Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Генерала Наумова, ПВ-2410, ПВ-2972, ПВ-2220 у Святошинському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 115 720,80 UAH
UA-2019-09-20-000186-a b120e11be0ad47f6ac6a266e61c37492
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 11:06
Очікувана вартість: 6 115 720,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Генерала Наумова, ПВ-2410, ПВ-2972, ПВ-2220 у Святошинському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Генерала Наумова, ПВ-2410, ПВ-2972, ПВ-2220 у Святошинському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 09:51
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ"ЕНЕРГОБУДПРОЕКТ" 5 748 777,00
UAH з ПДВ
5 748 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євро Знак 6 115 000,00
UAH з ПДВ
6 115 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 6 115 720,80
UAH з ПДВ
6 115 720,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 13:57
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:55
енергобуд ст 17.PDF
07 жовтня 2019 13:55
енергобуд склад0002.PDF
07 жовтня 2019 13:55
енергобуд склад0001.PDF
07 жовтня 2019 13:55
енергобуд склад.PDF
07 жовтня 2019 13:55
енергобуд санкції0001.PDF
07 жовтня 2019 13:55
енергобуд санкції.PDF
07 жовтня 2019 13:55
енергобуд рішення0001.PDF
07 жовтня 2019 13:55
енергобуд рішення.PDF
07 жовтня 2019 13:55
енергобуд реквізити.PDF
07 жовтня 2019 13:55
енергобуд претензії.PDF
07 жовтня 2019 13:55
енергобуд працівники.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд мтб.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд ліцензія0001.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд ліцензія.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд кп.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд еквівалент.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд допуск.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд ст 17.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд склад0002.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд склад0001.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд дод 3.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд склад.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд договор.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд санкції0001.PDF
07 жовтня 2019 13:54
енергобуд санкції.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд довкілля.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд рішення0001.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд рішення.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд реквізити.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд гарант мтб.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд претензії.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд гарант лист.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд працівники.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд витяг ПДВ.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд подяка.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд перс дані.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд виписка0001.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд опис.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд виписка.PDF
07 жовтня 2019 13:53
енергобуд вик роботи.PDF

Публічні документи

07 жовтня 2019 13:04
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:03
Пропозиція2.7z
07 жовтня 2019 13:03
Пропозиція1.7z

Публічні документи

18 жовтня 2019 17:49
Електронний підпис
18 жовтня 2019 17:47
МВС 18.10.19.pdf
18 жовтня 2019 15:01
ДФС 16.10.19.pdf
07 жовтня 2019 10:27
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:19
30. Протокол 240919.pdf
07 жовтня 2019 10:19
29. Довідка про активи.pdf
07 жовтня 2019 10:19
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК 7.pdf
07 жовтня 2019 10:19
7. ДОВІДКА про Учасника.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Статут 2017.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Статут 2016.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Витяг.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Протокол №2.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Відомості ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Наказ №1.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Наказ №2.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Ліцензія ДАБІ.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Протокол №1.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Опис 2017 355936830678.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Опис 2016 425932254099.pdf
07 жовтня 2019 10:19
6.Витяг з Протоколу №1.pdf
07 жовтня 2019 10:19
1.2. Договір Вишневе.pdf
07 жовтня 2019 10:19
1.1. Договір Кемського.pdf
07 жовтня 2019 10:19
2.5. Додаткова угода СП.pdf
07 жовтня 2019 10:19
2.3. Додаткова угода КМ.pdf
07 жовтня 2019 10:19
2. ДОВІДКА про техніку.pdf
07 жовтня 2019 10:19
4. Лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ"ЕНЕРГОБУДПРОЕКТ"

ТОВ Євро Знак

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ"ЕНЕРГОБУДПРОЕКТ"
#41861546
Відхилено 5 748 777,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:42
ТОВ Євро Знак
#40080558
Відхилено 6 115 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 6 115 720,80
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
6 115 720,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:14
ЗВІТ .pdf укладений
03 січня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:19
ДУ №2 від 27.12.2019 до Дог. №55-КР від 29.10.2019 р..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:19
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2019 11:25
ДУ №1 до Договору №55-КР від 29.10.2019 р..pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 11:24
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 11:09
Договір підряду №55-КР від 29.10.2019 р..pdf укладений
30 жовтня 2019 11:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 та п.п. 4.1.1, п.4.1, Розділу 4 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Привести договірну ціну (вартість) Робіт у відповідність до інвесторської документації Замовника і узгодити її в загальній сумі 6024863,33 (Шість мільйонів двадцять чотири тисячі вісімсот шістдесят три грн. 33 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1004143,89 (Один мільйон чотири тисячі сто сорок три грн. 89 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 6024863,33 (Шість мільйонів двадцять чотири тисячі вісімсот шістдесят три грн. 33 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1004143,89 (Один мільйон чотири тисячі сто сорок три грн. 89 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника за результатами аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 1807459,00 (Один мільйон вісімсот сім тисяч чотириста п’ятдесят дев’ять грн. 00 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 55-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 5955395,24 (П'ять мільйонів дев'ятсот п'ятдесят п'ять тисяч триста дев'яносто п'ять грн. 24 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 992565,87 (Дев'ятсот дев'яносто дві тисячі п'ятсот шістдесят п'ять грн. 87 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 5955395,24 (П'ять мільйонів дев'ятсот п'ятдесят п'ять тисяч триста дев'яносто п'ять грн. 24 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 992565,87(Дев'ятсот дев'яносто дві тисячі п'ятсот шістдесят п'ять грн. 87 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 55-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 955 395,24
UAH (в тому числі ПДВ 992 565,87 UAH)