Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка-Снігурівка-/Р-47/ з підходами, Миколаївська область (додаткові роботи)
Очікувана вартість
71 531 295,41 UAH
UA-2023-08-09-005091-a b090255d61804e2a8a3cd0c356c26988
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбатюк Ігор Анатолійович

380673044240 tdv.mk@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Горбатюк Ігор Анатолійович
380673044240
tdv.mk@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка-Снігурівка-/Р-47/ з підходами, Миколаївська область (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

09 серпня 2023 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-15-000027 ● 6fa3f48d0d31476d81f15ab69447a8a8
  • Статус: завершено ● Дата: 16 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


15.09.2023 № 275

Київ



Про початок моніторингу
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»



Витяг з переліку закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-08-09-005091-a 09.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-18 19:13:31

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка-Снігурівка-/Р-47/ з підходами, Миколаївська область (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-09-005091-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (перелік додаткових будівельних робіт, визначених уповноваженою особою під час здійснення коригування проектно-кошторисної документації предмету процедури закупівлі за номером UA-2022-12-30-007364-a, експертний звіт, яким затверджені згадані коригування, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у зв’язку із закупівлею додаткових робіт, пов’язаних із предметом закупівлі основного договору від 29.12.2022 № 46-Б, саме в того самого виконавця робіт – товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНСМІСТ».
3. Надати договір від 29.12.2022 № 46-Б з усіма невід’ємними частинами (додатками), додатковими угодами до нього, в тому числі перелік робіт які необхідно виконати за ним, та інформацію стосовно його виконання станом на дату оприлюднення цього запиту в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-21 16:37:02

Пояснення на запит

Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 18.09.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка-Снігурівка-/Р-47/ з підходами, Миколаївська область (додаткові роботи) (UA-2023-08-09-005091-a) пояснює наступне.
По першому питанню.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі - Замовник) інформує, що перелік додаткових будівельних робіт зазначений у договірній ціні - Додаток 1 до договору від 09.08.2023 року №29-Б, що є предметом дослідження зазначеного моніторингу і є в загальному доступі. Для зручності додаємо Додаток 1 до договору від 09.08.2023 року №29-Б. Також наголошуємо, що у уповноваженої особи відсутні повноваження визначати перелік додаткових робіт, а також відсутній факт коригування проектної документації, так як закупівля капітального ремонту мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка-Снігурівка-/Р-47/ з підходами, Миколаївська область (UA-2022-12-30-007364-a) здійснювалась за принципом «Проектуй-Будуй», тобто і розробка проектної документації, і будівельні роботи закуповувались в межах однієї закупівлі. Це стала практика останніх років в дорожній галузі.
Також зазначаємо, що розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Щодо очікуваної вартості та технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовником з ТОВ «Укртрансміст» (далі – Підрядник) було укладено договір від 29.12.2022 року №46-Б на виконання робіт з капітального ремонту мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка-Снігурівка-/Р-47/ з підходами, Миколаївська область, (далі – Основний договір), яким передбачено розроблення проектної документації та виконання певних будівельних робіт, перелік яких був визначений орієнтовно, так як вказана модель закупівлі унеможливлює визначення всіх видів робіт до здійснення проектування. За результатами розроблення проектної документації, проходження експертизи (позитивний експертний звіт № 42584 від 13.06.2023 р. щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка-Снігурівка -/Р-47/ з підходами, Миколаївська область» - додається), зафіксовано наявність додаткових робіт, які не були враховані в договірній ціні на будівельні роботи Основного договору внаслідок викладених вище обставин. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі «капітальний ремонт мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка-Снігурівка-/Р-47/ з підходами, Миколаївська область (додаткові роботи)», а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі затвердженої проектної документації, що пройшла комплексну експертизу.
По другому питанню.
Підстава для укладення договору без застосування електронної системи: Підпункт 8 пункту 13 Особливостей - у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Замовником з Підрядником було укладено Основний договір з описаними вище умовами. За результатами розроблення проектної документації зафіксовано наявність додаткових робіт, які не були враховані в договірній ціні на будівельні роботи Основного договору, так як вказана модель закупівлі унеможливлює визначення всіх видів робіт до здійснення проектування.
Вартість будівельних робіт за Основним договором складає 183 991 687,47 грн. Сто вісімдесят три мільйони дев’ятсот дев’яносто одна тисяча шістсот вісімдесят сім грн. 47 коп.) з ПДВ, а очікувана вартість додаткових робіт складає 71 531 295,41 грн. (Сімдесят один мільйон п’ятсот тридцять одна тисяча двісті дев’яносто п’ять грн. 41 коп.) з ПДВ (38,88% ціни Основного договору про закупівлю). Також слід зазначити, що наявні додаткові роботи безпосередньо пов’язані з предметом закупівлі Основного договору, так як є єдиним проектом капітального ремонту. Виконання додаткових робіт можливе лише виконавцем робіт Основного договору, так як всі роботи на об’єкті капітального ремонту технологічно пов’язані. Крім того, ТОВ «УКРТРАНСМІСТ», з яким на сьогодні укладено договір підряду і який гарантував дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту (його конструктивних елементів) протягом певного проміжку часу після введення об’єкта в експлуатацію. У разі виконання різними підрядними організаціями окремо додаткових видів робіт вище зазначений підрядник ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» не зможе гарантувати дотримання зазначених термінів. Втрата Замовником зобов’язань підрядника щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації не дозволить за рахунок підрядника ліквідувати недоліки і дефекти та вирішувати інші проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням об’єкту, які можуть виникнути під час експлуатації, що приведе до зайвого витрачання бюджетних коштів.
Враховуючи наведене, у зв’язку з забезпеченням якості з подальшим дотриманням гарантійних термінів експлуатації об’єкта підрядником, доцільно, економічно та технічно обґрунтовано здійснення закупівлі додаткових робіт у того самого підрядника, який на сьогодні виконує роботи з капітального ремонту мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка-Снігурівка-/Р-47/ з підходами, Миколаївська область, а саме у ТОВ «УКРТРАНСМІСТ». Протокол уповноваженої особи додається.
По третьому питанню.
Відповідно пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Пунктом 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (надалі – Особливості) передбачено що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг … закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону. Частина 5 статті 8 Закону пердбачає, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Витягом з переліку закупівель який є додатком до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель» №275 від 15.09.2023 р. розпочато моніторінг закупівлі робіт з капітального ремонту мосту на км 103+696 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка-Снігурівка-/Р-47/ з підходами, Миколаївська область (додаткові роботи), унікальний номер UA-2023-08-09-005091-a, дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 09.08.2023. Запитувана інформація щодо договору №46-Б від 29.12.2022 року не може бути предметом дослідження в рамках цього моніторингу, так як є іншою закупівлею без застосування електронної системи закупівель (UA-2022-12-30-007364-a), по якій оприлюднено окремий звіт про договір про закупівлю.
Також наголошуємо, що у відповідності до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Також замовник звертає увагу, що відповідно до статті ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Пункт.14 ч.1 ст.1 Закону чітко визначає що є моніторингом процедури закупівлі. Розділ VIII Закону регламентує основні вимоги до договору про закупівлю, порядок внесення змін до нього, звітність про виконання договору та випадки нікчемності договору про закупівлю. Інформація стосовно поточного виконання договору є умовою (умовами) укладеного господарського договору і жодним нормативним актом в сфері публічних закупівель не регламентовано порядок виконання та прийняття виконаних робіт по укладеному договору. Також звертаємо увагу, що відповідно до п.1 ч.4, ч.3 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631, стан виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору, віднесено до питань, які перевіряються виключно під час проведення інспектування або під час державного фінансового аудиту і не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі. Ще раз підкреслюємо, що виконання робіт є саме умовою договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНСМІСТ»
#33778270
Переможець 71 531 295,41
UAH з ПДВ
09 серпня 2023 12:15

Документи

09 серпня 2023 12:15
Обґрунтування.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 11:44
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 17:03
ДУ1 від 22.12.23 дог 29-Б.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 17:03
Договір 29-Б від 09.08.2023.pdf укладений
09 серпня 2023 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі абзацу 2 підпункту 3.3.1 пункту 3.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору (зменшення обсягів закупівлі)
Номер договору про закупівлю: 29-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 58 892 986,03
UAH (в тому числі ПДВ 9 815 497,67 UAH)