Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери в зборі за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-01-15-001614-c af02559a14b44e45af8ca0ae932a0bf5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Емілія Олександрівна Писларь

+380996683500
+380372548167
+380372526015
oknpodkl_ekonom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 43291042
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Руська, буд. 207-А
Контактна особа: Емілія Олександрівна Писларь
+380996683500,+380372548167,+380372526015
oknpodkl_ekonom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2020 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 15:49
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 комплект
Персональні комп'ютери в зборі за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Руська 207-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 14:27
Зміни.5doc.doc
21 січня 2020 14:27
Тендерна документація 21.01.2020 (персональні компютери) зі змінами .doc
20 січня 2020 14:22
Зміни.4doc.doc
17 січня 2020 15:43
Зміни.3doc.doc
16 січня 2020 11:44
Зміни.2doc.doc
15 січня 2020 16:17
Зміни.doc
21 січня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 14:27
Зміни.5doc.doc
21 січня 2020 14:27
Тендерна документація 21.01.2020 (персональні компютери) зі змінами .doc
20 січня 2020 14:22
Тендерна документація 20.01.2020 (персональні компютери) зі змінами .doc
17 січня 2020 15:43
Тендерна документація 15.01.2020 (персональні компютери) зі змінами .doc
16 січня 2020 11:44
Тендерна документація 15.01.2020 (персональні компютери) зі змінами .doc
15 січня 2020 16:17
Тендерна документація 15.01.2020 (персональні компютери).doc
15 січня 2020 13:37
Тендерна документація 15.01.2020 (персональні компютери).doc
20 січня 2020 14:22
Зміни.4doc.doc
17 січня 2020 15:43
Зміни.3doc.doc
16 січня 2020 11:44
Зміни.2doc.doc
15 січня 2020 16:17
Зміни.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 15 січня 2020 14:43
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:39
Шановний замовнику! У пункті 2.1 розділу : "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ". Ви зазначаєте наступне: "Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, та програмного забезпечення навчального призначення, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні." У технічному завданні, Ви не вимагаєте взагалі ніякого ПЗ. Просимо пояснити цей пункт, або виправити помилки. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В технічній документації містяться неточності, будуть внесені відповідні зміни до Технічних характеристик.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 січня 2020 10:48
Дата відповіді: 16 січня 2020 11:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання повідомляємо, що в разі подачі еквіваленту товару, який запропонований Замовником в технічному завданні, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним обладнання, що визначена в технічному завданні з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. В пропозиції учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару. Ціна пропозиції учасника визначається відповідно до його системи оподаткування (з ПДВ або без ПДВ).
Документація
Дата подання: 16 січня 2020 10:58
Дата відповіді: 16 січня 2020 11:51
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп'ютерне обладнання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 3 до Тендерної документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №3 до тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що в Додатку 3 ТД до Тендерної документації зазначено: У випадку, якщо у цій тендерній документації в описі та / або в вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари.
У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені замовником, пропозиція відхиляється.
Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо , що системні блоки на базі процесора AMD розглядаються, але технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими.
Документація
Дата подання: 16 січня 2020 11:52
Дата відповіді: 16 січня 2020 12:00
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник, так потрібно. Відповідно до ТД, Учасник надає гарантійний лист про монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-15-001614-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Компьютерм, Код ЄДРПОУ:39247081
Дата подання: 16 січня 2020 15:33
Дискримінаційна вимога Замовника
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-15-001614-c в оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.Так, відповідно до п. 1.7. Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Тендерної документації, Учасник має надати Копії документів, що підтверджують наявність сервісного центру у м. Чернівці. Учасник повинен вказати в інформаційній довідці адресу та контактний телефон такого сервісного центру. Наше підприємство має намір взяти участь у вказаній закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без усунення Замовником дискримінаційних вимог наша пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в ТД, оскільки підприємство має сервісний центр в іншому місті. Замовник обґрунтовано не довів, необхідність встановлення даної вимоги в тендерній документації. Сервісний центр може знаходитися і в будь-якому іншому місті, що жодним чином не може впливати на якість товару та на виконання гарантійних зобов’язань, оскільки відповідно до п. 2.2. та 2.3. Додатку 3 тендерної документації, Замовник вимагає надати:
- Гарантійний лист, в довільній формі, що Учасник зобов’язується здійснювати гарантійне обслуговування за власний рахунок на протязі дії гарантійного терміну експлуатації товару, що є предметом закупівлі. Гарантійне обслуговування та ремонт устаткування виконується з виїздом фахівця до місця розташування обладнання у Замовника. При необхідності доставки до сервісного центру обладнання, яке вийшло з ладу, доставка (включаючи повернення до Замовника) виконується учасником за його рахунок.
- Гарантійний лист, в довільній формі, що Учасник бере на себе обов’язки по відшкодуванню транспортних збитків по поверненню неякісного товару або через ненадання відповідних документів.
Зважаючи на вищесказане, всі витрати на доставку/повернення товару та гарантійне обслуговування бере на себе Учасник, що не призведе до додаткових фінансових витрат зі сторони Замовника, якщо сервісний центр буде знаходитися в іншому місті, ніж Чернівці.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників на закупівлю Персональних комп'ютерів в зборі за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме п.1.7. «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики», виключивши вимогу про те, що Учаснику необхідно мати сервісний центр у м. Чернівці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 січня 2020 15:47
Шановний Учасник. Повідомляємо,тендерний комітет вніс зміни до Тендерної документації.
пункт 1.7. ТД замінено на: "Гарантійний лист, що постачальник товару має сервісне обслуговування комп’ютерної техніки; Постачальник повинен вказати в інформаційній довідці адресу та контактний телефон такого сервісного центру"

Документи подані скаржником

16 січня 2020 15:33
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 16:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 515 970,00
UAH з ПДВ
515 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 564 330,00
UAH з ПДВ
537 654,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 572 325,00
UAH з ПДВ
537 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 628 680,00
UAH з ПДВ
560 566,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 625 950,00
UAH з ПДВ
598 884,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРАЙМ ГРУПП" 618 150,00
UAH з ПДВ
602 159,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ" 637 650,00
UAH з ПДВ
617 955,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 638 430,00
UAH з ПДВ
635 115,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ 649 993,50
UAH з ПДВ
649 993,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 08:21
Електронний підпис
28 січня 2020 13:18
Електронний підпис
28 січня 2020 13:17
Статут завірений.pdf
28 січня 2020 13:17
Порівняльна таблиця.pdf
28 січня 2020 13:17
Лист-гарантія ст.17.pdf
28 січня 2020 13:17
Довідка ст.17.pdf
28 січня 2020 13:17
Витяг_ПДВ.pdf
28 січня 2020 13:17
Витяг ЄДР .pdf
28 січня 2020 13:17
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 17:24
ДФС 12.02..zip
18 лютого 2020 17:21
МВС 10.02.zip
29 січня 2020 19:34
Електронний підпис
29 січня 2020 19:28
довідка санкції.pdf
29 січня 2020 19:24
проект договору.pdf
29 січня 2020 19:24
Витяг ПДВ копія.pdf
29 січня 2020 19:24
Витяг_29.01.20_1006258669.pdf
29 січня 2020 19:24
Статут копія.pdf
29 січня 2020 19:24
Технічні вимоги.pdf
29 січня 2020 19:05
14503636_пропозиція.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 11:32
Електронний підпис
30 січня 2020 11:26
Проект договору.pdf
30 січня 2020 11:26
Технічний опис.zip
30 січня 2020 11:26
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 13:19
Електронний підпис
29 січня 2020 13:19
СЭС гигиена 2019.pdf
29 січня 2020 13:19
Сертификат 2018.JPG
29 січня 2020 13:19
Мониторы Philips CEC.pdf
29 січня 2020 13:19
Мануал Philips монітор.pdf
29 січня 2020 13:19
Лист-довiдка.pdf
29 січня 2020 13:19
Лист-відгук Лохвиця.pdf
29 січня 2020 13:19
Декларация.JPG
29 січня 2020 13:19
Декларация ЭМС.JPG
29 січня 2020 13:19
Витяг_Дубовой 22.01.2020.pdf
29 січня 2020 13:19
Витяг Дубовой.pdf
29 січня 2020 13:19
Висновок Win10.pdf
29 січня 2020 13:19
Iнформацiйна довiдка.pdf
29 січня 2020 13:19
ISO14001-2015.pdf
29 січня 2020 13:19
Doc_Dubovoy.pdf
29 січня 2020 13:19
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 14:05
Електронний підпис
30 січня 2020 14:04
Електронний підпис
30 січня 2020 13:55
установчі д_нти.pdf
30 січня 2020 13:55
договори_поставки.pdf
30 січня 2020 13:55
03_довідка_працівники.pdf
30 січня 2020 13:55
проект_договору.pdf
30 січня 2020 13:55
05_лист_ст_17.pdf
30 січня 2020 13:55
30_лист_сертифікація.pdf
30 січня 2020 13:55
16_відомості_учасника.pdf
30 січня 2020 13:55
15_лист_санкції.pdf
30 січня 2020 13:55
26_лист_гарант_обслуг.pdf
30 січня 2020 13:54
32_тенд_забезпечення.pdf
30 січня 2020 13:54
06_довідка_корупція.pdf
30 січня 2020 13:54
27_лист_трансп_збитки.pdf
30 січня 2020 13:54
34_лист_достовірність.pdf
30 січня 2020 13:54
01_цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 15:57
Електронний підпис
29 січня 2020 15:56
Цінова пропозиція.pdf
29 січня 2020 15:56
Уставні документи.pdf
29 січня 2020 15:56
Технічні.pdf
29 січня 2020 15:56
Статут.pdf
29 січня 2020 15:56
Проект договору.pdf
29 січня 2020 15:56
Кваліфікаційні.pdf
29 січня 2020 15:56
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 12:06
Технічний опис+.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 14:43
26. Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 14:43
25. Проект договору.pdf
30 січня 2020 14:42
2. Витяг ЄДРПОУ 30.01.2020.pdf
30 січня 2020 14:42
1. Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"

ПП "ПРАЙМ ГРУПП"

ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 515 970,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 16:14
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
#41675618
Відхилено 537 654,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 12:39
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 537 700,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 12:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 12:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
537 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:01
компи накладна.pdf укладений
06 січня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 15:14
компютери договір березень.pdf укладений
02 березня 2020 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 537 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 89 616,67 UAH)