Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2023 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2023 11:20 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2023 11:20 |
Очікувана вартість: | 8 075 600,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 378,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.3. або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 90 (дев’яноста) календарних днів. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2023 10:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2023 10:37 |
Тендерна документація (зі змінами від 12.05.2023).docx | |
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 4.rtf | |
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 5.rtf | |
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx | |
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 3 Проект договору_закупівлі_робіт.docx | |
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx | |
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
25 липня 2023 10:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
25 липня 2023 10:37 |
Тендерна документація (зі змінами від 12.05.2023).docx
|
||
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 4.rtf
|
||
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 5.rtf
|
||
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx
|
||
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 3 Проект договору_закупівлі_робіт.docx
|
||
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx
|
||
25 липня 2023 10:27 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-24-000040 ● de166fd569044064bcc8ccfcd38b5b81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2023 16:04 |
24.10.2023 № 207
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2023 № 207
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2023-07-25-002451-a 25.07.2023 УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-27 18:03:09
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-25-002451-a), яку проведено УПРАВЛІННЯМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. У підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати у складі тендерної пропозиції:
- документи, що підтверджують працевлаштування працівників, наведених у довідці, згідно вимог п. 2.1., (наказ про працевлаштування, переведення/суміщення/сумісництво або, копії трудової книги - першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування, або трудовий договір та/або чинний договір цивільно-правового характеру, у тому числі з фізичною особою-підприємцем тощо).
- разом з довідкою подаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, або кваліфікацію, або спеціальну професійну підготовку працівників вказаних в таблиці (або дипломи, /або свідоцтва, /або посвідчення тощо).
На виконання вищевказаних умов учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“" надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.07.2023 №117/29, та, зокрема в якій зазначив інформацію про працівників Рулова Дмитра Євгеновича, Вдовіченка Дениса Руслановича та Коленіченка Олексія Олеговича. Однак, учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“" у складі тендерної пропозиції не надав документи, що підтверджують працевлаштування Рулова Дмитра Євгеновича за сумісництвом інженер з охорони праці та виконроб (наказ про сумісництво або, копії трудової книги, або трудовий договір) та не надано копії відповідних документів, що підтверджують освіту, або кваліфікацію, або спеціальну професійну підготовку працівників покрівельників Вдовіченка Дениса Руслановича та Коленіченка Олексія Олеговича вказаних в таблиці (або дипломи, /або свідоцтва, /або посвідчення тощо). Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та згідно абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей підлягала відхиленню. Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
3. У підпункті 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками на підтвердження кваліфікаційного критерію довідку про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - строк виконання робіт (початок, закінчення). На виконання вищевказаних умов учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“" надав довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду від 27.07.2023 №117/31 у якій не міститься інформації про строк виконання робіт (початок, закінчення), а вказано рік виконання. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“" не відповідає вимогам, установленим підпунктом 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Просимо пояснити, чому Замовником не дотримано вимогу пункту 43 Особливостей та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-31 14:34:44
Відповідь на запит по об'єкту: «Капітальний ремонт з усунення аварії покрівлі Тахтаулівської філії Центру культури та дозвілля Полтавської міської територіальної громади на вул. Центральній, 58 у с. Тахтаулове, Полтавського району, Полтавської області»
Розглянувши Ваш запит від 27 жовтня 18:03 на пояснення щодо ID моніторингу: UA-M-2023-10-24-000040, повідомляємо наступне.
1. Розмір бюджетного призначення складає 8 075 600,40 з ПДВ (вісім мільйонів сімдесят п’ять тисяч шістсот грн. 40 коп.), згідно експертного звіту ТОВ «Експертиза ЗО» (Експертний звіт №81/23П від 14.07.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:5451-3127-3742-0767) і затверджений проектною документацією (Наказ №50-з від 14.07.2023 року).
Надаємо пояснення, що забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному сайті Полтавської міської ради у Розділі Публічна інформація – Державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/
https://www.rada-poltava.gov.ua/document/22413
2. Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“" надано скан-копію Наказ №1-К від 02.08.2019р. Про вступ на посаду директора Рулова Дмитра Євгенович та зазначено в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» реквізити Наказу за сумісництвом, а саме Наказ №21-3/09-21-К від 21.09.2021 року, у пп.2.2. відсутня вимога про надання саме скан-копії чи копії вищезазначеного підтверджуючого документу. Я не зобов’язана вимагати все, що не передбачено нормами чинного законодавства України.
У підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати у складі тендерної пропозиції: копії відповідних документів, що підтверджують освіту, або кваліфікацію, або спеціальну професійну підготовку працівників вказаних в таблиці (або дипломи, /або свідоцтва, /або посвідчення тощо) дана вимога зазначена (застосовується) до осіб, які зазначені у пп.2.3, 2.4,2.5.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником Ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. У підпункті 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками на підтвердження кваліфікаційного критерію довідку про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника робіт, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - строк виконання робіт (початок, закінчення). На виконання вищевказаних умов учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“" надав довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного досвіду від 27.07.2023 №117/31 у якій не міститься інформації про строк виконання робіт (початок, закінчення), а вказано рік виконання.
Строк – певний період у часі, із закінченням якого пов’язана дія чи подія, що має юридичне значення; вимірюється годинами, днями, місяцями, роками тощо.
У підпункті 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме - строк виконання робіт (початок, закінчення), яке взяте у дужках носить рекомендаційний характер. Крім того, Учасником надано аналогічний Договір № 01-07/2021 від 01.07.2021р. та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3) за липень 2021р. та Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) за липень 2021р., де дата укладення співпадає з датою завершення робіт. Також Замовником в тендерній документації не зазначено встановленої форми Довідки про виконання аналогічних договір, від якої не можна відхилятися.
Порушення законодавства в частині статті 31 Закону — відсутність документів у довільній формі у складі тендерної пропозиції — не може бути підставою для її відхилення, бо ніяк не свідчать про невідповідність самого учасника вимогам тендерної документації. Висновок Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 вересня 2023 року Справа № 160/17309/23 (https://opendatabot.ua/court/113761322-0ff7f93a8a7bbff41bdccf174a1d35fe).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунені
2023-11-14 10:26:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2023 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНТЕХНО" |
7 267 708,10
UAH з ПДВ
|
7 267 708,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“" |
8 068 979,04
UAH з ПДВ
|
8 068 979,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНТЕХНО" #44503083 |
Відхилено |
7 267 708,10
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2023 14:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2023 22:03
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „ДІАГОНАЛЬ“" #43156252 |
Переможець |
8 068 979,04
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2023 22:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 16:55
|
ДУ_3_44_юр_23.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 15:41
|
ДУ_2.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2023 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:25
|
ДУ_1.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:24
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 14:24
|
Договір_44_юр_23.pdf | укладений |
16 серпня 2023 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості робіт на 2023 рік згідно виділеного фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 44-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 44-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи завершення робіт на об"єкті загальна вартість договору зменшена |
Номер договору про закупівлю: | 44-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |