Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Слухові апарати)
Очікувана вартість
150 648 960,00 UAH
UA-2024-06-14-010988-a ● afe632befc6f45ddb46b12d494023be5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Артур Шавалєєв +380671344281 a.shavalieiev@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2024 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2024 14:50 |
Початок аукціону: | 25 червня 2024 14:50 |
Очікувана вартість: | 150 648 960,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 753 244,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10052 одиниця
Слухові апарати для 2-3 стадії втрати слуху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 травня 2026
ДК 021:2015: 33185000-0 — Слухові апарати
НК 024:2023: 34671 — Апарат слуховий завушний повітряної провідності
5416 одиниця
Слухові апарати для 4 стадії втрати слуху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 травня 2026
ДК 021:2015: 33185000-0 — Слухові апарати
НК 024:2023: 34671 — Апарат слуховий завушний повітряної провідності
3278 одиниця
Слухові апарати для 5 стадії втрати слуху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 травня 2026
ДК 021:2015: 33185000-0 — Слухові апарати
НК 024:2023: 34671 — Апарат слуховий завушний повітряної провідності
1192 одиниця
Слухові апарати для дітей (легкий рівень втрати слуху)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 травня 2026
ДК 021:2015: 33185000-0 — Слухові апарати
НК 024:2023: 34671 — Апарат слуховий завушний повітряної провідності
2001 одиниця
Слухові апарати для дітей (середній рівень втрати слуху)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 травня 2026
ДК 021:2015: 33185000-0 — Слухові апарати
НК 024:2023: 34671 — Апарат слуховий завушний повітряної провідності
2517 одиниця
Слухові апарати для дітей (важкий рівень втрати слуху)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 травня 2026
ДК 021:2015: 33185000-0 — Слухові апарати
НК 024:2023: 34671 — Апарат слуховий завушний повітряної провідності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Продукції здійснюється ЗАМОВНИКОМ на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених у пунктах 3.5.-3.9. цього Договору. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2024 17:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2024 17:33 |
Додаток 2 Перелік інформації МЕД ВИРОБИ.docx | |
14 червня 2024 17:33 |
Додаток 1.docx | |
14 червня 2024 17:33 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
14 червня 2024 17:33 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
14 червня 2024 17:33 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
14 червня 2024 17:33 |
Додаток 2-в (підпункт 2 пункту 45 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
14 червня 2024 17:33 |
ТД (Інструкція) ВТО.docx | |
14 червня 2024 17:33 |
Додаток 4 Проєкт Договору Слуховий апарат.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення вимоги
Дата подання: 17 червня 2024 15:47
Дата відповіді: 20 червня 2024 23:45
Шановинй замовнику! Прошу підтвердичи, чи дійсно на підтвердження того, що постачальник має власні або залучені на договірних умовах 15 діючих регіональних центрів з налаштування слухових апаратів потрібно надати лише гарантійний лист з інформацією яка вимагається у вимогах, але без залучення самих договорів? Дякую, за відповідь!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Так, потрібно надати гарантійний лист з переліком 15 діючих регіональних центрів з налаштування слухових апаратів. Інформацію, яка повинна міститися в гарантійному листі, деталізовано у пункті 2 "Додаткових вимог" Додатку 1 до тендерної документації та у пункті 9.1 Додатку 2 до тендерної документації.
Так, потрібно надати гарантійний лист з переліком 15 діючих регіональних центрів з налаштування слухових апаратів. Інформацію, яка повинна міститися в гарантійному листі, деталізовано у пункті 2 "Додаткових вимог" Додатку 1 до тендерної документації та у пункті 9.1 Додатку 2 до тендерної документації.
Прохання поділити на лоти
Дата подання: 17 червня 2024 17:07
Дата відповіді: 20 червня 2024 23:59
Шановний Замовнику!
Ми, як учасник маємо намір прийняти участь у закупівлі, але уважно вивчивши тендерну документацію, ми дійшли висновку, що ви закуповуєте слухові апарати у кількості 24 456 од., які мають різні технічні характеристики, у зв’язку з цим просимо розглянути можливість поділу на лоти за типами слухових апаратів.
Розподіл на лоти дозволить учасникам більш точно і ефективно представити свої пропозиції щодо кожного типу пристрою. Це забезпечить більш високий рівень конкуренції та збільшить ймовірність отримання найвигідніших пропозицій для Вас. Крім того, такий підхід дозволить постачальникам зосередитися на своїх ключових продуктах, що в кінцевому підсумку призведе до покращення якості та надійності поставлених товарів.
Просимо розглянути можливість розділення торгів на наступні лоти:
1. Лот 1: Слухові апарати для 2-3 стадії втрати слуху
2. Лот 2: Слухові апарати для 4 стадії втрати слуху
3. Лот 3: Слухові апарати для 5 стадії втрати слуху
4. Лот 4: Слухові апарати для дітей (легкий рівень втрати слуху)
5. Лот 5: Слухові апарати для дітей (середній рівень втрати слуху)
6. Лот 6: Слухові апарати для дітей (важкий рівень втрати слуху)
Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих набувачів. Зазначена закупівля обумовлена нагальністю, необхідністю одночасної закупівлі та постачання усіх найменувань слухових апаратів відповідно до потреби закладів охорони здоров'я.
Об'єднання позицій в одну закупівлю сприятиме максимальній ціновій конкуренції за рахунок обсягу закупівлі, а також сприятиме уніфікації процесів налаштування, заміни слухових апаратів та необхідністю бінаурального протезування тощо.
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих набувачів. Зазначена закупівля обумовлена нагальністю, необхідністю одночасної закупівлі та постачання усіх найменувань слухових апаратів відповідно до потреби закладів охорони здоров'я.
Об'єднання позицій в одну закупівлю сприятиме максимальній ціновій конкуренції за рахунок обсягу закупівлі, а також сприятиме уніфікації процесів налаштування, заміни слухових апаратів та необхідністю бінаурального протезування тощо.
Період подання тендерних пропозицій
Дата подання: 18 червня 2024 12:43
Дата відповіді: 20 червня 2024 23:24
1. Шановний Замовнику!
Вами було оприлюднено закупівлю слухових апаратів 14 червня 2024 року (п’ятниця). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено як 24 червня 10:00 (наступний понеділок). Згідно п.24 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів. Отже, сім днів визначено законодавством як мінімальний строк для подання тендерних пропозицій. Таким чином цей термін може бути більший. Зважаючи, на обсяг закупівлі та перелік інформації, яку потрібно підготувати потенційним учасникам, просимо продовжити термін подання тендерних пропозицій до 01.07.2024 року.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих отримувачів. Зазначена закупівля обумовлена нагальністю, необхідністю одночасної закупівлі та постачання усіх найменувань медичних виробів відповідно до потреби закладів охорони здоров'я.
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих отримувачів. Зазначена закупівля обумовлена нагальністю, необхідністю одночасної закупівлі та постачання усіх найменувань медичних виробів відповідно до потреби закладів охорони здоров'я.
Мсіце поставки
Дата подання: 18 червня 2024 12:43
Дата відповіді: 20 червня 2024 23:22
Згідно Додатку 2 до проекту договору про закупівлю, вказано, що поставка буде здійснюватися на умовах DDP на склад Замовника. Однак, умовами тендерної документації чітко не вказана адреса поставки, де знаходиться склад Замовника. Просимо вказати адресу поставки продукції. Чи може адреса поставки товару та місто поставки змінюватись, залежно від місцезнаходження кінцевого набувача?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Адреса доставки - в межах Києва або Київської області, про що зазначено в пункті 2.3 Додатку 4 до тендерної документації (проект договору).
Адреса доставки - в межах Києва або Київської області, про що зазначено в пункті 2.3 Додатку 4 до тендерної документації (проект договору).
питання щодо умови Договору
Дата подання: 18 червня 2024 15:18
Дата відповіді: 20 червня 2024 23:13
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо пункту Договора який звучить наступним чином: "Ціна одиниці продукції, зазначеної в Специфікації (Додаток №1), в частині імпортної складової може одноразово переглядатися протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати (при цьому збільшення ціни одиниці продукції можливе виключно до 10 (десяти) відсотків) на підставі звернення зацікавленої Сторони у випадку зміни офіційного курсу гривні до умовної одиниці більше ніж на 10 (десять) відсотків від офіційного курсу, встановленого Національним банком України на дату укладення цього Договору". Прошу відповісти, чи правильно розуміємо, що у разі наявних підстав для збільшення ціни одиниці продукції до 10 відсотків ціна за продукцію може переглядатися кожного разу з дати здійснення Замовником попередньої оплати але не більше одного разу протягом місяця?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Договір укладається строком на три роки.
Кожного року Замовником буде проводитись попередня оплата за обсяг Продукції, фінансування якої здійснюється за кошти державного бюджету на відповідний рік.
Таким чином, протягом 30 календарних днів з дати здійснення Замовником попередньої оплати, ціна одиниці продукції, в частині імпортної складової, може одноразово переглядатися на підставі звернення Постачальника.
Договір укладається строком на три роки.
Кожного року Замовником буде проводитись попередня оплата за обсяг Продукції, фінансування якої здійснюється за кошти державного бюджету на відповідний рік.
Таким чином, протягом 30 календарних днів з дати здійснення Замовником попередньої оплати, ціна одиниці продукції, в частині імпортної складової, може одноразово переглядатися на підставі звернення Постачальника.
Розподіл закупівлі на лоти
Дата подання: 20 червня 2024 09:45
Дата відповіді: 21 червня 2024 13:40
Умови тендеру передбачають закупівлю великої кількості слухових апаратів різних моделей в одному лоті. Це ускладнює участь багатьом потенційним постачальникам, включаючи нас, які спеціалізуються на конкретних моделях або типах слухових апаратів. Просимо розглянути можливість розбиття закупівлі на окремі лоти, що має наступні переваги:
1. Забезпечення конкуренції: Поділ на окремі лоти дозволить більшій кількості постачальників взяти участь у тендері, що сприятиме збільшенню конкуренції та, відповідно, зниженню цін.
2. Підвищення якості: Спеціалізовані постачальники зможуть запропонувати високоякісні моделі, що відповідають вимогам та стандартам, забезпечуючи кращий вибір для замовника.
3. Оптимізація процесу закупівлі: Розбиття на окремі лоти дозволить замовнику отримати потрібні моделі слухових апаратів швидше та ефективніше, оскільки постачальники можуть зосередитись на своїх найкращих продуктах.
4. Різноманітність пропозицій: Різні постачальники можуть мати доступ до унікальних моделей або технологій, що значно розширить вибір для кінцевих користувачів.
Беручи до уваги вищевикладені аргументи, наполегливо рекомендуємо розглянути можливість зміни умов тендеру шляхом розбиття закупівлі слухових апаратів на окремі лоти за типами апаратів. Наприклад:
Просимо розглянути можливість розділення торгів на наступні лоти:
1. Лот 1: Слухові апарати для 2-3 стадії втрати слуху
2. Лот 2: Слухові апарати для 4 стадії втрати слуху
3. Лот 3: Слухові апарати для 5 стадії втрати слуху
4. Лот 4: Слухові апарати для дітей (легкий рівень втрати слуху)
5. Лот 5: Слухові апарати для дітей (середній рівень втрати слуху)
6. Лот 6: Слухові апарати для дітей (важкий рівень втрати слуху)
Це сприятиме більшій участі компаній у тендері та забезпечить найкращий результат для вашої організації та кінцевих користувачів слухових апаратів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих набувачів. Зазначена закупівля обумовлена нагальністю, необхідністю одночасної закупівлі та постачання усіх найменувань слухових апаратів відповідно до потреби закладів охорони здоров'я.
Об'єднання позицій в одну закупівлю сприятиме максимальній ціновій конкуренції за рахунок обсягу закупівлі, а також сприятиме уніфікації процесів налаштування, заміни слухових апаратів та необхідністю бінаурального протезування тощо.
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих набувачів. Зазначена закупівля обумовлена нагальністю, необхідністю одночасної закупівлі та постачання усіх найменувань слухових апаратів відповідно до потреби закладів охорони здоров'я.
Об'єднання позицій в одну закупівлю сприятиме максимальній ціновій конкуренції за рахунок обсягу закупівлі, а також сприятиме уніфікації процесів налаштування, заміни слухових апаратів та необхідністю бінаурального протезування тощо.
Технічне завдання
Дата подання: 20 червня 2024 12:27
Дата відповіді: 21 червня 2024 13:37
Шановний Замовнику! Проаналізувавши вимоги до закупівлі слухових апаратів, виявили відсутність вимоги щодо бімодального протоколу налаштування для дітей з важким рівнем втрати слуху. Що призведе до неможливості оптимального налаштування слухового апарату пацієнту з важкою втратою слуху який однобічно використовує кохлеарний імплант ( Систему кохлеарної імплантації). Таким чином наявна дискримінація в забезпеченні цієї категорії пацієнтів. Просимо додати до переліку вимогу, що до підтримки апаратом бімодального протоколу налаштування в закупівлю Слухові апарати для дітей (важкий рівень втрати слуху).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих отримувачів, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом лікування та погоджені МОЗ України. Додавати до технічних завдань слухового апарату вимогу щодо підтримки апаратом бімодального протоколу налаштування не є критично доцільним. Внесенння такої вимоги у тендерну документацію буде дискримінацією по відношенню до інших учасників закупівлі, що в результаті може призвести до зменшення кількості пропозицій та відповідних наслідків.
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих отримувачів, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом лікування та погоджені МОЗ України. Додавати до технічних завдань слухового апарату вимогу щодо підтримки апаратом бімодального протоколу налаштування не є критично доцільним. Внесенння такої вимоги у тендерну документацію буде дискримінацією по відношенню до інших учасників закупівлі, що в результаті може призвести до зменшення кількості пропозицій та відповідних наслідків.
Технічні характеристики слухових апаратів
Дата подання: 20 червня 2024 18:14
Дата відповіді: 21 червня 2024 16:27
Шановний Замовнику! Проаналізувавши вимоги до закупівлі, а саме «Довідку про необхідні Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Таблиці 3.1 в усіх таблицях включена вимога «Наявність не менше 2-х мікрофонів» яка відображає конструктивні особливості, а не функціональні особливості апарату. Пропонуємо замінити вимогою «Наявність фіксованої, адаптивної направленості та всенаправленного режиму».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих отримувачів, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом лікування, погоджені МОЗ України, є обґрунтованими та конкурентними.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-06-14-010988-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ", Код ЄДРПОУ:36935982
Дата подання: 11 липня 2024 13:20
Не надання переможцем закупівлі Довідки про відповідність технічним вимогам належним чином.
Шановний Замовнику! Детально вивчивиши подані документи переможцем закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція Переможня не містить Довідки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: в Довідці про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі яку надав Переможець ВІДСУТНІ ВІДОМОСТІ ПРО ВИКОНАННЯ ВИМОГ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ РЕГЛАМЕНТАМ. Переможець не підтвердив їх виконаня, тобто не відмінював речення відповідним чином та не навів інформацію про технічні вимоги у стверджувальній формі, а просто скопіював їх. Іншими словами, Переможець не надав підтвердження щодо того, чи буде первинна упаковка зберігати якість, безпечність предмета закупівлі в який вона вміщена? Чи відповідають всі компоненти вимогах та стандартам на території України? Чи буде система пакування нестерильних медичних виробів забезпечувати їх зберігання без встановленого рівня чистоти таких виробів, а також мінімізувати ризик їх бактеріального зараження, та ще купа вимог які не знашли свого підтвердження у технічній довідці поданій переможцем.
Існує значна низка практики постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель,яка стверджує, що в разі відсутності в складі тендерної пропозиції технічних вимог з підтвердженням відповідності встановленим вимогам тендерної документації саме у стверджувальній формі така тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Зокрема, зазначене підтверджується у рішенні №8302-р/пк-пз від 19.04.2021 в рамках скарги UA-2021-02-19-007147-b.c.2
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «П» надано документ «технічна специфікація», у якому міститься слова « повинент бути» «повинен», наприклад: «Температура у товщі замороженого продукту під час вивантажування з морозильних установок повинна бути не вища ніж 180 градусів за С». Переможець не надав підтвердження цим вимогам. Таким чином ТОВ «П» копіює вимоги замовника , але не підтверджує їх виконання у стверджувальній формі, а отже не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та підлягає відхиленню пропозиції переможця на підставі пункта 2 частини 1 ст. 31 Закону.
Аналогічні рішення зазначені у скаргах на наступні закупівлі: від 22.07.2021 № 16823-р/пк-пз за результатом розгляду скарги в оголошенні : UA-2021-04-13-006162-b від 06.09.2021 №20249-р/пк-пз за результатом розгляду скарги в оголошенні: UA-2021-06-24-007360-c.
Окрім того, враховуючи те, що документ який не надано в належній формі Переможцем є технічним документом, Замовник не має права звертатись до зазначеного учасника для подачі відповідного документа протягом 24 годин, шляхом виправлення недоліків. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник повинен відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У разі нехтування цієї вимоги, учасник буде вимушений подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Існує значна низка практики постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель,яка стверджує, що в разі відсутності в складі тендерної пропозиції технічних вимог з підтвердженням відповідності встановленим вимогам тендерної документації саме у стверджувальній формі така тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Зокрема, зазначене підтверджується у рішенні №8302-р/пк-пз від 19.04.2021 в рамках скарги UA-2021-02-19-007147-b.c.2
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «П» надано документ «технічна специфікація», у якому міститься слова « повинент бути» «повинен», наприклад: «Температура у товщі замороженого продукту під час вивантажування з морозильних установок повинна бути не вища ніж 180 градусів за С». Переможець не надав підтвердження цим вимогам. Таким чином ТОВ «П» копіює вимоги замовника , але не підтверджує їх виконання у стверджувальній формі, а отже не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Враховуючи наведене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та підлягає відхиленню пропозиції переможця на підставі пункта 2 частини 1 ст. 31 Закону.
Аналогічні рішення зазначені у скаргах на наступні закупівлі: від 22.07.2021 № 16823-р/пк-пз за результатом розгляду скарги в оголошенні : UA-2021-04-13-006162-b від 06.09.2021 №20249-р/пк-пз за результатом розгляду скарги в оголошенні: UA-2021-06-24-007360-c.
Окрім того, враховуючи те, що документ який не надано в належній формі Переможцем є технічним документом, Замовник не має права звертатись до зазначеного учасника для подачі відповідного документа протягом 24 годин, шляхом виправлення недоліків. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей замовник повинен відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У разі нехтування цієї вимоги, учасник буде вимушений подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2024 16:59
Надана ТОВ "Центр слухової реабілітації "АВРОРА" Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 тендерної документації повністю відповідає вимогам Замовника.
Замовником визначено вичерпний перелік документів у додатку 2 до тендерної документації “Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї”, в якому встановлено вимоги до Інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:
“2.1. Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації (надається за формою* Додатка 1, або в довільній формі, що за змістом відповідає заданій).
Учасник надає заповнений та підписаний Додаток 1 до тендерної документації у форматі .pdf, .jpg, .jpeg, а також його копію у форматі .doc, .docx.**
* Надання інформації не за формою Додатка 1 не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
** Ненадання Учасником заповненого Додатка 1 до тендерної документації у форматі .doc, .docx не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
2.2. Порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі медико-технічним вимогам / технічним характеристикам (згідно з Додатком 1 до тендерної документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки та назви документів (файлів), які Учасник надає в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим медико-технічним вимогам / технічним характеристикам.
Такими документами можуть бути копія або витяг з: каталогу, та/або буклету, та/або інструкції із застосування, та/або технічного паспорта тощо. В наданих матеріалах повинна бути виділена інформація (кольором або підкресленням на відповідній сторінці), що підтверджує відповідність запропонованого товару заданим медико-технічним вимогам / технічним характеристикам (недотримання цієї вимоги не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника).
Порівняльна таблиця складається в довільній формі у вигляді окремого документа, або інформація може бути зазначена в Довідці, що подається за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію Учасника у випадках відмінності чи відсутності підтвердження в Довідці окремої інформації згідно з вимогами тендерної документації у разі, якщо така інформація чи підтвердження зазначені в інших документах тендерної пропозиції Учасника (інструкція, сертифікат, технічний документ тощо), або були належним чином отримані у відповідь на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.”
Додатково звертаємо увагу, що Додаток 1 до тендерної документації має дві частини. Перша - це “Вимоги до предмета закупівлі”, які відповідно до пункта 2 "Інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі" Додатка 2 до тендерної документації встановлює Замовник, та які повинен заповнювати учасник. Друга частина Додатку 1 містить "Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі", для яких Замовником не встановлюється необхідності підтверджувати відповідність запропонованої продукції шляхом надання будь-яких документів, та, зокрема, інформується учасників щодо вимог до такого типу продукції, передбачених нормативно-правовими актами, якими регулюється обіг медичних виробів в Україні. Наголошуємо, що виконання вимог з частини другої Додатку 1 "Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі" встановлюється не тендерною документацією, а законодавством України. Таким чином, підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.
Замовником визначено вичерпний перелік документів у додатку 2 до тендерної документації “Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї”, в якому встановлено вимоги до Інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:
“2.1. Довідка про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації (надається за формою* Додатка 1, або в довільній формі, що за змістом відповідає заданій).
Учасник надає заповнений та підписаний Додаток 1 до тендерної документації у форматі .pdf, .jpg, .jpeg, а також його копію у форматі .doc, .docx.**
* Надання інформації не за формою Додатка 1 не є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
** Ненадання Учасником заповненого Додатка 1 до тендерної документації у форматі .doc, .docx не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
2.2. Порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі медико-технічним вимогам / технічним характеристикам (згідно з Додатком 1 до тендерної документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки та назви документів (файлів), які Учасник надає в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим медико-технічним вимогам / технічним характеристикам.
Такими документами можуть бути копія або витяг з: каталогу, та/або буклету, та/або інструкції із застосування, та/або технічного паспорта тощо. В наданих матеріалах повинна бути виділена інформація (кольором або підкресленням на відповідній сторінці), що підтверджує відповідність запропонованого товару заданим медико-технічним вимогам / технічним характеристикам (недотримання цієї вимоги не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника).
Порівняльна таблиця складається в довільній формі у вигляді окремого документа, або інформація може бути зазначена в Довідці, що подається за формою згідно з Додатком 1 до тендерної документації.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію Учасника у випадках відмінності чи відсутності підтвердження в Довідці окремої інформації згідно з вимогами тендерної документації у разі, якщо така інформація чи підтвердження зазначені в інших документах тендерної пропозиції Учасника (інструкція, сертифікат, технічний документ тощо), або були належним чином отримані у відповідь на звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.”
Додатково звертаємо увагу, що Додаток 1 до тендерної документації має дві частини. Перша - це “Вимоги до предмета закупівлі”, які відповідно до пункта 2 "Інформації, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі" Додатка 2 до тендерної документації встановлює Замовник, та які повинен заповнювати учасник. Друга частина Додатку 1 містить "Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі", для яких Замовником не встановлюється необхідності підтверджувати відповідність запропонованої продукції шляхом надання будь-яких документів, та, зокрема, інформується учасників щодо вимог до такого типу продукції, передбачених нормативно-правовими актами, якими регулюється обіг медичних виробів в Україні. Наголошуємо, що виконання вимог з частини другої Додатку 1 "Обов’язкові вимоги до предмета закупівлі" встановлюється не тендерною документацією, а законодавством України. Таким чином, підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2024 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Центр слухової реабілітації "АВРОРА" |
149 005 137,00
UAH
|
99 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЦЕНТР СЛУХУ" |
145 046 140,00
UAH
|
134 990 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕАЛТОН" |
150 648 960,00
UAH
|
150 648 960,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Центр слухової реабілітації "АВРОРА" #20048339 |
Переможець |
99 000 000,00
UAH
|
08 липня 2024 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2024 14:24
|
DU1 vid 30.09.2024 do 09-188-07-2024. Pidpys 42574629.p7s | зміни до договору |
01 жовтня 2024 13:50
|
DU1 vid 30.09.2024 do 09-188-07-2024.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 13:50
|
DU1 vid 30.09.2024 do 09-188-07-2024. Pechatka 20048339.p7s | зміни до договору |
01 жовтня 2024 13:50
|
Kvytantsiia.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 13:50
|
DU1 vid 30.09.2024 do 09-188-07-2024. Pidpys 20048339.p7s | зміни до договору |
01 жовтня 2024 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2024 14:06
|
Dohovir pro zakupivliu 09-188-07-2024 vid 23.07.2024.pdf | укладений |
26 липня 2024 12:34
|
Dohovir pro zakupivliu 09-188-07-2024 vid 23.07.2024.zip | укладений |
26 липня 2024 12:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 3.1.1. пункту 3.1., пунктами 11.3., 15.6. Договору, з урахуванням листа ПОСТАЧАЛЬНИКА Вих. № 00333 від 26.09.2024 р., Сторони дійшли згоди зменшити загальну ціну закупівлі продукції, та внести наступні зміни до Договору: 1.1. У п. 3.1. Договору загальну ціну Товару зменшити до 105 929 820,03 грн (сто п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч вісімсот двадцять гривень 03 копійки) з ПДВ, у тому числі ПДВ – 6 929 988,23 грн (шість мільйонів дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім гривень 23 копійки). |
Номер договору про закупівлю: | 09/188-07/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |