Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40422357 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Контактна особа: |
Баранова Яна Олександрівна +380472500478 yanochka.aleks2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2023 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2023 14:35 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2023 14:35 |
Очікувана вартість: | 114 939 320,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 574 696,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,2% від очікуваної вартості закупівлі - 229 878,64 грн. - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням Особливостей, затверджених постановою 1178 та вимог даної тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається: лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії; - довідка, видана банком-гарантом, завіреною кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даною тендерною документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії; - документ, завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, у разі відсутності у складі пропозиції документу, що підтверджує наявність грошового покриття, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 229878.64 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник може пред’являти Замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру здійснюється одним платежем на цілі, що згідно з договорам передбачається надати протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 14 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання вищевказаних документів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків на реконструкцію | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2023 17:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2023 17:12 |
перелік змін 14.09.2023.docx | |
14 вересня 2023 17:12 |
Додаток 1 зі змінами 14.09.2023.docx | |
14 вересня 2023 16:11 |
перелік змін 14.09.2023.pdf | |
14 вересня 2023 16:11 |
ТД Госпіталь зі змінами 14.09.2023.docx | |
11 вересня 2023 08:52 |
перелік змін 11.09.2023.pdf | |
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 9.docx | |
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 8.docx | |
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 7.docx | |
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 6.docx | |
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 5.docx | |
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 4 Відомість обсягів робіт.xls | |
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 3.docx | |
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 2.docx |
14 вересня 2023 17:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 вересня 2023 17:12 |
перелік змін 14.09.2023.docx
|
|||||||||
14 вересня 2023 17:12 |
Додаток 1 зі змінами 14.09.2023.docx
|
|||||||||
14 вересня 2023 16:11 |
перелік змін 14.09.2023.pdf
|
|||||||||
14 вересня 2023 16:11 |
ТД Госпіталь зі змінами 14.09.2023.docx
|
|||||||||
11 вересня 2023 08:52 |
перелік змін 11.09.2023.pdf
|
|||||||||
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 9.docx
|
|||||||||
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 8.docx
|
|||||||||
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 7.docx
|
|||||||||
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 6.docx
|
|||||||||
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 4 Відомість обсягів робіт.xls
|
|||||||||
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||
08 вересня 2023 14:21 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- на роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В та в зонах дії струму високої частоти;
- роботи верхолазні;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або зони розташування підземних комунікацій чи під водою;
- зварювальні роботи;
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Якщо чинним законодавством для виконання інших робіт, у тому числі робіт з підвищеної небезпеки за предметом закупівлі передбачається отримання дозвільних документів, у такому разі учасник або майбутній підрядник самостійно несе відповідальність за наявність (отримання) або відсутність таких документів в порядку чинного законодавства.
Між тим, Замовник не вимагає подання учасниками у складі тендерних пропозицій інших дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки ніж ті, що визначені пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 03 жовтня 2023 19:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-01-000004 ● 3699856dc319498b857e93ef0ce2852b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2024 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.03.2024 № 22-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі UA-2023-09-08-008728-a.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 01.03.2024 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-08-008728-a, 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-08 10:02:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-08-008728-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому договір про закупівлю від 09.11.2023 №14 та додатки до нього не містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією?
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію приватного підприємства «АМТ-ГРУПП», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, якщо у договірній ціні, наданій у тендерній пропозиції, мають місце помилки у розрахунках: кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (розрахунок №12), становлять 7000,00 тис. грн, з них: будівельних робіт – 2500,00 тис. грн та інших витрат – 0? Як наслідок, ціна тендерної пропозиції у графі 4 «Всього» не відповідає сумі цін у графах 5 та 6.
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію приватного підприємства «АМТ-ГРУПП», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до пункту 6 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інші підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Кошторисних норм будівництва «Настанова з визначення вартості будівництва».
В Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 учасником замінено будівельні машини та механізми з визначеними нормами, передбачені на підставі КНУ РКНЕМ, на інші будівельні машини та механізми з більшими нормами машино-годин, наприклад:
шифр КБ6-1-22 кран баштовий вантажопідйомністю 8 т з витратою за нормою 24,62 маш. год, учасником замінено на кран автомобільний КС-3575А на базі Краз 65101 з витратою за нормою 36,72452 маш. год;
шифр КБ6-13-3 кран баштовий вантажопідйомністю 8 т з витратою за нормою 62,31 маш. год, учасником замінено на кран автомобільний КС-3575А на базі Краз 65101 з витратою за нормою 92,94434 маш. год;
шифр КБ6-14-4 кран баштовий вантажопідйомністю 8 т з витратою за нормою 106,29 маш. год, учасником замінено на кран автомобільний КС-3575А на базі Краз 65101 з витратою за нормою 158,54714 маш. год.
Проте, учасником не надано в складі тендерної пропозиції розрахунки витрат на збільшені норми машино-годин або ж індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на вищезазначені машини та механізми.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-13 16:09:19
Відповідь на запит Держаудитслужби
Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто запит Державної аудиторської служби України замовнику від 08.03.2024
до процедури відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2023-09-08-008728-a та доповідаємо.
Щодо першого питання
При формуванні Технічного завдання для оголошення торгів за предметом: «Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)» , UA-2023-09-08-008728-a, було взято всі технічні та якісні показники відповідно до Проектно – кошторисної документації розробленої Приватним акціонерним товариством "Черкасицивільпромпроект" (позитивний експертний звіт від 26.06.2023 № 24-0300/01-23), згідно з Завданням на проектування відповідно до договору
№ 20-14-23/321-23/72 від 06.06.2023.
Очікувану вартість визначено згідно кошторисних норм України «Настанова
з визначення вартості будівництва» (зі змінами), шляхом віднімання від загальної суми Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми з глав 10-12. Кошти на покриття ризиків на будівельні роботи - 1 279 513,00 грн.(без урахування ПДВ) та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляціними процесами: на будівельні роботи - 5 612 076,00 грн. (без урахування ПДВ), на устаткування немонтоване –
10 860 961,00 грн. (без урахування ПДВ). Отримана вартість є сумою витрат на реконструкцію, яка є очікуваною вартістю предмета закупівлі.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних
та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ck-oda.gov.ua/publichni-zakupivli-departamentu-budivnictva-cherkaskoyi-oblasnoyi-derzhavnoyi-administraciyi/ .
Щодо другого питання
Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» не передбачено наявність у договорах підряду жодних додатків, які містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією.
Примірний договір підряду в капітальному будівництві (далі — Примірний договір підряду) розроблено відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Примірний договір підряду застосовується замовниками та підрядниками у будівництві як рекомендації під час складання ними договору підряду на виконання робіт із будівництва об’єктів.
Керуючись положеннями частини четвертої статті 179 Господарського кодексу України щодо статусу примірних договорів, сторони договору підряду мають право за взаємною згодою та, виходячи з конкретних умов, змінювати окремі умови, передбачені Примірним договором, або доповнювати його зміст. При цьому сторони повинні дотримуватись положень, визначених законодавством та Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Відповідно до пункту 97 Примірного договору передбачено наявність наступних додатків:
«Додатки до Договору:
Додаток 1. Графік передачі проектної документації (якщо вона передається частинами).
Додаток 2. Графік передачі Замовником Підряднику матеріалів.
Додаток 3. Графік передачі Замовником Підряднику устаткування.
Додаток 4. Графік передачі Замовником Підряднику робочої сили.
Додаток 5. Заходи Замовника щодо безпечного ведення робіт (якщо виконання робіт здійснюється на діючому об’єкті).
Додаток 6. Календарний графік виконання робіт.
Додаток 7. План фінансування будівництва.»
Жодних додатків, які містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією, не передбачено вищезазначеним Договором.
Відповідно до Проекту договору до тендерної документації передбачено наявність Додатка 2. Договірна ціна.
Всі розрахунки до Договірної ціни учасник надає при укладенні договору. Крім того, кошторисні розрахунки містяться у складі тендерної пропозиції учасника.
Щодо третього питання
Відповідно до пункту 5.2 Настанови з визначення вартості будівництва Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови.
Формою Договірної ціни не передбачено наявність коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, у Розділі ІІ. Устаткування, меблі та інвентар. Вищезазначені кошти вносяться у колонку 6 Розділ І. Будівельні роботи.
Крім того, програмним комплектом АВК при складанні договірної ціни автоматично формується Договірна ціна саме в такому вигляді.
Форму Договірної ціни надаємо окремим додатком.
Щодо четвертого питання
Відомістю ресурсів до локального кошторису 02-01-01 проектно-кошторисної документації взагалі не передбачено використання крана баштового вантажопідйомністю 8 т.
Надаємо окремим додатком Відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-01.
Додатки:
Додаток 1 - Форма Договірної ціни
Додаток 2 - Відомість ресурсів до локального кошторису 02-01-01
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про неможливість усунення порушень Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто результати проведеного моніторингу Державної аудиторської служби України від 22.03.2024 до процедури відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2023-09-08-008728-a та доповідаємо. Проєктною документацією, що має позитивний експертний звіт від 26.06.2023 року № 24-0300/01-23, на основі якої формувались об’єми та обсяги робіт, та очікувана вартість закупівлі, - не передбачає використання баштового крану вантажопідйомністю 8т, лише крани на автомобільному ходу, ця заміна в проекті обґрунтована у відповідному розділі проектну ПОБ, та всі необхідні механізми є у Інвесторській кошторисній документації. Також влаштування баштового крану на залізничних коліях – є економічно недоцільним на території діючого госпіталю, так влаштування підкранових колій включає в себе: - демонтаж тротуарів та знесення зелених насаджень, з подальшим їх відновленням, а також окреме електричне підключення до зовнішніх електричних мереж. Також в пропозиції учасник не надав документів, що підтвердили б наявність баштового крану. Тому пропозицію учасника було розглянуто з урахуванням заміни баштового крану на автомобільний, на який є документальне підтвердження. Підрядник надав підтвердження наявного Договору Оренди машин та механізмів. При Урахуванні Оренди на машини та механізми збільшується кількість машино – годин, але зменшується загальна кількість людино – годин, так як невраховуються людино – години водіїв, крановщиків. З цього слідує, що зменшуються всі показники, які залежать від людино -годин: 1) загальна заробітна плата по договірній ціні, 2) загальновиробничі витрати, 3) прибуток та адміністративні витрати Форма Додатку 30 Настанови з визначення вартості в будівництві передбачає зазначення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами лише у Розділі І. Будівельні роботи. В Розділі ІІ. Устаткування відповідно до Додатку 30 Настанови з визначення вартості в будівництві вказується лише вартість Устаткування, Податок на додану вартість до вартості устаткування та Разом по Розділу ІІ. Тому програма Автоматичного випуску Кошторисів, формує Договірну ціну (Додаток 30 до Настанови) відповідно до чинного законодавства – кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами ставить в Розділ І в Графу 4, в тому числі і кошти передбачені на інфляцію пов’язану з устаткуванням). Пропозиція приватного підприємства „АМТ - групп“ включає в себе Пояснювальну записку, яка містить в собі пояснення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, Зведений кошторисний розрахунок до Договірної ціни в якому чітко видно по яким графам та на які статті розповсюджуються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Також надано окремо Розрахунок №12. в якому міститься розшифровка Коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а саме (дані взяті з додатку до тендерної пропозиції) - Сума коштiв на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами - 7000; у т.ч. будiвельнi роботи = 2500; устаткування = 4500; iншi роботи = 0. Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» не передбачено наявність у договорах підряду жодних додатків, які містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією. Примірний договір підряду в капітальному будівництві (далі — Примірний договір підряду) розроблено відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Примірний договір підряду застосовується замовниками та підрядниками у будівництві як рекомендації під час складання ними договору підряду на виконання робіт із будівництва об’єктів. Керуючись положеннями частини четвертої статті 179 Господарського кодексу України щодо статусу примірних договорів, сторони договору підряду мають право за взаємною згодою та, виходячи з конкретних умов, змінювати окремі умови, передбачені Примірним договором, або доповнювати його зміст. При цьому сторони повинні дотримуватись положень, визначених законодавством та Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Відповідно до пункту 97 Примірного договору передбачено наявність наступних додатків: «Додатки до Договору: Додаток 1. Графік передачі проектної документації (якщо вона передається частинами). Додаток 2. Графік передачі Замовником Підряднику матеріалів. Додаток 3. Графік передачі Замовником Підряднику устаткування. Додаток 4. Графік передачі Замовником Підряднику робочої сили. Додаток 5. Заходи Замовника щодо безпечного ведення робіт (якщо виконання робіт здійснюється на діючому об’єкті). Додаток 6. Календарний графік виконання робіт. Додаток 7. План фінансування будівництва.» Жодних додатків, які містять обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією, не передбачено вищезазначеним Договором. Крім того, слід зауважити, що відповідно до пункту 5.1.1. Договору Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 5 (п’яти) робочих днів за умови отримання проектно-кошторисної документації. Тобто, проектно-кошторисна документація є невід’ємною частиною Договору, але не є додатком до Договору. Окремо хочемо зауважити, що Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації при укладання вищезазначеного договору не було завдано збитків державі. Якщо прийняти всі зауваження, то при розрахунку вартість договору складає 126 732,06412 тис.грн, що перевищує на 23 985,30365 тис.грн. діючу договірну ціну. Порівняльна таблиця договірної ціни з урахуванням зауважень Держаудитслужби надається окремим додатком. Для усунення виявлених порушень за результатами проведеного моніторингу Департаменту потребується більше часу, оскільки за даним договором проводились роботи і надавався аванс. При розірванні договору відповідно до п. 10.5. Договору «На підставі письмового повідомлення Замовника Сторони складають та підписують акт, який є підставою для взаємних розрахунків. Одночасно з актом прийому-передачі виконаного обсягу робіт Сторони зобов’язані підписати акт звірки взаємних розрахунків та протягом 3 (трьох) робочих днів після цього Замовник зобов’язаний оплатити Підряднику суму коштів в розмірі, в якому вона буде визначена у акті звірки взаєморозрахунків, узгодженому Сторонами. Підрядник зобов’язаний протягом 20 (двадцяти) робочих днів, з моменту отримання від Замовника повної суми оплати виконаних робіт звільнити будівельний майданчик та передати Замовнику фактично виконані роботи, а також матеріали, обладнання, інше майно, що було придбано Підрядником з метою виконання робіт, або матеріали, обладнання, інше майно щодо якого Підрядником сплачені аванси.» Враховуючи вищевикладене, просимо прийняти до уваги, що розірвання Договору заподіє збитки для державного бюджету та затягне терміни реалізації проєкту. Додатки: Додаток 1 – Порівняльна таблиця вартості договірної ціни з урахуванням зауважень Держаудитслужби. Уповноважена особа Яна БАРАНОВА
2024-03-29 12:32:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимоги пункту 17 Особливостей частини першої статті 41 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимоги пункту 17 Особливостей частини першої статті 41 Закону) • усунуто
Договір розірвано
2024-09-25 11:48:58
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2023 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" |
93 264 949,00
UAH з ПДВ
|
93 264 949,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АМТ- ГРУПП" |
102 746 760,47
UAH з ПДВ
|
102 746 760,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" |
110 131 598,22
UAH з ПДВ
|
110 131 598,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" #41051376 |
Рішення скасоване |
93 264 949,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 10:55
|
|
ПП "АМТ- ГРУПП" #32584007 |
Рішення скасоване |
102 746 760,47
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 10:55
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" #41051376 |
Відхилено |
93 264 949,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 11:07
|
|
ПП "АМТ- ГРУПП" #32584007 |
Переможець |
102 746 760,47
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2023 11:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 жовтня 2023 11:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2024 15:49
|
довідка форми № КБ-3 | укладений |
11 вересня 2024 15:46
|
протокол прийняття рішення | укладений |
11 вересня 2024 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 15:16
|
додаткова угода _ 7 від 08.02.2024.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2024 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2024 15:11
|
додаткова угода _ 7 від 08.02.2024.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2024 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 14:26
|
додаткова угода _ 6 від 01.02.2024.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2024 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2024 12:00
|
додаткова угода _ 5 від 31.01.2024.pdf | зміни до договору |
31 січня 2024 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 09:15
|
додаткова угода _ 4 від 29.12.2023 госпіталь.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 13:44
|
ДУ 3 госпіталь(1).pdf | зміни до договору |
23 листопада 2023 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 10:02
|
додаткова угода _ 2 від 13.11.2023.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 11:42
|
додаткова угода _ 1 від 09.11.2023.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 10:26
|
додаткова угода _ 1 від 09.11.2023.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 10:08
|
підписаний контракт | укладений |
09 листопада 2023 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами внести наступні зміни до договору: 1.1. Додаток 2 Договірна ціна викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами внести наступні зміни до договору: 1.1. Додаток 2 Договірна ціна викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами внести наступні зміни до договору: 1.1. Додаток 5 Календарний план виконання робіт викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Додаток № 2 та № 5 Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами внести наступні зміни до договору: 1.1.Викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 64`974`723,28 грн. (шістдесят чотири мільйони дев'ятсот сімдесят чотири тисячі сімсот двадцять три гривні 28 коп.), у тому числі ПДВ 10 829 120,00 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість виконаних робіт по Договору на 2023 рік становить 0,00 грн. У тому числі вартість робіт по Договору на 2024 рік становить 64`974`723,28 грн. Фінансування робіт в розрізі джерел буде визначено додатково відповідно до нормативно-законодавчих актів. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) на підставі проектної документації та є твердою, та яка визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.2. Внести зміни до Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2023 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами внести наступні зміни до договору: 1.1.Викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 102 746 760,47 грн. (сто два мільйони сімсот сорок шість тисяч сімсот шістдесят гривень 47 коп.), у тому числі ПДВ 12 229 768,87 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість виконаних робіт по Договору у 2023 рік становить 876 122,06 грн з ПДВ за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету. У тому числі вартість робіт по Договору на 2024 рік становить 61 763 668,00 грн. за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету. У тому числі вартіть робіт по Договору на 2025 рік становить 40 106 970,41 грн. Фінансування в розрізі джерел буде викладено додатково відповідно до нормативно-законодавчих актів. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) на підставі проектної документації та є твердою, та яка визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.2. Внести зміни до Додатку 3 – План фінансування будівництва (на весь період); Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2024 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. 1.3. Внести зміни до пункту 10.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2025 року, а в частині зобов'язань - до повного їх виконання Сторонами.» |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами внести наступні зміни до договору: 1.1.Викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 102 746 760,47 грн. (сто два мільйони сімсот сорок шість тисяч сімсот шістдесят гривень 47 коп.), у тому числі ПДВ 12 229 768,87 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість виконаних робіт по Договору у 2023 рік становить 876 122,06 грн з ПДВ за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету. У тому числі вартість робіт по Договору на 2024 рік становить 61 763 668,00 грн. за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету. У тому числі вартіть робіт по Договору на 2025 рік становить 40 106 970,41 грн. Фінансування в розрізі джерел буде викладено додатково відповідно до нормативно-законодавчих актів. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) на підставі проектної документації та є твердою, та яка визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.2. Внести зміни до Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2024 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами внести наступні зміни до договору: 1.1.Викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 102 746 760,47 грн. (сто два мільйони сімсот сорок шість тисяч сімсот шістдесят гривень 47 коп.), у тому числі ПДВ 12 229 768,87 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість виконаних робіт по Договору у 2023 рік становить 876 122,06 грн з ПДВ за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету. У тому числі вартість робіт по Договору на 2024 рік становить 61 763 668,00 грн. за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету. У тому числі вартіть робіт по Договору на 2025 рік становить 40 106 970,41 грн. Фінансування в розрізі джерел буде викладено додатково відповідно до нормативно-законодавчих актів. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) на підставі проектної документації та є твердою, та яка визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.2. Внести зміни до Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2024 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 7 |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами внести наступні зміни до договору: 1.1.Викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 102 746 760,47 грн. (сто два мільйони сімсот сорок шість тисяч сімсот шістдесят гривень 47 коп.), у тому числі ПДВ 12 229 768,87 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток № 2 до Договору). У тому числі вартість виконаних робіт по Договору у 2023 рік становить 876 122,06 грн з ПДВ за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету. У тому числі вартість робіт по Договору на 2024 рік становить 61 763 668,00 грн. за рахунок коштів бюджету розвитку обласного бюджету. У тому числі вартіть робіт по Договору на 2025 рік становить 40 106 970,41 грн. Фінансування в розрізі джерел буде викладено додатково відповідно до нормативно-законодавчих актів. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок. Договірна ціна визначається згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами) на підставі проектної документації та є твердою, та яка визначається відповідно до результатів тендеру. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору на поточний рік може бути змінена в залежності від реального фінансування.» 1.2. Внести зміни до Додатку 4 – План фінансування будівництва (на 2024 рік), Додатку 5– Календарний графік виконання робіт до Договору та викласти їх в новій редакції. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
11 374 971,48
UAH (в тому числі ПДВ 1 895 828,56 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись п. 11.2 та п. 11.3 Договору від 09.11.2023 № 14, визнати Договір розірваним в односторонньому порядку відповідно до п.10.4 2.б Договору. |