Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Упраління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33365678 |
Місцезнаходження: | 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, вул. Садовий проїзд,8 |
Контактна особа: |
Бабенко Наталія Борисівна +380473723948 bux-ugkg-zolo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2023 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 015 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 076,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Підписання актів приймання виконаних обсягів робіт чи надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2023 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2023 16:58 |
Тендерна_документація_озеленення.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-23-000019 ● 8adb51e2e92945968494c486baa990b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2023 15:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2023 № 7-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
23.01.2023 № 7-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-04-005288-a, 04.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-26 09:47:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (експлуатаційні послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями, в тому числі видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-04-005288-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2023-01-04-005288-а відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чому у тендерній документації на порушення абзацу п’ятого пункту 44 Особливостей, у підпункті 5.4 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» міститься вимога до учасника процедури закупівлі підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки за формою додатку 1 до тендерної документації, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-30 17:38:38
Пояснення з питань проведення моніторингу
На запит органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями , в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев )(ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-01-04-005288-a) повідомляємо , що вищеназвана закупівля проводилась відповідно до технічного завдання , що надано інженерно-технічним сектором технічно-експлуатаційного відділу Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради (службова записка № 689 від 22.12.2022 р. файл - службова записка 689.pdf ). В технічному завданні визначена кількісні та якісні показники послуги.. При визначенні обсягів послуги враховано аналіз обсягів фактично отриманих послуг у 2022 році та прийняті до уваги заплановані поточні завдання УЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради на 2023 рік в умовах утворення об’єднаної територіальної громади та приєднання до Золотоніської міської територіальної громади додаткових десяти населених пунктів. При підготовці технічного завдання враховані положення «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», що затверджені наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 № 105, положень «Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах», затвердженого постановою КМУ від 01.08.2006 № 1045.
Відповідно до наданого технічного завдання уповноваженою особою визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708) предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника : «ДК 021:2015 – 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень», враховуючи , що предмет закупівлі є послугою .
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі та при ймаючи до уваги положення «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» , затвердженої Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 (далі - Наказ 275), уповноваженою особою підготовлено та надіслано до потенційних надавачів такої послуги запити цінових пропозицій (запити № 696 від 29.12.2022р, № 697 від 29.12.2022 р, № 698 від 29.12.2022р. , файли - запит_696.pdf , запит_697.pdf запит_698.pdf ).
Для визначення очікуваної вартості закупівлі на запити цінових пропозицій отримані комерційні пропозиції від трьох потенційних надавачів відповідної послуги (файли відповідь_696.pdf, відповідь_697.pdf , відповідь_698.pdf) . Були отримані такі комерційні пропозиції на суми : 5000000,00 грн, 5015000,00 грн та 5030780,00 грн. Приймаючи до уваги положення Наказу 275, а саме пункту 1 розділу «ІІІ. Методи визначення очікуваної вартості», очікувана вартість закупівлі розрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за такою формулою : 5000000,00+5015000,00+5030780,00/3 = 5015260,00 грн.. В результаті розрахунків отримана очікувана вартість предмету закупівлі склала 5015260,00 гривень
Бюджетні призначення по закупівлі затверджені Рішенням сесії Золотоніської міської ради № 25-61/VIII від 22.12.2022 р. «Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2023 рік». (файл - рішення_25_61.pdf)
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) : http://zolo.gov.ua/notices/obgruntuvannya-tehnichny-h-ta-yakisny-h-haraktery-sty-k-predmeta-zakupivli-poslugy-z-blagoustroyu-na-tery-toriyi-zolotonis-koyi-mtg-doglyad-za-zeleny-my-nasadzhennyamy-v-t-ch-vy-dalennya-avarijny-h-s/
Надаємо пояснення щодо наявності вимоги у тендерній документації до учасника процедури закупівлі підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки за формою додатку 1 до тендерної документації, тощо). У тендерній документації по закупівлі Замовником визначена вимога надати таку довідку довільного формату або за зразком додатка № 1 до тендерної документації , для реалізації вимоги абзацу четвертого пункту 44 Особливостей , а саме : «Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому цього пункту, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції». Надаючи таку довідку , учасники мають змогу задекларувати (без надання документального підтвердження) відсутність вищеназваних підстав для відхилення пропозиції. Одночасно з цим у тендерній документації (пункт 5.4) визначено спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, лише для переможців процедури закупівлі. Також сам перелік документів, що підтвердять відсутність підстав для відхилення пропозиції, передбачений лише для переможця закупівлі у пункті 5.5. тендерної документації по закупівлі.
Таким чином наявність вимоги щодо надання довідок чи зведеної довідки міститься в тендерній документації лише з метою більш зручного декларування учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення , передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 11, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та не містить вимоги до учасників процедури закупівлі надання ними під час подання тендерної пропозиції будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту Особливостей.
Додатки до пояснення:
1. Файл - службова записка 689.pdf (службова записка інженерно-технічного сектору технічно-експлуатаційного відділу № 689 від 22.12.2022р.
2. Файл – запит_696.pdf (Запит цінової пропозиції № 696 від 29.12.2022 р.)
3. Файл – запит_697.pdf (Запит цінової пропозиції № 697 від 29.12.2022 р.)
4. Файл – запит_698.pdf (Запит цінової пропозиції № 698 від 29.12.2022р.)
5. Файл – відповідь_696.pdf (комерційна пропозиція на запит № 696 від 29.12.2022р.)
6. Файл - відповідь_697.pdf (комерційна пропозиція на запит № 697 від 29.12.2022р.)
7. Файл - відповідь_698.pdf (комерційна пропозиція на запит № 698 від 29.12.2022р.
8. Файл - рішення_25-61.pdf (Рішення сесії Золотоніської міської ради № 25-61/VIII від 22.12.2022 р. «Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2023 рік»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради здійснені заходи направлені на недопущення встановлених під час моніторингу закупівлі порушень в подальшій роботі та з цією метою начальником управління виданий наказ № 11 від 13.02.2023р. «Про вжиття заходів за результатами моніторингу закупівель» , в якому дані доручення уповноваженій особі щодо недопущення виявлених порушень у подальшій роботі та притягнуто її до відповідальності.
2023-02-15 10:32:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | №23-32/2023 |
Дата публікації: | 20 березня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
20 березня 2023 15:21
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БАЗИС ПЛЮС" |
5 013 000,00
UAH з ПДВ
|
5 013 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БАЗИС ПЛЮС" #35377198 |
Переможець |
5 013 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2024 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 12:16
|
Додаткова_угода_3_05_07_2023.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 10:34
|
Додаткова_угода_2_27_04_2023.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2023 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 16:36
|
Додаток 1 | укладений |
26 січня 2023 16:33
|
Договір № 19 від 26.01.2023р. | укладений |
26 січня 2023 16:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями , в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев) | 1 | послуга |
5 013 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення реквізитів виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з благоустрою на території Золотоніської МТГ (догляд за зеленими насадженнями , в т.ч. видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев) | 1 | послуга |
5 012 936,00
UAH
|