Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт адміністративної будівлі № 1 Теплицької сільської ради, розташованого за адресою: вулиця Центральна, 135 с. Теплиця Одеської області
Очікувана вартість
1 380 000,00 UAH
UA-2021-08-25-004585-a b119e527b65545aebcb169a482af1e0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губогло Ольга

+380967423066 tepliza.silrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Теплицька сільська рада Арцизького району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04377428
Місцезнаходження: 68421, Україна , Одеська обл., Арцизький район, село Теплиця, вул. Центральна, буд. 135
Контактна особа: Губогло Ольга
+380967423066
tepliza.silrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2021 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2021 11:30
Очікувана вартість: 1 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт адміністративної будівлі № 1 Теплицької сільської ради, розташованого за адресою:
вулиця Центральна, 135 с. Теплиця Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт адміністративної будівлі № 1 Теплицької сільської ради, розташованого за адресою:
вулиця Центральна, 135 с. Теплиця Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68420, Україна, Одеська область, с. Теплиця, Вулиця Центральна, 135
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 серпня 2021 12:18

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 жовтня 2021 22:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 22:49
перелік змін.docx
04 жовтня 2021 22:49
ТД капітальний ремонт адмінбудівлі №1 (нова редакція).doc
04 жовтня 2021 22:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 22:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2021 12:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 22:49
перелік змін.docx
04 жовтня 2021 22:49
ТД капітальний ремонт адмінбудівлі №1 (нова редакція).doc
25 серпня 2021 12:18
ТД капітальний ремонт адмінбудівлі №1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікату ISO 9001
Дата подання: 30 серпня 2021 08:14
Дата відповіді: 01 вересня 2021 12:24
Шановний Замовнику! Згідно Тендерної документації (Розділ V. Оцінка пропозиції) Вами вимагається від учасників підтвердити систему управління якістю в галузі ремонтно-монтажних робіт по електроосвітленню, ремонтно-будівельних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості в галузі ремонтно-монтажних робіт по електроосвітленню, ремонтно-будівельних робіт. Залишається незрозумілим чому з усього масиву ремонтних/монтажних робіт Замовник обрав необхідність сертифікату окремо на ремонтно-монтажні роботи по електроосвітленню, хоча Технічне завдання містить великий перелік робіт. Така вимога є дискримінаційною оскільки учасники можуть мати сертифікати на систему управління якості в цілому наприклад на капітальний ремонт, що включає в себе і роботи по електроосвітленню і інші ремонтно-будівельні роботи. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом викладення відповідної вимоги наступним чином: «Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління якості.» Така позиція узгоджується з останньою практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (наприклад рішення по закупівлі UA-2021-04-01-002563-c). Звертаємо Вашу увагу, що в разі оскарження вимоги Тендерної документації до Колегії, строки проведення закупівлі суттєво затягнуться.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до положень ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за неохідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару та послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001:2015 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері ремонтно-монтажних робіт по електроосвітленню та ремонтно будівельних робіт, що підтверджується положенням Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001:2015 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно - правової документації, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Щодо якісного посвідчення на товар
Дата подання: 30 серпня 2021 08:15
Дата відповіді: 01 вересня 2021 12:27
Шановний Замовнику! Згідно п. 7 Додатку №2 до Тендерної документації Замовником вимагається від учасників надати копію якісного посвідчення та/або копію сертифікату(ів) відповідності, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника). Звертаємо Вашу увагу, що Технічне завдання не містить переліку товарів, що робить вимогу Замовника нечіткою та породжує поле для суб’єктивної оцінки. Крім цього, без конкретного договору поставки постачальники не будуть проводити величезну роботу по складанню добірки документів за таким Технічним завданням. Більше того, документи на посвідчення якості товару видаються на партію, при цьому неможливо на момент подачі пропозиції стверджувати, що при виконанні робіт будуть використовуватись матеріали саме з партії, на яку на цей момент надається документ про якість, що робить вимогу Замовника взагалі абсурдною. Просимо видалити таку вимогу з Тендерної документації. В разі невидалення такої вимоги ми будемо прискіпливо перевіряти документи обраного переможця на предмет наявності документів якості на кожний товар (до прикладу - шматок труби) згідно Технічного завдання та в разі відсутності такого – писати скарги в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні якісні посвідчення та/або копії сертифікатів відповідності Учасник може надати після підписання Договору у паперовому вигляді. не надання цих документів у складі тендерної пропозиції не буде підставою для відхилення.
Щодо ліцензії ДСНС
Дата подання: 30 серпня 2021 08:16
Дата відповіді: 01 вересня 2021 12:28
Шановний Замовнику! Згідно Тендерної документації (Перелік документів, що надає переможець для укладення договору) Замовником вимагається від переможця надати «6. Копія чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (зокрема монтаж систем пожежної сигналізації, систем пожежогасіння). Копія наказу про видання даної ліцензії.» Вивчивши Технічне завдання ми можемо констатувати, що воно не містить робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, систем пожежогасіння, а отже вимога відповідної ліцензії є неправомірною. Просимо видалити таку вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Не надання цих документів у складі тендерної пропозиції не буде підставою для відхилення
Щодо дозволу Держпраці
Дата подання: 30 серпня 2021 08:17
Дата відповіді: 01 вересня 2021 12:29
Шановний Замовнику! Згідно Тендерної документації (Перелік документів, що надає переможець для укладення договору) Замовником вимагається від переможця надати «10. Копія Дозволу виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема, електричного устаткування електричних мереж напругою до 1000В.» Звертаємо Вашу увагу, що ПОРЯДОК видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки в чинній редакції не містить в переліку такого виду робіт підвищеної небезпеки, що Вами вимагається. Взагалі устаткування напругою до 1000В не визнається як підвищеної небезпеки. Просимо видалити неправомірну вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Не надання цих документів у складі тендерної пропозиції не буде підставою для відхилення
Стосовно вимог статті 17 Закону
Дата подання: 30 серпня 2021 08:18
Дата відповіді: 01 вересня 2021 12:52
Чи вірно ми розуміємо, що Переможець торгів на виконання вимоги ст.17 Закону надає виключно три документи в довільній формі за пунктами 2,3,8 частини першої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не надає документів за пунктами 5,6 частини першої та частиною другою названої статті?
Відповідь: Доброго дня. Згідно Додатку №2 до ТД (3. Переможець) вказано, що переможець закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 части першої та частини 2 статті 17 Закону. У разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, замовник відхиляє пропозицію відповідно до абз. 2 пункту 2 частини 1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-25-004585-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОСНОВА 2012", Код ЄДРПОУ:38399811
Дата подання: 05 листопада 2021 10:21
Щодо неправомірного рішення про визначення переможця
вимога викладена у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2021 11:22
1. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» із змінами внесенеми згідно з Постановою КМУ № 227 від 17.03.2021 року, а саме абз. 2 п. 1, представники бізнесу мають право до 05 березня 2022 року у ході своєї діяльності використовувати удосконалений електронний підпис
2. Згідно листа від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 наданим Міністерством цифрової трансформації України Антимонопольному комітету України надаються наступні розяснення:
- згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Звертаємо увагу на те, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований для удосконаленого електронного підпису чи печатки, не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки удосконаленого електронного підпису чи печатки за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (пункт 3 вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193);
- Згідно з пунктом 82 вимог у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 № 992 (далі – вимоги у сфері електронних довірчих послуг), перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки проводиться будь-якою особою з метою отримання інформації про дійсність чи недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Крім того, надання кваліфікованої електронної довірчої послуги із створення, перевірки та підтвердження кваліфікованих електронних підписів чи печаток передбачає, що така послуга: надається виключно надавачем; відповідає всім вимогам до перевірки кваліфікованих електронних підписів чи печаток; дає змогу отримувати результати перевірки із застосуванням кваліфікованого електронного підпису чи печатки надавача автоматизованим способом, який є надійним, ефективним та захищеним (пункт 84 вимог у сфері електронних довірчих послуг). Слід зазначити, що кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг мають право, зокрема, самостійно обирати, які саме стандарти будуть ними застосовуватися при наданні довірчих послуг з переліку стандартів, визначеного Кабінетом Міністрів України, крім сфери спеціального зв’язку. Таким стандартом відповідно до пункту 9 переліку стандартів, що застосовуються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, який додається до вимог у сфері електронних довірчих послуг, зокрема є ДСТУ ETSI TS 119 101:2016 (ETSI TS 119 101:2016, IDT) “Електронні підписи та інфраструктури. Вимоги та політики безпеки для додатків формування та перевірки підписів”, затверджений наказом державного підприємства “Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” від 23.09.2016 № 279. Відповідно до пункту 8.2.6 зазначеного стандарту застосунок для перевірки підпису надає: основний результат перевірки (дійсний, недійсний, невизначений), час перевірки та, якщо вимагається, звіт про перевірку. Застосунок для перевірки підпису повинен надавати додаткову інформацію про елементи перевірки підпису, які є підтвердженими або не підтвердженими, та додаткову інформацію, що стосується перевірки підпису (сертифікати, інформація про відкликання та позначки часу). З огляду на зазначене законодавством у сфері електронних довірчих послуг не визначені вимоги до форми та змісту результату перевірки кваліфікованого електронного підпису;
- згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Крім того, на офіційному вебсайті Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України розміщено Перелік засобів технічного захисту інформації, які мають експертний висновок про відповідність до вимог технічного захисту інформації, за посиланням: https://cip.gov.ua/ua/news/zasobi-tzi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-providpovidnist-do-vimog-tekhnichnogo-zakhistu-informaciyi. Водночас наголошуємо на можливості до 05.03.2022 року використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» із змінами внесенеми згідно з Постановою КМУ № 227 від 17.03.2021 року.
Номер вимоги: UA-2021-08-25-004585-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОСНОВА 2012", Код ЄДРПОУ:38399811
Дата подання: 09 листопада 2021 15:16
Щодо неправомірного рішення про визначення переможця
вимога викладена у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2021 15:27
Розглянувши подану Вами вимогу по закупівлі UA-2021-08-25-004585-a замовник прийшов до висновку що вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав:
1. Щодо 1 питання;
Так, дійсно, згідно Додатку № 2 до Тендерної документації «3. Переможець закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини 2 статті 17 Закону. У разі ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, Замовник відхиляє пропозицію відповідно до абз.2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.», але замовником було допущено технічну помилку, з посиланням на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» «старої» редакції. Учасник, якого визначено переможцем ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ» виконав умови ч. 6. Ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Крім того Учасником ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ» нарочно були надані документи відповідно до п. 5 «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги встановлені до ст. 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозицій» та Додатку, «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозицій учасника іншим вимогам замовника», вказані документи зареєстровані Теплицькою сільською радою за № 1604/02-01 від 08.11.2021 року.
2. Щодо 2 питання;
Замовник ознайомився з листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 наданим Міністерством цифрової трансформації України Антимонопольному комітету України в якому крім вказаних Вами роз’яснень надаються наступні розяснення:
- Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» із змінами внесенеми згідно з Постановою КМУ № 227 від 17.03.2021 року, а саме абз. 2 п. 1, представники бізнесу мають право до 05 березня 2022 року у ході своєї діяльності використовувати удосконалений електронний підпис
- згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Звертаємо увагу на те, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований для удосконаленого електронного підпису чи печатки, не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки удосконаленого електронного підпису чи печатки за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (пункт 3 вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193);
- Згідно з пунктом 82 вимог у сфері електронних довірчих послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2018 № 992 (далі – вимоги у сфері електронних довірчих послуг), перевірка кваліфікованого електронного підпису чи печатки проводиться будь-якою особою з метою отримання інформації про дійсність чи недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Крім того, надання кваліфікованої електронної довірчої послуги із створення, перевірки та підтвердження кваліфікованих електронних підписів чи печаток передбачає, що така послуга: надається виключно надавачем; відповідає всім вимогам до перевірки кваліфікованих електронних підписів чи печаток; дає змогу отримувати результати перевірки із застосуванням кваліфікованого електронного підпису чи печатки надавача автоматизованим способом, який є надійним, ефективним та захищеним (пункт 84 вимог у сфері електронних довірчих послуг). Слід зазначити, що кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг мають право, зокрема, самостійно обирати, які саме стандарти будуть ними застосовуватися при наданні довірчих послуг з переліку стандартів, визначеного Кабінетом Міністрів України, крім сфери спеціального зв’язку. Таким стандартом відповідно до пункту 9 переліку стандартів, що застосовуються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг, який додається до вимог у сфері електронних довірчих послуг, зокрема є ДСТУ ETSI TS 119 101:2016 (ETSI TS 119 101:2016, IDT) “Електронні підписи та інфраструктури. Вимоги та політики безпеки для додатків формування та перевірки підписів”, затверджений наказом державного підприємства “Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” від 23.09.2016 № 279. Відповідно до пункту 8.2.6 зазначеного стандарту застосунок для перевірки підпису надає: основний результат перевірки (дійсний, недійсний, невизначений), час перевірки та, якщо вимагається, звіт про перевірку. Застосунок для перевірки підпису повинен надавати додаткову інформацію про елементи перевірки підпису, які є підтвердженими або не підтвердженими, та додаткову інформацію, що стосується перевірки підпису (сертифікати, інформація про відкликання та позначки часу). З огляду на зазначене законодавством у сфері електронних довірчих послуг не визначені вимоги до форми та змісту результату перевірки кваліфікованого електронного підпису;
- згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Крім того, на офіційному вебсайті Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України розміщено Перелік засобів технічного захисту інформації, які мають експертний висновок про відповідність до вимог технічного захисту інформації, за посиланням: https://cip.gov.ua/ua/news/zasobi-tzi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-providpovidnist-do-vimog-tekhnichnogo-zakhistu-informaciyi. Водночас наголошуємо на можливості до 05.03.2022 року використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» із змінами внесенеми згідно з Постановою КМУ № 227 від 17.03.2021 року»
3. Також зауважемо, що згідно части 5 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника».

Документи подані скаржником

05 листопада 2021 10:21
Вимога_відхилення учасника.pdf

Документи подані скаржником

Документи

12 листопада 2021 15:27
відповідь на вимогу 2.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-08-25-004585-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОСНОВА 2012", Код ЄДРПОУ:38399811
Дата подання: 03 вересня 2021 18:22
Скарга на вимоги тендерної документації Замовника, що носять дискримінаційний характер
Деталі у файлі з текстом скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 вересня 2021 10:47
рішення від 07.09.2021 №20283.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2021 10:44
рішення від 15.09.2021 №21047.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2021 13:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №21047-р-пк-пз від 15.09.2021 року виконане
Дата виконання рішення замовником: 04 жовтня 2021 22:54

Документи подані скаржником

03 вересня 2021 15:41
Скарга.pdf (1).p7s
03 вересня 2021 15:42
Скарга ПП Основа 2012 (1).docx
03 вересня 2021 15:42
Скарга (3).pdf
03 вересня 2021 15:42
Скарга ПП Основа 2012.docx.p7s

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

08 вересня 2021 10:44
рішення від 07.09.2021 №20283.pdf
20 вересня 2021 13:53
рішення від 15.09.2021 №21047.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-11-08-000054 ● ec8f3fb0930f4f7ab579d2710c1da652
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2022 14:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


08.11.2022 № 49-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу
від 08.11.2022 № 49-з
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
14. UA-2021-08-25-004585-a; 25.08.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ганна Ковальчук.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-18 08:42:13

Про надання інформації (пояснень, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту адміністративної будівлі № 1 Теплицької сільської ради, розташованого за адресою: вулиця Центральна, 135 с. Теплиця Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-25-004585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступного питання.
1) Яким чином та на підставі яких документів Теплицькою сільською радою Арцизького району Одеської області здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання на веб-сайт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-11-18 10:50:34

Про надання інформації (пояснень, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту адміністративної будівлі № 1 Теплицької сільської ради, розташованого за адресою: вулиця Центральна, 135 с. Теплиця Одеської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-25-004585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступного питання.
1) В ході моніторингу встановлено, що Теплицькою сільською радою Арцизького району Одеської області (далі – Замовник) 13.10.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору, а саме: додаткову угоду від 13.10.2022 № 2 до договору про виконання робіт від 19.11.2021 № 258 (далі – Договір).
Чи укладалась між Замовником та ТОВ «КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ» додаткова угода № 1? Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду № 1 до Договору у разі її укладення? Надати копію додаткової угоди № 1 до Договору у разі її укладення.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 листопада 2022
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ВОЛКОВА МАРІЯ СЕМЕНІВНА" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "ОСНОВА 2012" 1 374 070,74
UAH з ПДВ
1 367 170,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ" 1 380 000,00
UAH з ПДВ
1 373 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 вересня 2021 10:46
Електронний підпис
10 вересня 2021 10:42
техническое задание.pdf
10 вересня 2021 10:42
свидоцтво ЄДР.pdf
10 вересня 2021 10:42
договір оренди техніки.pdf
10 вересня 2021 10:42
вытяг_2021_Волкова.pdf
10 вересня 2021 10:42
паспорт Волкова.pdf
10 вересня 2021 10:42
вiдгук_Весела_Долина.pdf
10 вересня 2021 10:42
file - 2021-08-29T203017.182.pdf
10 вересня 2021 10:42
file_(52).pdf
10 вересня 2021 10:42
сертификат ИСО 9001.pdf
10 вересня 2021 10:42
витяг ЄДР.pdf
10 вересня 2021 10:42
file - 2021-08-29T203008.091.pdf
10 вересня 2021 10:42
file_(53).pdf
10 вересня 2021 10:42
аналогiчний_договiр.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2021 10:49
Електронний підпис
11 жовтня 2021 10:48
68.imd
08 жовтня 2021 16:13
Електронний підпис
08 жовтня 2021 15:53
Електронний підпис
08 жовтня 2021 15:42
Електронний підпис
08 жовтня 2021 15:41
50.4. ДЦ_ЛС1ЕС_6-7.pdf
08 жовтня 2021 15:41
50.11. Розрахунок П-130.pdf
08 жовтня 2021 15:41
50.17. Обєктний кошторис.pdf
08 жовтня 2021 15:41
50.14. Ціни енергоносіїв.pdf
08 жовтня 2021 15:41
29. Обр.пес даних.pdf
08 жовтня 2021 15:41
47. Гар.лист.pdf
08 жовтня 2021 15:41
41. Ліцензія ДАБІ.pdf
08 жовтня 2021 15:41
22. Гар.лист щодо робіт.pdf
08 жовтня 2021 15:41
12. Фінансова звітність.pdf
08 жовтня 2021 15:41
4. Довідка працівники.pdf
08 жовтня 2021 15:41
34. Еколог.сертифікат.pdf
08 жовтня 2021 15:41
50.10 Розрахунок П-137.pdf
08 жовтня 2021 15:41
48. Витяг.pdf
08 жовтня 2021 15:41
38. виписка з ЄДР.pdf
08 жовтня 2021 15:41
39. Єд.податок.pdf
08 жовтня 2021 15:41
43. Проект договору.pdf
08 жовтня 2021 15:41
50.4. ДЦ_ЛС1ЕС_1ч1.pdf
08 жовтня 2021 15:41
50.4. ДЦ_ЛС1ЕС_1ч2.pdf
08 жовтня 2021 15:41
33 Сертифікат ІSO.pdf
08 жовтня 2021 15:41
50.4. ДЦ_ЛС1ЕС_5.pdf
08 жовтня 2021 15:41
50.4. ДЦ_ЛС1ЕС_2-3.pdf
08 жовтня 2021 15:41
5. Накази працівники (1).pdf
08 жовтня 2021 15:41
50.4. ДЦ_ЛС1ЕС_4.pdf
08 жовтня 2021 15:41
50.6. Розрахунки 1-4.pdf
08 жовтня 2021 15:41
50.1. Договірна ціна.pdf
08 жовтня 2021 15:41
1. Довідка МТБ.pdf
08 жовтня 2021 15:41
8. Документи ОП і ПБ.pdf
08 жовтня 2021 15:41
45. Довідка довкілля.pdf
08 жовтня 2021 15:41
20. Пропозиція.pdf
08 жовтня 2021 15:41
42. Ліцензія АВК.pdf
08 жовтня 2021 15:41
23. Технічні вимоги.pdf
08 жовтня 2021 15:41
15.1. Листи відгуки.pdf

Публічні документи

10 листопада 2021 11:04
Електронний підпис
11 жовтня 2021 19:23
Електронний підпис
11 жовтня 2021 19:10
Електронний підпис
11 жовтня 2021 19:09
Наказ на ГІПа АБ1.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Дефектний Акт 2-1-6.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Пояснювальна записка.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Акт КБ-2 стр.3.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Об'єктний кошторис 2-1.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Рішення учасника.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Акт обстеження об'єкту.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Дефектний Акт 2-1-2.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Акт КБ-2 стр.6.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Проект договору.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Акт КБ-2 стр.1.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Дефектний Акт 2-1-7.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Договірна ціна в АВК.imd
11 жовтня 2021 19:09
Витяг з ЄДР.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Акт КБ-3 стр.2.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Дефектний Акт 2-1-1.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Акт КБ-2 стр.2.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Акт КБ-2 стр.5.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Пропозиція.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Дефектний Акт 2-1-5.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Дефектний Акт 2-1-4.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Довідка про МТБ.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Акт КБ-2 стр.4.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Акт КБ-3 стр.1.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Договірна ціна.pdf
11 жовтня 2021 19:09
Дефектний Акт 2-1-3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛКОВА МАРІЯ СЕМЕНІВНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "ОСНОВА 2012"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЛКОВА МАРІЯ СЕМЕНІВНА"
#2571314405
Відхилено 1 080 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2021 11:35
ПП "ОСНОВА 2012"
#38399811
Відхилено 1 367 170,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2021 16:26
ТОВ "КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ"
#43520071
Переможець 1 373 100,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 18:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНЦЕПТ ХАУС ІНВЕСТ"
#43520071
1 373 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 16:07
4.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 16:05
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 17:18
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 17:16
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2022 12:18
АБ 1.pdf зміни до договору
13 жовтня 2022 12:15
Електронний підпис укладений
19 листопада 2021 14:35
Дефектний акт2.pdf укладений
19 листопада 2021 14:34
Дефектний акт1.pdf укладений
19 листопада 2021 14:34
Зведений кошторис.pdf укладений
19 листопада 2021 14:34
Договірна ціна.pdf укладений
19 листопада 2021 14:34
Дефектний акт7.pdf укладений
19 листопада 2021 14:34
Дефектний акт6.pdf укладений
19 листопада 2021 14:34
Дефектний акт5.pdf укладений
19 листопада 2021 14:34
Дефектний акт4.pdf укладений
19 листопада 2021 14:34
Дефектний акт3.pdf укладений
19 листопада 2021 14:33
Договір (1).pdf укладений
19 листопада 2021 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін Договору
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування та календарного графіку виконання робіт в частині помісячних видатків
Номер договору про закупівлю: 258
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML