Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189191 |
Вебсайт: | http://internat.pl.ua |
Місцезнаходження: | 39224, Україна , Полтавська обл., село Ліщинівка, Кобеляцький район, |
Контактна особа: |
Кваша Марина Григорівна +380534331312 internat13@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2021 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2022 15:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2022 14:18 |
Очікувана вартість: | 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника повинна обов’язково супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення його пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – становить 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: - 13 800.00грн. (тринадцять тисяч вісімсот гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття пропозиції учасника. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю.Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: до 31.12.2022 року. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Усі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів Замовником на рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2021 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2021 15:57 |
ТД КЕФІР І СМЕТАНА.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-29-000078 ● 9077a6d9948e43a2aca48b7202965640
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2022 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.11.2022 № 91-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.11.2022 № 91-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-12-23-016052-c, 23.12.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електроннійсистемі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-29 17:07:48
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні, очікуваною вартістю 460000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-23-016052-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-02 14:00:22
Відповідь-пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні, очікуваною вартістю 460000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-23-016052-c), надаємо пояснення (інформацію та документи) щодо поставленого питання:
Щодо поставленого питання надаємо вам документ «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (Додаток №1), який не було оприлюднено протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель шляхом розміщення на власному веб-сайті уповноваженою особою Квашою Мариною Григорівною, яка на даний час не працює. 02.12.2022 року «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» було оприлюднено шляхом розміщення на власному веб-сайті уповноваженою особою Васютою Ольгою Олександрівною.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи висновки моніторингу, щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, усунути порушення, а саме: - пункту 4-1 Постанови №710 в частині несвоєчасного оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі на власному веб-сайті – не можливо з причин того, що їх було оприлюднено 02.12.2022 року; - Щодо використання електронного цифрового підпису, що належить фізичній особі для оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель : при підписанні річного плану закупівель UA-P-2021-12-14-009749-c (процедури закупівлі за номером UA-2021-12-23-016052-c), тендерної документації, протоколу розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, укладеного договору використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Кваша Марина Григорівна; додаткової угоди до договору використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Васюта Ольга Олександрівна. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Так, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». В найкоротші строки буде виготовлено кваліфікований електронний підпис юридичної особи на уповноважену особу Васюту Ольгу Олександрівну, що не суперечитиме абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Висновок прийнятий до уваги. В подальшому зобов’язуюсь не допускати виявлених порушень.
2022-12-09 15:29:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082 та частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710, в частині несвоєчасного оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2022 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД" |
446 472,00
UAH з ПДВ
|
446 472,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Охріменко Марія Леонідівна |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БС-ФУД" #44371778 |
Переможець |
446 472,00
UAH з ПДВ
|
13 січня 2022 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2022 14:50
|
ДУ _1.PDF | зміни до договору |
17 травня 2022 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 14:57
|
Договір | укладений |
31 січня 2022 14:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кефір 3.2% | 12000 | кг |
29,70
UAH з ПДВ
|
Сметана 15% | 1080 | кг |
83,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кефір 3.2% | 2515.5 | кг |
29,70
UAH з ПДВ
|
Сметана 15% | 1080 | кг |
83,40
UAH з ПДВ
|