Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04014080 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20 |
Контактна особа: |
Тараненко Оксана Сергіївна 380664773581 taranenko@kharkivoda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 травня 2023 09:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 14:11 |
Початок аукціону: | 05 червня 2023 14:11 |
Очікувана вартість: | 70 286 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 351 432,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 351432.5 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до Тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 09:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 09:06 |
Проєкт_договору_ДКБ.doc | |
26 травня 2023 09:06 |
ТД_Старий_Салтів_Перемоги_14_коригування.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000018 ● ea2a1fc78d744575895996c113a505a9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 11:53 |
15.09.2023 № 186
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.09.2023 № 186
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-05-26-000755-a 26.05.2023 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-21 16:28:57
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатофункціональної нежитлової будівлі (Амбулаторія загальної практики сімейної медицини № 1, Центр надання адміністративних послуг, Адміністративна будівля селищної ради)», код за ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-26-000755-a), яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04014080/info) Замовник є головним розпорядником коштів державного та місцевого бюджетів.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до підпункту 1.3.2. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено вимогу, що в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати сканкопії оригіналів відгуків від замовника про досвід роботи з учасником; сканкопії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по кожному договору, зазначеному у довідці підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ „ФОРСАЙТ“" заватажений лист-відгук від 31.05.2023 № 01-20/495, який містить в собі відгук про договір від 15 жовтня 2023 № 22/10/22 із зазначенням суми договору 3 832 753,76 грн., проте у складі зазначеної пропозиції завантажений акт приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по договору від 15 жовтня 2023 № 22/10/22 на суму 3 552 504,38 грн.
Просимо надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ „ФОРСАЙТ“" не врахована вищезазначена невідповідність?
4. Відповідно до підпункту 3.3. пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо надання Довідки, складеної в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство.
(Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".)
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ „ФОРСАЙТ“", який містить в собі вищезазначену Довідку, у разі відсутності зазначеної довідки надати пояснення.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 13:25:03
Пояснення
Пояснення
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ „ФОРСАЙТ“" |
61 933 195,00
UAH з ПДВ
|
61 548 567,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ГОЛДЕН І К |
63 780 590,89
UAH з ПДВ
|
61 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ „ФОРСАЙТ“" #44868020 |
Переможець |
61 548 567,50
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 08:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2024 15:23
|
ДУ_7_дог_9-23.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2024 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2024 14:39
|
ДУ_6_дог_9-23.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2024 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 08:04
|
ДУ_5_дог_9-23.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 08:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:35
|
ДУ_4_дог_9-23.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 14:59
|
ДУ_3_дог_9-23.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2023 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2023 10:11
|
ДУ_2_дог_9-23.pdf | зміни до договору |
20 липня 2023 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2023 15:46
|
ДУ_1_дог_9-23.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 09:36
|
Договір_9-23.pdf | укладений |
15 червня 2023 09:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних помилок |
Номер договору про закупівлю: | 9-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 9-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 9-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коригуванням проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 9-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 9-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 9-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коригуванням проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 9-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |