Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Код ДК 021:2015 - 85145000-7 -Послуги медичних лабораторій (лабораторні дослідження))
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2021-12-03-015063-c ● b0b8c79aff7d412db8570c4a01114acf
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26479164 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Наталія Нижник +380412416727 nyzhnyknatalia530@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Найменування, а також асортимент (кількість) одиниці виміру товару зазначено в Додатку 2 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 послуга
Імунохроматографічний тест для виявлення антитіл до сифілісу (код ДК 021:2015 - 85145000-7 -Послуги медичних лабораторій (лабораторні дослідження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
20 послуга
Реакція пасивної гемаглютинації (РПГА на сифіліс) (код ДК 021:2015 - 85145000-7 -Послуги медичних лабораторій )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
15 послуга
Реакція мікропреципітації з кардіоліпіновим антигеном з визначенням титрів до блідої трепонеми (РМП з КА)(код ДК 021:2015 - 85145000-7 -Послуги медичних лабораторій )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
1000 послуга
Виявлення антитіл до вірусу імунодефіциту людини першого та другого типів (без врахування витрат на тест систему)(код ДК 021:2015 - 85145000-7 -Послуги медичних лабораторій )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
50 послуга
Виявлення антитіл до вірусу імунодефіциту людини першого та другого типів( з врахуванням витрат на тест-систему) (код ДК 021:2015 - 85145000-7 -Послуги медичних лабораторій )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
10 послуга
Визначення наявності етилового спирту в біо рідинах (код ДК 021:2015 - 85145000-7 -Послуги медичних лабораторій )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів згідно акту приймання-передачі наданих послуг, не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним після підписання акту приймання-передачі послуг.У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7-х банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 16:43 |
Додаток 1.docx | |
03 грудня 2021 16:43 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
03 грудня 2021 16:43 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
03 грудня 2021 16:43 |
Тендерна документація doc.doc |
Інформація про відміну
Дата відміни
19 грудня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій