Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
Код ЄДРПОУ: | 34621490 |
Вебсайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
Контактна особа: |
Незять Вікторія 380974448434 tenderkpdorav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2023 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 414 644 032,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 146 440,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник при наявності бюджетних коштів на розрахунковому рахунку, протягом 10 (десяти) робочих днів перераховує Генпідряднику попередню оплату у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та з урахуванням обмежень визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. №641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”(зі змінами). | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником протягом 30-ти робочих днів після надходження коштів з бюджету для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі Акту(ів) здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2023 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 17:29 |
ТД реконструкція водогону.docx | |
16 червня 2023 17:29 |
ПРОЕКТ договору реконструкція.doc | |
16 червня 2023 17:29 |
Додаток 2 (ТЗ).docx | |
16 червня 2023 17:29 |
ТД реконструкція водогону.docx | |
16 червня 2023 17:29 |
ПРОЕКТ договору реконструкція.doc | |
16 червня 2023 17:29 |
Додаток 2 (ТЗ).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-21-000009 ● 833d1f8e2d1e47a791547ef0252c6326
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2023 13:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
12 UA-2023-06-16-013320-a 16.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-25 10:17:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції водогону Аули-Верхньодніпровськ Кам'янський район, Дніпропетровської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-16-013320-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-28 15:46:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція водогону Аули-Верхньодніпровськ Кам'янський район, Дніпропетровської області» ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (UA-2023-06-16-013320-a) комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» у відповідь на запит Державної аудиторської служби України надає наступні пояснення.
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція водогону Аули-Верхньодніпровськ Кам'янський район, Дніпропетровської області», по якій отримано позитивний експертний звіт № 61-Е-23/А від 26 травня 2023 року, виданий ДП «Жилком».
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік по предмету закупівлі «Реконструкція водогону Аули-Верхньодніпровськ Кам'янський район, Дніпропетровської області» визначений виходячи з потреби згідно з розпорядженням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 15.06.2023 № Р-188/0/3-23 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 19 січня 2023 року № Р-12/0/3-23» та складає 329 360 000,00 грн.
Відповідно до пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293. Проте, зазначений стандарт втратив чинність, а на його заміну наразі діє Настанова з визначення вартості будівництва, затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281.
Згідно з пунктом 1.2. Настанови з визначення вартості будівництва, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
На підставі затверджених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва: «Реконструкція водогону Аули-Верхньодніпровськ Кам'янський район, Дніпропетровської області» повна кошторисна вартість об’єкта будівництва складала – 427 731 188,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція водогону Аули-Верхньодніпровськ Кам'янський район, Дніпропетровської області» ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (UA-2023-06-16-013320-a), а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведених кошторисних розрахунків, за виключенням сум витрат, які не є складовою вартості виконання будівельних робіт, та становить - 414 644 032,80 грн. з урахуванням ПДВ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-26 12:20:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції водогону Аули-Верхньодніпровськ Кам'янський район, Дніпропетровської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-16-013320-a) установлено.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 2 пункту 3 додатку 1 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція повинна містити, зокрема: заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ» на підтвердження вищезазначеної вимоги надав форму тендерної пропозиції від 23.06.2023 № 23062023/15, яка не містить пунктів 13 та 14 передбачених формою наведеною у Додатку 4, а саме:
«13. Ми беремо на себе зобов’язання виконати всі умови, що передбачені Договором про закупівлю.
14. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією Замовника».
Зважаючи на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, на підставі яких документів вами прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ» вимогам пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 2 пункту 3 додатку 1 тендерної документації.
Пояснення та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-31 12:18:54
Про наданя пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція водогону Аули-Верхньодніпровськ Кам'янський район, Дніпропетровської області» ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (UA-2023-06-16-013320-a) комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» у відповідь на запит Державної аудиторської служби України надає наступні пояснення.
Згідно з пунктом 1 Розділу III Тендерної документації: Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації;
- Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі технічним вимогам - згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
- іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасником – ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ» було повністю підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що зазначені у Додатку 1 до Тендерної документації шляхом надання підтверджуючих документів та відповідних довідок, які вимагались у складі тендерної пропозиції.
Також, учасником було підтверджено відповідність вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, та надано інші документи, що подаються Учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, та документи які вимагались тендерною документацією.
Так, у складі тендерної пропозиції учасник надає заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації. Учасником ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ» надано у складі тендерної пропозиції тендерну пропозицію з заповненими полями із загальною інформацією, також зазначено вартість пропозиції (цифрами та прописом, з зазначенням ціни без ПДВ, з ПДВ та загальну ціну), та вказано строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними (90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій), що повністю відповідає формі тендерної пропозиції (Додаток 4).
Тобто, вся необхідна інформація, яку необхідно було внести учаснику до зазначеної форми, була внесена і відповідає умовам тендерної документації, відтак вимога тендерної документації була виконана, але без відображення двох останніх пунктів форми. Зазначені пункти по своїй суті не несуть вагомого значення, і не впливають на зміст пропозиції так як зміст їх дублюється іншими документами які є у складі тендерної пропозиції (листом-згодою зі всіма умовами проєкту договору №2306202З/7 від 23 червня 2023 року, проєктом договору про закупівлю згідно Додатку 3 із заповненими реквізитами та накладеним підписом і завірений печаткою) та фактом подання всіх необхідних документів які були передбачені в тендерній документації замовника свідчать про те, що учасник згодний з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією Замовника (Згідно з пунктом 2 розділу V Тендерної документації: 8. Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації; 9. Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз).
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації щодо формальних помилок (описок) передбачено, що у випадку надання додаткових документів, вони не розглядаються замовником, а при наявності описок/задвоєнь/повторень не приймаються до уваги, особливо якщо наявні документи не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника або є підтвердження в інших документах пропозиції.
Відповідно до практики Колегії АМКУ, до несуттєвих помилок можуть віднести будь-які помилки допущені учасником, як в кваліфікаційній частині пропозиції, так і в технічній та ціновій. Оновлена практика Колегії АМКУ свідчить, що під визначення «формальна (несуттєва) помилка» наразі відноситься значно більше помилок учасників, незважаючи чи було це встановлено замовником в тендерній документації чи ні. При цьому, якщо в документі відсутня якась інформація, яку вимагав замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції також, якщо в документах учасника вказана різна інформація щодо одного питання, та інформація, що не відповідає вимогам документації буде вважатися формальною помилкою, зокрема рішення Колегії АМКУ від 20.10.2022 р. № 6377-р/пк-пз.
На думку замовника, не відображення відповідних пунктів у формі тендерної пропозиції було допущено з технічних причин. При цьому не відображені пункти не змінюють його згоду на підписання, оскільки допущена технічна помилка не впливає на якість, вартість тендерної пропозиції та виконання робіт по об’єкту закупівлі.
КП ДОР «Аульський водовід» забезпечує водою питної якості споживачів м. Дніпро, м. Кам'янське та населені пункти Кам’янського району. Джерело водопостачання – Кам’янське водосховище (р. Дніпро) з водозабором в районі сел. Аули.
На даний час водопостачання м. Верхньодніпровська та смт Новомиколаївка здійснюється від магістральних мереж КП ДОР «Аульський водовід» по сталевому трубопроводу Ду 500, протяжністю 20,067 км. У зв’язку з аварійним станом трубопроводу та відсутністю налагодженої системи водопостачання, мешканці частково забезпечені питною водою, особливо у літні місяці (рівень втрат води складає більше 50%).
Населення м. Верхівцево та частково смт Новомиколаївка отримують воду за графіком (3 рази на добу) із свердловин Придніпровської залізниці, якість якої зовсім не відповідає вимогам ДСанПіН (забезпечення водою цієї громади - 61% від потреби).
Враховуючи той факт, що інвестиційний проект реконструкції водогону Аули-Верхньодніпровськ, є одним із пріоритетних для області у 2023 році, а також те що в умовах воєнного стану цей стратегічний проект є надважливим для мешканців регіону, для пришвидшення виконання робіт, та у зв’язку з тим, що зазначена неточність не впливає на зміст тендерної пропозиції, не нівелює технічний потенціал або конкурентоспроможність учасника, замовником прийнято рішення про віднесення зазначеної неточності у документі учасника до технічної помилки.
Зважаючи на зазначене, замовником прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ» вимогам пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 2 пункту 3 додатку 1 тендерної документації, на підставі листа-згоди зі всіма умовами проєкту договору №2306202З/7 від 23 червня 2023 року, проєктом договору про закупівлю згідно Додатку 3 із заповненими реквізитами та накладеним підписом що завірений печаткою, згідно з умовами пункту 2 розділу V Тендерної документації, та на підставі протоколу про віднесення помилки, допущеної учасником ТОВ «АСІНКТОН СТРОЙ», до формальної (несуттєвої) й такої, що не призводить до відхилення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В порядку ч.8 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених висновком порушень, в установленому законом порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому.
2023-08-09 12:34:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" |
350 045 574,60
UAH з ПДВ
|
350 045 574,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" #42298471 |
Переможець |
350 045 574,60
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 14:07
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2023 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 16:43
|
План фінансування.pdf | укладений |
03 липня 2023 16:43
|
Календарний графік.pdf | укладений |
03 липня 2023 16:43
|
Договірна ціна 5.pdf | укладений |
03 липня 2023 16:43
|
Договірна ціна 4.pdf | укладений |
03 липня 2023 16:43
|
Договірна ціна 3.pdf | укладений |
03 липня 2023 16:43
|
Договірна ціна 2 .pdf | укладений |
03 липня 2023 16:43
|
Договірна ціна 1.pdf | укладений |
03 липня 2023 16:43
|
Договір.pdf | укладений |
03 липня 2023 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткові уточнення проведення розрахунків за виконані роботи |
Номер договору про закупівлю: | 03/07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |