Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція їдальні з розширенням приміщень державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, м. Київ, вул. Столичне шосе, 19. Коригування.
Очікувана вартість
88 388 900,00 UAH
UA-2023-06-16-013610-a af1a2d674a094f218f436a8d811a7297
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демида Назарій Михайлович

380930411139
380930411139
nazariy.demyda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА"
Код ЄДРПОУ: 38217021
Місцезнаходження: 03131, Україна , Київська обл., Київ, Столичне шосе 19
Контактна особа: Демида Назарій Михайлович
380930411139, 380930411139
nazariy.demyda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2023 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2023 00:00
Очікувана вартість: 88 388 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 883 889,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документкроки та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія підписується шляхом накладання кваліфікованог розмір мінімального кроку пониження о(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається сканкопія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку з банку, який видав гарантію щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації, датовану не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Банківська гарантія оформлюється банком, який повинен мати довгостроковий кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не нижче uaA (позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом uaA характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Рівень кредитоспроможності чутливий до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов (надається документальне підтвердження кредитного рейтингу у складі тендерної пропозиції дійсне на дату розкриття тендерних пропозицій) Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 441 944,50 грн. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати формі та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та умовам цієї тендерної документації. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. Реквізити Замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМПІЙСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНИЙ ЦЕНТР "КОНЧА-ЗАСПА", Код ЄДРПОУ 38217021,місцезнаходження: 03131, м. Київ, Столичне шосе, 19. Банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: IBAN: UA303226690000026000300043049 в АТ «Ощадбанк», МФО МФО 322669
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 441944.5 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не пізніше дати укладання договору про закупівлю учасник – переможець надає замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 1 відсотка вартості договору від обслуговуючому учасника банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Строк дії Гарантії (забезпечення виконання Договору) повинен бути до завершення терміну дії договору. Грошове покриття перередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Гарантія повинна відповідати : - статтям 560-562 Цивільного кодексу України; - положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 (у разі надання гарантії банківською установою); гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Реквізити Бенефіцеара: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМПІЙСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНИЙ ЦЕНТР "КОНЧА-ЗАСПА" Код ЄДРПОУ 38217021, місцезнаходження: 03131, м. Київ, Столичне шосе, 19 IBAN: UA303226690000026000300043049 в АТ «Ощадбанк», МФО МФО 322669 У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов'язань за договором, Переможець закупівлі зобов'язаний забезпечити продовження строку дії гарантії або надати нову гарантію на тих самих умовах. Першочергові зобов’язання Підрядника, на які застосовується вимога Замовника (на його розсуд, виходячи із важливості події, що сталася) про реалізацію права на отримання відшкодування забезпеченого гарантією зазначаються у договорі. У разі, якщо банківська гарантія забезпечення виконання умов договору будь яким чином не відповідає умовам Тендерної документації, вона буде відхилена Замовником.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Державне підприємство ”Олімпійський навчально-спортивний центр ”КОНЧА-ЗАСПА” за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ. ЄДРПОУ 38217021. Юридична особа, яка є підприємством, яке забезпечує потребу держави або територіальної громади, діяльність яких здійснюється на комерційній основі. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає офіційний переклад цього документу українською мовою, завірений організацією або особою які мають такі повноваження. При цьому власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається сканкопія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку з банку, який видав гарантію щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації, датовану не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Банківська гарантія оформлюється банком, який повинен мати довгостроковий кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не нижче uaA (позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом uaA характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Рівень кредитоспроможності чутливий до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов (надається документальне підтвердження кредитного рейтингу у складі тендерної пропозиції дійсне на дату розкриття тендерних пропозицій) Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 441 944,50 грн. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати формі та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та умовам цієї тендерної документації. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. Реквізити Замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМПІЙСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНИЙ ЦЕНТР "КОНЧА-ЗАСПА", Код ЄДРПОУ 38217021,місцезнаходження: 03131, м. Київ, Столичне шосе, 19. Банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: IBAN: UA303226690000026000300043049 в АТ «Ощадбанк», МФО МФО 322669
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція їдальні з розширенням приміщень державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, м. Київ, вул. Столичне шосе, 19. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до чинного законодавства у розмірі до 30% включно на строк до 3-х місяців включно (але в межах бюджетного року) Повна інформація у проєкті договору тендерної документації. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно за наслідками приймання етапу виконаних Робіт впродовж 20 робочих днів . Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Повна інформація у проєкті договору тендерної документації. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 червня 2023 18:41

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документкроки та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія підписується шляхом накладання кваліфікованог розмір мінімального кроку пониження о(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається сканкопія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку з банку, який видав гарантію щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації, датовану не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Банківська гарантія оформлюється банком, який повинен мати довгостроковий кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не нижче uaA (позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом uaA характеризується високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Рівень кредитоспроможності чутливий до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов (надається документальне підтвердження кредитного рейтингу у складі тендерної пропозиції дійсне на дату розкриття тендерних пропозицій) Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 441 944,50 грн. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати формі та вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та умовам цієї тендерної документації. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. Реквізити Замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМПІЙСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНИЙ ЦЕНТР "КОНЧА-ЗАСПА", Код ЄДРПОУ 38217021,місцезнаходження: 03131, м. Київ, Столичне шосе, 19. Банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: IBAN: UA303226690000026000300043049 в АТ «Ощадбанк», МФО МФО 322669

Сума забезпечення: 441944.5 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Не пізніше дати укладання договору про закупівлю учасник – переможець надає замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 1 відсотка вартості договору від обслуговуючому учасника банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Строк дії Гарантії (забезпечення виконання Договору) повинен бути до завершення терміну дії договору. Грошове покриття перередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Гарантія повинна відповідати : - статтям 560-562 Цивільного кодексу України; - положенню «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 (у разі надання гарантії банківською установою); гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Реквізити Бенефіцеара: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМПІЙСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-СПОРТИВНИЙ ЦЕНТР "КОНЧА-ЗАСПА" Код ЄДРПОУ 38217021, місцезнаходження: 03131, м. Київ, Столичне шосе, 19 IBAN: UA303226690000026000300043049 в АТ «Ощадбанк», МФО МФО 322669 У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов'язань за договором, Переможець закупівлі зобов'язаний забезпечити продовження строку дії гарантії або надати нову гарантію на тих самих умовах. Першочергові зобов’язання Підрядника, на які застосовується вимога Замовника (на його розсуд, виходячи із важливості події, що сталася) про реалізацію права на отримання відшкодування забезпеченого гарантією зазначаються у договорі. У разі, якщо банківська гарантія забезпечення виконання умов договору будь яким чином не відповідає умовам Тендерної документації, вона буде відхилена Замовником.
Форма підтвердження: документ
23 червня 2023 13:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2023 13:49
ТД3.pdf
23 червня 2023 13:48
ТД2.pdf
23 червня 2023 13:48
ТД1.pdf
23 червня 2023 13:46
Перелік внесених змін.pdf
23 червня 2023 13:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 червня 2023 18:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2023 13:49
ТД3.pdf
16 червня 2023 18:39
ТД3.pdf
23 червня 2023 13:48
ТД2.pdf
16 червня 2023 18:39
ТД2.pdf
23 червня 2023 13:48
ТД1.pdf
16 червня 2023 18:39
ТД1.pdf
23 червня 2023 13:46
Перелік внесених змін.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-07-21-000017 ● a4aa8766e97b4f32874cd6e33a90d284
  • Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2023 13:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.07.2023 № 226

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА




Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-06-16-013610-a 16.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-25 11:08:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції їдальні з розширенням приміщень державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, м. Київ, вул. Столичне шосе, 19. Коригування (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-16-013610-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-27 12:00:04

На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, Н А К А З 20.07.2023 № 226 Київ, Про початок моніторингу процедур закупівель.

На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, Н А К А З 20.07.2023 № 226 Київ,
Про початок моніторингу процедур закупівель, надання пояснень, надаю наступні пояснення, а саме:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Потреба реконструкції їдальні з розширенням приміщень державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» за адресою, 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ існує, адже ще задовго до початку повномасштабного вторгнення російських військ, розпочато комплексну програму розбудови існуючої інфраструктури Центру та будівництва на його території нових об’єктів (включаючи реалізацію державного інвестиційного проекту з будівництва сучасного плавального комплексу олімпійського класу). Кінцевою метою цієї програми має бути створення сучасного, економічно ефективного та збалансованого за складовими спортивного центру світового рівня. Це дасть можливість надалі:
- завдяки концентрації виробництва спортивних послуг раціонально та економно використовувати кошти державного бюджету на підготовку українських спортсменів;
- значно зменшити використання державних коштів на підготовку спортсменів закордоном, оскільки належні умови такої підготовки будуть створені в Україні;
- у максимально стислі терміни компенсувати втрату спортивної інфраструктури, що відбулась внаслідок ведення бойових дій чи тимчасової окупації;
- внаслідок відчутного зростання обсягів спортивних послуг, що надає центр, помітно збільшити надходження до державного бюджету (наприклад, у минулому році такі надходження від діяльності центру склали майже 14 млн. грн., а по завершенні програми його розбудови можуть збільшитись більш ніж удвічі).
На цей час Центр може одночасно розмістити максимально 352 учасника спортивних заходів. Наразі триває будівництво нового спального корпусу, що дасть можливість збільшити одночасне розміщення до показника 532 учасника. При цьому існуючі потужності їдальні розраховані на позначку близько 300 чоловік одночасно. Таким чином, у разі залишення їдальні без розширення, втрачається сенс комплексної реконструкції взагалі.
В цілому, на наш погляд, здатність держави продовжувати реалізацію програм розбудови ( у тому числі - спортивної інфраструктури) є свідченням її інституційної спроможності та яскравим прикладом поразки російської федерації у спробах таку спроможність знищити.
Таким чином, реконструкція їдальні спричинена необхідністю збільшення пропускної спроможності спортсменів, кількість яких збільшиться після повноцінної розбудови інфраструктури Олімпійського Центру, яка зараз ведеться.
До створення оголошення про закупівлю, інженерно технічним відділом ДП «Олімпійський навчально-спортивний центр “Конча - Заспа”», в складі якого є посадова особа з інженерною освітою та наявним кваліфікаційний сертифікат АТ № 001778 (спеціаліста з технічного нагляду за будівництвом), було здійснено технічну оцінку стану приміщень їдальні за результатом якої встановлено необхідність реконструкції їдальні з розширенням приміщень.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат зазначено/визначено проектно-кошторисною документацією за об’єктом "Реконструкція їдальні з розширенням приміщень державного підприємства "Олімпійський навчально-спортивний центр "Конча-Заспа" за адресою: 03131, м. Київ, вул. Столичне шосе, 19", з різних розділів якої і робилась вибірка окремих робіт та матеріалів для формування технічних та якісних характеристик.
Розмір бюджетного призначення та відповідно визначення очікуваної вартості вираховувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена НАКАЗОМ МІНРЕГІОНУ «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» № 281 від 1.11.2021 р. (набув чинності 9.11.2021 року) шляхом формування спеціалізованим підприємством (ТОВ «Інжинірінгова компанія «Аркон») проектно-кошторисної документації з наступним підтвердженням відповідності кошторису (калькуляції вартості будівництва) шляхом проведення державної експертизи, позитивний експертний звіт (щодо останнього корегування проектно-кошторисної документації, який і брався для потреб закупівлі) якої додаємо до цих пояснень. Звертаємо увагу, що про відповідність розрахунків вказаним нормативним актам у галузі ціноутворення у будівництві прямо вказано на стор. 2 експертного звіту зверху.
Наданий експертний звіт також є прямим доказом існування проектної документації, з якої здійснювалась вибірка видів робіт та матеріалів для потреб формування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Додатково звертаємо увагу, що для вирахування очікуваної вартості предмету закупівлі сумуються окремі грошові суми з експертного звіту з ПДВ, а окремі без ПДВ.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Вимога про оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі міститься у п. 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Відповідно п. 1 вказаної Постанови № 710 затверджено заходи щодо використання державних коштів, передбачених для утримання у тому числі підприємств, які використовують кошти державного бюджету. Натомість, відповідно п. 1.5. та 1.6. Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333, видатки бюджету на утримання (поточне функціонування) є іншим видом видатків (іменуються поточними видатками), ніж капітальні видатки бюджету, за рахунок яких здійснюватиметься фінансування закупівлі UA-2023-06-16-013610-a. Виходячи з вказаного, Постанова КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюється на закупівлю UA-2023-06-16-013610-a.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 червня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КБК" 88 166 900,02
UAH з ПДВ
88 166 900,02
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 липня 2023 09:21
Скан гарантії.pdf
17 липня 2023 14:39
Електронний підпис
15 липня 2023 10:12
Електронний підпис
15 липня 2023 10:10
Довідка юрособи.zip
15 липня 2023 10:10
Довідка директора.zip
15 липня 2023 10:10
витяг МВС.zip
14 липня 2023 10:33
Електронний підпис
14 липня 2023 10:32
Лист погодження.pdf
27 червня 2023 22:00
Електронний підпис
27 червня 2023 21:59
_ДЦ_ЛС1_02-01-02н.pdf
27 червня 2023 21:15
Електронний підпис
27 червня 2023 21:14
Реєстр документів.pdf
27 червня 2023 21:08
_ДЦ_ЛС1_02-01-04н.pdf
27 червня 2023 20:35
Електронний підпис
27 червня 2023 20:34
_ДЦ_ЛС1_07-01-01н.pdf
27 червня 2023 19:52
Електронний підпис
27 червня 2023 17:21
Електронний підпис
27 червня 2023 16:26
Електронний підпис
27 червня 2023 16:25
Реєстр документів.pdf
27 червня 2023 10:25
14.Проєкт договору.pdf
27 червня 2023 10:12
Квитанція 2.pdf
27 червня 2023 10:12
Квитанція 1.pdf
26 червня 2023 19:31
Електронний підпис
26 червня 2023 19:30
Реєстр документів.pdf
26 червня 2023 19:12
Електронний підпис
26 червня 2023 19:10
Реєстр документів.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-07.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС2_02-01-010.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-017.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС2_02-01-018.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-05.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-011.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-014.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-016.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС2_02-01-03.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС2_02-01-06.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС2_07-01-02.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-09.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ДЦ.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_07-01-01.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-02.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-015.pdf
26 червня 2023 18:37
Календарний графік.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС2_02-01-013.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-012.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-04.pdf
26 червня 2023 18:37
_ДЦ_ЛС1_02-01-08.pdf
26 червня 2023 18:37
12.Банківська гарантія.zip
26 червня 2023 18:37
06.Матеріальна база-1.zip
26 червня 2023 18:37
08.Працівники 2023.zip
26 червня 2023 18:37
01.Установчі 2023.zip
26 червня 2023 18:37
02.Дозвільні 2023.zip
26 червня 2023 18:37
16.Акт огляду.pdf
26 червня 2023 18:37
13.Технічне завдання.pdf
26 червня 2023 18:37
07.Матеріальна база-2.zip
26 червня 2023 18:37
14.Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КБК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КБК"
#32556142
Переможець 88 166 900,02
UAH з ПДВ
14 липня 2023 16:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2023 16:09

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.п. 1.2. п.1 Додатку №1 до тендерної документації учасник ТОВ "КБК" надав договір про надання послуг №10 від 29.05.2023р. згідно якого залучає автогрейдер LONG GONG CDM 1185. Проте, наданий на виконання вимоги примітки лист №1906/23/01 від 19.06.2023р. містить в своєму тексті неправильну організаційно-правову форму надавача послуг – товариство з обмеженою відповідальністю замість приватного підприємства. 2. на виконання вимог п.п. 1.2. п.1 Додатку №1 до тендерної документації учасник ТОВ "КБК" надав договір оренди №06/04/23 від 06.04.2023р. згідно якого залучається техніка. Проте, до наданого договору №06/04/23 від 06.04.2023р. не надано акт приймання-передачі орендованої техніки, а також не надано Додаток №2. 3. на виконання вимог п.п. 1.2. п.1 Додатку №1 до тендерної документації учасник ТОВ "КБК" стосовно наявності програмного комплексу АВК-5 надав інвентарну картку за формою №НА-2. Проте, вимогами тендерною документацією передбачалося надання акту приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів за формою NОЗ-1 або інвентарна картка обліку основних засобів за формою NОЗ-6, або інвентарний список основних засобів за формою NОЗ-9. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. примітки до п.п. 1.2. п.1 Додатку №1 до тендерної документації 2. п.п. 1.2. п.1 Додатку №1 до тендерної документації 3. п.п. 1.2. п.1 Додатку №1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Надати виправлений лист №1906/23/01 від 19.06.2023р. з правильною організаційно-правовою формою надавача послуг. 2. До наданого договору №06/04/23 від 06.04.2023р. надати акт приймання-передачі орендованої техніки, а також надати Додаток №2. 3. Стосовно наявності програмного комплексу АВК-5 надати один з документів, які визначені п.п. 1.2. п.1 Додатку №1 до тендерної документації.

Документи

14 липня 2023 16:39
Довідка НАЗК
14 липня 2023 16:38
Електронний підпис
14 липня 2023 16:37
Протокол 12.pdf
04 липня 2023 14:36
Повідомлення 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2023 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КБК"
#32556142
88 166 900,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2023 16:39
Довідка НАЗК
14 липня 2023 16:38
Електронний підпис
14 липня 2023 16:37
Протокол 12.pdf
04 липня 2023 14:36
Повідомлення 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2024 11:49
ДУ 7 КБК Ч1.pdf зміни до договору
19 вересня 2024 11:47
ДУ 7 КБК Ч2.pdf зміни до договору
19 вересня 2024 11:47
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2024 14:56
ДУ6 ДОГ83_23 КБК.pdf зміни до договору
26 березня 2024 14:54
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 12:32
ДУ5 ДОГ83 КБК.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 12:30
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 13:32
кошторис їдальня КБК (ч1).pdf зміни до договору
25 грудня 2023 13:30
кошторис їдальня КБК (ч2).pdf зміни до договору
25 грудня 2023 13:29
кошторис їдальня КБК (ч3).pdf зміни до договору
25 грудня 2023 13:29
дог ціна їдальня КБК.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 13:02
ДУ4 ДОГ83 їдальня КБК.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 13:01
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2023 11:41
ДУ3 ДОГ83 КБК ч1.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 11:38
ДУ3 ДОГ83 КБК ч2.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 11:38
ДУ3 ДОГ83 КБК ч3.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 11:38
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2023 11:37
ДУ 2.pdf зміни до договору
18 серпня 2023 11:34
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2023 17:12
ДУ1_ДОГ83_23.pdf зміни до договору
02 серпня 2023 17:10
Електронний підпис укладений
24 липня 2023 11:58
КОШТОРИС Ч1 їдальня.pdf укладений
24 липня 2023 11:55
КОШТОРИС Ч2 їдальня.pdf укладений
24 липня 2023 11:55
КОШТОРИС Ч3 їдальня.pdf укладений
24 липня 2023 11:55
ДОГОВІР 83 РЕКОНСТРУКЦІЯ ЇДАЛЬНІ.pdf укладений
24 липня 2023 11:55
ДОГОВІР НАДАННЯ ГАРАНТІЙ.pdf укладений
24 липня 2023 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Включенння інформації про передоплату
Номер договору про закупівлю: 83/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Питання передоплати у наступному бюджетному році вирішувати в міру потреби виходячи з діючого законодавства
Номер договору про закупівлю: 83/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів робіт
Номер договору про закупівлю: 83/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 83/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Потреба зміни неістотних умов договору в частині розподілу фінансування та обсягів робіт в розрізі бюджетних періодів (років), без зміни договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 83/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення строків виконання робіт, строку дії договору та умов фінансування
Номер договору про закупівлю: 83/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Потреба у додаткових роботах
Номер договору про закупівлю: 83/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML