Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско – налагоджування в СЗШ № 195 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-07-08-003276-b af157854a7214e1b92925eb86e2a3f68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:24
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско – налагоджування в СЗШ № 195 Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Миколайчука, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-08-003276-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 11 липня 2020 13:19
Вимога
Вимога
на закупівлю:
«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
код– 51700000-9 за ДК 021-2015
(послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско – налагоджування в СЗШ № 195 Дніпровського району м. Києва)

Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Додатку 2 Технічні вимоги встановлюють надання Учасниками у складі пропозиції оригінали насутпних сертифікатів:
- Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2020 року).
- Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010) чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2020 року).
- Сертифікат на систему менеджменту щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2020 року).
- Сертифікат, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, виданий органом сертифікації чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2020 року).
- Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний до кінця 2020 року).
Звертаємо увагу, що усі закупівлі проводяться відповідно та у рамках Закону України «Про публічні закупівлі». В Україні, на сьогодні, НЕ ІСНУЄ ні одного нормативно-правового акту, який би ЗОБОВ’ЯЗУВАВ суб’єкта господарської діяльності мати вищезазначені сертифікати. Отримання цих сертифікатів є правом суб’єкта, і як правило, вони отримуються для того, щоб мати перевагу над іншими суб’єктами господарювання та викликати більшу довіру у потенційних замовників, особливо на міжнародному ринку, а тим більш сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» оформлюється, зазвичай, виробниками продукції, товарів для підтвердження своєї діяльності у рамках екологічного законодавства. Замовник може встановити вимогу щодо надання Учасником листа – підтвердження про захист довкілля із зазначенням переліку таких заходів, а це і утилізація пакування, коробок, вивіз сміття, обережне поводження при проведенні робіт з насадженнями. Проте, звертаємо увагу, що роботи здійснюються у приміщенні, про який екологічний менеджмент може йти мова?? Які викиди у повітря, переробку відходів може робити Учасник, якщо він надає послуги зі встановлення протипожежного устаткування?
Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010). У вступі ДСТУ OHSAS 18001:2010. Системи управління гігієною та безпекою праці зазначено, що «ці стандарти, подібно до інших, не призначені створити нетарифні бар’єри у торгівлі або підвищити чи змінити правові зобов’язання організацій». А також наступне «організаціям, яким потрібно загальне керівництво з широкого кола питань, що стосуються системи управління гігієни та безпеки праці, варто використовувати OHSAS 18002». Ми надаємо послуги зі встановлення протипожежного обладнання, що ругулюється на законодавчому рівні з чітко визначеними вимогами щодо наявності необхідного персоналу, матеріально-технічної бази. Зазначений сертифікат не буде підтверджувати якісне надання послуг чи наявність відповідної матеріально- технічної бази відповідно до вимог законодавства у сфері надання послуг зі встановлення протипожежного обладнання. Чому ми маємо це робити? Просто тому що Замовнику необхідно обмежити коло Учасників, витіснити їх з ринку та «провести» свого, обраного Учасника, який заздалегідь отримав такі сертифікати.
Сертифікат на систему менеджменту щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачені нормативно-правовими актами України. Замовник не має права вимагати в Документації документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджуючих документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Також, інформацію щодо притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення стосовно уповноваженої особи та юридичної особи можна отримати з відкритих реєстрів. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тож така вимога у тендерній документації є дискримінаційною та такою, що обмежує коло Учасників.
Сертифікат, який підтверджує відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015 доводить, що компанія, яка має цей сертифікат, надійно захищає дані замовників, інвесторів, ділових партнерів від спроби несанкціонованого доступу до інформаційної бази компанії. Інформаційна безпека – це збереження конфіденційності та цілісності інформації. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто одним із принципів закупівлі є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Відповідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – «Закон») публічна інформація є відкритою та публічною інформацією в т.ч. інформація про використання бюджетних коштів юридичними особами, що фінансуються з бюджету. Згідно Закону, до розпорядників інформації належать, зокрема, юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, які повинні надавати інформацію стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів. Ненадання розпорядником інформації про розпорядження бюджетними коштами, суперечить положенням ч. 5 ст. 6 Закону «Про доступ до публічної інформації», а саме не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. Система «Прозорро» створена саме для проведення закупівель відкрито, оприлюднюючи кожний крок в закупівлях.
Отже, на підставі вищезазначеного, виникає питання, навіщо Замовнику даний Сертифікат. Всі документи та дані знаходяться у вільному доступі та є публічною інформацією. Навіщо Учаснику мати Сертифікат, що підтверджує відповідність Учасникам вимогам до системи менеджменту інформаційної безпеки, тобто збереження конфіденційності інформації, якщо вся інформація оприлюднюється у вільному доступі? Тим більш, що у складі пропозиції надається згода Учасника на обробку, використання, доступ та поширення персональних даних.
Теж саме стосується і Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі. Учасники здійснюють діяльність на підставі ліцензії, що підтверджує спроможність якісно надати послуги та виконати роботи. Виконання робіт регламентується однією ліцензією, у нас немає законодавчої ОБОВ’ЯЗКОВОЇ вимоги отримувати інші документи в т.ч. вищезазначені сертифікати.

Також у тендерній документації, а саме Додаток 1 п.п. 1.3 п.1 таблиці 2 встановлена вимога про надання інформації щодо наявності відкритих банківських рахунків підтверджується документом (довідка, лист, тощо) виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків. Також цей же підпунк містить вимогу про надання оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки з усіх обслуговуючих банків про відкриття рахунку, відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами та про стан позичкової заборгованості, видані не більше 10 денної давнини відносно кінцевої дати подання пропозиції. Відповідно до законодавства Учасники несуть відповідальність за надані дані під час здійснення закупівель. Інформація, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі. Довідка про відсутність заборгованості по кредитах взагалі не несе жодного смислового навантаження. Наявність або відсутність заборгованості за кредитами не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Замовник не є контролюючим органом щодо наявності/відсутності рахунків Учасника. Тож вимога щодо надання документу (довідка, лист, тощо) виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом із зазначенням переліку відкритих банківських рахунків є вимогою, що створює дискримінаційні умови для Учасника. Тим більш, що у складі пропозиції надається підтвердження фінансової спроможності шляхом надання копії балансу Учасника, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів.

На підставі вищезазначеного вимагаємо прибрати дискримінаційні умови закупівлі, а саме видалити вимоги щодо надання вищезазначених документів та внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 14:10
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник формує умови Тендерної документації, керуючись виключно нормами чинного законодавства України, а також пунктом 3 ст. 22 ЗУ Про Публічні закупівлі, згідно з яким, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо надання вищезазначених сертифікатів не є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних Учасників, так як відповідно до умов тендерної документації, а Учасник можете надати аналогічний документ щодо предмету даної закупівлі, якщо він (чинний до кінця 2020 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу України, виданий органом сертифікації і є повністю аналогічним до того,що зазначений в ТД.
Всі зазначені сертифікати має можливість отримати будь-який суб’єкт господарювання у разі необхідності.
Замовник, має на меті працювати з тими Учасниками, які у своїй діяльності керуються нормами та стандартами, що створюють безпечні і здорові умов праці, не завдають шкоди навколишньому середовищу , розробляє заходи щодо протидії корупції, використовує засоби захисту інформаційної безпеки на підприємтсві тощо. Така спрямованість Учасників, дає впевненість Замовнику у тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, враховуючи новітні технології, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності своїх послуг.
В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У звязку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи.
Умова щодо надання сертифікатів жодним чином не порушує його права та законні інтереси потенційних Учасників, та не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для внесення змін.
2. Умова щодо надання довідок з банку, листа, виданим Державною Податковою Службою України чи структурним підрозділом не є дискримінаційною та жодним чином не порушує права Учасників.
Умова встановлена, в тому числі, з метою отримання інформації про фінансовий стан та фінансову спроможність Учасника. В будь якому разі, інформація про рахунки, буде необхідною для заключення договору про закупівлю.
Дана інформація важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови поставки товару, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі.
Дана вимога не може вважатись незаконною. Отримання вищезазначених довідок є процедурою, яка не потребує тривалого часу.

Вважаємо, що дана умова не порушує його права та законні інтереси потенційних Учасників, та не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для внесення змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" 714 999,00
UAH з ПДВ
714 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 999 820,80
UAH з ПДВ
999 820,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" 999 997,00
UAH з ПДВ
999 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
08 серпня 2020 11:50
документи ярмоленко.pdf
08 серпня 2020 11:50
документи одрина.pdf
08 серпня 2020 11:50
Довідка досвід.pdf
08 серпня 2020 11:50
Довідка працівники.pdf
08 серпня 2020 11:50
аналогічний договір.pdf
08 серпня 2020 11:50
документи керівник.pdf
22 липня 2020 10:10
Електронний підпис
22 липня 2020 01:20
ISO 9001 2015.pdf
22 липня 2020 01:20
ISO 45001 2018.pdf
22 липня 2020 01:20
ISO 27001 2015.pdf
22 липня 2020 01:20
ISO 14001 2015.pdf
22 липня 2020 01:20
цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 01:20
ТЗ.pdf
22 липня 2020 01:20
Статут.pdf
22 липня 2020 01:20
СЗШ 195.pdf
22 липня 2020 01:20
Сертифікати Тірас.pdf
22 липня 2020 01:20
проект договору.pdf
22 липня 2020 01:20
Ліцензія ДАБІ.pdf
22 липня 2020 01:20
Ліцензія АВК.pdf
22 липня 2020 01:20
кошторис.rar
22 липня 2020 01:20
кошторис.pdf
22 липня 2020 01:20
кошторис 195.rar
22 липня 2020 01:20
ДСТУ ISO 37001 2018.pdf
22 липня 2020 01:20
Документи Ярмоленко.pdf
22 липня 2020 01:20
Документи Харлан.pdf
22 липня 2020 01:20
Документи Повар.pdf
22 липня 2020 01:20
Документи Одрина.pdf
22 липня 2020 01:20
Довідка з ДФС.pdf
22 липня 2020 01:20
Витяг ПДВ.pdf
22 липня 2020 01:20
Баланс, Фінзвіт.pdf
22 липня 2020 01:20
Аудит сертифікати.pdf
22 липня 2020 01:20
85 Довідка працівники.pdf
22 липня 2020 01:20
84 Довідка досвід.pdf
22 липня 2020 01:20
83 Довідка МТБ.pdf
22 липня 2020 01:20
77 Лист помилки.pdf
22 липня 2020 01:19
63 ст.17.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
19 серпня 2020 17:02
public_doc_(2).pdf
19 серпня 2020 17:02
ст.17.pdf
19 серпня 2020 17:02
довiдка_мвс.pdf
19 серпня 2020 17:02
public_doc_(2).p7s
19 серпня 2020 17:01
пропозиція 195.pdf
22 липня 2020 17:25
Електронний підпис
22 липня 2020 17:25
Електронний підпис
22 липня 2020 17:24
кошторис 195.pdf
22 липня 2020 17:24
проект договору.pdf
22 липня 2020 17:24
тех.вимоги.pdf
22 липня 2020 17:24
огляд обєкта.pdf
22 липня 2020 17:24
рішення на підпис.pdf
22 липня 2020 17:24
поставка ста.pdf
22 липня 2020 17:24
9606_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
22 липня 2020 17:24
9606_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
22 липня 2020 17:24
поставка сенко.pdf
22 липня 2020 17:24
поставка диспетчер.pdf
22 липня 2020 17:24
поставка артон 195.pdf
22 липня 2020 17:24
9606_ДЦ_ДЦ_3.rtf
22 липня 2020 17:24
9606_ДЦ_ЛС2_2-1-2.rtf
22 липня 2020 17:24
9606_ДЦ_ССР_5.rtf
22 липня 2020 17:24
9606_ДЦ_ССР_4.rtf
22 липня 2020 17:24
9606_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
22 липня 2020 17:24
9606_ДЦ_ДЦ_2.rtf
22 липня 2020 17:24
9606_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
22 липня 2020 17:24
пропозиція.pdf
22 липня 2020 17:24
26. посвiдчення еб.pdf
22 липня 2020 17:24
86. навчання артон.pdf
22 липня 2020 17:24
104. 90 днів.pdf
22 липня 2020 17:24
public_doc (1).pdf
22 липня 2020 17:24
83. Сертификат NHXH 2022г..pdf
22 липня 2020 17:24
public_doc (1).p7s
22 липня 2020 17:24
77. сертифiкат_АКБ2020.pdf
22 липня 2020 17:24
85.1. сертифікат іпа.pdf
22 липня 2020 17:24
81. ПСВВ СКВВ.pdf
22 липня 2020 17:24
87. навчання сенко.pdf
22 липня 2020 17:24
50. ліцензія+наказ.pdf
22 липня 2020 17:23
85. KM-GSM.pdf
22 липня 2020 17:23
84. спт.PDF
22 липня 2020 17:23
48. Звіт по аудиту.pdf
22 липня 2020 17:23
80. ППКП.pdf
22 липня 2020 17:23
79. сертиф.сенко.pdf
22 липня 2020 17:23
75. Сертифікат СПР.pdf
22 липня 2020 17:23
74. Сертифікат СПД.pdf
22 липня 2020 17:23
71. без авансу.pdf
22 липня 2020 17:23
52. ліцензія.pdf
22 липня 2020 17:23
46. ISO 3700 + додаток..pdf
22 липня 2020 17:23
11. оренда обладнання.pdf
22 липня 2020 17:23
69_уповноважена особа.pdf
22 липня 2020 17:23
70. сертифікат пікож.pdf
22 липня 2020 17:23
42. лист дпс рахунки.pdf
22 липня 2020 17:23
47. ISO 27001+додаток.pdf
22 липня 2020 17:23
45. ISO 9001+додаток.pdf
22 липня 2020 17:23
30. обробка даних.pdf
22 липня 2020 17:23
44. OHSAS 18001+додаток.pdf
22 липня 2020 17:23
43. ISO 14001+додаток.pdf
22 липня 2020 17:23
40. витяг пдв.pdf
22 липня 2020 17:23
38. опис до статуту.pdf
22 липня 2020 17:23
34. фін.звітність к.pdf
22 липня 2020 17:23
37. статут о.pdf
22 липня 2020 17:23
41. довідка з банку (1).pdf
22 липня 2020 17:23
23. посвiдчення ОП.pdf
22 липня 2020 17:23
35. квитанція по звіту.pdf
22 липня 2020 17:23
31. аналог.дог.довідка.pdf
22 липня 2020 17:23
33. відгук.pdf
22 липня 2020 17:23
25. посвiдч. пб+еб.pdf
22 липня 2020 17:23
24. посвiдчення оп2.pdf
22 липня 2020 17:23
89. навчання ста.pdf
22 липня 2020 17:23
21. посвiдчення пб.pdf
22 липня 2020 17:23
22. посвiдчення пб2.pdf
22 липня 2020 17:23
11.1. оренда обл. к.pdf
22 липня 2020 17:23
15. декларація пб о.pdf
22 липня 2020 17:23
20. наказ_на_кер_робiт.pdf
22 липня 2020 17:23
19.1. диплом нещерет.pdf
22 липня 2020 17:23
18. працівники.pdf
22 липня 2020 17:23
13.1. оренда складу к.pdf
22 липня 2020 17:22
13. оренда складу.pdf
22 липня 2020 17:22
12.1. оренда офісу к.pdf
22 липня 2020 17:22
9.2. Автодеск.pdf
22 липня 2020 17:22
12. оренда офісу о.pdf
22 липня 2020 17:22
9.мат-тех.база.pdf
22 липня 2020 17:22
9.3. Інпроект.pdf
22 липня 2020 17:22
8. уповноважена особа.pdf
22 липня 2020 17:22
1. без субпідряду.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 11:33
1. Довідки.pdf
21 липня 2020 11:33
2. Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ"
#41623748
Відхилено 714 999,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 17:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 13:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Переможець 999 820,80
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:38

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником не надано копію послужного списку на керівника робіт; - Відсутні копії посвідчень про проходження працівників навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки на наступних працівників: головного інженера проєкту - Одрина О.В. та інженера-проєктувальника (інженера-кошторисника) - Ярмоленко Ю.І.; - Відсутні документи про присвоєння (підвищення) відповідної робітничої кваліфікації; - Надано договір на роботи по ремонту та модернізації існуючих протипожежних систем, що не відповідає аналогічному предмету закупівлі «Послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації – монтаж та пуско – налагоджування». 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до п.п. 2.1, п. 2 Таблиця 1 Додатку 1 Тендерної документації; - Відповідно до п.п. 2.1, п. 2 Таблиця 1 Додатку 1 Тендерної документації; - Відповідно до п.п. 2.1, п. 2 Таблиця 1 Додатку 1 Тендерної документації; - Відповідно до п.п. 3.1, п. 3 Таблиця 1 Додатку 1 Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати копію послужного списку на керівника робіт; - Надати копії посвідчень про проходження працівників навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки на наступних працівників: головного інженера проєкту - Одрина О.В. та інженера-проєктувальника (інженера-кошторисника) - Ярмоленко Ю.І.; - Для підтвердження кваліфікації виконавців робіт, надати копії документів про присвоєння (підвищення) відповідної робітничої кваліфікації; - Надати аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
999 820,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 08:52
Додаток до договору №117 СЗШ № 195).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 08:51
Додаткова угода № 1 до договору № 117 (СЗШ № 195).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 08:51
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 09:46
Договір № 117 (послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації - монтаж та пуско- налагоджування в СЗШ № 195).pdf укладений
07 вересня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни на підставі Експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 994 262,00
UAH (в тому числі ПДВ 165 710,33 UAH)