Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
.Electrical energy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новотроїцьке управління водного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 05430337 |
Місцезнаходження: | 75300, Україна , Херсонська область обл., смт Новотроїцьке, вул.Шевченко, 131 |
Контактна особа: |
Шиян Світлана Миколаївна +380554850841 c00000@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Novotroyitsk department water management |
National ID: | 05430337 |
Contact point: |
Shiyan Svitlana +380554850841 c00000@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2021 16:19 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 250 509 568,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 252 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7500000 UAH |
Publication date: | 03 березня 2021 16:14 |
Enquiries until: | 25 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 квітня 2021 16:19 |
Information
Estimated total value: | 250 509 568 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 252 550 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. Оплата вартості електричної енергії за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії - строк оплати протягом 60 календарних днів від дати отримання акту приймання-передачі електричної енергії. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2021 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2021 14:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД.doc | |
12 березня 2021 14:06 |
Додаток 3 зі змінами.doc | |
12 березня 2021 14:06 |
ТД зі змінами.doc | |
03 березня 2021 16:14 |
Додаток 5 .docx | |
03 березня 2021 16:14 |
Додаток 4.docx | |
03 березня 2021 16:14 |
Додаток 3 .doc | |
03 березня 2021 16:14 |
Додаток 2 .docx | |
03 березня 2021 16:14 |
Додаток 1 .docx | |
03 березня 2021 16:14 |
ANNOUNCEMENT.pdf | |
03 березня 2021 16:14 |
ТД.doc |
12 березня 2021 14:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2021 14:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД.doc
|
|||
12 березня 2021 14:06 |
Додаток 3 зі змінами.doc
|
|||
12 березня 2021 14:06 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
03 березня 2021 16:14 |
Додаток 5 .docx
|
|||
03 березня 2021 16:14 |
Додаток 4.docx
|
|||
03 березня 2021 16:14 |
Додаток 3 .doc
|
|||
03 березня 2021 16:14 |
Додаток 2 .docx
|
|||
03 березня 2021 16:14 |
Додаток 1 .docx
|
|||
03 березня 2021 16:14 |
ANNOUNCEMENT.pdf
|
|||
03 березня 2021 16:14 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗДОБИЧ» не погоджується з рішенням тендерного комітету щодо визнання переможцем ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" у вигляді протоколу №115 від 26 квітня 2021 року.
Вважаємо, що при проведенні процедури оцінки пропозицій Замовником було порушено вимоги п.5 ч.1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», несправедливо та незаконно визнано переможцем ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації виходячи з наступного:
1. Згідно вимог Додатку А до Додатку 3 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено:
1. Оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі наступних критеріїв:
Ціна.
Інші критерії не застосовуються.
Питома вага цінового критерію = 100%.
Учасник визначає ціни на товар, що він пропонує поставити за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.
Р – загальна сума тендерної пропозиції, (загальна вартість тендерної пропозиції) у гривні (UAH), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином:
Р = Nплан * (Цпрогн.рдн. +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де,
Nплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Споживача, кВт*год.
Цпрогн.рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка відповідає середньозваженій ціні РДН ОЕС України за відповідний місяць 2021 року (найближчий за який є статистична інформація), без ПДВ;
Тпер. – тариф на послуги з передачі електричної енергії в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, встановлений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № ________ від ________ р., (учасником процедури закупівлі зазначається номер та дата чинної редакції Постанови на дату подання тендерної пропозиції), без ПДВ;
М – маржа (вартість послуг Учасника) в гривнях за 1 кВт*годину, запропонована Учасником, без ПДВ.
Примітка. Маржа не може бути величиною від’ємною. З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі буде від’ємна.
Під час проведення аукціону Учасник понижує ціну тільки за рахунок зменшення М – (вартості послуг) постачальника.
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %);
Під час перевірки ціни тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія», що складає 156 710 644,18 грн з ПДВ, було встановлено значення маржі (вартості послуг Учасника), запропонованої Учасником від загальної ціни тендерної пропозиції:
Р = 156 710 644,18
Nплан – 78 284 240 згідно Додатку 3 до тендерної документації.
Цпрогн.рдн – 1,63256 ціна РДН ОЕС України за лютий місяць 2021 року (найближчий за який є статистична інформація). На офіційному веб-сайті Оператора Ринку за посиланням https://www.oree.com.ua, в розділі Аналітичні матеріали за 2021 рік статистична інформація за лютий місяць була опублікована 05.03.2021р. а за березень 06.04.2021р., враховуючи що кінцева дата подання тендерних пропозицій 04.04.2021р. до розрахунку береться інформація за лютий місяць.
Тпер. – 0,29393 встановлений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2353 від 09.12.2020 р.
156 710 644,18 = 78 284 240 * (1,63256 +М + 0,29393) *1,2
156 710 644,18 = 78 284 240 * (1,92649+М) *1,2
М=(156 710 644,18/1,2/78 284 240) - 1,92649
М= - 0,25831
Значення маржі « - 0,25831» зазначеної Учасником у ціні тендерної пропозиції є від’ємним, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме, згідно розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, п.1 «Учасник розраховує ціну своєї пропозиції згідно Додатку 1 та Додатку А до Додатку 3 (Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги)» та п 1. Додатку А до Додатку 3 а саме Маржа не може бути величиною від’ємною. З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі буде від’ємна тендерної документації, встановленої відповідно до абз. першого частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до інформації розміщеної на веб - порталі Уповноваженого органу, ціна пропозиції ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» становить 156 710 644,18 грн. з ПДВ.
За такої вартості Пропозиції маржа становить - 0,25831 що є від’ємним, та не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи викладене, вважаємо що учасник - ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до діючого законодавства.
2. Відповідно до інформації розміщеної на веб - порталі Уповноваженого органу, ціна тендерної пропозиції ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» становить 156 710 644,18 з ПДВ.
Заявлена учасником ціна за 1 кВт/год складає – 2,00182 грн. з ПДВ.
Зазначений загальний обсяг складає – 78 284 240 кВт/год.
При перемноженні наданих учасником показників виходить наступна ціна тендерної пропозиції: 2,00182 грн. х 78 284 240 кВт/год. = 156 710 957 грн. Зазначена ціна не відповідає загальній ціні тендерної пропозиції ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія».
Згідно п.2.1. ч.2. Розділу 5 тендерної документації: Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Згідно ч.3. Розділу 5 тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;».
Вважаємо, що у діях Замовника є ознаки необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушенням принципу публічних закупівель встановлених п.5 ч.1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 5 ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, вважаємо, що учасник - ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, у зв’язку з чим рішення про визнання переможцем ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" повинно бути скасовано.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 квітня 2021 16:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-26-000007 ● 6a7b244683064c5a88c92e32b80ab53c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2021 16:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
26.04.2021 № 228
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-03-03-002601-b
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Новотроїцьке управління водного господарства не погоджується з висновком, викладеним Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, оскільки не вбачає порушень в ході проведення процедури закупівлі з наступних причин: 1. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником в тендерній документації зазначена інформація про встановлення вимоги до учасників щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 7 500 000 гривень. При цьому, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. ВІДПОВІДЬ: На порталі Прозорро Замовник отримав можливість заповнювати вищевказану інформацію у спеціальні електронні поля лише з 16.04.2021 року. Оголошення процедури відкритих торгів UA-2021-03-03-002601-b було здійснено 03.03.2021 року. Таким чином, Замовник нічого не порушив оприлюднивши оголошення в межах функціоналу Прозорро доступного на момент початку процедури відкритих торгів UA-2021-03-03-002601-b. 2. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що Замовником в пункті 1 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога для учасника переможця про надання додаткових документів, а саме: «Переможець у строк, що не перевищує один день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає відкоригований у відповідності до завершеного електронного аукціону Додаток 1. У випадку ненадання переможцем відкоригованого Додатку 1 Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону». При цьому, Замовником у Додатку А до Додатку 3 до тендерної документації визначена додаткова вимога, а саме: «2. Учасник-переможець, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію (мінімальну ціну) після процедури «Електронний аукціон», підтверджує ціну такої тендерної позиції, згідно форми визначеної в Додатку 1 до Тендерної документації, приведену у відповідність до показників за результатами аукціону із зазначенням кожної складової ціни згідно формули та вимог наведеної в даній Формі тендерної пропозиції. Учасник-переможець підтверджує ціну протягом одного робочого дня з дати повідомлення Замовником про намір укласти договір в порядку визначеному умовами даної Тендерної документації. Учасник-переможець разом із підтвердженням ціни також надає документальне підтвердження відповідності Ціни РДН середньозваженій ціні РДН ОЕС України, визначеної відповідно до п.1 цього додатку. У випадку невідповідності ціни зазначеної Учасником у формі підтвердження ціни, яка зазначена на офіційному веб-сайті Оператору Ринку (https://www.oree.com.ua), така інформація буде вважатися недостовірною та такою, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з ч.5 ст.29 Закону. У разі отримання Замовником підтвердження, в спосіб визначений даним абзацом недостовірності даних/інформації Учасника, в такому випадку Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника згідно ст.31 Закону». Так, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Водночас, виходячи зі змісту статті 26 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. При цьому, порядок подання додаткової інформації та/або документів після розкриття тендерних пропозицій регулюється частинами чотирнадцятою, шістнадцятою статті 29 Закону для учасника, статтями 17 та 41 Закону для переможця процедури закупівлі. Будь-яка інша інформація, що подана учасником після кінцевого строку її подання не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону. Отже, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, неподання учасниками після завершення аукціону будь-якої інформації та документів, окрім тих, що визначені вищеописаними нормами законодавства, не може вважатися відмовою від підписання договору про закупівлю та бути підставою для відхилення тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене, встановлення в тендерній документації вимоги про надання додаткових документів після завершення електронного аукціону суперечить статті 26 Закону та є порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. ВІДПОВІДЬ: Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області не наведено норму, яку порушено. Замовник має право в рамках вимог Закону отримувати документальне підтвердження цінової пропозиції Учасника за результатами завершеного аукціону. Реалізовані можливості порталу Прозорро це дозволяють технічно виконати. Такі вимоги Замовника та відповідні дії учасника не є новою частиною тендерної пропозиції та/або змінами до тендерної пропозиції учасника. Це додатковий аргумент щодо надійності фіксації остаточної ціни на товар та підтвердження персональної відповідальності Учасника щодо його остаточних дій під час пониження ціни. Жодна стаття Закону це не забороняє. З висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області вбачається що додаткова інформація та/або документи розміщені після розкриття тендерних пропозицій згідно вимог статей 17 та 41 Закону є складовими тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Проте, Законом у ст. 17 та 41 передбачено певні дії учасника після розкриття тендерних пропозицій які жодного відношення до повноти та/або правильності тендерної пропозиції учасника не мають та які Законом не визначені вичерпними. Таким чином, Замовником не порушено ст. 26 та відповідно не має місце порушення ст. 22 Закону. 3. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» встановлено, що відповідно до п.1 Розділі ІІІ тендерної документації, Замовник установив вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників листів-згоди від усіх осіб, персональні дані яких вказані (оприлюднені) в тендерній пропозиції. Учасник ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» у складі своєї тендерної пропозиції не надав лист-згоду на використання персональних даних від Іванова Ростислава Вікторовича, який є особою що підписала банківську гарантію про забезпечення тендерної пропозиції учасника, особисті дані якого оприлюднені в пропозиції у вигляді інформації щодо місця проживання, серію та номер, дати видачі паспорту, номеру облікової картки платника податків особи, чим не дотримано вимоги п.1 Розділі ІІІ тендерної документації. Визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» та допустив його до аукціону. Також, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ» встановлено, що учасником не надано листа-згоди на використання персональних даних від Дюміної Юлії Миколаївни, яка є засновником та власником ТОВ «ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ», особисті дані якої оприлюднені в пропозиції у вигляді інформації щодо місця проживання, номеру облікової картки платника податків особи, чим не дотримано вимоги п.1 Розділі ІІІ тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ» та допустив його до аукціону. ВІДПОВІДЬ: Вимога щодо надання згоди на обробку персональних даних включена до складу тендерної документації у відповідності до виконання статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108). Учасник надає згоду на обробку персональних даних у разі якщо до складу тендерної пропозиції учасником будуть включені документи, що містять персональні данні (зокрема, паспорти, трудові книжки, інформація про освіту, тощо). Тендерною документацією не вимагалось надання учасниками документів, що містять персональні данні, зокрема трудових книжок, інформації про освіту, тощо (крім наказів щодо керівника юридичної особи, які не підпадають під таку вимогу через наявність відомостей про нього в єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним). Жодні особисті дані вищевказаних осіб ТОВ «ХОЕК» та ТОВ «ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ» не оприлюднені оскільки не мають відношення до особистих даних згідно чинного законодавства. У разі відсутності документів, що містять персональні дані, або надання відповідної інформації у формі листів, довідок тощо, згода на обробку не вимагається та її відсутність не буде прийматися до уваги при розгляді тендерної пропозиції. Таким чином, відсутність листів-згод від зазначених осіб не є підставою для відхилення пропозиції. Вимога тендерної документації сформульована та сформована наступним чином: листом-згодою на обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію Учасника або представника Учасника процедури закупівлі та листами-згодами від усіх осіб, персональні дані яких вказані (оприлюднені) в тендерній пропозиції Учасника. Тобто, вищевказане речення має дві частини з яких обов’язкова до виконання лише одна. Учасник виконав першу частину вимоги, тому Замовник вважає, що цього достатньо для дотримання вимог тендерної документації. Окремо зазначаємо, що Іванов Ростислав Вікторович, який є особою що підписала банківську гарантію про забезпечення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХОЕК» самим фактом накладення КЕП підтвердив та надав згоду щодо доступу і розповсюдження його особистих даних (створення КЕП це передбачає за замовчуванням та його перевірка на сайті https://czo.gov.ua/verify це підтверджує). Так, згідно ст.2 Закону України «Про захист персональних даних» - «згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки…». Таким чином, відносини що виникають з договору про надання електронної банківської гарантії для публічних закупівель не передбачають надання листа-згоди на обробку персональних даних від підписанта банківської гарантії. В даному випадку лист-згода на обробку персональних даних Івановим Р.В. вже була надана ще під час підписання Банківської гарантії. За результатами вищевказаного обґрунтування, вважаємо що Замовником жодних порушень не допущено.
2021-05-14 11:30:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Новотроїцьке управління водного господарства |
Код ЄДРПОУ: | 05430337 |
Місцезнаходження: | 75300, Україна, Херсонська область обл., смт Новотроїцьке, вул.Шевченко, 131 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАТРЕЙДІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" |
156 710 644,18
UAH з ПДВ
|
156 710 644,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ" |
156 710 644,18
UAH з ПДВ
|
156 710 644,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНАЙТЕД ЕНЕРДЖІ" |
178 488 067,20
UAH з ПДВ
|
178 488 067,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАТРЕЙДІНГ" |
180 197 795,00
UAH з ПДВ
|
180 197 795,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" |
180 976 566,62
UAH з ПДВ
|
180 976 566,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" |
250 352 999,52
UAH з ПДВ
|
250 352 999,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" #42117825 |
Переможець |
156 710 644,18
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 09:34
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 квітня 2021 09:34
Учасник | Пропозиція | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонська обласна енергопостачальна компанія" #42117825 |
156 710 644,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2022 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2022 08:35
|
Додаткова угода 22.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2022 08:33
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2022 14:06
|
Додаткова угода 21.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2022 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2022 11:39
|
ДУ 20.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2022 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 10:37
|
Додаткова угода 19.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 09:22
|
Додаткова угода 18.pdf | зміни до договору |
28 січня 2022 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 09:06
|
Додаткова угода 17.pdf | зміни до договору |
28 січня 2022 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 11:20
|
Додаткова угода 16.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 13:56
|
Додаткова угода 15.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 13:29
|
ДУ 14.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 11:29
|
Дод.угода 13.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 16:53
|
Додатковаугода 12.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 08:21
|
Додаткова угода 11.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 08:18
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 09:58
|
Додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2021 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2021 11:22
|
Додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2021 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2021 15:29
|
Додаткова угода _ 8.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2021 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2021 08:36
|
Додаткова угода _ 7.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2021 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2021 11:24
|
Додаткова угода _6.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2021 08:30
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 13:14
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2021 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 14:44
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2021 08:13
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 08:12
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 15:19
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 11:15
|
Договір | укладений |
14 липня 2021 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичних видатків Споживача |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в пункті Документальне підтвердження зміни ціни (тарифу) товару |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару без зміни суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна в пункті "Ціна , порядок обліку та оплати електричної енергії" |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення до договору суми відшкодування |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення до договору фактичної суми відшкодування |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість товару на час проведення процедури закупівлі на початку 2022 року становить 11773526.25 грн |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення регульованого тарифу за одиницю товару 3 01.01.2022р. згідно постанови НКРЕКП № 2454 від 01.12.2021р. без зміни суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилки в сумі договору, в кількості кВт*год та внесення до договору суми відшкодування |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни за одиницю товару в бік зменшення без зміни кількості товару. Вартість товару на час проведення процедури закупівлі на початку 2022 року становить 10607954.10 грн |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору до 30.04.2022 року через виникнення обставин непереборної сили. |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору до 31.05.2022 року через виникнення обставин непереборної сили. |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору до 31.05.2022 року через виникнення обставин непереборної сили. |
Номер договору про закупівлю: | 1/08-21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 09 червня 2021 16:41 |
Кінець періоду оскарження: | 20 червня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 14 липня 2021 10:12 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з Висновком Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 06.05.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-03-002601-b та враховуючи неможливість усунення виявлених порушень, а саме вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону та абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 цього Закону |
14 липня 2021 10:12
|
Електронний підпис |
09 червня 2021 16:37
|
Протокол ТК |
14 липня 2021 10:12
|
Електронний підпис |
09 червня 2021 16:40
|
Електронний підпис |
09 червня 2021 16:37
|
Протокол ТК |
Дата подання: 10 червня 2021 14:34