Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Садова в м. Миколаєві
Current repair of the road on the street. Potemkinskaya from the street. Legina to the street. Garden in Nikolaev
Очікувана вартість
13 668 460,00 UAH
UA-2020-05-22-003222-b b1186671e3194a6aa492c48d85797f92
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament zhitlovo-komunalnogo gospodarstva Mikolayivskoyi miskoyi radi
National ID: 03365707
Contact point: Sapozhnyk Artem Anatolievich
380512537705
Depgkh@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2020 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 12:32
Очікувана вартість: 13 668 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 342,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 22 травня 2020 16:47
Enquiries until: 15 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 21 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 червня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 13 668 460 UAH including VAT
Minimal lowering step: 68 342 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українська та з урахуванням вимог тендерної документації. Замовник - орган місцевого самоврядування (бюджетна установа).
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian and taking into account the requirements of the tender documentation. The customer is a local government body (budgetary institution).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10968 метри квадратні
Поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Садова в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Садова
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Current repair of the road on the street. Potemkinskaya from the street. Legina to the street. Garden in Nikolaev
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (наданих послуг) та/або витрат за формою № КБ-3 або інших форм актів виконаних робіт (наданих послуг), якщо розрахунок договірної ціни виконувався за допомогою методу калькулювання, протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 16:49
ТД - поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення щодо вимог Замовника у ТД
Дата подання: 27 травня 2020 12:58
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:14
Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби): Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам. Що саме Замовник має на увазі? Учасники в підтвердження повинні надати в складі своєї пропозиції протоколи випробувань згіно Підсумкової відомості ресурсів чи цей пункт має суто інформативний характер????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Цей пункт носить інформативний і універсальний характер та є відображенням ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому, застосування даного пункту можливе лише у разі конкретного визначення Замовником екологічних та інших характеристик запропонованого товару чи послуги. В даній закупівлі такі вимоги не встановлюються.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 29 травня 2020 11:23
Дата відповіді: 29 травня 2020 17:00
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, у Розділі 2 щодо забезпечення тендерної пропозиції вказані реквізити для перерахування банківської гарантії (у разі настання гарантійного випадку): р/р UA 988999980314050556000014006, Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Питання: чи потрібно у банківській гарантії вказувати МФО 820172, так як зазначення МФО не відповідає стандарту IBAN???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації не міститься безпосередньої вимоги про обовязкове зазначення в банківській гарантії МФО.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-003222-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ДОРСТРОЙ., Код ЄДРПОУ:39722333
Дата подання: 10 липня 2020 10:13
Оскарження відхилення тендерної пропозиції
Оскарження відхилення тендерної пропозиції

В відхиленні нашої тендерної пропозиції вказано, що в порушення вимог тендерної документації, надана учасником довідка банку-гаранту (№ 200617SU15031751 від 17.06.2020) щодо наявності на рахунку учасника грошових коштів в розмірі не менше ніж розмір забезпечення тендерної пропозиції не містить предмету закупівлі.
Але в довідці указано Замовника Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, ЄДРПОУ 03365707 та предмет закупівлі: UA-2020-05-22-003000-b.
Також в відхиленні нашої тендерної пропозиції вказано, що учасником не надано довідку із зазначенням банківських реквізитів Учасника.
Але банківські реквізити вказані в Довідці про учасника та в Проекті договору на закупівлю.
В зв'язку з више вказаним вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 16:28
Згідно з вимогами тендерної документації довідка банку-гаранту має містити: посилання на номер оголошення; предмет закупівлі; номер і дату банківської гарантії.
Зазначені вимоги до оформлення вказаної довідки є обов'язковими для всіх учасників процедури закупівлі.
Надана вами довідка № 200617SU15031751 від 17.06.2020 видана ПАТ КБ "Приватбанк" містить посилання на номер оголошення: UA-2020-05-22-003222-b , номер та дату банківської гарантії: G0620/7862 від 17 червня 2020 року, але не містить предмету закупівлі, яким є: поточний ремонт дороги по вул. Потьомкінська від вул. Лягіна до вул. Садова в м. Миколаєві (ДК 021:2015 (50230000-6) – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Отже, вказана довідка не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації замовника.
Також, умовами тендерної документації передбачене надання учасником довідки довільної форми із зазначенням банківських реквізитів Учасника (вказана довідка обов’язково повинна містити номер відкритого рахунку за стандартом IBAN та найменування банківської установи, куди буде здійснюватись перерахування коштів у разі укладення Договору з даним учасником).
З наведеного вбачається, що умовами тендерної документації передбачене надання окремої довідки, як окремого документу тендерної пропозиції, з інформацією про банківські реквізити учасника.
Таким чином, Ваше твердження про те, що банківські реквізити зазначені в Довідці про учасника та в Проекті договору на закупівлю (подання якого умовами тендерної документації не вимагалося), не може бути визнане таким, що відповідає вимозі тендерної документації щодо надання довідки про банківські реквізити учасника.
Додатково хочемо звернути Вашу увагу на те, що статтею 24 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачений строк та право учасника на звернення до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Однак, у визначений законом строк Ви за роз'ясненнями щодо тендерної документації не зверталися.
З повагою.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 липня 2020
UA-2020-05-22-003222-bb1186671e3194a6aa492c48d85797f92
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Учасник Документи Рішення
ПП ДОРСТРОЙ. Документи
Відхилено
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НОВІКОМ ІННОВЕЙШЕН" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

23 червня 2020 14:42
Електронний підпис
23 червня 2020 14:20
Електронний підпис
23 червня 2020 13:56
Електронний підпис
23 червня 2020 12:54
Довідка про санкції.pdf
23 червня 2020 12:54
Довідка з банку 17.06.2020.pdf
23 червня 2020 12:54
Ліцензія.pdf
23 червня 2020 12:54
Таблиця 6.pdf
23 червня 2020 12:54
Статут.pdf
23 червня 2020 12:54
Витяг ПДВ.pdf
23 червня 2020 12:54
Перелік документів.pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 15:10
Електронний підпис
17 липня 2020 15:09
public_doc (3).pdf
17 липня 2020 15:09
Довідка з МВС.pdf
17 липня 2020 15:09
Довідка.zip
17 липня 2020 15:09
Довідка 2.zip
24 червня 2020 13:12
Електронний підпис
24 червня 2020 13:12
Електронний підпис
24 червня 2020 13:11
Довіреність з банку.pdf
24 червня 2020 13:11
Гарантія 11.19-GT.113-33.pdf
24 червня 2020 13:11
Довідка про санкції.pdf
24 червня 2020 13:11
Таблиця 6.pdf
24 червня 2020 13:11
НАКАЗИ.pdf
24 червня 2020 13:11
Відгук від ЖКГ.pdf
24 червня 2020 13:11
Відгук по 16 договору.pdf
24 червня 2020 13:11
Відгук до 15 договору.pdf
24 червня 2020 13:11
Акт виконаних робіт 2.pdf
24 червня 2020 13:11
Акт виконаних робіт 1.pdf
24 червня 2020 13:11
Договір 15 Поточ.рем..pdf

Документи

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 09:53
Електронний підпис
25 червня 2020 09:51
Довідка банк.pdf
25 червня 2020 09:51
статут.pdf
25 червня 2020 09:51
опись.pdf
25 червня 2020 09:51
Наказ_директор.pdf
25 червня 2020 09:51
Витяг_платник_ПДВ.pdf
25 червня 2020 09:51
Загальні відомості.pdf
25 червня 2020 09:51
Довіка щодо податків.PDF
25 червня 2020 09:51
Довідка.pdf
25 червня 2020 09:51
Довідка щодо не є пов.PDF
25 червня 2020 09:51
Довідка щодо конкур.PDF
25 червня 2020 09:51
Довідка щодо ЖКГ.PDF
25 червня 2020 09:51
Довідка корупц.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-21.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-20.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-18.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-17.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-14.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-13.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-12.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-11.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-10.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-09.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-08.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-07.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-06.PDF
25 червня 2020 09:51
довідка 23,06-02.PDF
25 червня 2020 09:51
гарантія 23,06-22.PDF
25 червня 2020 09:51
гарантійний лист 23,06-23.PDF
25 червня 2020 09:51
гарантійний лист 23,06-19.PDF
25 червня 2020 09:51
гарантійний лист 23,06-16.PDF
25 червня 2020 09:51
ДУ НАВАЛЬ.pdf
25 червня 2020 09:51
ТК_Чернієнко.PDF
25 червня 2020 09:51
ОТ_Чернієнко_Киш.PDF
25 червня 2020 09:51
Накази.pdf
25 червня 2020 09:51
ЕСВ.pdf
25 червня 2020 09:51
Догов.підряду.pdf
25 червня 2020 09:51
Диплом Черниенко.PDF
25 червня 2020 09:51
цистер газ 52 ве 7346вс (1).pdf
25 червня 2020 09:51
фреза Wirtgen 1000C 47418ве.pdf
25 червня 2020 09:51
Тех_паспорт_автокран.pdf
25 червня 2020 09:51
Нерухомість.pdf
25 червня 2020 09:51
мик. трансп.pdf
25 червня 2020 09:51
коток HAMM DV 6.22 47518вe.pdf
25 червня 2020 09:51
коток GRW101 ве т 00592.pdf
25 червня 2020 09:51
котBOMAG BW174AP.pdf
25 червня 2020 09:51
Працівники.pdf
25 червня 2020 09:51
Згода з вимогами .PDF
25 червня 2020 09:51
КБ3.pdf
25 червня 2020 09:51
ДЦ №15.pdf
25 червня 2020 09:51
Договор аналог №1508-2019.pdf
25 червня 2020 09:51
відгук.pdf
25 червня 2020 09:51
Акт.pdf
25 червня 2020 09:51
4.Договір ІБ-Актив.pdf
25 червня 2020 09:51
2.Відгук.pdf
25 червня 2020 09:51
технічне завдання.PDF
25 червня 2020 09:51
лист- відгук.PDF
25 червня 2020 09:51
кошторис 2-1-2.PDF
25 червня 2020 09:51
кошторис 2-1-1.PDF
25 червня 2020 09:51
календарний графік.PDF
25 червня 2020 09:51
договір.PDF
25 червня 2020 09:51
Догов. цена.PDF
25 червня 2020 09:51
вимоги до ох. праці.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ДОРСТРОЙ.

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ "НОВІКОМ ІННОВЕЙШЕН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 10 934 556,00
UAH з ПДВ
8 214 738,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 12 028 242,00
UAH з ПДВ
8 214 744,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 15:10
Електронний підпис
17 липня 2020 15:09
public_doc (3).pdf
17 липня 2020 15:09
Довідка з МВС.pdf
17 липня 2020 15:09
Довідка.zip
17 липня 2020 15:09
Довідка 2.zip
24 червня 2020 13:12
Електронний підпис
24 червня 2020 13:12
Електронний підпис
24 червня 2020 13:11
Довіреність з банку.pdf
24 червня 2020 13:11
Гарантія 11.19-GT.113-33.pdf
24 червня 2020 13:11
Довідка про санкції.pdf
24 червня 2020 13:11
Таблиця 6.pdf
24 червня 2020 13:11
НАКАЗИ.pdf
24 червня 2020 13:11
Відгук від ЖКГ.pdf
24 червня 2020 13:11
Відгук по 16 договору.pdf
24 червня 2020 13:11
Відгук до 15 договору.pdf
24 червня 2020 13:11
Акт виконаних робіт 2.pdf
24 червня 2020 13:11
Акт виконаних робіт 1.pdf
24 червня 2020 13:11
Договір 15 Поточ.рем..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВ ГРАНІТ-001

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
Переможець 8 214 738,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"
#34168990
8 214 738,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:06
ДУ № 1 від 30.12.2020 ч. 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:05
ДУ №1 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:05
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 12:04
Договір № 1395 від 05.08.2020.pdf укладений
06 серпня 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника зменшення згідно з розрахунками до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 1395
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 646 932,00
UAH (в тому числі ПДВ 607 822,00 UAH)