Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний інтерактивний комплекс)
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2020-08-18-007599-a ● af9175f2226240079e6016b5d656b1b8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО |
Код ЄДРПОУ: | 00493698 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 72312, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, просп. Богдана Хмельницького, буд. 18 |
Контактна особа: |
Наталья Марченко +380619448985 b.plan@tsatu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2020 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2020 16:06 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 76 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Перелік критеріїв та методика оцінка зазначена у вимогах до предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мультимедійний інтерактивний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72312, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, просп. Б. Хмельницького, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32323400-7 — Відеовідтворювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 16:11 |
Вимоги_до_оголошення_(1)_(1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-18-007599-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Лапа І.І., Код ЄДРПОУ:2958605764
Дата подання: 20 серпня 2020 14:58
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1. Технічними вимогами (Додаток 1) щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними пунктами технічного завдання, а саме конкретне визначення де-яких параметрів:
Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 81.9; · Активний розмір екрану не менше ніж, мм 1706*1197; · Розмір проекційного відображення, мм 1596*1197; дошка повинна мати розумний лоток, в комплекті якого повинно бути не менше трьох стилусів різних кольорів, стирачка, телескопічна указка. · лоток для стилусів повинен мати функцію автоматичного розпізнавання вибраного типу інструменту, а також кольору маркера - синього, чорного або червоного;
Всі детально вищезазначені характеристики притаманні лише моделі Newline і іншу модель запропонувати можливості не має, що порушує права інших учасників. Рекомендуємо Вам розширити характеристики або видалити вимогу про наявність розумного лотка.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
В разі нереагування Замовником звернень Учасників, або незадоволення Вимоги, ми будемо змушені звернути увагу відповідних органів на Вашу закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
1. Технічними вимогами (Додаток 1) щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними пунктами технічного завдання, а саме конкретне визначення де-яких параметрів:
Активний розмір екрану не менше ніж, дюйми 81.9; · Активний розмір екрану не менше ніж, мм 1706*1197; · Розмір проекційного відображення, мм 1596*1197; дошка повинна мати розумний лоток, в комплекті якого повинно бути не менше трьох стилусів різних кольорів, стирачка, телескопічна указка. · лоток для стилусів повинен мати функцію автоматичного розпізнавання вибраного типу інструменту, а також кольору маркера - синього, чорного або червоного;
Всі детально вищезазначені характеристики притаманні лише моделі Newline і іншу модель запропонувати можливості не має, що порушує права інших учасників. Рекомендуємо Вам розширити характеристики або видалити вимогу про наявність розумного лотка.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
В разі нереагування Замовником звернень Учасників, або незадоволення Вимоги, ми будемо змушені звернути увагу відповідних органів на Вашу закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 10:44
Вимоги до предмету закупівлі мають вимогу щодо надання учасниками еквіваленту Товару який визначених Замовником п. 7 додатку 2. Додатково інформуємо Вам що вимоги ст.. 22 Закону України не відноситься до спрощених закупівель так як не є процедурою закупівлі в розумінні закону. Замовник має право встановлювати конкретні парламенти до предмета закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В. #2802012432 |
Переможець |
73 500,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 11:17
|
Протокол №198 від 16.09.2020.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 11:07
|
Договір №648 від 15.09.2020.pdf | укладений |
16 вересня 2020 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 648 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |