Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Бугай Дмитро Вікторович 380444199838 dugaj.103@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2023 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 442 682,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 213,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2023 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 14:56 |
ТД КР фасаду 219.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000051 ● 0ec5ddc0b0b7458182dcca427320d8b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-06-16-010094-a 16.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-21 09:52:03
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-25 16:12:14
Пояснення Замовника
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-21 09:53:38
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України від 21.07.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі: «код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №219 Оболонського району м. Києва пр. Оболонський 2-Б)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2023-06-16-010094-a.
Щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту: код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №219 Оболонського району м. Києва пр. Оболонський 2-Б) здійснюється згідно Розпорядження Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації від 19.04.2023 №217 «Про внесення змін до розпорядження Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації» від 25.01.2023 №42 які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/2023.html
https://obolon.kyivcity.gov.ua/files/2023/4/21/217.pdf
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», “Настанови з визначення вартості будівництва”, “Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві” та Відповідно ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами "Системи протипожежного захисту"; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами “Склад та зміст проектної документації на будівництво”.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/0863754B0140D2D2C22589D000425188(на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок оголошення).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-02 17:55:35
Запит замовнику на пояснення
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 25.07.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 21.07.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-07 09:40:28
Пояснення на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-02 17:59:51
Запит замовнику на пояснення
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 25.07.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 21.07.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України від 02.08.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі: «код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №219 Оболонського району м. Києва пр. Оболонський 2-Б)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2023-06-16-010094-a.
Щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту: код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №219 Оболонського району м. Києва пр. Оболонський 2-Б) здійснюється згідно Розпорядження Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації від 19.04.2023 №217 «Про внесення змін до розпорядження Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації» від 25.01.2023 №42 які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/2023.html
https://obolon.kyivcity.gov.ua/files/2023/4/21/217.pdf
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», “Настанови з визначення вартості будівництва”, “Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві” та Відповідно ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами "Системи протипожежного захисту"; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами “Склад та зміст проектної документації на будівництво”.
Додатково надаємо експертний звіт №0212-23Е від 20 червня 2023 року та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №219 Оболонського району м. Києва пр. Оболонський 2-Б)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з висновком Північного офісу Держаудитслужби від 10.08.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-16-010094-a, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником здійснюються заходи щодо припинення зобов’язань за договором № 0707-1КР від 07.07.2023. Умовами укладеного договору (п.7.3) передбачений певний порядок дій Сторін договору для його розірвання за згодою сторін, тому Замовником було направлено іншій стороні письмову пропозицію про розірвання вказаного договору (скан-копія листа додається). Додаткова угода про розірвання договору № 0707-1КР від 07.07.2023 буде оприлюднена через електронну систему закупівель після її укладення в терміни, передбачені чинним законодавством.
2023-08-17 15:36:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Інтеграл |
3 440 492,54
UAH з ПДВ
|
3 440 492,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Інтеграл #31840336 |
Переможець |
3 440 492,54
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 10:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 10:21
|
ДУ 1 0707-1КР Розірвання договору.pdf | укладений |
07 вересня 2023 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 09:57
|
Протокол 163 2.pdf | укладений |
07 липня 2023 09:55
|
Договір 0707-1КР.pdf | укладений |
07 липня 2023 09:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасадів (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №219 Оболонського району м. Києва пр. Оболонський 2-Б) | 1 | роботи |
3 440 492,54
UAH з ПДВ
|