Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
Код ЄДРПОУ: | 38017026 |
Місцезнаходження: | 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
Контактна особа: |
Карауш Роман Миколайович 380487744240 r.karauh@sar.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
За результатами цих торгів, з учасником переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Інтербуд» (код ЄДРПОУ 40356536) був укладений договір №139-В-19 від 29.08.2019 р. Сума основного договору становить 13 699 999,00 грн. зПДВ.
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва фізичною особою підприємцем Матанцев Дмитро Ермінгельдович, інженером з технічного нагляду ТОВ «ВІК «Трансбуд Технолоджі» і підрядником ТОВ «БК «Інтербуд» було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення реконструкції об’єкта.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція чотирьох поверхової будівлі Морського рятувального підцентру КП "МПРС" по вул. Горького, 12, у м. Бердянськ Запорізької області» (коригування)», яка пройшла державну експертизу, що підтверджується експертним звітом №08-0428-20 від 27.11.2020 року. Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання. Крім того, загальна вартість додаткових робіт становить 3 964 448,00 грн. з ПДВ, отже не перевищує 50% вартості від основного договору, тому для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу. Так як виконання робіт за цим проектом здійснювало ТОВ «БК «Інтербуд», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані ТОВ «БК «Інтербуд».
Відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведеного тендеру. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладання договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру.
Враховуючи вищезазначене, існують законні підстави щодо проведення закупівлі робіт з виконання додаткових (аналогічних) робіт з Реконструкції чотирьох поверхової будівлі Морського рятувального підцентру КП "МПРС" по вул. Горького, 12, у м. Бердянськ Запорізької області, за кодом ДК 021:2015 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) за переговорною процедурою закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 18:30 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані додаткові Роботи, здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту виконаних будівельних Робіт (додаткових) за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних Робіт та витрат (додаткових) за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3), та отримання від Підрядника оригіналу рахунку, складених відповідно до умов Договору та чинного законодавства України. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
31 березня 2021 18:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-02-000048 ● c02edc2a49f948a1b6016f2129e5f8a6
- Статус: завершено ● Дата: 09 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
02.07.2021 № 425
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 02.07.2021№ 425
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-03-31-005187-c 31.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-06 11:16:39
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - Додаткові аналогічні роботи з Реконструкції чотирьох поверхової будівлі Морського рятувального підцентру КП "МПРС" по вул. Горького, 12, у м. Бердянськ Запорізької області (додаткові аналогічні роботи які не були враховані попередньою проектно-кошторисною документацією та основним Договором №139-В-19 від 29.08.2019 р.) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-31-005187-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення та документів) із питання:
- Які саме експертні, нормативні, технічні або інші документи підтверджують умови застосування вищезазначеної переговорної процедури закупівлі?
- Які саме вимоги до учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» (кваліфікаційні критерії встановлені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі та інші вимоги) визначалися Казенним підприємством «Морська пошуково-рятувальна служба» (далі – Замовник)?
- Які документи подані учасником переговорів для підтвердження його відповідності встановленим вимогам Замовника (кваліфікаційні критерії встановлені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі та інші вимоги)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, з долученням підтверджуючих документів (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, копії поданих учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» документів відповідно до вимог Замовника та Закону, експертний звіт №08-0428-20 від 27.11.2020 року та інші документи Замовника, які підтверджують наявність підстав застосування переговорної процедури).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 10:30:51
Пояснення (інформація, документи на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, на Ваш запит від 06.07.2021 р. надаємо пояснення (інформацію та документи) які викладені в листі що додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40356536 |
Переможець |
3 964 448,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 18:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 10:13
|
Договір №64-В-21 від 19.04.2021 р..pdf | укладений |
20 квітня 2021 10:12
|