Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А»
Очікувана вартість
169 155 094,80 UAH
UA-2024-03-26-007404-a ● b042b087128447e88e5818bdc16d4e18
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Головне управління комунального господарства" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 38183153 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., місто Вишневе, вулиця Київська, 2-Д |
Контактна особа: |
Левченко Ілона Вікторівна +380669818315 kpgukg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 169 155 094,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 845 775,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна страхова гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 800 000,00 грн. (що не перевищує 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі). - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строка дії тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил»). «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування»). Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» та\або додатках до них – страхування фінансових ризиків, пов'язаних з невиконанням або неналежним виконанням страхувальником вимог тендерної документації (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам цього оголошення); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) НБУ (або самі «Правила» або зміни до них). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Про публічні закупівлі», Постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків (страхової компанії, що надає гарантію) або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії у повному обсязі. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору - умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); • умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; • умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Замовник залишає за собою право звернутися до страхової компанії щодо підтвердження наданих документів та інформації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 800000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво захисних споруд цивільного захисту - протирадіаційного укриття (ПРУ) на території Крюківщинського ліцею «Лідер» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: с. Крюківщина, вул. Мічуріна, 12 А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08133, Україна, Київська область, с.Крюківщина, вул.Мічуріна 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2025
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних підрядних робіт та їх вартість згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) протягом 14 календарних днів з дня підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3) в паперовому вигляді | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки з Генпідрядником за виконані роботи Замовник здійснює при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта у двотижневий термін після виконання Генпідрядником і приймання Замовником всіх передбачених Договором робіт та отримання сертифікату готовності Об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 14:01 |
Тендерна документація.docx |
26 березня 2024 14:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2024 14:01 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 28 березня 2024 17:52
Дата відповіді: 30 березня 2024 17:42
Шановний Замовнику, просимо внести зміни до тендерної документації, виходячи з наступного:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівля повинна здійснюватися за принципами недискримінації учасників та рівне ставлення до них, після детального аналізу вимог тендерної документації, було встановлено ряд дискримінаційних вимог:
1. Відповідно до підпункту 5.2.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник має підтвердити наявність основних інженерно-технічних працівників:
Головний інженер (інженер);
Інженер-будівельник;
Інженер з проектно-кошторисної роботи;
Інженер з охорони праці;
Майстер будівельних та монтажних робіт не менше 2-х осіб;
Начальник дільниці;
Виконавець робіт не менше 3-х осіб;
геодезист;
механік;
енергетик;
Наявність працівників робітничих спеціальностей:
- арматурники не менше 20-ти осіб;
- бетоняр не менше 10-ти осіб;
- тесляр не менше 15-ти осіб;
- монтажник будівельний не менше 15-ти осіб;
- машиніст крана автомобільного не менше 3-х осіб;
- машиніст бурової установки не мнеше 2-х осіб;
- машиніст екскаватора не менше 2-х осіб;
- машиніст навантажувача;
- водій не менше 4-х осіб;
- слюсар будівельний не менше 3-х осіб;
- столяр будівельний не менше 3-х осіб;
- муляр не менше 3-х осіб;
- монтажник;
- електрозварник ручного зварювання не менше 5-ти осіб;
- електрогазозварник не менше 3-х осіб;
- підсобний робітник не менше 12-ти осіб;
- слюсар-сантехнік не менше 5-ти осіб;
- монтажник будівельних машин та механізмів;
- монтажник вантажно-піднімальних машин;
- монтаждник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій не менше 3-х осіб;
- електромонтажник з освітлення та освітлювальних мережне менше 2-х осіб;
- електромонтажник.
Отже, Замовник встановлює вичерпний перелік працівників, які обов’язково повинні бути, проте, законодавство України не містить нормативного документу, який би встановлював обов’язок про наявність такої кількості працівників для виконання робіт.
Ми, як потенційний учасник маємо великий досвід щодо виконання аналогічних робіт, таким чином, маємо можливість самостійно вирішити, яку кількість працівників та яких саме потрібно залучити для виконання робіт.
Також, повідомляємо, що для виконання робіт ми залучаємо будівельну техніку на підставі договору оренди з екіпажем, відповідно до якого сторона договору надає будівельні машини з власним екіпажем працівників, таким чином, відсутня потреба у підтвердженні наявності таких працівників як: «машиніст крана автомобільного», «машиніст бурової установки», «машиніст навантажувача», «монтажник будівельних машин та механізмів» та «монтажник вантажно-піднімальних машин».
Виходячи з цього, ми не можемо брати участь у закупівлі, таким чином, просимо внести відповідні зміни до підпункту 5.2.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, та викласти підпункт 5.2.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації в наступній редакції:
Учасник має підтвердити наявність основних інженерно-технічних працівників:
Головний інженер (інженер);
Інженер-будівельник;
Інженер з проектно-кошторисної роботи;
Інженер з охорони праці;
Майстер будівельних та монтажних робіт не менше 2-х осіб;
Начальник дільниці;
Виконавець робіт не менше 3-х осіб;
геодезист;
Наявність працівників робітничих спеціальностей:
- арматурники не менше 5-ти осіб;
- бетоняр;
- тесляр;
- монтажник будівельний не менше 2-х осіб;
- машиніст екскаватора;
- водій не менше 4-х осіб;
- підсобний робітник не менше 12-ти осіб;
- слюсар-сантехнік;
- електромонтажник.
2. Відповідно до підпункту 5.2.4 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, На підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник у складі пропозиції надає документи або їх копії, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або накази про прийняття на роботу таких осіб та/ або цивільно-правові угоди) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нараованого єдиного податку (надається за останній звітній період разом із квитанцією про його прийняття) разом із додатком 1 до нього.
Разом з тим, вимога щодо надання податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нараованого єдиного податку (надається за останній звітній період разом із квитанцією про його прийняття) разом із додатком 1 до нього є дискримінаційною, оскільки, такий податковий розрахунок, а саме за формою 1-ДФ подається тільки для штатних працівників.
Таким чином, дана вимога суперечить можливості залучати учасникам працівників на підставі цивільно-правової угоди, оскільки, учасники не зможуть надати такі податкові розрахунки по відношенню до таких працівників.
Просимо внести відповідні зміни та викласти підпункт 5.2.4 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації в наступні редакції: На підтвердження інформації, зазначеній у довідці, учасник у складі пропозиції надає документи або їх копії, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу та/або накази про прийняття на роботу таких осіб та/ або цивільно-правові угоди).
У випадку, якщо дане звернення буде проігнороване Замовником, ми як потенційний учасник даної процедури закупівлі, залишаємо за собою право звертатися до контролюючих органів і повідомляти про допущенні порушення норм чинного законодавства, зокрема Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами (далі - Особливості), у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям. При цьому, Замовник керується специфікою предмету закупівлі. Предметом цієї закупівлі є нове будівництво великого (значного за обсягами робіт) та стратегічно важливого для громади об'єкту, який має бути збудований в обмежені (для такого об'єкту) строки. На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт. Звертаємо увагу, що Замовник не обмежує учасника щодо залучення персоналу за будь якою формою (персонал може бути як у штаті учасника так і залучений за договорами цивільно-правового характеру). Крім того, на підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію учасник може надавати документи субпідрядних організацій (залучення будівельної техніки із екіпажом). Замовник вимагає підтвердити працівників виключно інженерно-технічних та робочих спеціальностей, які задіяні в процесі будівництва такого об'єкту та в кількості, достатній для своєчасного виконання всього обсягу робіт. В разі відсутності в учасника необхідного персоналу він не зможе своєчасно та якісно виконати всі роботи, чим поставить під ризик життя мешканців громади. Ваше ствердження, що надання податкового розрахунку є дискримінацією, оскільки податковий розрахунок, а саме за формою 1-ДФ подається тільки для штатних працівників не відповідає дійсності. Так, Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку затверджені наказом Мінфіну від 13.01.2015 р. № 4. Відповідно до розділу "III. Порядок заповнення Розрахунку" Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (пункт 2. Розділ I Розрахунку «Нарахування доходу та єдиного внеску за найманих працівників в розрізі місяців звітного кварталу» містить у розрізі місяців звітного кварталу (1, 2, 3) інформацію щодо нарахованого єдиного внеску) у рядках цього Розділу зазначається:
рядок 1 - заробітна плата за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, склад якої визначається Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженою наказом Держкомстату від 13 січня 2004 року № 5, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 27 січня 2004 року за № 114/8713, та Законом України «Про оплату праці», сума винагороди за договорами цивільно-правового характеру, сума оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів платника єдиного внеску, сума допомоги по тимчасовій непрацездатності, яка виплачується за рахунок коштів Пенсійного фонду України, та сума допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, без обмеження максимальною величиною.
Таким чином, звіт за формою 1-ДФ містить інформацію як про штатних працівників підприємства, так і про залучених за договорами цивільно-правового характеру.
Виходячи з викладеного, дана кваліфікаційна вимога та спосіб її підтвердження, відповідають вимогам чинного законодавства та не обмежують учасників в їх правах.
Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям. При цьому, Замовник керується специфікою предмету закупівлі. Предметом цієї закупівлі є нове будівництво великого (значного за обсягами робіт) та стратегічно важливого для громади об'єкту, який має бути збудований в обмежені (для такого об'єкту) строки. На підставі вищевказаних норм чинного законодавства у тендерні документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника ключового персоналу в кількості необхідній для виконання робіт. Звертаємо увагу, що Замовник не обмежує учасника щодо залучення персоналу за будь якою формою (персонал може бути як у штаті учасника так і залучений за договорами цивільно-правового характеру). Крім того, на підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію учасник може надавати документи субпідрядних організацій (залучення будівельної техніки із екіпажом). Замовник вимагає підтвердити працівників виключно інженерно-технічних та робочих спеціальностей, які задіяні в процесі будівництва такого об'єкту та в кількості, достатній для своєчасного виконання всього обсягу робіт. В разі відсутності в учасника необхідного персоналу він не зможе своєчасно та якісно виконати всі роботи, чим поставить під ризик життя мешканців громади. Ваше ствердження, що надання податкового розрахунку є дискримінацією, оскільки податковий розрахунок, а саме за формою 1-ДФ подається тільки для штатних працівників не відповідає дійсності. Так, Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку затверджені наказом Мінфіну від 13.01.2015 р. № 4. Відповідно до розділу "III. Порядок заповнення Розрахунку" Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (пункт 2. Розділ I Розрахунку «Нарахування доходу та єдиного внеску за найманих працівників в розрізі місяців звітного кварталу» містить у розрізі місяців звітного кварталу (1, 2, 3) інформацію щодо нарахованого єдиного внеску) у рядках цього Розділу зазначається:
рядок 1 - заробітна плата за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, склад якої визначається Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженою наказом Держкомстату від 13 січня 2004 року № 5, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 27 січня 2004 року за № 114/8713, та Законом України «Про оплату праці», сума винагороди за договорами цивільно-правового характеру, сума оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів платника єдиного внеску, сума допомоги по тимчасовій непрацездатності, яка виплачується за рахунок коштів Пенсійного фонду України, та сума допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами, без обмеження максимальною величиною.
Таким чином, звіт за формою 1-ДФ містить інформацію як про штатних працівників підприємства, так і про залучених за договорами цивільно-правового характеру.
Виходячи з викладеного, дана кваліфікаційна вимога та спосіб її підтвердження, відповідають вимогам чинного законодавства та не обмежують учасників в їх правах.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій