Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Садова в м. Миколаєві
Current repair of the road on the street. Potemkinskaya from the street. Legina to the street. Garden in Nikolaev
Current repair of the road on the street. Potemkinskaya from the street. Legina to the street. Garden in Nikolaev
Очікувана вартість
13 668 460,00 UAH
UA-2020-05-22-003222-b ● b1186671e3194a6aa492c48d85797f92
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament zhitlovo-komunalnogo gospodarstva Mikolayivskoyi miskoyi radi |
National ID: | 03365707 |
Contact point: |
Sapozhnyk Artem Anatolievich 380512537705 Depgkh@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 13 668 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 342,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 22 травня 2020 16:47 |
Enquiries until: | 15 червня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 21 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 червня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 13 668 460 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 68 342 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українська та з урахуванням вимог тендерної документації. Замовник - орган місцевого самоврядування (бюджетна установа).
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian and taking into account the requirements of the tender documentation. The customer is a local government body (budgetary institution).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10968 метри квадратні
Поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Садова в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Садова
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Current repair of the road on the street. Potemkinskaya from the street. Legina to the street. Garden in Nikolaev
CPV: 50230000-6
Період постачання:
по 01 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (наданих послуг) та/або витрат за формою № КБ-3 або інших форм актів виконаних робіт (наданих послуг), якщо розрахунок договірної ціни виконувався за допомогою методу калькулювання, протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг) | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 16:49 |
ТД - поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз’яснення щодо вимог Замовника у ТД
Дата подання: 27 травня 2020 12:58
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:14
Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби):
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Що саме Замовник має на увазі?
Учасники в підтвердження повинні надати в складі своєї пропозиції протоколи випробувань згіно Підсумкової відомості ресурсів чи цей пункт має суто інформативний характер????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Цей пункт носить інформативний і універсальний характер та є відображенням ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому, застосування даного пункту можливе лише у разі конкретного визначення Замовником екологічних та інших характеристик запропонованого товару чи послуги. В даній закупівлі такі вимоги не встановлюються.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 29 травня 2020 11:23
Дата відповіді: 29 травня 2020 17:00
Доброго дня!
Підкажіть будь-ласка, у Розділі 2 щодо забезпечення тендерної пропозиції вказані реквізити для перерахування банківської гарантії (у разі настання гарантійного випадку): р/р UA 988999980314050556000014006, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172.
Питання: чи потрібно у банківській гарантії вказувати МФО 820172, так як зазначення МФО не відповідає стандарту IBAN???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації не міститься безпосередньої вимоги про обовязкове зазначення в банківській гарантії МФО.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003222-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ДОРСТРОЙ., Код ЄДРПОУ:39722333
Дата подання: 10 липня 2020 10:13
Оскарження відхилення тендерної пропозиції
Оскарження відхилення тендерної пропозиції
В відхиленні нашої тендерної пропозиції вказано, що в порушення вимог тендерної документації, надана учасником довідка банку-гаранту (№ 200617SU15031751 від 17.06.2020) щодо наявності на рахунку учасника грошових коштів в розмірі не менше ніж розмір забезпечення тендерної пропозиції не містить предмету закупівлі.
Але в довідці указано Замовника Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, ЄДРПОУ 03365707 та предмет закупівлі: UA-2020-05-22-003000-b.
Також в відхиленні нашої тендерної пропозиції вказано, що учасником не надано довідку із зазначенням банківських реквізитів Учасника.
Але банківські реквізити вказані в Довідці про учасника та в Проекті договору на закупівлю.
В зв'язку з више вказаним вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним.
Розгорнути
Згорнути
В відхиленні нашої тендерної пропозиції вказано, що в порушення вимог тендерної документації, надана учасником довідка банку-гаранту (№ 200617SU15031751 від 17.06.2020) щодо наявності на рахунку учасника грошових коштів в розмірі не менше ніж розмір забезпечення тендерної пропозиції не містить предмету закупівлі.
Але в довідці указано Замовника Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, ЄДРПОУ 03365707 та предмет закупівлі: UA-2020-05-22-003000-b.
Також в відхиленні нашої тендерної пропозиції вказано, що учасником не надано довідку із зазначенням банківських реквізитів Учасника.
Але банківські реквізити вказані в Довідці про учасника та в Проекті договору на закупівлю.
В зв'язку з више вказаним вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 16:28
Згідно з вимогами тендерної документації довідка банку-гаранту має містити: посилання на номер оголошення; предмет закупівлі; номер і дату банківської гарантії.
Зазначені вимоги до оформлення вказаної довідки є обов'язковими для всіх учасників процедури закупівлі.
Надана вами довідка № 200617SU15031751 від 17.06.2020 видана ПАТ КБ "Приватбанк" містить посилання на номер оголошення: UA-2020-05-22-003222-b , номер та дату банківської гарантії: G0620/7862 від 17 червня 2020 року, але не містить предмету закупівлі, яким є: поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Садова в м. Миколаєві (ДК 021:2015 (50230000-6) – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Отже, вказана довідка не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації замовника.
Також, умовами тендерної документації передбачене надання учасником довідки довільної форми із зазначенням банківських реквізитів Учасника (вказана довідка обов’язково повинна містити номер відкритого рахунку за стандартом IBAN та найменування банківської установи, куди буде здійснюватись перерахування коштів у разі укладення Договору з даним учасником).
З наведеного вбачається, що умовами тендерної документації передбачене надання окремої довідки, як окремого документу тендерної пропозиції, з інформацією про банківські реквізити учасника.
Таким чином, Ваше твердження про те, що банківські реквізити зазначені в Довідці про учасника та в Проекті договору на закупівлю (подання якого умовами тендерної документації не вимагалося), не може бути визнане таким, що відповідає вимозі тендерної документації щодо надання довідки про банківські реквізити учасника.
Додатково хочемо звернути Вашу увагу на те, що статтею 24 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачений строк та право учасника на звернення до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Однак, у визначений законом строк Ви за роз'ясненнями щодо тендерної документації не зверталися.
З повагою.
Зазначені вимоги до оформлення вказаної довідки є обов'язковими для всіх учасників процедури закупівлі.
Надана вами довідка № 200617SU15031751 від 17.06.2020 видана ПАТ КБ "Приватбанк" містить посилання на номер оголошення: UA-2020-05-22-003222-b , номер та дату банківської гарантії: G0620/7862 від 17 червня 2020 року, але не містить предмету закупівлі, яким є: поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Садова в м. Миколаєві (ДК 021:2015 (50230000-6) – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Отже, вказана довідка не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації замовника.
Також, умовами тендерної документації передбачене надання учасником довідки довільної форми із зазначенням банківських реквізитів Учасника (вказана довідка обов’язково повинна містити номер відкритого рахунку за стандартом IBAN та найменування банківської установи, куди буде здійснюватись перерахування коштів у разі укладення Договору з даним учасником).
З наведеного вбачається, що умовами тендерної документації передбачене надання окремої довідки, як окремого документу тендерної пропозиції, з інформацією про банківські реквізити учасника.
Таким чином, Ваше твердження про те, що банківські реквізити зазначені в Довідці про учасника та в Проекті договору на закупівлю (подання якого умовами тендерної документації не вимагалося), не може бути визнане таким, що відповідає вимозі тендерної документації щодо надання довідки про банківські реквізити учасника.
Додатково хочемо звернути Вашу увагу на те, що статтею 24 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачений строк та право учасника на звернення до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Однак, у визначений законом строк Ви за роз'ясненнями щодо тендерної документації не зверталися.
З повагою.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 липня 2020
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП ДОРСТРОЙ. | Документи |
Відхилено
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НОВІКОМ ІННОВЕЙШЕН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Переможець |
8 214 738,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:06
|
ДУ № 1 від 30.12.2020 ч. 2.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:05
|
ДУ №1 від 30.12.2020.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 12:04
|
Договір № 1395 від 05.08.2020.pdf | укладений |
06 серпня 2020 12:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника зменшення згідно з розрахунками до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1395 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |