Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
14 130 885,20 UAH
UA-2020-05-08-004612-b ● b1017fd0c6344a6cb8683650ae7c12b0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05582159 |
Вебсайт: | https://tairovska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25 |
Контактна особа: |
Лариса Андріївна Бурлака +380487732556 tairove.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 22:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 13:02 |
Очікувана вартість: | 14 130 885,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 141 308,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бурлака Лариса Андріївна, голова тендерного комітету, вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, телефон +380487732556, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: територія парка "Марін - Вілас" розташована в престижному районі м. Одеси в селище Совіньон. Територіально парк розташований в курортному районі міста Одеси в 18 кілометрах від центру міста, а точніше в Овідіопольському районі Одеської області.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.07.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 14 130 885,20 грн. (чотирнадцять мільйонів сто тридцять тисяч вісімсот вісімдесят п’ять грн. 20 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141 308,85 грн. (сто сорок одна тисяча триста вісім грн. 85 коп.) – 1 % від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «26» травня 2020 року.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 70 000,00 грн. (сімдесят тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області (код ЄДРПОУ 05582159), р/р: №UA108201720344221013100036305 в ДКСУ в м. Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Крім того, електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 70 000,00 грн. (сімдесят тисяч грн. 00 коп.).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бурлака Лариса Андріївна, голова тендерного комітету, вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, телефон +380487732556, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: територія парка "Марін - Вілас" розташована в престижному районі м. Одеси в селище Совіньон. Територіально парк розташований в курортному районі міста Одеси в 18 кілометрах від центру міста, а точніше в Овідіопольському районі Одеської області.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.07.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 14 130 885,20 грн. (чотирнадцять мільйонів сто тридцять тисяч вісімсот вісімдесят п’ять грн. 20 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 141 308,85 грн. (сто сорок одна тисяча триста вісім грн. 85 коп.) – 1 % від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «26» травня 2020 року.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 70 000,00 грн. (сімдесят тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області (код ЄДРПОУ 05582159), р/р: №UA108201720344221013100036305 в ДКСУ в м. Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Крім того, електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 70 000,00 грн. (сімдесят тисяч грн. 00 коп.).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 15:29 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc | |
18 травня 2020 15:27 |
Зміни-до тендерної_документації 18.05.2020.doc | |
18 травня 2020 15:27 |
Додаток_2 зі змінами 18.05.2020.doc | |
18 травня 2020 15:27 |
перелік змін_18.05.2020.docx | |
08 травня 2020 22:08 |
Додаток_5.pdf | |
08 травня 2020 22:08 |
Додаток_4.pdf | |
08 травня 2020 22:08 |
Додаток_2.pdf | |
08 травня 2020 22:08 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
08 травня 2020 22:08 |
Додаток_1.pdf | |
08 травня 2020 22:08 |
Додаток_3.pdf |
18 травня 2020 15:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
18 травня 2020 15:29 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
|
||||
18 травня 2020 15:27 |
Зміни-до тендерної_документації 18.05.2020.doc
|
||||
18 травня 2020 15:27 |
Додаток_2 зі змінами 18.05.2020.doc
|
||||
18 травня 2020 15:27 |
перелік змін_18.05.2020.docx
|
||||
08 травня 2020 22:08 |
Додаток_5.pdf
|
||||
08 травня 2020 22:08 |
Додаток_4.pdf
|
||||
08 травня 2020 22:08 |
Додаток_2.pdf
|
||||
08 травня 2020 22:08 |
Тендерна_документацiя.pdf
|
||||
08 травня 2020 22:08 |
Додаток_1.pdf
|
||||
08 травня 2020 22:08 |
Додаток_3.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дрібнорозмірні фігурні елементи мощення
Дата подання: 13 травня 2020 15:30
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:46
Яка товщина дрібнорозмірних фігурних елементів мощення, який тип чи назва ( наприклад: старе місто, цеглинка і тд), розмір бетонних поребриків, розмір бортових каменів, товщина геотекстилю?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне:
Тротуарна плитка Авеню старе місто, товщина 40 мм (кольорова).
Бруківка 10х10х5см.
Поребрик малий 650х150мм.
Бортові камені БР100.20.8
Щільність геотекстилю 250 г / кв.м
Тротуарна плитка Авеню старе місто, товщина 40 мм (кольорова).
Бруківка 10х10х5см.
Поребрик малий 650х150мм.
Бортові камені БР100.20.8
Щільність геотекстилю 250 г / кв.м
Технічне завдання
Дата подання: 14 травня 2020 22:08
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:54
Просимо надати роз'яснення про деякі пункти технічного завдання для коректного розрахунку:
п.56 - яких саме та скільки тренажерів, лавок, урн ? Надайте будь ласка кількість обладнання, їх технічні характеристики, розміри, тощо.
Розділ 8. МАФ, що мається на увазі, який він, яких розмірів?
п 70. яких саме форсунок? надайте їх характеристики
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: найближчим часом на засіданні тендерного комітету буде розглянуто питання щодо внесення змін до Додатку 2 до тендерної документації в частині доповнення та уточнення технічних, якісних характеристик предмету закупівлі (технічного завдання). У разі прийняття рішення про внесення відповідних змін замовником протягом одного дня з дня прийняття такого рішення буде оприлюднено зміни до тендерної до кументації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Формат тендерної документації
Дата подання: 14 травня 2020 22:11
Дата відповіді: 15 травня 2020 11:13
Просимо надати файл с тендерною документацією та Додатки до неї у форматі word для можливості копіювання форм, зразків, таблиць, тощо! Наданий формат файлів НЕ ДАЄ МОЖЛИВОСТІ підготувати такі документи, як Проект Договору, який в тому числі вимагається Тендерною документацію, адже нема можливості скопіювати проект для подальшого підписання Учасником. Дуже просимо надати документі до оголошення у форматі, який дозволяє коректно скопіювати необхідні форми, таблиці, текст, та інше. Надання файлів у форматі PDF не дає можливості коректно підготувати пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: Відповідно до вимог статті 10 ЗУ "Про публчні закупівлі" (у редакції чинній на дату оголошення процедури закупівлі, надалі - Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю: огооголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті. Крім того, згідно положень частини шостої статті 10 Закону доступ Доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації", у тому числі у формі відкритих даних. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень Закону тендерну документацію завантажено у повному обсязі, яка має якісне, повне, чітке зображення, доступна до безоплатного перегляду та ознайомлення. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дозвіл
Дата подання: 14 травня 2020 22:13
Дата відповіді: 15 травня 2020 11:15
Просимо надати обгрунтовані роз'яснення, які саме пункти робіт, оприлюднених в Додатку № 2 до тендерної документації є роботами підвищеної небезпеки, по яким відповідно до п. 4.4. Додатку № 1 до тендерної документації необхідно надати копії діючих дозволів?
Просимо зазначити конкретні види робіт, які мають бути у дозволі!
В іншому випадку, коректна оцінка пропозицій не буде можливою, адже таку нечітку вимогу можливо трактувати у сторону будь якого Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Під час підготовки тендерної пропозиції учасник вивчає всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Додатком №2 до тендерної документації «Технічне завдання» перелічено види робіт. Щодо надання дозволів – учасник повинен врахувати норми постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» №1107 від 26 жовтня 2011р. та додатку №2 до тендерної документації. Отже, в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії копію (-ї) діючий(-і) дозвіл(-оли) учасника та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки,виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами або копія (-ї) декларація(-ї) учасника та субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, передбачені технічним завданням Замовника, які викладені в додатку №2 до документації. У разі залучення субпідрядної організації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію ліцензії та дозволу даної організації у разі якщо це передбачено чинним законодавством.
Розрахунки кошторису
Дата подання: 14 травня 2020 22:15
Дата відповіді: 15 травня 2020 12:47
Відповідно до п.6. розділу 3 Тендерної документації зазначено, що Учасником надаються розрахунки: - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); - розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); - ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); Формулювання (у разі врахування у договірній ціні) зазначено тільки для одного документу. При цьому, якщо у Договірній ціні не враховані інші перелічені вище витрати, то надання їх розрахунків не є можливим. Просимо внести зміни та вказати, що надання вищеперелічених розрахунків (вартості використання техніки, вартості маш.-год, витрат на відрядження, витрат на паливні матеріали, тощо) потребується тільки у разі врахування останніх у Договірній ціні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: відповідно до змісту вимог Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Враховуючи неведене, повідомляємо, що зміни до тендерної документації в цій частині не планується вноситися. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Забезпечення пропозиції
Дата подання: 14 травня 2020 22:19
Дата відповіді: 15 травня 2020 13:14
Просимо надати обгрунтування вимоги надання гарантій банком, реквізити якого зазначені у Тендерній пропозицій.
Відповідно до Закону про Публічні Закупівлі відсутні жодні обмеження щодо вибору Учасником банку, який видає гарантії. Опираючись на це, Учасник може обслуговуватися в одному банку, а гарантію замовити в іншому. Чому та на підставі яких нормативів Замовник обмежує Учасника, та висуває вимогу про те, що гарантія має бути надана тим банком, що зазначений у тендерній пропозиції? Ця вимога значно обмежує коло потенційних Учасників. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію та прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання гарантій банком, реквізити якого зазначені у Тендерній пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: відповідно до положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Звертаємо Вашу увагу, що згідно чинного законодаства банком-гарантом може виступати банк, у якому обслуговується учасник процедури закупівлі. За змістом звернення не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтверджено та не обгрунтовано неможливість виконання вказаної умови документації та не доведено, яким чином наведена вище умова документації порушує права та законні інтереси потенційних учасників процедури закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимог, викладених у зверненні. Враховуючи викладене, зміни до тендерної документації в цій частині не планується вноситися. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Проект Договору
Дата подання: 14 травня 2020 22:23
Дата відповіді: 15 травня 2020 11:18
Просимо надати роз'яснення, з якою метою Замовник долучає до Проекту Договору, в якому мають бути зазначені істотні умови Договору формулювання "Учасник надає гарантійний лист про спроможніть розпочати та виконати роботи без попередньої оплати". Яке відношення це формулювання має до Проекту Договору? Чому зазначена вимога про надання документу не зазначена в основних розділах Тендерної документації, а "прихована" всередині п.12.7. Проекту Договору? Просимо привести проект договору у відповідність з тим як він буде виглядати при підписанні, та коректно зазначити вимогу про надання гарантійного листа в основних розділах тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Тендерна документація розроблена у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Розділ 3 затвердженої тендерної документації визначає, що до складу кваліфікаційної частини тендерної пропозиції Учасник повинен надати проект договору про закупівлю згідно з додатком №3 до документації. Відповідно до додатку №3 до тендерної документації: “Проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо здійснення закупівель». Правовідносини підряду врегульовуються Главою 61 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV, в якому стаття 837 дає визначення договору підряду. Договір підряду на капітальне будівництво врегульовується статтею 318 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року N 436-IV. Укладення трудового договору (контракту, угоди) також врегульовується статтею 46 Господарського кодексу України. Таким чином Учасник повинен надати у тендерної пропозиції заповнений та завізований Проект договору з додатками.
Стаття 17
Дата подання: 14 травня 2020 22:25
Дата відповіді: 15 травня 2020 11:22
Чи можливе надання однієї зведеної довідки з прописаними окремими пунктами статті 17?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації та положень частини 3 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Кошторис
Дата подання: 14 травня 2020 22:26
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:47
Які коефіцієнти доцільно використовувати при складанні кошторису?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: Ви можете використовувати зручні для вас коефіцієнти.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-08-004612-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Укрбудконстракшн, Код ЄДРПОУ:41511636
Дата подання: 11 червня 2020 12:59
Вимога про скасування рішення Замовника через відсутність підстав для відхилення пропозиції
У протоколі №9 щодо розгляду пропозиції ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН Замовник не надав обґрунтування порушення Учасником вимог тендерної документації, не зазначив про наявність помилок, що впливають на зміст пропозиції або порушують вимоги тендерної документації. Цим, було порушено права ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН на об'єктивний розгляд пропозиції та можливість прийняти участь у відкритих торгах на прозорих, справедливих та чесних умовах. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозицій через відсутність підстав для відхилення відповідно до Закону та вимог документації.
Детально обгрунтування відсутності таких підстав для відхилення пропозиції ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН надано у вимозі №11-06/1 від 11.06.2020, документ додається. Очкуємо на змістовну, об'єктивну відповідь та рішення від Замовника у встановлений законом строк.
Розгорнути
Згорнути
Детально обгрунтування відсутності таких підстав для відхилення пропозиції ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН надано у вимозі №11-06/1 від 11.06.2020, документ додається. Очкуємо на змістовну, об'єктивну відповідь та рішення від Замовника у встановлений законом строк.
Скасована
Дата: 11 червня 2020 15:06
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2020-05-08-004612-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Укрбудконстракшн, Код ЄДРПОУ:41511636
Дата подання: 11 червня 2020 15:03
Вимога про скасування рішення Замовника через відсутність підстав для відхилення пропозиції
У протоколі №6 від 09 червня щодо розгляду пропозиції ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН Замовник не надав обґрунтування порушення Учасником вимог тендерної документації, не зазначив про наявність помилок, що впливають на зміст пропозиції або порушують вимоги тендерної документації. Цим, було порушено права ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН на об'єктивний розгляд пропозиції та можливість прийняти участь у відкритих торгах на прозорих, справедливих та чесних умовах. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозицій через відсутність підстав для відхилення відповідно до Закону та вимог документації.
Детально обгрунтування відсутності таких підстав для відхилення пропозиції ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН надано у вимозі №11-06/1 від 11.06.2020, документ додається. Очкуємо на змістовну, об'єктивну відповідь та рішення від Замовника у встановлений законом строк.
Розгорнути
Згорнути
Детально обгрунтування відсутності таких підстав для відхилення пропозиції ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН надано у вимозі №11-06/1 від 11.06.2020, документ додається. Очкуємо на змістовну, об'єктивну відповідь та рішення від Замовника у встановлений законом строк.
Скасована
Дата: 11 червня 2020 15:04
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2020-05-08-004612-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укрбудконстракшн, Код ЄДРПОУ:41511636
Дата подання: 11 червня 2020 15:05
Вимога про скасування рішення Замовника через відсутність підстав для відхилення пропозиці
У протоколі №6 від 09 червня щодо розгляду пропозиції ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН Замовник не надав обґрунтування порушення Учасником вимог тендерної документації, не зазначив про наявність помилок, що впливають на зміст пропозиції або порушують вимоги тендерної документації. Цим, було порушено права ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН на об'єктивний розгляд пропозиції та можливість прийняти участь у відкритих торгах на прозорих, справедливих та чесних умовах. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозицій через відсутність підстав для відхилення відповідно до Закону та вимог документації.
Детально обгрунтування відсутності таких підстав для відхилення пропозиції ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН надано у вимозі №11-06/1 від 11.06.2020, документ додається. Очкуємо на змістовну, об'єктивну відповідь та рішення від Замовника у встановлений законом строк.
Розгорнути
Згорнути
Детально обгрунтування відсутності таких підстав для відхилення пропозиції ТОВ УКРБУДКОНСТРАКШН надано у вимозі №11-06/1 від 11.06.2020, документ додається. Очкуємо на змістовну, об'єктивну відповідь та рішення від Замовника у встановлений законом строк.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 12:31
Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області «08» травня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-08-004612-b.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВ Укрбудконстракшн з ціною 12 999 602,48 грн. (дванадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч шістсот дві грн. 48 коп.) з ПДВ. Рішенням тендерного комітету №6 від «09» червня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ Укрбудконстракшн на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства з наступної підстави:
- На виконання вимог тендерної документації учасником було надано у складі своєї пропозиції форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до Додатку 4 тендерної документації, проте учасником було допущено порушення вимог тендерної документації та зазначено термін дії його пропозиції – «протягом _днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» (п.2 форми згідно Додатку 4 тендерної документації). Відповідно до вимог п. 4 розділу 3 тендерної документації «Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 120 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню». Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.
Зазначеного висновку тендерний комітет Замовника дійшов на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду скарг з аналогічних питань, зокрема рішення № 1950-р/пк-пз від 03.03.2018року, винесеного за результатами розгляду скарги ТОВ "Український папір" №UA-2018-01-22-001888-a.c2 та рішення №9123-р/пк-пз від 12.05.2020, винесеного за результатами розгляду скарги товариство з обмеженою відповідальністю "НАФТОСФЕРА" UA-2020-03-16-003882-b.a2.
Вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 31 Закону. Наголошуємо, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє, що розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ Укрбудконстракшн, (код ЄДРПОУ:41511636) було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 цього Закону.
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області «08» травня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт парку «Марін-Вілас» з облаштуванням пішохідних доріжок, освітлення, спортивного майданчику та інш.» (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-08-004612-b.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВ Укрбудконстракшн з ціною 12 999 602,48 грн. (дванадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч шістсот дві грн. 48 коп.) з ПДВ. Рішенням тендерного комітету №6 від «09» червня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ Укрбудконстракшн на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства з наступної підстави:
- На виконання вимог тендерної документації учасником було надано у складі своєї пропозиції форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до Додатку 4 тендерної документації, проте учасником було допущено порушення вимог тендерної документації та зазначено термін дії його пропозиції – «протягом _днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» (п.2 форми згідно Додатку 4 тендерної документації). Відповідно до вимог п. 4 розділу 3 тендерної документації «Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 120 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню». Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.
Зазначеного висновку тендерний комітет Замовника дійшов на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду скарг з аналогічних питань, зокрема рішення № 1950-р/пк-пз від 03.03.2018року, винесеного за результатами розгляду скарги ТОВ "Український папір" №UA-2018-01-22-001888-a.c2 та рішення №9123-р/пк-пз від 12.05.2020, винесеного за результатами розгляду скарги товариство з обмеженою відповідальністю "НАФТОСФЕРА" UA-2020-03-16-003882-b.a2.
Вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 31 Закону. Наголошуємо, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє, що розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ Укрбудконстракшн, (код ЄДРПОУ:41511636) було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 цього Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2020 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Укрбудконстракшн |
12 999 602,48
UAH з ПДВ
|
12 999 602,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЄР-БУД" |
13 230 000,00
UAH з ПДВ
|
13 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ |
13 980 000,00
UAH з ПДВ
|
13 560 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укрбудконстракшн #41511636 |
Відхилено |
12 999 602,48
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 16:43
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЄР-БУД" #41025058 |
Відхилено |
13 230 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 19:06
|
|
ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ #42004259 |
Відхилено |
13 560 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 12:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 червня 2020 12:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі