Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАРІЧНЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44011378 |
Місцезнаходження: | 34000, Україна , Рівненська обл., смт.Зарічне, вул.Фестивальна, 6 |
Контактна особа: |
Юлія Гнедко +380660411229 gnedkoyuliya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2023 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 317 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 177,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється в національній валюті України, в безготівковій формі. Розрахунки за надані Послуги здійснюються з протягом 30 календарних днів з дати підписання обома Сторонами Акту здачі – приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-28-000115 ● 25937dd8d3504793a534f6511d4360ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.03.2023 № 20
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.03.2023 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-03-07-002925-a 07.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-28 16:55:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень код ДК 021:2015-90920000-2 ( санітарно – гігієнічні послуги з дератизації та дезинфекції)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-07-002925-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно протоколу Уповноваженої особи Замовника від 21.03.2023, Вами відхилено пропозицію ТОВ «СІТІДЕЗ» з наступних причин:
- Згідно Додатку № 2 до тендерної документації на підтвердження вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей;
- Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації — на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів або договорів, що виконуються, на надання аналогічних послуг, які є предметом закупівлі (вказати не менше як 1 (один) договір), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва послуг, а також копію договору(-ів), зазначеного(-их) в довідці, копії документів, що підтверджують факт надання аналогічних послуг;
- довідка (складена в довільній формі) про чисельність та працюючих з підтвердженням їх відповідної кваліфікації, знань та досвіду роботи, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника;
- підтвердження можливості прибуття працівників протягом двох-трьох годин з моменту подання заявки до об’єкта обслуговування;
- лист-гарантію, складену Учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції», постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країноюагресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
- Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII;
- лист (довідку) в довільній формі щодо контактних даних компанії-учасника (з зазначенням реквізитів Учасника: назви, коду ЄДРПОУ, обслуговуючого банку, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон);
- довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) щодо підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору;
- довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) щодо погодження з усіма умовами тендерної документації;
- гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною.
Разом з тим відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Поясніть чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІТІДЕЗ» Вами не надано можливості виправити вказані невідповідності вимогам тендерної документації в пропозиції учасника та відхилено даного учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-30 12:53:07
Відповідь на звернення
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СІТІДЕЗ Замовником було виявлено невідповідність у документах і відповідно до пункту 40 Особливостей. Замовник мав би надати 24 години на виправлення невідповідностей даним Учасником. Від Учасника у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій вимагалось надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 4 до Тендерної документації. Розглянувши документи надані Учасником ТОВ «СІТІДЕЗ» Замовник виявив , що даний Додаток № 4 до тендерної документації відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника. Зазначений Додаток №4 до ТД_технічні вимоги не відноситься до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, щодо яких може надаватись повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей. Тобто якби Замовник і надав Учаснику ТОВ «СІТІДЕЗ» 24 години на виправлення виявлених невідповідностей, відсутність зазначеного додатку даним механізмом виправити все одно не можливо. Оскільки відповідно до п.40 Особливостей , під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Враховуючи, що є підстава для відхилення Замовником було прийнято рішення не надавати 24 години на виправлення невідповідностей, якщо тендерна пропозиція Учасника все одно підлягає відхиленню.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-31 10:54:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень код ДК 021:2015-90920000-2 ( санітарно – гігієнічні послуги з дератизації та дезинфекції)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-07-002925-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно протоколу Уповноваженої особи Замовника від 22.03.2023, Вами відхилено пропозицію ПП «Фрост Ко» з наступних причин:
Згідно з умовами тендерної документації встановлено такі вимоги, які має надати Учасник у складі своєї тендерної пропозиції:
- лист-гарантію, складену Учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції», постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країноюагресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII;
- лист (довідку) в довільній формі щодо контактних даних компанії-учасника (з зазначенням реквізитів Учасника: назви, коду ЄДРПОУ, обслуговуючого банку, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон);
- довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) щодо підтвердження про прийняття Учасником істотних умов договору;
- довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) щодо погодження з усіма умовами тендерної документації;
- гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною;
- довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) щодо погодження з усіма умовами тендерної документації;
- гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною.
Разом з тим відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Поясніть чому при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Фрост Ко» Вами не надано можливості виправити вказані невідповідності вимогам тендерної документації в пропозиції учасника та відхилено даного учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-05 17:24:28
Відповідь на зверненя
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП «Фрост Ко» Замовником було виявлено невідповідність у документах і відповідно до пункту 40 Особливостей. Учасник повинен був надати у складі тендерної пропозиції
- довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) щодо погодження з усіма умовами тендерної документації;
- гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною.
Тендерна документація - це, по суті, інструкція, на підставі якої Учасники будуть готувати свої пропозиції. В ній Замовник прописуєте кваліфікаційні критерії до постачальників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, прикріплюєте проект договору, зазначаєте критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо. Детальний перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація, наведений в ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до цього, згода учасника з усіма умовами тендерної документації являє собою по суті згоду з зазначеними умовами, кваліфікаційними критеріям, технічними вимогами, якісними та кількісними характеристиками, які Замовник зазначив у тендерній документації. Не надання учасником погодження з усіма умовами тендерної документації розцінюється замовником як не погодження учасника з вимогами, кваліфікаційними критеріями та технічними, якісними та кількісними характеристиками. Оскільки в тендерній пропозиція учасника ПП «Фрост Ко» відсутня довідка про погодження з усіма умовами тендерної документації, Замовник розцінив це як не погодження учасника з вимогами тендерної документації. А оскільки умови тендерної документації безпосередньо включають в себе умови щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовником було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Фрост Ко» відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Оскільки відповідно до п.40 Особливостей , під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Західним офісом Держаудитслужби в Рівненській області 28.03.2023 року було розпочато моніторинг закупівлі послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень - Код ДК 021:2015-90920000-2 (санітарно-гігієнічні послуги з дератизації та дезинфекції). За результатами проведеного моніторингу 06.04.2023 року в електронній системі було оприлюднено висновок у якому встановлено, що Замовником порушено абзац 1 пункту 40 особливостей та зобов'язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом скасування рішення про відхилення тендернорї пропозиції ПП "Фрост Ко", провести розгляд тендерної пропозиції ПП "Фрост Ко" з дотриманням пункту 40 Особливостей та оприлюднити протягом п'яти робочих днів інформацію про вжиття заходів. Враховуючи, той факт, що в Замовника після прийняття рішення про дискваліфікацію Учасника повернутися на етап кваліфікації - не можливо. Прийнято рішення про скасування даної закупівлі за неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель:протокол уповноваженої особи від 07.04.2023 року.
2023-04-07 15:11:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІТІДЕЗ" |
166 170,00
UAH з ПДВ
|
166 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Фрост Ко" |
196 850,00
UAH з ПДВ
|
196 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РЕЗНІКОВ ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
221 975,00
UAH з ПДВ
|
221 975,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Зарічненський відділ профдезинфекції Рівненського обласного об"єднання "Профдезинфекція" |
236 808,74
UAH з ПДВ
|
236 808,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІТІДЕЗ" #43960792 |
Відхилено |
166 170,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2023 12:14
|
Приватне підприємство "Фрост Ко" #24418187 |
Відхилено |
196 850,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 12:58
|
ФОП "РЕЗНІКОВ ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2676710790 |
Очікує рішення |
221 975,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2023 12:58
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2023 13:06 |
Кінець періоду оскарження: | 18 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 18 квітня 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | При розгяді тендерної пропозиції Учасника було порушено абзац 1 пункту 40 Особливостей - не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення порушення невідповідностей та відхилено тендерну пропозицію Учасника. |
07 квітня 2023 13:06
|
Електронний підпис |
07 квітня 2023 13:05
|
Протокол скасування закупівлі.pdf |