Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39140000-5 Меблі для дому (39143110-0 Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль( Розкладачка)
Очікувана вартість
12 250,00 UAH
UA-2020-09-25-008400-a ● af8a1bcedc20435fb2c5e80f56ea757e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43181818 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, МАЙДАН ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 36 |
Контактна особа: |
Мілостна Галина 380662868786 2868786@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2020 14:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 14:20 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2020 14:35 |
Очікувана вартість: | 12 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
39140000-5 Меблі для дому (39143110-0 Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль( Розкладачка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська область, Харків, МАЙДАН ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 листопада 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 14:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 14:14 |
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Розкладачка вересень.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-25-008400-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 15 жовтня 2020 23:17
ПОМИЛКА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
переможець не надав:
1.1. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування (транспортом постачальника), завантаження, розвантаження та інших витрат, визначених законодавством (надати лист в довільній формі).-ЛИСТ НЕ НАДАНО
2.Надати оригінал гарантійного листа, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності та використання), щодо якості, терміну виготовлення та гарантійного терміну запропонованого товару, його відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, державним стандартам, технічним умовам.
Надати гарантійний лист, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності та використання), у якому учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Надати оригінал довідки в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка повинна містити технічний опис запропонованого товару із зазначенням повної назви та артикулу та повної відповідності запропонованого товару всім технічним характеристикам (або перевищення) зазначених у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток № 2 Таблиця 2);-ЦІ ЛИСТИ ПЕРЕМОЖЕЦЬ НЕ НАДАВ. У ДОКУМЕНТІ, НАДАНОМУ ПЕРЕМОЖЦЕМ, СКОПІЙОВАНІ ТІЛЬКИ ЦІ УМОВИ, АЛЕ НЕ НАДАНА ВІДПОВІДЬ ПО СУТІ ПИТАНЬ
Розгорнути
Згорнути
1.1. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування (транспортом постачальника), завантаження, розвантаження та інших витрат, визначених законодавством (надати лист в довільній формі).-ЛИСТ НЕ НАДАНО
2.Надати оригінал гарантійного листа, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності та використання), щодо якості, терміну виготовлення та гарантійного терміну запропонованого товару, його відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам, державним стандартам, технічним умовам.
Надати гарантійний лист, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності та використання), у якому учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
Надати оригінал довідки в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка повинна містити технічний опис запропонованого товару із зазначенням повної назви та артикулу та повної відповідності запропонованого товару всім технічним характеристикам (або перевищення) зазначених у технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток № 2 Таблиця 2);-ЦІ ЛИСТИ ПЕРЕМОЖЕЦЬ НЕ НАДАВ. У ДОКУМЕНТІ, НАДАНОМУ ПЕРЕМОЖЦЕМ, СКОПІЙОВАНІ ТІЛЬКИ ЦІ УМОВИ, АЛЕ НЕ НАДАНА ВІДПОВІДЬ ПО СУТІ ПИТАНЬ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2020 14:29
Шановний Учаснику.
Щодо Вашої вимоги від 15.10.2020 року стосовно визначення переможця по спрощеній закупівлі № UA-2020-09-25-008400-a за предметом код ДК 39140000-5 Меблі для дому (39143110-0 Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль( Розкладачка), повідомляємо наступне. Учасником ФОП "РАТУШНИЙ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", якого визначено переможцем, 12.10.2020 року було завантажено файли, серед яких, файл «Довідки.pdf» містить 11 документів на 13 сторінках. Слід зазначити, що документи, на відсутність яких Ви посилаєтесь у вимозі є в наявності.
Таким чином, підстав для відхилення пропозицій Учасника ФОП "РАТУШНИЙ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" немає.
Дякуємо за звернення.
Щодо Вашої вимоги від 15.10.2020 року стосовно визначення переможця по спрощеній закупівлі № UA-2020-09-25-008400-a за предметом код ДК 39140000-5 Меблі для дому (39143110-0 Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль( Розкладачка), повідомляємо наступне. Учасником ФОП "РАТУШНИЙ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ", якого визначено переможцем, 12.10.2020 року було завантажено файли, серед яких, файл «Довідки.pdf» містить 11 документів на 13 сторінках. Слід зазначити, що документи, на відсутність яких Ви посилаєтесь у вимозі є в наявності.
Таким чином, підстав для відхилення пропозицій Учасника ФОП "РАТУШНИЙ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" немає.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "РАТУШНИЙ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
9 800,00
UAH з ПДВ
|
9 614,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кутенкова О.О. |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
9 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ |
12 240,00
UAH з ПДВ
|
12 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РАТУШНИЙ СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #2751302074 |
Переможець |
9 614,00
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2020 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2020 10:47
|
Договір 177-20 Розкладачки.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 10:47
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
05 листопада 2020 10:15
|
9 614,00 UAH | UA058201720343181001100126148 ТУ ССО у Харківській області |
UA103052990000026008050350512 ФОП Ратушний Сергій Валерійович |
Оплачений |