Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7" ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
577 200,00 UAH
UA-2020-08-28-000041-c ● b01ac9dab7c543779e5bbd2595e397b4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ МИТНО-ПОДАТКОВОЇ СПРАВИ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ПРИ УНІВЕРСИТЕТІ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 36574474 |
Місцезнаходження: | 49126, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космодромна, буд. 7 |
Контактна особа: |
Ірина Чернецька +380675645314 chernetskaya-i@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 серпня 2020 07:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 14:16 |
Очікувана вартість: | 577 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 886,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7" ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49126, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Космодромна, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
—
25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника.У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 серпня 2020 07:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2020 07:39 |
Тендерна документація.doc | |
28 серпня 2020 07:39 |
Додаток 4 - Проект договору.docx | |
28 серпня 2020 07:39 |
Додаток 4.1.jpg | |
28 серпня 2020 07:39 |
Додаток 4..jpg |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-28-000041-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРАМАНТ", Код ЄДРПОУ:43147604
Дата подання: 22 вересня 2020 10:02
Вимога скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАМАНТ» у процедурі закупівлі «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c.
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c. Предмет закупівлі: «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт).
Рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.08.2020 р. затверджено Тендерну документацію Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – Тендерна документація).
«14» вересня 2020 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три учасники:
1. ТОВ «АРАМАНТ» (далі – Учасник-1/ Скаржник) – сума пропозиції 553 999,00 грн. з ПДВ.
2. ПП «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МЕГАБУД» – сума пропозиції 554 000,00 грн. з ПДВ.
3. ПП «АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ» – сума пропозиції 555 555,00 грн. з ПДВ.
За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника-1 (Скаржника).
«21» вересня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 19 від 21.09.2020 р. (далі – Протокол відхилення).
Згідно Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника).
Скаржник за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
«1) Учасником надано Проект договору без зазначення порядку змін його умов.»
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В підпункті 1.5. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 5) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі:
«1.5 Листа-згоди учасника з Проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору, Додаток 4 до Документації, з зазначенням порядку змін його умов. (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)».
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «4Проект договору» підписаний уповноваженою особою Скаржника Проект договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов.
Зокрема, порядок змін умов договору зазначено в пунктах 11.3., 11.4. розділу 11 «ІНШІ УМОВИ» Проекту договору:
«11.3. Істотні умови Договору можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі у випадках, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 р. «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»).
11.4. У разі необхідності Сторони можуть, за взаємною згодою, вносити до Договору зміни чи доповнення, що оформлюються додатковою угодою, яка стає невід’ємною частиною Договору та вступає в силу після її підписання Сторонами.».
Отже, Скаржник поданням у складі тендерної пропозиції Проекту договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов виконав вимоги підпункту 1.5. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави надання Проекту договору без зазначення порядку змін його умов є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
2. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
«2) Форма тендерної пропозиції не відповідає формі наведеній у ТД»
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В підпункті 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 4) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі:
«1.1 Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатку 1;».
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «Тендерна пропозиція» підписану уповноваженою особою Скаржника Тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації.
Надана Скаржником форма тендерної пропозиції повністю відповідає формі, наведеній у Тендерній документації Замовника.
Отже, Скаржник поданням Тендерної пропозиції за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації, виконав вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави невідповідності форми Тендерної пропозиції Скаржника формі, наведеній у Тендерній документації, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У випадку, якби Замовник розглянув тендерну пропозицію Скаржника з дотриманням норм чинного законодавства, Скаржника було б визнано переможцем торгів. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМОГАЮ:
1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАМАНТ» у процедурі закупівлі «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c.
Розгорнути
Згорнути
Рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.08.2020 р. затверджено Тендерну документацію Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – Тендерна документація).
«14» вересня 2020 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три учасники:
1. ТОВ «АРАМАНТ» (далі – Учасник-1/ Скаржник) – сума пропозиції 553 999,00 грн. з ПДВ.
2. ПП «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МЕГАБУД» – сума пропозиції 554 000,00 грн. з ПДВ.
3. ПП «АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ» – сума пропозиції 555 555,00 грн. з ПДВ.
За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника-1 (Скаржника).
«21» вересня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 19 від 21.09.2020 р. (далі – Протокол відхилення).
Згідно Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника).
Скаржник за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
«1) Учасником надано Проект договору без зазначення порядку змін його умов.»
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В підпункті 1.5. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 5) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі:
«1.5 Листа-згоди учасника з Проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору, Додаток 4 до Документації, з зазначенням порядку змін його умов. (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)».
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «4Проект договору» підписаний уповноваженою особою Скаржника Проект договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов.
Зокрема, порядок змін умов договору зазначено в пунктах 11.3., 11.4. розділу 11 «ІНШІ УМОВИ» Проекту договору:
«11.3. Істотні умови Договору можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі у випадках, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 р. «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»).
11.4. У разі необхідності Сторони можуть, за взаємною згодою, вносити до Договору зміни чи доповнення, що оформлюються додатковою угодою, яка стає невід’ємною частиною Договору та вступає в силу після її підписання Сторонами.».
Отже, Скаржник поданням у складі тендерної пропозиції Проекту договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов виконав вимоги підпункту 1.5. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави надання Проекту договору без зазначення порядку змін його умов є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
2. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
«2) Форма тендерної пропозиції не відповідає формі наведеній у ТД»
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В підпункті 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 4) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі:
«1.1 Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатку 1;».
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «Тендерна пропозиція» підписану уповноваженою особою Скаржника Тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації.
Надана Скаржником форма тендерної пропозиції повністю відповідає формі, наведеній у Тендерній документації Замовника.
Отже, Скаржник поданням Тендерної пропозиції за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації, виконав вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави невідповідності форми Тендерної пропозиції Скаржника формі, наведеній у Тендерній документації, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
Неправомірне рішення Замовника порушило право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. У випадку, якби Замовник розглянув тендерну пропозицію Скаржника з дотриманням норм чинного законодавства, Скаржника було б визнано переможцем торгів. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним рішенням Замовника.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМОГАЮ:
1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРАМАНТ» у процедурі закупівлі «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2020 10:33
Згідно частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Вимога ТОВ «АРАМАНТ» не містить вимоги щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції.
Разом з цим, Законом України «Про публічні закупівлі» не надано права учасникам звертатись до замовника з вимогою скасувати будьякі рішення.
Додатково інформуємо, що тендерна пропозиція ТОВ «АРАМАНТ» правомірно відхилена згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога ТОВ «АРАМАНТ» не містить вимоги щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції.
Разом з цим, Законом України «Про публічні закупівлі» не надано права учасникам звертатись до замовника з вимогою скасувати будьякі рішення.
Додатково інформуємо, що тендерна пропозиція ТОВ «АРАМАНТ» правомірно відхилена згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-28-000041-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АРАМАНТ", Код ЄДРПОУ:43147604
Дата подання: 28 вересня 2020 17:49
Дата подання: 28 вересня 2020 17:49
CКАРГА
НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ
комунального закладу освіти
«Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою
при Університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради
Комунальний заклад освіти «Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги № у Prozorro: UA-2020-08-28-000041-c. Предмет закупівлі: «Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт).
Рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.08.2020 р. затверджено Тендерну документацію Поточний ремонт ганку Комунального закладу освіти "Ліцей митно-податкової справи з посиленою військово-фізичною підготовкою при Університеті митної справи та фінансів" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Космодромна, буд.7» ДБН А.2.2-3:2014 (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – Тендерна документація).
«14» вересня 2020 р. проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три учасники:
1. ТОВ «АРАМАНТ» (далі – Учасник-1/ Скаржник) – сума пропозиції 553 999,00 грн. з ПДВ.
2. ПП «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «МЕГАБУД» – сума пропозиції 554 000,00 грн. з ПДВ.
3. ПП «АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ» – сума пропозиції 555 555,00 грн. з ПДВ.
За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Учасника-1 (Скаржника).
«21» вересня 2020 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 19 від 21.09.2020 р. (далі – Протокол відхилення).
Згідно Протоколу відхилення Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника-1 (Скаржника).
Скаржник за результатами ознайомлення з Протоколом відхилення прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
1. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
«1) Учасником надано Проект договору без зазначення порядку змін його умов.»
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В підпункті 1.5. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 5) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі:
«1.5 Листа-згоди учасника з Проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору, Додаток 4 до Документації, з зазначенням порядку змін його умов. (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)».
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «4Проект договору» підписаний уповноваженою особою Скаржника Проект договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов.
Зокрема, порядок змін умов договору зазначено в пунктах 11.3., 11.4. розділу 11 «ІНШІ УМОВИ» Проекту договору:
«11.3. Істотні умови Договору можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі у випадках, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 р. «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»).
11.4. У разі необхідності Сторони можуть, за взаємною згодою, вносити до Договору зміни чи доповнення, що оформлюються додатковою угодою, яка стає невід’ємною частиною Договору та вступає в силу після її підписання Сторонами.».
Отже, Скаржник поданням у складі тендерної пропозиції Проекту договору за формою, визначеною Додатком 4 до Тендерної документації, з зазначенням порядку змін його умов виконав вимоги підпункту 1.5. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави надання Проекту договору без зазначення порядку змін його умов є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
2. Замовником в Протоколі відхилення зазначено наступне:
«2) Форма тендерної пропозиції не відповідає формі наведеній у ТД»
У відповідь на вищезазначене повідомляю наступне:
В підпункті 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (на стор. 4) зазначена вимога про надання в складі тендерної пропозиції в тому числі:
«1.1 Тендерної пропозиції учасника за формою згідно Додатку 1;».
На виконання вищезазначеної вимоги Скаржник надав у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «Тендерна пропозиція» підписану уповноваженою особою Скаржника Тендерну пропозицію за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації.
Надана Скаржником форма тендерної пропозиції повністю відповідає формі, наведеній у Тендерній документації Замовника.
Отже, Скаржник поданням Тендерної пропозиції за формою згідно Додатку 1 до Тендерної документації, виконав вимоги підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави невідповідності форми Тендерної пропозиції Скаржника формі, наведеній у Тендерній документації, є необгрунтованим, неправомірним, таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та порушує права і законні інтереси Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 жовтня 2020 22:39
рішення від 01.10.2020№18454+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 22:38
Інформація про перенесення розгляду скарги від 09.10.2020№15945.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2020 02:34
Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.10.2020№16110.pdf
Дата публікації: 14 жовтня 2020 01:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.10.2020№19490.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 20:46
рішення від 19.10.2020№19490.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 21:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: ТОВ «АРАМАНТ» повернуто на кваліфікацію та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції згідно рішення Антимонопольного комітету України №19490-р/пк-пз від 19.10.2020 за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт»
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2020 12:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АРАМАНТ" |
559 797,31
UAH з ПДВ
|
553 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МЕГАБУД" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
554 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АРХІТЕКТУРНІ ТА ІНЖЕНЕРНІ РІШЕННЯ" |
577 020,00
UAH з ПДВ
|
555 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРАМАНТ" #43147604 |
Рішення скасоване |
553 999,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 09:26
|
ПП "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "МЕГАБУД" #34500840 |
Рішення скасоване |
554 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 09:26
|
ТОВ "АРАМАНТ" #43147604 |
Переможець |
553 999,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 11:54
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 12:13 |
Кінець періоду оскарження: | 12 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 12 грудня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Строк виконання робіт згідно оголошення з 30.09.2020 по 25.10.2020 року. |
Документи:
01 грудня 2020 12:13
|
Електронний підпис |
01 грудня 2020 11:48
|
Протокол скасування закупівлі.PDF |