Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнер пластиковий для збору ТПВ 120 літрів, Євроконтейнер 1100 літрів для збору ТПВ.
Очікувана вартість
733 800,00 UAH
UA-2024-02-13-002937-a ● b0a28f4fe5f741ad942e6a3e7ffcacdb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРОДЕНКА-ЖИТЛОСЕРВІС" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36418769 |
Місцезнаходження: | 78100, Україна , Івано-Франківська обл., місто Городенка, вул. Шевченка Тараса, будинок 77 |
Контактна особа: |
Ольга НОВОСЕЛЬСЬКА +380969432727 horodenka_zs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2024 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2024 10:29 |
Очікувана вартість: | 733 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 669,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Контейнер пластиковий для збору ТПВ 120 літрів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Тараса Шевченка 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2024
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
2 штуки
Євроконтейнер 1100 літрів для збору ТПВ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. Тараса Шевченка 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2024
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 10:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 10:37 |
Додаток 3 Проєкт договору (1).odt | |
13 лютого 2024 10:37 |
Тендерна документація (2).doc | |
13 лютого 2024 10:37 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги п. 47 Особливостей та інші вимоги) (8).docx | |
13 лютого 2024 10:37 |
додаток 4 Цінова пропозиція (1).doc | |
13 лютого 2024 10:37 |
Додаток 2 Технічні вимоги (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
розділення закупівлі на лоти
Дата подання: 13 лютого 2024 21:42
Дата відповіді: 16 лютого 2024 16:11
Шановний Замовник, дивно виглядає закупівля контейнерів 120л і 2шт контейнерів 1100л виробництва Сербія. Поосимо розділити закупівлю на лоти, в одному лоті 120л, в другму лоті 1100л металеві контейнери. В разі не розділені на лоти, змушені звернутися до АМКУ щодо розділення на лоти.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! Замовником було детально проаналізовано нормативно-правову базу України, тому повідомляємо наступне.
По-перше, ч. 1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Крім того, п. 4 Особливостей встановлено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Враховуючи норми чинного законодавства України та на підставі наявної потреби у закупівлі, КП "ГОРОДЕНКА-ЖИТЛОСЕРВІС" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ проводить закупівлю товару: Контейнер пластиковий для збору ТПВ 120 літрів у кількості 500 шт., Євроконтейнер 1100 літрів для збору ТПВ у кількості 2 шт.
По-друге, порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 5 Розділу I Порядку, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. В такому разі, згідно чинного законодавства України Замовник на власний розсуд визначає окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
По-третє, Замовником було проаналізовано практику АМКУ щодо розподілу предмету закупівлі по лотах та встановлено, що порушення в цій частині відсутні.
Враховуючи вище зазначене повідомляємо, що в даній процедурі Замовник не вбачає наявність обґрунтованих законних підстав для розподілення предмету закупівлі на лоти за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
По-перше, ч. 1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Крім того, п. 4 Особливостей встановлено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Враховуючи норми чинного законодавства України та на підставі наявної потреби у закупівлі, КП "ГОРОДЕНКА-ЖИТЛОСЕРВІС" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ проводить закупівлю товару: Контейнер пластиковий для збору ТПВ 120 літрів у кількості 500 шт., Євроконтейнер 1100 літрів для збору ТПВ у кількості 2 шт.
По-друге, порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 5 Розділу I Порядку, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. В такому разі, згідно чинного законодавства України Замовник на власний розсуд визначає окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
По-третє, Замовником було проаналізовано практику АМКУ щодо розподілу предмету закупівлі по лотах та встановлено, що порушення в цій частині відсутні.
Враховуючи вище зазначене повідомляємо, що в даній процедурі Замовник не вбачає наявність обґрунтованих законних підстав для розподілення предмету закупівлі на лоти за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Поділити закупівлю на лоти
Дата подання: 14 лютого 2024 17:37
Дата відповіді: 16 лютого 2024 16:12
Добрий вечір, дивно виглядає закупівля контейнерів 120л і 2шт контейнерів 1100л виробництва Сербія, постачальника ТОВ " ЮА ПРО", тому просимо розділити закупівлю на лоти, в одному лоті 120л, в іншому лоті 1100л металеві контейнери. Інакше будемо змушені звернутися до АМКУ!
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! Замовником було детально проаналізовано нормативно-правову базу України, тому повідомляємо наступне.
По-перше, ч. 1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Крім того, п. 4 Особливостей встановлено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Враховуючи норми чинного законодавства України та на підставі наявної потреби у закупівлі, КП "ГОРОДЕНКА-ЖИТЛОСЕРВІС" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ проводить закупівлю товару: Контейнер пластиковий для збору ТПВ 120 літрів у кількості 500 шт., Євроконтейнер 1100 літрів для збору ТПВ у кількості 2 шт.
По-друге, порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 5 Розділу I Порядку, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. В такому разі, згідно чинного законодавства України Замовник на власний розсуд визначає окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
По-третє, Замовником було проаналізовано практику АМКУ щодо розподілу предмету закупівлі по лотах та встановлено, що порушення в цій частині відсутні.
Враховуючи вище зазначене повідомляємо, що в даній процедурі Замовник не вбачає наявність обґрунтованих законних підстав для розподілення предмету закупівлі на лоти за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
По-перше, ч. 1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Крім того, п. 4 Особливостей встановлено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Враховуючи норми чинного законодавства України та на підставі наявної потреби у закупівлі, КП "ГОРОДЕНКА-ЖИТЛОСЕРВІС" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ проводить закупівлю товару: Контейнер пластиковий для збору ТПВ 120 літрів у кількості 500 шт., Євроконтейнер 1100 літрів для збору ТПВ у кількості 2 шт.
По-друге, порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 5 Розділу I Порядку, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. В такому разі, згідно чинного законодавства України Замовник на власний розсуд визначає окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
По-третє, Замовником було проаналізовано практику АМКУ щодо розподілу предмету закупівлі по лотах та встановлено, що порушення в цій частині відсутні.
Враховуючи вище зазначене повідомляємо, що в даній процедурі Замовник не вбачає наявність обґрунтованих законних підстав для розподілення предмету закупівлі на лоти за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-13-002937-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 17 лютого 2024 22:15
Дата подання: 17 лютого 2024 22:15
СКАРГА на умови тендерної документації
Враховуючи викладене в Скарзі та додатках, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення порушень, які викладені у цій Скарзі
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо встановленням дискримінаційних вимог у тендерній документації.
3. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов тендерної документації на закупівлю товару: ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
(Контейнер пластиковий для збору ТПВ 120 літрів, Євроконтейнер 1100 літрів для збору ТПВ)
з метою виключення дискримінаційних вимог викладених в скарзі та приведення її у відповідність до діючого законодавства. В разі неможливості виправити дискримінаційні вимоги у тендерній документації, відмінити закупівлю.
4. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов проєкту договору, щодо строків поставки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2024 15:09
Рішення від 20.02.2024 №3110.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2024 15:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 №3753.pdf
Дата публікації: 29 лютого 2024 14:44
Рішення від 28.02.2024 №3753.pdf
Дата публікації: 04 березня 2024 14:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2024 10:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮА ПРО" |
733 788,00
UAH з ПДВ
|
733 788,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮА ПРО" #44679400 |
Переможець |
733 788,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2024 09:52
|
Накладна.pdf | укладений |
20 вересня 2024 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2024 16:13
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
08 квітня 2024 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 10:11
|
Договір.pdf | укладений |
11 березня 2024 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |