Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт внутрішніх приміщень легкоатлетичного манежу КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ШКОЛИ ВИЩОЇ СПОРТИВНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ за адресою проспект Павла Тичини, 18, м. Київ, код - 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
3 891 331,69 UAH
UA-2023-08-25-011365-a ● af283e95ec4c4daba4e3c12ab22dc13e
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА ШКОЛА ВИЩОЇ СПОРТИВНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02928114 |
Місцезнаходження: | 02098, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ПРОСПЕКТ ТИЧИНИ, будинок 18 |
Контактна особа: |
Павло Панченко +380683406368 tendera9@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 19:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2023 14:15 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2023 14:15 |
Очікувана вартість: | 3 891 331,69 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 913,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19456.7 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
424 послуга
Поточний ремонт внутрішніх приміщень легкоатлетичного манежу КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ШКОЛИ ВИЩОЇ СПОРТИВНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ за адресою проспект Павла Тичини, 18, м. Київ, код - 45450000-6 -Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02098, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Павла Тичини, буд. 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2023 21:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2023 21:03 |
Тендерна документація (Поточний ремонт) зміни.pdf | |
01 вересня 2023 21:03 |
Зміни до Тендерної документації (Поточний ремонт).pdf | |
25 серпня 2023 19:40 |
Додаток 1. до тендерної документації .pdf | |
25 серпня 2023 19:40 |
Додаток 1. до тендерної документації .pdf | |
25 серпня 2023 19:40 |
Додаток 3. до тендерної документації.pdf | |
25 серпня 2023 19:40 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf |
01 вересня 2023 21:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 вересня 2023 21:03 |
Тендерна документація (Поточний ремонт) зміни.pdf
|
|||
01 вересня 2023 21:03 |
Зміни до Тендерної документації (Поточний ремонт).pdf
|
|||
25 серпня 2023 19:40 |
Додаток 1. до тендерної документації .pdf
|
|||
25 серпня 2023 19:40 |
Додаток 1. до тендерної документації .pdf
|
|||
25 серпня 2023 19:40 |
Додаток 3. до тендерної документації.pdf
|
|||
25 серпня 2023 19:40 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
система енергетичного менеджменту Учасника повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 50001:2020
Дата подання: 28 серпня 2023 16:43
Дата відповіді: 29 серпня 2023 17:22
Шановний Замовник! Надайте будь ласка роз'яснення для чого ви вимагаєте Сертифікат на систему енергетичного менеджменту, який підтверджує, що система енергетичного менеджменту Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту (ISO 50001:2018, IDT), враховуючи відсутність у технічних вимогах встановлення, впровадження, супроводу та покращення системи енергоменеджменту, метою якої є дозволити організації слідувати системному підходу у досягненні послідовного покращення енергосистеми, включаючи енергоефективність, енергобезпеку та енергоспоживання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Дякуємо за запитання.
У відповідності з п. 0.1 вступу до ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту (ISO 50001:2018, IDT) мета цього стандарту полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Цей стандарт установлює конкретні вимоги до системи енергетичного менеджменту (СЕнМ) організації. Успішне застосування СЕнМ підтримує культуру при-хильності поліпшення енергетичної результативності, яка залежить від прихильності на всіх рівнях орга¬нізації, особливо від прихильності вищого керівництва. У багатьох випадках це призводить в організації до зміни її культури.
В умовах нестабільної енергетичної ситуації Учасник має підтвердити, що система енергетичного менеджменту Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту (ISO 50001:2018, IDT).
Дякуємо за запитання.
У відповідності з п. 0.1 вступу до ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту (ISO 50001:2018, IDT) мета цього стандарту полягає в наданні можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. Цей стандарт установлює конкретні вимоги до системи енергетичного менеджменту (СЕнМ) організації. Успішне застосування СЕнМ підтримує культуру при-хильності поліпшення енергетичної результативності, яка залежить від прихильності на всіх рівнях орга¬нізації, особливо від прихильності вищого керівництва. У багатьох випадках це призводить в організації до зміни її культури.
В умовах нестабільної енергетичної ситуації Учасник має підтвердити, що система енергетичного менеджменту Учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту (ISO 50001:2018, IDT).
Учасник має включити до ціни тендерної пропозиції вартість здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5% від ціни запропонованої пропозиції, а також віртість розроблення проектно кошторисної документації.
Дата подання: 28 серпня 2023 17:09
Дата відповіді: 29 серпня 2023 17:25
Добрий день! Уважно вивчивши умови ТД, виникли наступні питання: 1) для чого Учаснику необхідно включити до ціни тендерної пропозиції вартість здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5% від ціни запропонованої пропозиції, якщо майбутній Підрядник не буде та відповідно до чинного законодавства не може здійснювати технічний нагляд?; 2) для чого Учаснику необхідно включити до ціни тендерної пропозиції вартість розроблення проектно кошторисної документації? 3) для чого Учаснику необхідно включити до договірної ціни проходження експертизи кошторисної документації? Виходячи зі змісту вимог ТД постає питання яким чином Замовник визначив очікувану вартість?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Дякуємо за запитання.
Здійснення технічного нагляду є обов’язковою умовою при виконанні робіт. Учаснику необхідно включити до ціни тендерної пропозиції вартість здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5% від ціни запропонованої пропозиції для оплати послуг технічного нагляду відповідній організації.
Учаснику необхідно включити до ціни тендерної пропозиції вартість розроблення проектно кошторисної документації у зв’язку з тим, що зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку.
Проходження експертизи кошторисної документації необхідно включити до договірної ціни так-як зазначені витрати сплачуються учасником і є необхідними для початку надання послуг.
Замовник визначив очікувану вартість закупівлі виходячи з обсягу послуг необхідних до виконання.
Дякуємо за запитання.
Здійснення технічного нагляду є обов’язковою умовою при виконанні робіт. Учаснику необхідно включити до ціни тендерної пропозиції вартість здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5% від ціни запропонованої пропозиції для оплати послуг технічного нагляду відповідній організації.
Учаснику необхідно включити до ціни тендерної пропозиції вартість розроблення проектно кошторисної документації у зв’язку з тим, що зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку.
Проходження експертизи кошторисної документації необхідно включити до договірної ціни так-як зазначені витрати сплачуються учасником і є необхідними для початку надання послуг.
Замовник визначив очікувану вартість закупівлі виходячи з обсягу послуг необхідних до виконання.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-08-25-011365-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Код ЄДРПОУ:44668048
Дата подання: 18 вересня 2023 10:55
Дата подання: 18 вересня 2023 10:55
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 вересня 2023 15:34
рішення від 20.09.2023 № 15026.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2023 15:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.09.2023 № 15492.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2023 12:47
рішення від 28.09.2023 №15492.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2023 15:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-08-28-000040 • d10795a12d9a44d48d8b73d5a69aa2e6
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-08-28
•
13:21
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Завищена ціна на заупівлю некритичної потреби, недоцільна закупівля у військовий час, необгрунтована витрата, що загрожує національній безпеці
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2023 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
3 489 271,33
UAH з ПДВ
|
3 489 271,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ |
3 871 289,83
UAH з ПДВ
|
3 871 289,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Рішення скасоване |
3 489 271,33
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 22:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2023 02:37
|
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ #42029603 |
Рішення скасоване |
3 871 289,83
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 22:22
|
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Очікує рішення |
3 489 271,33
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 22:22
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 18:30 |
Кінець періоду оскарження: | 14 листопада 2023 00:00 |
Дата відміни: | 14 листопада 2023 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
03 листопада 2023 18:30
|
Електронний підпис |
03 листопада 2023 18:29
|
Протокол про відміну - скорочення видатків.pdf |