Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 44118658 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Сімферопольська, 17А |
Контактна особа: |
Чуба Микола Володимирович +380684635257 zakaz.chuba@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2021 11:15 |
Очікувана вартість: | 6 688 045,31 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 440,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Учасника-переможця, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 1 (один) відсоток вартості Договору у формі: депозиту безвідсоткового (у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника: платіжне доручення з відміткою банку). У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю: “Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Кам’янської державної податкової інспекції, розташованої за адресою: 51931. Дніпропетровська область, м.Кам’янське, вул.Медична, буд.9” ДК 021:2015 - 45260000-7 - покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, 1 (один) відсоток вартості Договору у сумі ___________ (_______________), без ПДВ». Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. Перерахування коштів здійснюється на р/р “Кошти спеціального фонду” №UA888201720355189002001120630, ДКСУ в м. Києві, одержувач:Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (філія ДПС), ЄДРПОУ ВП 44118658. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи по Об'єкту проводяться на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" за формою КБ-2в та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" за формою КБ-3 протягом тридцяти робочих днів після їх підписання. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2021 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2021 14:44 |
ДОДАТОК _2 ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ.rtf | |
13 вересня 2021 14:44 |
ДОДАТОК _1 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
13 вересня 2021 14:44 |
ТД_покрівля Камянське.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
4 288 045,31 грн.
Дякую.
Вимоги про усунення порушення
Протоколом №351 уповноваженої особи Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (філія ДПС) від 01.10.2021 р. зазначено, що розглянувши тендерну пропозицію учасника: ПП "АЯКС", пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації, у порядку та строки, визначені ст.29 Закону, уповноважена особа Чуба М. В. прийняв рішення її відхилити на підставі н.1 ч.І статті 31 Закону, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника: ПП "АЯКС" не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: у складі тендерної пропозиції ПП "АЯКС" відсутня ліцензія на відповідні види діяльності, необхідні для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку №2 тендерної документації (клас наслідків відповідальності даного об’єкту - СС2, згідно Експертного звіту). А також у складі тендерної пропозиції учасника: ПП "АЯКС" відсутня інформація щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченою частиною другою статті 17 Закону. У формі: “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” учасником: ПП "АЯКС" не зазначена скорочена назва Учасника. Також протоколом було ухвалено: на підставі п.1 ч.1 статті 31 Закону відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі: ПП "АЯКС", як таку що не відповідає встановленим абз. 1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства при закупівлі: “Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Кам’янської державної податкової інспекції, розташованої-за адресою: 51931. Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Медична, буд.9” ДК 021:2015 - 45260000-7 - покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
Вищенаведений протокол не відповідає дійсності та вимогам чинного законодавства з огляду на наступне.
У протоколі зазначено, що у ПП "АЯКС" відсутня ліцензія на відповідні види діяльності, необхідні для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку №2 тендерної документації (клас наслідків відповідальності даного об’єкту - СС2, згідно Експертного звіту). Вищенаведена позиція є хибною з огляду на наступне.
Згідно з п 4.3. розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію дозволів або декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства, яка відповідним чином зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці або ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації. Примітка: у разі, якщо окремі види робіт не підлягають ліцензуванню та не потребують дозволів на виконання робіт, що становлять підвищену небезпеку, Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, з зазначенням чинних норм законодавства, що підтверджують відсутність необхідності ліцензування та/або отримання дозволів на такі роботи.
Так на виконання цього пункту, ПП «Аякс» надали лист-пояснення щодо ліцензії(8. щодо ліцензії.pdf - завантажено в ЦБД Prozorro: 28.09.2021 20:15). Згідно пояснення, наступним повідомляємо про те, що відсутня необхідність в отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства. Так відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «ПЕРЕЛІК будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» 2. Відповідно до п.2 ПКМУ Заміна покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами без втручання в несучі конструкції не вимагає спеціальних дозволів. Ліцензія на виконання робіт з вогнезахисного обробляння додається.
Таким чином, Замовник не надав належної оцінки поясненню ПП «АЯКС» та вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «ПЕРЕЛІК будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» та дійшов до помилкового висновку не надання документів згідно вимог тендерної документації, оскільки такі документи надані у повному обсязі.
2) Згідно ч. 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
З аналізу вищенаведеної норми вбачається, що підтвердження необхідно надавати учаснику, який не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, що і може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Крім того у складі тендерної пропозиції надано довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
У вищенаведеному протоколі не зазначено, які самі зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, учасник не виконав. Крім того, ПП «Аякс» повідомляє, що такі зобов’язання відсутні. З урахуванням вищенаведене, Замовник вигадав штучну підставу для відхилення тендерної пропозиції.
3) Також у протоколі не зазначено, що у формі: “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” учасником: ПП "АЯКС" не зазначена скорочена назва Учасника.
Згідно п. 1.4 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки тощо.
Крім того, слід зазначити, що скорочена назва міститься у ЄДР та ця інформація є відкритою та на підтвердження найменування юридичної особи додано статут підприємства та документи з ЄДР.
Таким чином, вищенаведена інофрмація взагалі не впливає на тендерну пропозицію та жодним чином не порушує вимог тендерної документації чи чинного законодавства, а є штучною з боку Замовника.
4) Згідно ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З вищенаведеного протоколу вбачається, що мали місце саме не відповідності(здебільшого непорозуміння Замовником), однак в порушення вищенаведеної норми Замовник не надав ПП «Аякс» часу для усунення таких не відповідностей, зокрема зазначити скорочену назву чи надати підтвердження на вимогу ч.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Протоколом №352 уповноваженої особи Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (філія ДПС) від 01.10.2021 р. оголошено Товариство зобмеженою відповідальністю «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» переможцем процедури закупівлі. З вищенаведеним рішенням погодитись не можливо з наступних підстав.
1. Згідно п. 1.2.1 розділу ІІІ тендерної документації, обов’язкова наявність у
Учасника інженера з проектно-кошторисної роботи.
Договірна ціна ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» складена не сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи. Так у складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат інженера з проектно-кошторисної роботи. Крім того, у складі тендерної пропозиції наявний договір підряду з ФОП, що надає послуги з виготовлення проектно кошторисної документації, однак не підтверджено, що ця особа інженером з проектно-кошторисної роботи. Крім того, достеменно відомо(з огляду на договір підряду), що ця особа не входить до штату учасника ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС».
2. У Додатку №2 до тендерної документації «Відомість обсягів робіт “Капітальний
ремонт покрівлі адміністративної будівлі Кам’янської державної податкової інспекції, розташованої за адресою: 51931. Дніпропетровська область, м.Кам’янське, вул.Медична, буд.9” ДК 021:2015 - 45260000-7 - покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, зазначено необхідність проведення вогнезахисної обробки(наприклад : вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, кроків, матеpіалів (проектних та існуючих)).
Згідно з п 4.3. розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію дозволів або декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства, яка відповідним чином зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці або ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації.
Таким чином у складі учасника ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» відсутня ліцензія на виконання робіт з вогнезахисного обробляння.
3. Згідно розділу ІІІ тендерної документації, обов’язкова наявність ліцензійного
програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу з автоматизованого визначення вартості будівництва (з наданням ліцензії, чинної на дату подання тендерної пропозиції).В разі, якщо обладнання та/або матеріально-технічна база є орендованими або залученими або інше, учасниками додатково надаються документи, що підтверджують право користування або інше право Учасника на визначені матеріальні ресурси. Договори найму (оренди) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їхньої пролонгації (якщо їхній строк менший строку договору про закупівлю).
У складі учасника ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» наявна ліцензія, однак зміст
її є сумнівним, до такої ліцензії повинен надаватися договір, який у складі відсутній.
Ураховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» підлягає відхилення, а рішення про оголошення переможця є передчасним, тому підлягає скасуванню.
Таким чином, не має сумнівів, що недопущення до аукціону ПП «АЯКС» було проведено тендерним комітетом з умисним порушенням процедури публічних закупівель. Для Учасника ПП «АЯКС» були створені штучні перешкоди з метою усунення конкурентного учасника.
Зазначеними діями комітет з конкурсних торгів умисно порушив принципи недискримінації та справедливої конкуренції учасників закупівлі.
Норма ст. 3 Закону до принципів здійснення закупівель відносить: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.2 ст. 5 Господарького кодексу України, конституційні основи правового господарського порядку в Україні становлять: недопущення зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірного обмеження конкуренції та недобросовісної конкуренції, визначення правил конкуренції та норм антимонопольного регулювання виключно законом.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону, тендерний комітет, окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця.
Ураховуючи все вищевикладене, просимо усунити вищенаведені порушення
та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції (протокол №351 від 01.10.2021 року), та скасувати рішення за Протоколом № 352 від 01.10.2021р. та
визначити ПП «АЯКС» переможцем відкритих торгів на «Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Кам’янської державної податкової інспекції, розташованої за адресою: 51931. Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Медична, буд. 9».
Згідно ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє тендер у разі: 1)
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості
усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері
публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Уповноважена особа Державної податкової служби України Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (філія ДПС) (надалі Замовник) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника: ПП "АЯКС" при закупівлі: “Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Кам’янської державної податкової інспекції, розташованої за адресою: 51931. Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Медична, буд.9” ДК 021:2015 - 45260000-7 - покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-13-009641-b) повідомляє наступне:
На підставі п.1 ч.1 статті 31 Закону тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі: ПП "АЯКС" відхилено, як таку що не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: у складі тендерної пропозиції ПП "АЯКС" відсутня ліцензія на відповідні види діяльності, необхідні для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку №2 тендерної документації (клас наслідків відповідальності даного об’єкту - СС2, згідно Експертного звіту). А також у складі тендерної пропозиції учасника: ПП "АЯКС" відсутня інформація щодо відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченою частиною другою статті 17 Закону. У формі: “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” учасником: ПП "АЯКС" не зазначена скорочена назва Учасника.
А також, відповідно до ст.29 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон): якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до вище наведеного, підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які не є кваліфікаційними критеріями або підтвердженням права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю у Замовника відсутні. Підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника: ПП "АЯКС" відсутні.
Щодо визначення переможцем учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" (надалі - Переможець) при закупівлі: “Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Кам’янської державної податкової інспекції, розташованої за адресою: 51931. Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Медична, буд.9” ДК 021:2015 - 45260000-7 - покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-13-009641-b) повідомляє наступне: пропозиція учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" відповідає вимогам тендерної документації Замовника, підстави для скасування рішення про визначення його переможцем відсутні.
По-перше: відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні були надати у складі тендерних пропозицій пропозиції: “Обов’язкова наявність у Учасника інженера з проектно-кошторисної роботи”.
Учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" надано у складі тендерної пропозиції довідку у складі тендерної пропозиції про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначена наявність в учасника інженера з проектно-кошторисної роботи Апенько Л.Ю. (договір підряду додається). Сертифікат та обов’язкова наявність у штаті учасника інженера з проектно-кошторисної роботи тендерною документацією не вимагається. Переможець: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" не порушив вимог Замовника в цій частині.
По-друге: відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні були надати у складі тендерних пропозицій пропозиції: “Копію дозволів або декларацію відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства, яка відповідним чином зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці або ліцензій на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт, зазначених у Додатку № 2 тендерної документації”. Учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" надано у складі тендерної пропозиції: ліцензію на відповідні види діяльності, необхідних для виконання усіх будівельних робіт. А також, відповідно до Закону учасники мають право залучати суб’єкти господарювання до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця та не зобов’язані обов’язково зазначати цю інформацію у своїх тендерних пропозиціях у разі якщо обсяг цих робіт становить менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Переможець: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" не порушив вимог Замовника в цій частині.
По-третє: відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні були надати у складі тендерних пропозицій: “Обов’язкова наявність ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу з автоматизованого визначення вартості будівництва (з наданням ліцензії, чинної на дату подання тендерної пропозиції)”. Учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" надано у складі тендерної пропозиції зазначений документ, чинність та достовірність якого можна перевірити за посиланням: https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2405399077333239554?prof=4. Переможець: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" не порушив вимог Замовника в цій частині.
На підставі зазначеного вище: підстави для скасування рішення про визначення переможцем: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" при закупівлі: “Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Кам’янської державної податкової інспекції, розташованої за адресою: 51931. Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Медична, буд.9” ДК 021:2015 - 45260000-7 - покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-13-009641-b) в уповноваженої особи відсутні.
Уповноважена особа М.Чуба
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-16-000035 ● bc1189b567fa4090b16a6579a3e5ad2c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2022 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022
№ 75
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-09-13-009641-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 10:39:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Кам'янської державної податкової інспекції, розташованої за адресою: 51931, Дніпропетровська обл.., м. Кам'янське, вул. Медична, буд. 9» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-13-009641-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 17:49:58
Пояснення.
Пояснення.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-03-10 14:27:21
Роз'яснення щодо висновку
На Висновок за результатами проведення моніторингу закупівлі повідомляємо наступне.
По-перше. Щодо несвоєчасності опублікування пояснень та надання відповідної інформації по Висновку.
Я, як Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель в період з 22.02.2022 по 02.03.2022 офіційно знаходився на лікарняному з діагнозом: захворювання на covid-2019. Медичний висновок про непрацездатність: Т84Х-С664-362Т-4А94.
Відповідно до наказу Державної податкової служби України від 24.02.2022 №243-о «Про встановлення простою у роботі Державної податкової служби України та її територіальних органів» працівникам Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з 24.02.2022 дозволено не перебувати за основним місцем роботи до закінчення простою.
Можливість надати пояснення по Висновку використана 10.03.2022.
По-друге. Заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 13.10.2021 №196/2021, в тому числі, із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору Уповноважено особою здійснити неможливо у зв’язку з тим, що на даному об’єкті вже виконано 70% робіт, визначених Робочим проектом та проведено відповідні розрахунки з ТОВ «УКР СТРОЙ РЕСУРС».
Уповноважена особа з організації
та проведення публічних закупівель
ГУ ДПС у Дніпропетровській області Микола Чуба
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2021 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АЯКС" |
6 588 019,27
UAH з ПДВ
|
6 588 019,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" |
6 687 970,30
UAH з ПДВ
|
6 687 970,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АЯКС" #23348450 |
Відхилено |
6 588 019,27
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 17:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР СТРОЙ АЛЬЯНС" #42505120 |
Переможець |
6 687 970,30
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 17:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2022 11:44
|
ДУ4_18.02.2022.PDF | зміни до договору |
23 лютого 2022 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 12:52
|
Додаткова угода _4 від 18.02.2022.PDF | зміни до договору |
18 лютого 2022 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 10:07
|
Додаткова угода _3.PDF | зміни до договору |
27 січня 2022 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 16:42
|
ДУ2_196.2021_22.11.21.PDF | зміни до договору |
22 листопада 2021 16:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 18:02
|
Експертний звіт № 210819-11/А | укладений |
19 жовтня 2021 17:58
|
Договір підряду 196/2021 від 13.10.2021 | укладений |
19 жовтня 2021 17:58
|
Договір підряду 196/2021 від 13.10.2021 | укладений |
19 жовтня 2021 17:58
|
Договір підряду 196/2021 від 13.10.2021 | укладений |
19 жовтня 2021 17:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 196/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання договору згідно Календарного графіку виконання робіт на 2022 р та оплати виконаних робіт за Догвором №196/2021 від 13.10.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 196/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної вартості робіт по обєкту "Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Кам'янської державної податкової інспекції" |
Номер договору про закупівлю: | 196/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної вартості робіт по обєкту "Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Кам'янської державної податкової інспекції" |
Номер договору про закупівлю: | 196/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |