Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного обслуговування ліфтів
Очікувана вартість
966 263,13 UAH
UA-2024-03-07-003065-a b18267d548f04d25a3bec54b6eaf86e7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Володимирівна Акулініна

+380995584819 akulininalawyer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13961729
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Івана Мазепи, будинок 30
Контактна особа: Ілона Володимирівна Акулініна
+380995584819
akulininalawyer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 квітня 2024
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Тендерна документація

07 березня 2024 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-03-07-000003 • 543013e9c35b45e7b940da4188c04ad8
Автор звернення: Пустовіт Олександр Валерійович
Дата створення звернення: 2024-03-07 15:46
  • Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Замовник аргументує своє рішення, щодо укладання ПРЯМОГО договору на 966 263,13 грн БЕЗ ПРОВЕДЕННЯ чесної, прозорої та конкуретної процедури закупівлі "протоколом місцевої комісії з питань ТЕБ та НС від 22.02.2024 №4/2024 з метою недопущення на території небезпечних подій та надзвичайних ситуацій, у тому числі соціального характеру, обумовлених порушенням належного функціонування ліфтового господарства, яке забезпечує своєчасне надання екстреної медичної допомоги та соціальних послуг мешканцям, особливо людям похилого віку, що потребують догляду, доручено КП «ЖЕО №2»: негайно вжити заходів щодо відновлення роботи ліфтів..." і т.д. Даний протокол, та взагалі все обгрунтування до даного "договору"- це не той документ, який має юридичну силу для заключення прямого договору на суму більше 100 тис. грн. Тим паче, що є Відкриті торги з особливостями UA-2024-01-08-006324-a і на момент заключення прямого договору було рішення АМКУ, щодо скасування рішення КП "ЖЕО №2" ПМР про відхилення переможця закупівлі. Виходячи з цього Замовник не мав права заключати прямий договір, а ліфти, що стояли, не є згідно чинного законодавства, "нагальною потребою"! Тим паче, що АМКУ за вказаною вище процедурою закупівлі двічі оскаржував відхилення за 2-ма лотами і у своїх протоколах неодноразово наголошував що Замовник (КП "ЖЕО №2" ПМР) "СВІДОМО ПОРУШУЄ ВИМОГИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА ТА ПРИНЦИПИ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ". Дані порушення є недопустимі, а подібні договори без відкритих торгів повинні бути розірвані негайно.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Венделбуд"
#42990370
Переможець 966 263,13
UAH
07 березня 2024 13:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2024 14:21
Договір.pdf укладений
07 березня 2024 13:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2024 — 05 квітня 2024
Сума оплати за договором: 660 335,36
UAH