Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380673044240 tdv.mk@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2023 12:28 |
Очікувана вартість: | 220 478 809,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 102 394,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться на підставі належним чином оформлених документів, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 5 (п’яти) банківських днів, а саме: - по роботах з проектування – на підставі «Акту(ів) здачі-прийняття виконаних робіт (наданих послуг)», які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, та рахунку, - по роботах з ремонту – на підставі належним чином оформлених Актів форми №КБ-2в(УПВ) і Довідок форми №КБ-3, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку. Крім того до Акту надається порівняльна відомість для визначення індексу зміни вартості дорожніх робіт та послуг для визначення суми додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (Розрахунок компенсації додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) та при виконанні додаткових робіт, не передбачених договірною ціною за рахунок ризику надаються розрахунки фактично понесених витрат з використанням витратного підходу у ціноутворенні. (Розрахунок вартості будівельних робіт, виконаних за рахунок коштів, передбачених на покриття ризиків). (Детальні умови оплати зазначено в проекті Договору) | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2023 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2023 15:39 |
Підсумкова відомість ресурсів.xls | |
16 травня 2023 15:39 |
ТД КР шляхопроводу Т-15-08 км 2+398.doc | |
16 травня 2023 15:39 |
Проект договору Т-15-08 км 2+398.doc | |
16 травня 2023 15:39 |
Специфікація (локальні кошториси).xls |
16 травня 2023 16:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 травня 2023 15:39 |
Підсумкова відомість ресурсів.xls
|
||||||
16 травня 2023 15:39 |
ТД КР шляхопроводу Т-15-08 км 2+398.doc
|
||||||
16 травня 2023 15:39 |
Проект договору Т-15-08 км 2+398.doc
|
||||||
16 травня 2023 15:39 |
Специфікація (локальні кошториси).xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Форма Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Додаток 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) (далі – Декларація) не містить нормативного зобов’язання зазначати вантажопідйомність машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а лише тип або марку. Відомості в Декларацію заносить суб’єкт господарювання особисто, і при навіть бажанні суб’єкта господарювання зазначити в Декларації інформацію щодо вантажопідйомності механізма, остання має бути занесена базуючись на наявних документах з відповідними технічними характеристиками, інакше внесена інформація не буде достовірною. В цьому випадку Замовник не вбачає проблеми в наданні документу з відповідними технічними характеристиками, а не Декларації. Однак, при недобросовісному відношенні до формування документів можливі зловживання з боку суб’єкта господарювання.
Беручи до уваги вищезазначене, Декларація не буде вважатися підтвердженням вантажопідйомності кранів.».
Відповідно до п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законодавство щодо закупівель не містить визначення поняття «працівник», однак інші законодавчі та нормативні акти розтлумачують хто є такі працівники.
Так, відповідно до п. 14.1.195 Податкового кодексу України, працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до Закону. Відповідно до ст. 1 Закону України від 15.09.1999р. № 1045-XIV «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю. Відповідно до Закону ст. 1 Закону України від 14.10.1992р. № 2694-XII «Про охорону праці», працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Відповідно до ст. 1 Закону України від 12.01.2012р. № 4312-VI «Про професійний розвиток працівників», працівник - фізична особа, яка працює за трудовим договором (контрактом) на підприємстві, в установі та організації незалежно від форми власності та виду діяльності або у фізичної особи, яка відповідно до законодавства використовує найману працю. Трудові договори регламентуються трудовим законодавством, натомість цивільно – правові – Цивільним кодексом України.
Відповідно до ст.2 Кодексу законів про працю України, працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою.
Відповідно до ст. 626 Цивільного кодексу України, договір (в тому числі цивільно-правовий) — це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Його учасниками є замовник та виконавець. Він може укладатися у формі договору підряду (регулюється гл. 61 ЦКУ) або договору надання послуг (гл. 63. ЦКУ).
Виходячи з наведеного, договори цивільно - правового характеру не є трудовими договорами (контрактами), сторони договорів цивільно - правового характеру не є роботодавцем та працівником в розумінні законодавства України.
Тому, зазначені у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники, що залучені за договором цивільно-правового характеру не будуть враховуватися Замовником при розгляді тендерної пропозиції
Відповідно до п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Документально підтверджена інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається останнім згідно форм та вимог, встановлених у Додатку 1 до тендерної документації. Отже, в учасника обов’язково мають бути наявні працівники відповідної кваліфікації (в тому числі інженери-проектувальники) та включені до довідки (відповідно до Додатку 1) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі працівники…
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.
Таким чином, учаснику у складі тендерної пропозиції, серед іншого, обов’язково необхідно подавати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, в тому числі й на інженерів-проектувальників, що зазначені у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, а також дипломів на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та інші), в тому числі й на інженерів-проектувальників.
Відповідно до п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовник вбачає за необхідне вимагати від всіх учасників документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям), у конкретному випадку підтвердження досвіду виконання (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з основних видів робіт та в обсягах, зазначених в Додатку 1 тендерної документації, що наближені та не перевищують обсягів основних видів робіт, визначених технічним завданням (Додаток 4 до тендерної документації), оскільки саме цей критерій (в тому числі з підтвердженням обсягів виконання основних видів робіт), є таким, що вказує на спроможність потенційного переможця виконати роботи за предметом закупівлі, що є основними та передбачені технічним завданням вчасно та з досвідом, який був набутий в ході виконання видів і обсягів робіт протягом останніх 5-ти років.
Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження учасником відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині.
Відповідно до п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовник вимагає від всіх учасників документального підтвердження відповідності вище зазначеному кваліфікаційному критерію шляхом надання довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, та в підтвердження інформації, що зазначена у довідці, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва) на всіх працівників, зазначених у Довідці.
На переконання замовника, саме наявність трудових книжок і наказів на призначення і є підтвердженням того, що працівник, який зазначений у довідці і перебуває у трудових відносинах з роботодавцем (потенційний учасник).
Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством України, а тому проінформований про те, що згідно зі ст.24. Кодексу законів про працю України, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати, серед іншого, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Законом № 1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" від 05.02.2021 визначено, що включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників здійснюється протягом п'яти років з дня набрання його чинності на підставі відомостей, поданих страхувальником або застрахованою особою у порядку та строки, встановлені Пенсійним фондом України за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення, та центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері трудових відносин.
Враховуючи досить суттєвий термін, передбачений Законом № 1217-IX від 05.02.2021 для наповнення даними реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників та для запобігання та нівелювання при цьому можливих помилок і невідповідностей, Замовник вбачає за необхідне вимагати, серед іншого, саме трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок).
Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону.
Також звертаємо увагу учасника, що відповідно до умов підпункту 1.6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При настанні зазначених обставин, учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині.
Відповідно до п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовником п.2.1. Додатку 1 до тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку 1 до тендерної документації, в тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до умов пункт 1.6. Розділу III тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При настанні зазначених обставин, учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Враховуючи викладене, якщо учасник не надає в складі тендерної пропозиції документ, що відповідає вимогам тендерної документації, він має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(-их) документу(-ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. За відсутності листа з роз’ясненням, неподання у складі тендерної пропозиції трудових книжок (всіх заповнених сторінок трудових книжок), які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, буде розцінене Замовником як невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією
Відповідно до п.45 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовником п.2.1. Додатку 1 до тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку 1 до тендерної документації, в тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.
Основною ознакою, яка відрізняє трудові відносини від цивільно-правових, є те, що трудове законодавство регулює процес трудової діяльності, її організації, а за цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається поза його межами, метою договору є отримання певного результату. Предметом трудового договору є праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт.
Виходячи з наведеного, договори цивільно - правового характеру не є трудовими договорами (контрактами), роботодавець не є роботодавцем, а лише замовником, а працівник є лише виконавцем, який надає послуги (виконує роботи) на свій ризик в розумінні законодавства України.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає за потрібне вносити зміни в тендерну документацію в цій частині.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-11-000009 ● 7de33b7b8be146ce9741268e18af19f9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2023 18:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.10.2023 № 51-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-05-16-011534-a 16.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-16 17:09:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з «Капітального ремонту шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область», код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 220 478 809,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-011534-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-19 17:06:00
Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Враховуючи, що закупівля здійснюється за принципом «Проектуй – Будуй», тобто включає в себе і роботи з розроблення проектної документації, і будівельні роботи, Замовником відповідно до приписів Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 та Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 №753 розроблено та затверджено орієнтовний кошторисний розрахунок вартості робіт за схемою проектуй – будуй, загальною кошторисною вартістю 225 157 860,00 грн.
Саме на підставі зазначеного орієнтовного кошторисного розрахунку та нормативних документів у сфері дорожнього господарства, визначено очікувану вартість предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики (розрахунок очікуваної вартості, орієнтовний кошторисний розрахунок вартості робіт, локальні кошториси, відомість ресурсів додаються в окремих файлах).
2) Щодо розміщення інформації відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Стверджуємо, що інформація, передбачена пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» розміщена Замовником на власному веб-сайті.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-18 16:21:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з «Капітального ремонту шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область», код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 220 478 809,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-011534-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 12.07.2023 № 23-Б.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-23 16:43:56
Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питання, викладеного у запиті.
Відповідно до статті ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Запитуваний фактичний стан виконання договору про закупівлю від 12.07.2023 № 23-Б, як розуміє Замовник - це виконання на момент запиту умов, передбачених договором, бо по іншому, на погляд Замовника, зазначене поняття трактувати не можливо.
Відповідно до ч.4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631 (далі – ПКМУ №631), перевірки закупівель проводяться за наявності, серед іншого, виникнення потреби у документальній та фактичній перевірці питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі, в тому числі стану виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору.
Тобто, документальне дослідження стану виконання умов договору не може бути здійснене під час моніторингу закупівель, а лише при проведенні перевірки закупівель, що унормовано ПКМУ №631.
Відповідно до приписів ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи викладене, Замовник інформує про фактичний стан виконання договору про закупівлю від 12.07.2023 № 23-Б: наразі добігають завершення роботи з проектування, оплата виконаних робіт з проектування не здійснювалась. Як Підрядник, так і Замовник, дотримуються умов договору
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-19 14:44:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з «Капітального ремонту шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область», код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 220 478 809,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-011534-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» під час укладення договору закупівлі вимоги пункту 6 Розділу «Результат тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-24 15:43:22
Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область
«Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питання, викладеного у запиті.
Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» під час укладення договору про закупівлю були дотримані вимоги пункту 6 Розділу VI «Результат тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю, в повному обсязі.
Переможцем закупівлі ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії № 33668 від 11.07.2023р., що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- засвідчені належним чином копія банківської гарантії № 33668 від 11.07.2023р. та копія ліцензії АТ«КОМЕРЦІЙНИЙБАНК«ГЛОБУС»,
- копія довіреності, виданої АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Скан – копії зазначених документів додаються.
Також звертаємо увагу, що забезпечення виконання договору про закупівлю внесено Товариством з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада» у зв’язку з тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» під час проведення процедури закупівлі перейменовано на Товариство з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Автострада».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-11-07 15:46:20
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область (UA-2023-05-16-011534-a).
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі – Служба, Замовник) вважає, що Висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-16-011534-a від 31 жовтня 2023 року (надалі Висновок) є необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Служби з урахуванням наступного.
Відповідно до п.2 та враховуючи п.1 констатуючої частини Висновку, встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 40, абзацу шостого підпункту другого пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), а саме не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» (далі – Учасник) як такої, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та укладання з Учасником договору від 12.07.2023 №23-Б.
Служба категорично не погоджується з наведеними у п.1 констатуючої частини Висновку нібито фактами невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації та відповідно з наявністю порушень вимог Особливостей з огляду на наступне.
Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасники мають підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» шляхом подання в складі тендерної пропозиції інформації у вигляді Довідки встановленої форми та документів на підтвердження відповідної інформації. При цьому Замовником встановлено вичерпний перелік обов’язкових транспортних засобів (машин, механізмів) та ї[ кількість, що мають бути наявні в учасника та включені до відповідної Довідки.
Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимог Замовника завантажено Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 22.05.2023 №57/39 (далі – Довідка), яка містить повний перелік обов’язкових транспортних засобів (машин, механізмів) та у кількості не меншій, ніж вимагав Замовник у пп.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, чим повністю виконано вимоги тендерної документації.
Держаудитслужба вважає, що учасники мали зазначити в Довідці всі машини, механізми та обладнання, які зазначені у підсумковій відомості ресурсів, що не відповідає дійсності та не підтверджується вимогами тендерної документації. Замовником в тендерній документації не встановлено жодної вимоги щодо обов’язкової наявності або включення до Довідки машин, механізмів та обладнання, що передбачені підсумковою відомістю ресурсів. Навіть більше, відповідно до примітки до відомості обсягів робіт (BOQ) технічної специфікації (додаток 4 до тендерної документації), Замовником в складі тендерної документації надані локальні кошториси та підсумкова відомость ресурсів лише задля розуміння процесів, що відносяться (належать) до тієї чи іншої позиції Відомості обсягів робіт (BOQ) та формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни). При цьому підтвердження відповідності вказаним документам Замовником не вимагається.
Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації учасники мають підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом подання в складі тендерної пропозиції інформації у вигляді Довідки встановленої форми та документів на підтвердження відповідної інформації, перелік яких чітко встановлений замовником у зазначеному підпункті. Серед вказаних документів трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва).
Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимог Замовника завантажено Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі від 22.05.2023 № 57/48 (далі – Довідка), яка містить інформацію, підтверджену відповідними документами в повній відповідності вимогам тендерної документації.
Однак, Держаудитслужба вважає, що Учасником не підтверджено правовідносини з працівниками Мандрик В.Г., Грабарівський В.А. та Патока О.І., інформація по яких зазначена у пунктах 2, 3 та 4 Довідки. Учасником в складі тендерної пропозиції надані накази про прийняття на відповідні посади за строковими трудовими договорами терміном до 30.11.2020 року. Одночасно Учасником надані трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) на вказаних працівників, відомості з яких свідчать про наявність трудових відносин між Учасником та працівниками Мандрик В.Г., Грабарівський В.А. та Патока О.І. Наявність в складі тендерної пропозиції Учасника трудових книжок проігнорована Держаудитслужбою і взято до уваги лише накази про прийняття на відповідні посади та зроблено хибні висновки. Також Держаудитслужбою не взято до уваги норми трудового законодавства, а саме статті 39-1: якщо після закінчення строку трудового договору трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк.
Таким чином, Учасником повністю дотримано вимоги тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у Замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції останнього, а наведені Держаудитслужбою у Висновку факти нібито порушень є безпідставними та хибними.
Враховуючи наведену аргументацію, Замовник заперечує наявність порушень, визначених Держаудитслужбою у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт шляхопроводу на км 2+398 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область (UA-2023-05-16-011534-a)
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подання 14.11.2023 року Адміністративного позову №1789/14-10 від 14.11.2023 |
Дата публікації: | 14 листопада 2023 |
Номер відкриття провадження: | 400/13926/23 |
Дата відкриття провадження: | 20 листопада 2023 |
Документи:
21 листопада 2023 16:18
|
Електронний підпис |
21 листопада 2023 16:18
|
Електронний підпис |
14 листопада 2023 14:58
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
176 385 000,00
UAH з ПДВ
|
176 385 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
209 475 000,00
UAH з ПДВ
|
209 475 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
176 385 000,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 червня 2023 15:18
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 28 червня 2023 14:28
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
176 385 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2024 10:59
|
ДУ №8 від 22.07.2024 Дог №23-Б зменшення ДЦ.pdf | зміни до договору |
22 липня 2024 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 11:25
|
ДУ №7 від 23-Б від 26.04.2024 Дог №23-Б подовж на 2025.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 10:26
|
ДУ №4 від 07.12.2023 Дог №23-Б зменш ДЦ.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 10:26
|
ДУ №3 від 30.10.2023 Дог №23-Б зменш ДЦ.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 10:38
|
Договір 23-Б від 12.07.2023 р..pdf | укладений |
17 липня 2023 10:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору (зменшення обсягів закупівлі) |
Номер договору про закупівлю: | 23-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі абзацу 3 пункту 3.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору (зменшення обсягів закупівлі) та абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору, відповідно до Протоколу погодження договірної ціни (Додаток 1 до Договору) становить 31 710 126,82 грн., крім того ПДВ 6 342 025,37 грн., разом з ПДВ 38 052 152,19 грн. (тридцять вісім мільйонів п’ятдесят дві тисячі сто п’ятдесят дві грн. 19 коп.), в тому числі: 2023 рік – 32 400 000,00 грн; 2024 рік – 5 652 152,19 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 23-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пунктом 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансування в повному обсязі), Сторони дійшли згоди продовжити термін (строк) виконання робіт та абзац 1 пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Строк (термін) виконання робіт: з дати підписання Договору по 28.02.2025 року (згідно Календарного графіка – Додаток 2 до Договору)». 2. Керуючись пунктом 22.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин (відсутність фінансуванняв повному обсязі) продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань за Договором та пункт 22.1. викласти в наступній редакції: «22.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2025 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». |
Номер договору про закупівлю: | 23-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди абзац 1 пункту 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «Строк (термін) виконання робіт: з дати підписання Договору по 31.05.2024 року (згідно Календарного графіка – Додаток 2 до Договору). 2. На підставі абзацу 4 пункту 3.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору, відповідно до Протоколу погодження договірної ціни (Додаток 1 до Договору) становить 24 349 634,37 грн., крім того ПДВ 4 869 926,88 грн., разом з ПДВ 29 219 561,25 грн. (двадцять девять мільйонів двісті дев’ятнадцять тисяч п’ятсот шістдесят одна грн. 25 коп.), в тому числі: 2023 рік – 27 819 628,32 грн; 2024 рік – 1 399 932,93 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 23-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |