Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 sv.tender106@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 травня 2024 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 844 196,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 220,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 12:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 12:28 |
ТД ПР вхідн групи у СШ 254 зі змінами.docx | |
03 травня 2024 12:28 |
перелік змін ПР вх гр СШ 254.docx | |
01 травня 2024 13:26 |
Додаток 5 Проєкт Договору ПР вхідн групи СШ 254.docx |
03 травня 2024 12:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2024 12:28 |
ТД ПР вхідн групи у СШ 254 зі змінами.docx
|
|||
03 травня 2024 12:28 |
перелік змін ПР вх гр СШ 254.docx
|
|||
01 травня 2024 13:26 |
Додаток 5 Проєкт Договору ПР вхідн групи СШ 254.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-23-000010 ● 503306ebe67f41ccbe67f6d6b94289a0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2024 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2024 № 28-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.05.2024 № 28-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2024-05-01-006214-a від 01.05.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 15:19:36
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт вхідної групи Спеціалізованої школи № 254 за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-М у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-01-006214-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 13:34:55
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2024-05-23-000010
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі Поточний ремонт вхідної групи Спеціалізованої школи № 254 за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-М у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-01-006214-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Технічні та якісні характеристики до закупівлі сформовано відповідно до потреби та в межах бюджетних призначень. Орієнтовна вартість закупівлі сформована відповідно до кошторисних норм України виходячи з Настанови з визначення вартості будівництва, зі змінами, та застосовано середньо ринкові ціни вартості матеріалів, що склалися у місті Києві (орієнтуючись на ціни на сайтах спеціалізованих магазинів, на час підготовки закупівлі),
Очікувану вартість закупівлі визначено, також, з урахуванням всіх матеріалів, податків та будь-яких витрат.
З метою запобігання необґрунтованого завищення цін на матеріальні ресурси технічними вимогами тендерної документації та п. 1.4 проєкту договору передбачено проведення цінової експертизи кошторисної документації. Також п. 6.15 проєкту договору передбачено «6.15. Роботи виконуються з будівельних матеріалів Підрядника. Вартість будівельних матеріалів та розрахунок розцінок в актах виконаних робіт не повинні перевищувати вартості будівельних матеріалів та розцінок визначених в експертному звіті державної будівельної експертизи».
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – vyatruo.org.ua/blog/2024/05/02/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-50/
Файл обґрунтування за посиланням - https://svyatruo.org.ua/wp-content/uploads/sites/10/2024/05/obgruntuvannya-pr-ukryttya-ssh-254.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-28 10:17:07
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт вхідної групи Спеціалізованої школи № 254 за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-М у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-01-006214-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно протоколу щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 24.05.2024 за №275 Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги з особливостями, у зв’язку із тим, що пропозиція ТзОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» не відповідає умовам кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» тендерної документації.
При цьому необхідно зазначити, що згідно додатку 2 тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасників зобов’язано подати довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з ОП та посвідчення), які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони працi пiд час вантажно-розвантажувальних робiт», НПАОП 0.00-1.15-07. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 45.2-7.03-17 «Мiнiмальнi вимоги з охорони працi на тимчасових або мобiльних будiвельних майданчиках», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони працi пiд час експлуатацiї вантажопiдiймальних кранiв, пiдiймальних пристроїв вiдповiдного обладнання», НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони працi під час експлуатації навантажувачів», НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони працi на автомобiльному транспортi», НПАОП 28.0-1.32-13 «Правила охорони працi пiд час фарбувальних робiт», (надати в складі тендерної пропозиції копії протоколів/витягів з протоколів перевірки знань та посвідчення з «Правила технiчної експлуатацї електроустановок споживачiв» (далi - ПТЕЕС), «Правил роздрiбного ринку електричної енергiї» (далi - ПРРЕЕ), «Правила улаштування електроустановок» (далi - ПУЕ), «Правил безпечної експлуатацiї електроустановок споживачiв» (ПБЕЕС), «Правил експлуатацiї електрозахисних засобiв» (ПЕЕЗ).
ТзОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» у складі пропозиції не подано щодо окремих фахівців (головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці) документів, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки які переліченні у тендерній документації, а саме: НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони працi пiд час вантажно-розвантажувальних робiт», НПАОП 45.2-7.03-17 «Мiнiмальнi вимоги з охорони працi на тимчасових або мобiльних будiвельних майданчиках», НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони працi під час експлуатації навантажувачів», НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони працi на автомобiльному транспортi», НПАОП 28.0-1.32-13 «Правила охорони працi пiд час фарбувальних робiт».
У зв’язку із чим прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції ТзОВ «РБК КИЇВБУДСЕРВІС» та не зазначення цієї інформації у протоколі щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 24.05.2024 за №275.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-29 15:43:18
Пояснення на запит
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо зазначеного запиту моніторингу закупівлі Поточний ремонт вхідної групи Спеціалізованої школи № 254 за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-М у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-01-006214-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Інформацію щодо окремих фахівців (головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці) документів, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки які переліченні у тендерній документації, а саме: НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони працi пiд час вантажно-розвантажувальних робiт», НПАОП 45.2-7.03-17 «Мiнiмальнi вимоги з охорони працi на тимчасових або мобiльних будiвельних майданчиках», НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони працi під час експлуатації навантажувачів», НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони працi на автомобiльному транспортi», НПАОП 28.0-1.32-13 «Правила охорони працi пiд час фарбувальних робiт» надано учасником у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження файлів: «16 Протокол посвідчення ОП комісія.pdf», «17 Протокол посвідчення ОП працівники.pdf», «18 Протокол посвідчення пожежна безпека комісія.pdf», «20 Протокол посвідчення електрика комісія.pdf». У зазначених файлах наявні копії витягів протоколів засідань комісії та копії посвідчень з перевірки знань головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці, які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, які переліченні у тендерній документації та зазначені у цьому запиті
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК КИЇВБУДСЕРВІС" |
2 844 195,24
UAH з ПДВ
|
2 844 195,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК КИЇВБУДСЕРВІС" #45324928 |
Переможець |
2 844 195,24
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 12:00
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 травня 2024 13:38 |
Кінець періоду оскарження: | 04 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 04 червня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовник проводить відкриті торги з особливостями відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 – далі Особливості та закону України «Про публічні закупівлі». Управлінням освіти оголошено закупівлю Поточний ремонт вхідної групи Спеціалізованої школи № 254 за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-М у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-01-006214-a та визначено переможця у даній закупівлі – протокол уповноваженої особи від 10 травня 2024 року № 242. Після визначення переможця у даній закупівлі виявлено невідповідність у поданих документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК КИЇВБУДСЕРВІС" код за ЄДРПОУ 45324928. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «29 ДОВІДКА АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР+ДОГОВІР.pdf», який містить договір субпідряду № 09-11-2023 від 09 листопада 2023 року. Дефектний акт зазначеного договору не затверджено Замовником, що суперечить вимогам тендерної документації. Отже, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону Водночас замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. . Станом на 24.05.2024 закупівля Поточний ремонт вхідної групи Спеціалізованої школи № 254 за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-М у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-01-006214-a перебуває на етапі «пропозиції розглянуті», що унеможливлює надання 24 годин на виправлення невідповідностей в документах Пропозиції учасника ТОВ "РБК КИЇВБУДСЕРВІС". Враховуючи вищезазначене, станом на 24.05.2024 наявна потреба у відміні процедури закупівлі Поточний ремонт вхідної групи Спеціалізованої школи № 254 за адресою: проспект Академіка Корольова, 12-М у Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-01-006214-a, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, у редакції чинній на дату оголошення цієї процедури закупівлі, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
24 травня 2024 13:37
|
Електронний підпис |
24 травня 2024 13:34
|
275-24 Протокол відміну закупівлі ПР вхідної групи СШ 254.pdf |