Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будинок для тимчасового проживання
Очікувана вартість
6 220 000,00 UAH
UA-2024-06-17-004890-a ● b161d02dca144620a27bd6bb7201eb02
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , Хмельницька обл., Нетішин, |
Контактна особа: |
Чирук Інна Іванівна 380384263770 chyruk.inna@khnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2024 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2024 14:02 |
Початок аукціону: | 27 червня 2024 14:02 |
Очікувана вартість: | 6 220 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Будинок для тимчасового проживання (детально у Додатку 3 до ТД- Технічна специфікація)
Будинок для тимчасового проживання (детально у Додатку 3 до ТД- Технічна специфікація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Будинок для тимчасового проживання (тип А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2024
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди
2 штука
Будинок для тимчасового проживання (тип Б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2024
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплату за поставлену партію Товару Покупець здійснює таким чином: - 80% від вартості поставленої Постачальником партії Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». - 20% від вартості поставленої партії Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати здійснення Постачальником монтажу товару (обладнання). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 80 |
Iнша подія | Оплату за поставлену партію Товару Покупець здійснює таким чином: - 80% від вартості поставленої Постачальником партії Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». - 20% від вартості поставленої партії Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати здійснення Постачальником монтажу товару (обладнання). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2024 12:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2024 12:30 |
Додаток №7 до ТД - Анкета_PS.DOCX | |
17 червня 2024 12:30 |
Додаток №6 до ТД - Лист-заявка про участь в закупівлі_PS.DOCX | |
17 червня 2024 12:30 |
Додаток №3.1 до ТД - ТС до предмета закупівлі_PS.PDF | |
17 червня 2024 12:30 |
Додаток №1 до ТД - Документи, які вимагаються від учасника_PS.DOC | |
17 червня 2024 12:30 |
Тендерна документація_товар_PS.DOC | |
17 червня 2024 12:30 |
Додаток №5 до ТД - Проект договору_PS.DOC | |
17 червня 2024 12:30 |
Додаток №8 до ТД - Довідка по п. 45 Особливостей_PS.DOCX | |
17 червня 2024 12:30 |
Додаток №2 до ТД - Документи, які вимагаються від переможця_PS.DOCX | |
17 червня 2024 12:30 |
Додаток №3.2 до ТД - ТС до предмета закупівлі_PS.PDF | |
17 червня 2024 12:30 |
Додаток №3 до ТД - ТС до предмета закупівлі_PS.DOC | |
17 червня 2024 12:30 |
Додаток №5.1 до ТД - Проект договору_нерезидент_PS.DOC | |
17 червня 2024 12:30 |
Додаток №4 до ТД - Тендерна пропозиція _цінова__PS.DOC |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порядок оплати
Дата подання: 18 червня 2024 08:28
Дата відповіді: 20 червня 2024 08:36
У проекті договору п. 5.1.1 є така умова - 80% від вартості поставленої Постачальником партії Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно
СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Прошу надати розʼяснення - що означає з дати оформлення ярлика на придатний Товар? Якого ярлика ? Чому саме СОУ НАЕК 038:2021 ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, приймання Товару за якістю та кількістю здійснюється згідно
з вимогами Стандарту СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції.
Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» (даний Стандарт є
загальнодоступним в електронному вигляді і знаходиться на сайті за посиланням:
https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/sou/SOU_NAEK_038_2021.pdf)
з вимогами Стандарту СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції.
Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» (даний Стандарт є
загальнодоступним в електронному вигляді і знаходиться на сайті за посиланням:
https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/sou/SOU_NAEK_038_2021.pdf)
Технічна специфікація
Дата подання: 18 червня 2024 10:08
Дата відповіді: 20 червня 2024 08:43
у Додатку 3.1 і 3.2 документації міститься Технічна специфікація. У пункті 1 Технічна характеристика знаходиться таблиця і деякі колонки таблиці є пусті. Чи повинен учасник заповнювати пусті клітинки таблиці ? чи це лише для ознайомлення ?
Відповідь: Шановний учаснику, заповнювати пусті колонки в таблиці не потрібно
Ціна пропозиції
Дата подання: 19 червня 2024 15:16
Дата відповіді: 20 червня 2024 09:38
Прошу надати роз'яснення. Учасник повинен подавати свою цінову пропозицію з сумою БЕЗ ПДВ і аукціон буде проводитися з сумою БЕЗ ПДВ ? але якщо учасник платник ПДВ, то він вказує таку суму з ПДВ лише для загального відома у ціновій пропозиції ?
Відповідь: «Повідомляємо, що відповідь на Ваше звернення міститься в пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.»
Порядок оплати ПОВТОРНО
Дата подання: 20 червня 2024 12:02
Дата відповіді: 21 червня 2024 14:57
У проекті договору п. 5.1.1 є така умова - 80% від вартості поставленої Постачальником партії Товару Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії». Прошу надати розʼяснення - що означає з дати оформлення ярлика на придатний Товар? Якого ярлика ? Чому саме СОУ НАЕК 038:2021 ? Прошу деталізувати
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Після постачання продукції на склад вантажоодержувача
проводиться вхідний контроль продукції, з метою недопущення у виробництво такої
продукції, що не відповідає умовам договору на закупівлю, технічним вимогам замовника до
продукції. За результатами вхідного контролю продукції оформляється ярлик на придатну
продукцію (товар) у відповідності до вимог СОУ НАЕК 038:2021.
СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного
контролю продукції для ВП Компанії» є одним з основоположних документів системи оцінки
відповідності продукції, одним з елементів якої є вхідний контроль продукції. Вимоги цього
стандарту є обов'язковими для включення їх до тендерної документації та/або договору з постачальниками, які постачають
продукцію для ВП Компанії. Даний Стандарт є загальнодоступним і знаходиться на сайті за
посиланням: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/sou/SOU_NAEK_038_2021.pdf»
проводиться вхідний контроль продукції, з метою недопущення у виробництво такої
продукції, що не відповідає умовам договору на закупівлю, технічним вимогам замовника до
продукції. За результатами вхідного контролю продукції оформляється ярлик на придатну
продукцію (товар) у відповідності до вимог СОУ НАЕК 038:2021.
СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного
контролю продукції для ВП Компанії» є одним з основоположних документів системи оцінки
відповідності продукції, одним з елементів якої є вхідний контроль продукції. Вимоги цього
стандарту є обов'язковими для включення їх до тендерної документації та/або договору з постачальниками, які постачають
продукцію для ВП Компанії. Даний Стандарт є загальнодоступним і знаходиться на сайті за
посиланням: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/sou/SOU_NAEK_038_2021.pdf»
Ціна пропозиції ПОВТОРНО
Дата подання: 20 червня 2024 12:04
Дата відповіді: 21 червня 2024 15:46
Прошу надати роз'яснення. Учасник повинен подавати свою цінову пропозицію з сумою БЕЗ ПДВ і аукціон буде проводитися з сумою БЕЗ ПДВ ? але якщо учасник платник ПДВ, то він вказує таку суму з ПДВ лише для загального відома у ціновій пропозиції ? ПОВТОРНО прошу деталізувати
Відповідь: Аукціон буде проводитися за сумою без ПДВ, яка буде зазначена в електронних полях електронної системи закупівель. У відповідності до вимог тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції Тендерну пропозицію (цінову) за формою Додатку 4 до тендерної документації. У примітках даного додатку передбачено: «Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, додатково зазначається ціна за одиницю товару з ПДВ та загальна вартість його пропозиції з урахуванням ПДВ (у відповідності до наданої форми). Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ від 12.10.2022 №1178 - Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2024 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМБ Захід" |
5 535 800,00
UAH
|
5 299 600,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІ ЕФ ДЖИ" |
6 220 000,00
UAH
|
5 300 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІЧЕНКО ОЛЕГ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
6 140 000,00
UAH
|
6 140 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМБ Захід" #44899572 |
Переможець |
5 299 600,00
UAH
|
03 липня 2024 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2024 09:44
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2024 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2024 09:07
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2024 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2024 17:29
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2024 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2024 16:10
|
Дог 53-124-01-24-23315 СМБ-Захід.pdf | укладений |
18 липня 2024 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди прийняти до виконання Технічну специфікацію Додаток № 2 до додаткової угоди № 1 до договору № 53- 124-01-24-23315 від 16.07.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 53-124-01-24-23315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди внести зміни в п.3.1.1 до договору поставки № 53-124-01-24-23315 від 16.07.2024 та викласти його в наступній редакції: «3.1.1 Поставка першої партії товару здійснюється Постачальником до 30.09.2024» |
Номер договору про закупівлю: | 53-124-01-24-23315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до згоди прийняти до виконання Технічну специфікацію (Додаток 1) до додаткової угоди №3 до договору № 53-124-01-24-23315 від 16.07.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 53-124-01-24-23315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |