Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БАЛІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26508658 |
Вебсайт: | http://balsvit.ucoz.com |
Місцезнаходження: | 52010, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, село Балівка, ВУЛИЦЯ КАЛИНОВА, будинок 52-Б |
Контактна особа: |
Олена Легеза +380664519249 legeza2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2023 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 19 398 892,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 193 988,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 20-ти (двадцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2023 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2023 16:47 |
3. Додаток 2 до ТД від 08.05.23.docx | |
08 травня 2023 16:32 |
1. Тендерна документація Спортивна зала 08.05.23.docx | |
08 травня 2023 16:32 |
4. Додаток 3 до ТД проект договору Спортивна зала 08.05.23.docx | |
08 травня 2023 16:32 |
2. Додаток 1 до тендерної документації Спортивна зала 08.05.23.docx |
08 травня 2023 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
08 травня 2023 16:47 |
3. Додаток 2 до ТД від 08.05.23.docx
|
||
08 травня 2023 16:32 |
1. Тендерна документація Спортивна зала 08.05.23.docx
|
||
08 травня 2023 16:32 |
4. Додаток 3 до ТД проект договору Спортивна зала 08.05.23.docx
|
||
08 травня 2023 16:32 |
2. Додаток 1 до тендерної документації Спортивна зала 08.05.23.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-08-000043 ● a4c5c1b65b244c528e9aeb2aa617cc0a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2023 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.09.2023 №33-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 08 вересня 2023 року № 33-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-05-08-012390-а від 08.05.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 12:17:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт частини будівлі (спортивна зала) «Балівського ліцею Слобожанської селищної ради» с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-08-012390-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-15 08:30:23
Надання пояснень на запит
Про надання пояснень інформації та документів на запит Західного офісу Держаудитслужби України в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини будівлі (спортивна зала) «Балівського ліцею Слобожанської селищної ради» с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-08-012390-а).Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені на підставі Робочого проекту «Капітальний ремонт частини будівлі (спортивна зала) «Балівського ліцею Слобожанської селищної ради» с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б», який виконано відповідно до потреб Балівського ліцею Слобожанської селищної ради та з урахуванням норм чинного законодавства.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі (розміру бюджетних призначень) здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 25 червня 2021 року № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт частини будівлі (спортивна зала) «Балівського ліцею Слобожанської селищної ради» с. Балівка, вул. Калинова, 52-Б». Розрахунок розміру бюджетних призначень наведений в протоколі, що додається.
Зведений кошторисний розрахунок та Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт частини будівлі (спортивна зала) «Балівського ліцею Слобожанської селищної ради» с.Балівка, вул. Калинова, 52-Б» додаються.
Інформація стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на веб-сайті Балівського ліцею Слобожанської селищної ради за посиланням http://balsvit.ucoz.com/index/tenderni_zakupivli/0-197 . http://balsvit.ucoz.com/index/tenderni_zakupivli/0-197
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ПРЕМІУМЖИТЛОБУД" |
17 731 813,30
UAH з ПДВ
|
17 731 813,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ |
18 600 068,23
UAH з ПДВ
|
18 600 068,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ПРЕМІУМЖИТЛОБУД" #43065794 |
Відхилено |
17 731 813,30
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 11:47
|
|
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ #33384123 |
Переможець |
18 600 068,23
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 10:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2023 08:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 11:51
|
ДУ 1 від 05.10.2023.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 08:52
|
Договір 36_compressed.pdf | укладений |
16 червня 2023 08:48
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 076 532,98
UAH (в тому числі ПДВ 179 422,16 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За згодою сторін у зв'язку з необхідністю коригування проектно-кошторисної документації |