та надання антиконкурентних переваг іншим учасникам закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Згідно п.4 розділу І цього Наказу, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Також, згідно Закону “Про публічні закупівлі”, обов'язковим є зазначення коду за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015). Предмет закупівлі має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за класом.
Договори, надані Скаржником в якості аналогічних, відносяться до ДК.021:.2015:45450000-6 – Інші завершальнi будiвельнi роботи та ДК.021:.2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. Отже, перші чотири цифри коду повністю співпадають з предметом закупівлі Замовника ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція.
Отже, надані договори ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» є цілком аналогічними і відповідають вимогам тендерної документації закупівлі «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Милославська, 25, під'їзд 4 у Деснянському районі м. Києва» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція).
2. Замовник стверджує, що в розрахунок ЗРК та ДЦ враховано витрати на відрядження працівників Скаржника на об’єкт будівництва в загальній сумі 235,61906 тис.грн. без ПДВ, що не передбачено п.25, 26 додатку 7 до тендерної документації.
Таке твердження Замовника є дискримінаційним і не відповідає дійсності, тому що розрахунок ЗРК та ДЦ було виконано у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а п.25,26 Додатку 7 до тендерної документації лише регламентують мінімальні, а не виключні вимоги.
Згідно Наказу МФУ №59 із змінами №155 від 13.04.2020р. затверджено Інструкцію про службові відрядження в межах України та за кордон. Службовим відрядженням вважається поїздка працівника за розпорядженням керівника державного органу (поїздка державного службовця - за розпорядженням керівника державної служби), підприємства, установи та організації, що повністю або частково утримується (фінансується) за рахунок бюджетних коштів (далі - підприємство), на певний строк до іншого населеного пункту для виконання службового доручення поза місцем його постійної роботи (за наявності документів, що підтверджують зв'язок службового відрядження з основною діяльністю підприємства).
Згідно Додатку 1 до Постанови Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2011 р. № 98, встановлені суми витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів по Україні.
Враховуючи той факт, що фактичним місцезнаходженням Скаржника є м.Слов’янськ, Донецька область, в розрахунок ЗРК та ДЦ було враховано витрати на відрядження працівників. Неврахування витрат на відрядження, так само як і безоплатне відрядження працівників – є порушенням чинного трудового законодавства України.
Отже, твердження Замовника про неможливість включення витрат на відрядження працівників в розрахунок ЗРК та ДЦ є необгрунтованим і дискримінаційним та передбачає надання конкурентних переваг окремим учасникам, зареєстрованим в м. Київ та Київській області.
Також, варто зазначити, що цінова пропозиція ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ», враховуючи витрати на відрядження працівників, є мінімальною за результатами аукціону.
Окремо просимо звернути увагу колегії, що в Протоколі №1 розгляду тендерних пропозицій від 05.08.2021, на підставі якого відхилена тендерна пропозиця ТОВ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ», відсутня регулятивна частина по відхиленню цієї пропозиції.
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та статтею 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України»
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» у закупівлі UA-2021-07-15-002554-а.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Донбасстройінжиніринг |
3 857 280,00
UAH з ПДВ
|
3 820 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» |
3 935 976,00
UAH з ПДВ
|
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
3 941 830,80
UAH з ПДВ
|
3 941 830,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Донбасстройінжиніринг #38531207 |
Відхилено |
3 820 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2021 15:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2021 12:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» #33308688 |
Переможець |
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 16:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2021 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2022 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2022 11:05
|
ДУ № 2 від 09.08.2022 до дог. № 9-21-КТ від 20.08.2021 вул. Милославська, 25, п. 4.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2022 11:04
|
ДУ № 2 від 09.08.2022 до дог. № 9-21-КТ від 20.08.2021 вул. Милославська, 25, п. 4.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2022 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:43
|
Додаткова угода № 1 від 20.12.2021р. до дог. № 9-21-КТ від 20.08.2021р., вул. Милославська, 25, п. 4.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2021 14:57
|
Договір підряду № 9-21-КТ від 20.08.2021р. вул.Милославська, 25, п. 4.pdf | укладений |
20 серпня 2021 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 20.12.2021 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 9/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 15 «Інші умови Договору» Договору Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 09.08.2022 р., що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 9/21-КТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |