Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03332033 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Гречушенко Марина Миколаївна 380536742792 maringrej@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 514 430,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 572,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за виконані послуги здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 180 календарних днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 10:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 10:54 |
ТД_за_Особливостями - Заміна бортового каменю 15.03.docx | |
15 березня 2024 10:54 |
Проект договору про закупівлю послуг з поточного ремонту.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-12-000005 ● b2c7b020eabb45ff8388086c9ef6bdbf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2024 17:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.04.2024 № 34-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
12.04.2024 № 34-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-03-15-003274-a, 15.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 17:59:26
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 514430,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-15-003274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 10:03:59
Відповідь на запит
Комунальне підприємство "Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 12.04.2024.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України. Для поточного ремонту жодний нормативно-правовий акт не визначає обов'язкової форми технічної специфікації. Вартість поточного ремонту визначається на підставі обгрунтованих трудових і матеріально-технічних ресурсів та їх вартості. Для проведення процедури закупівлі та визначення її очікуваної вартості уповноваженій особі виробничим відділом підприємства надано локальний кошторис з розрахунком договірної ціни, відомість ресурсів до локального кошторису та відомість обсягів робіт. Також було проведено узгодження необхідних умов технічного завдання та інші умови процедури закупівлі.
При формуванні тендерної документації, Замовником було чітко сформовано вимогу до Пропозиції учасника, а саме тендерної пропозиція, в подальшому Договірної ціни на виконання послуг. Остання визначається на основі розрахунків Учасника (Підрядника) на поточні витрати на матеріали, устаткування, механізми та техніку з обов’язковим дотриманням вимог чинного законодавства України, в першу чергу «Настанови з визначення вартості будівництва». Показники загальновиробничих та адміністративних витрат не повинні перевищувати нормативні показники, що зазначені у КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами та доповненнями. А також показник кошторисного прибутку, що враховується Учасником (Підрядником) в договірній ціні, повинен бути економічно обґрунтованим відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами та доповненнями.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 17:17:34
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 514430,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-15-003274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відповідно до п. 15 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668 у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору. Також відповідно до пункту 6 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. При цьому тендерній документації та в укладеному договорі не визначено місце виконання робіт, що суперечить п. 15 Загальних умов та п. 6 ч. 2 статті 22 Закону;
- Відповідно до п. 4 Додатку 3 тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо відповідності діючим в Україні ДСТУ. Відповідно до п. 9.3 ДСТУ Б В.2.6.2-2009 «Конструкції будинків і споруд ВИРОБИ БЕТОННІ І ЗАЛІЗОБЕТОННІ Загальні технічні умови» підтвердження відповідності здійснюється або декларуванням виробником відповідності виробів із складанням декларації згідно з додатком Е цього стандарту, або шляхом їх сертифікації.
Одночасно з цим, згідно з нормами абз. 2 ч. 5. ст. 23 Закону, у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, відповідність борту діючим в Україні ДСТУ підтверджується декларацією від виробника або сертифікатом відповідності. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснюється встановлення відповідності запропонованого учасником борту діючим в Україні ДСТУ, враховуючи те, що тендерна пропозиція Учасника не містить вищевказаних документів?
- яким документом чи відповідно до яких норм передбачено підстави для застосування учасником коефіцієнту 1,2 до ресурсних елементних кошторисних норм під час розрахунку договірної ціни, локальний кошторис, застосування якого не передбачено технічним завданням наведеним в Додатку 3 тендерної документації?
- Відповідно до вимог встановлених щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, наведених замовником в Додатку 3 до тендерної документації замовником визначено необхідність виконання робіт з нарізання швів за допомогою ручного нарізувача, при площі покриття, що ремонтується 0,5 м2 обсягом 315 м2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Локальний кошторис на будівельні роботи (файл «кошторис».pdf) де учасником в позиції 1 «Нарізування швів у бетоні затверділому [на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій]», вартість якої визначена за ресурсною елементною кошторисною нормою (далі – РЕКН) КР18-35-1 обсягом робіт - 315 м шва. В той час як замовником зазначено обсяг робіт – 315 м2.
Крім того, в тендерній документації назва робіт в п. 1 «нарізання швів за допомогою ручного нарізувача, при площі покриття, що ремонтується 0,5 м2», в той час як назва робіт в п. 1 кошторису, що наданий учасником, - Нарізування швів у бетоні затверділому [на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій].
Яким чином та на підставі яких норм при визначенні переможця закупівлі замовником визначено допустимими розбіжності в одиницях виміру, найменуваннях робіт та, як наслідок, розбіжності в обсягах та видах робіт, які запропоновано учасником?
Надати пояснення за вищевказаними пунктами.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 16:10:47
Запит 2
Щодо закупівлі UA-2024-03-15-003274-a «Послуги з поточного ремонту по заміні бортового каменю», згідно коду ДК 021:2015 (CPV) код – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (45233140-2 Дорожні роботи).
Слід зазначити наступне.
Відповідно до статті 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про дорожній рух" та з метою забезпечення безпеки дорожнього руху та створення належних умов організації руху автомобільного транспорту по вулицях Кременчуцької територіальної громади, приведення (підтримання стану) їх у відповідність до вимог Державного стандарту України ДСТУ 3587-97 "Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану. Безпека дорожнього руху", зважаючи на зменшення кількості працівників та наявні вакансії, тим самим недостатню кількість працівників, було оголошено закупівлю UA-2024-03-15-003274-a «Послуги з поточного ремонту по заміні бортового каменю».
Нашим підприємством, як Замовником було оголошено тендерну закупівлю саме щодо надання послуг з поточного ремонту по заміні бортового каменю, що не є капітальним ремонтом в розумінні чинного законодавства. Відповідно вимоги загальних умов щодо укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668 – не розповсюджуються на дану закупівлю.
Нормою абз.2 ч.5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Тендерна документація Замовника, а саме Додаток 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» містить такі вимоги щодо якості борта та підтвердження відповідності:
- в Розділі «Орієнтовний обсяг послуг» в пункті 4 містить вимогу: «4. Борт повинен відповідати діючим в Україні ДСТУ»;
- в Розділі «Орієнтовний обсяг послуг» в пункті 9 містить вимогу: «9. Після надання послуг Виконавець надає Замовнику : - паспорта або сертифікати на використані матеріали;…».
Тобто, Тендерною документацією Замовника передбачено надання підтверджуючих відповідність ДСТУ Б В.2.6.2-2009 «Конструкції будинків і споруд ВИРОБИ БЕТОННІ І ЗАЛІЗОБЕТОНННІ Загальні технічні умови» паспорту або сертифікату якості на використані матеріали після надання послуг Виконавцем.
Також дана вимога передбачена п.6.3.3. Договору.
Таким чином, вимоги щодо надання підтверджуючих якість матеріалів документів (паспорти, сертифікати) на стадії подання тендерної пропозиції не передбачена.
Відповідно до Кошторисних норм України «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Збірник 18 «Благоустрій» коефіцієнт 1,2 до ресурсних елементних кошторисних норм застосовується при проведенні робіт на одній половині проїжджої частини при систематичному русі транспорту на другій.
В тендерній документації наданий перелік робіт по заміні бортового каменю без вказівки на ресурсні елементні кошторисні норми. Найменування робіт може відрізнятися, так же само як і одиниці виміру при визначенні обсягів робіт, але головне, щоб склад робіт відповідав технології по нарізуванню швів.
Додатково повідомляємо, що комунальне підприємство «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області здійснює свою діяльність виключно у відповідності до норм чинного законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, та Наказу 12.04.2024 № 34-З Північно-східного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України було прийнято та опубліковано рішення про проведення моніторингу закупівлі № UA-2024-03-15-003274-a. Підставою для проведення моніторингу стали: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 25 квітня 2024 року о 19:53 на електронному майданчику було оприлюднено «Висновок про результати розгляду моніторингу закупівлі» (надалі по тексту – Висновок). Відповідно до Висновку «про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-15-003274-a» від 25.04.2024р.: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення пункту 6 ч. 2 ст. 22 Закону та абзацу 1 частини п’ятої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; усунення невідповідностей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. п.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В свою чергу умовами п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Комунальним підприємством «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (КП КПС ШРБУ) уважно ознайомившись із викладеним у Висновку, та вимогами Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, повністю не погоджуючись із викладеним та вимогами "Констатуюча частина" Висновку, керуючись п.8 та п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» подає Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-03-15-003274-a» від 25.04.2024р.
2024-05-02 14:14:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Керуючись п.8 та п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» КП КПС ШРБУ подає Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. |
Дата публікації: | 09 травня 2024 |
Номер відкриття провадження: | 440/5467/24 |
Дата відкриття провадження: | 07 травня 2024 |
Документи:
10 травня 2024 14:00
|
Електронний підпис |
09 травня 2024 15:58
|
Електронний підпис |
09 травня 2024 15:57
|
Позовна заява (дог. №8).pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БЄЛКІНА ГАННА МИКОЛАЇВНА |
514 429,20
UAH з ПДВ
|
514 429,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП БЄЛКІНА ГАННА МИКОЛАЇВНА #2917201525 |
Переможець |
514 429,20
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2024 11:38
|
Д.у.№2від30.09.2024 до Дог.№8від09.04.2024р..pdf | укладений |
30 вересня 2024 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 11:37
|
Д.у.№2від30.09.2024 до Дог.№8від09.04.2024р..pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2024 16:04
|
Д.у.№1 від01.08.2024 до Дог.№8.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 09:58
|
Договор №8 09.04.24.pdf | укладений |
09 квітня 2024 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.У зв’язку з необхідністю Замовника здійснити оплату власними коштами по Договору, сторони вирішили зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 514429,20 (П’ятсот чотирнадцять тисяч чотириста двадцять дев’ять грн., 20 коп.) гривень без ПДВ, та збільшити розрахунки за власні кошти підприємства на 514429,20 (П’ятсот чотирнадцять тисяч чотириста двадцять дев’ять грн., 20 коп.) гривень без ПДВ, та відповідно внести зміни до Договору про закупівлю послуг №8 від 09.04.2024 р. , а саме: 1.1.Викласти пункт 4.2 наступній редакції: «4.2. Розрахунки за надані Послуги відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 0,00 (Нуль грн., 00 коп.) гривень без ПДВ, та за власні кошти підприємства 514429,20 (П’ятсот чотирнадцять тисяч чотириста двадцять дев’ять грн., 20 коп.) гривень без ПДВ. Коригування суми Договору та розподілу коштів Замовника здійснюється Додатковими угодами залежно від фінансування відповідно до КПКВ, які оформлюються належним чином та підписуються кожною Стороною і є невід’ємними частинами Договору. Рішення, щодо розподілу коштів Замовника між бюджетними коштами та власними коштами останнього, залежно від фінансування відповідно до КПКВ, приймається Замовником та відповідно до зазначеного готується та подається на підпис Виконавцю додаткова угода щодо перерозподілу коштів (розрахунків) за отримані Послуги». Сума цього договору не змінюється. 1.2. Викласти пункт 4.3 в наступній редакції: «4.3. Розрахунок за виконані послуги здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 180 (ста вісімдесятьох) календарних днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету. Розрахунок за виконані послуги за власні кошти підприємства здійснюється з відтермінуванням платежу до 180 (ста вісімдесятьох) календарних днів з дня надання послуг Виконавцем». 1.3. Викласти пункт 4.4 в наступній редакції: «4.4. Фінансування виконаних послуг здійснюється за рахунок коштів бюджету Кременчуцької міської територіальної громади та за власні кошти Замовника». 1.4. Пункт 4.7 Договору виключити. 1.5. Доповнити Розділ 13 Договору реквізитами Замовника в наступній редакції: Замовник: КП КПС ШРБУ 39617, Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Махоркова, 35 ЄДРПОУ 03332033, ІПН 033320316036 р/р UA388201720344300004000041647 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172 р/р UA853510050000026005550582500, АТ «УКРСИББАНК», МФО 351005 e-mail: srbu14@ukr.net |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із тим, що складова (найменування) послуг не відповідає фактичній потребі Замовника, Сторони погодились розірвати Договір про закупівлю послуг №8 від 09.04.2024 р. (далі – Договір), та зменшити обсяги закупівлі, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), та підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі- Особливості) зі змінами та доповненнями, та на підставі ст. ст. 651, ч.1 ст.652 Цивільного кодексу України, та п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 1 п.2.8 Договору, п.8.3 Договору, та внести зміни до Договору, а саме: Зменшити загальну ціну Договору на 514429,20 (П’ятсот чотирнадцять тисяч чотириста двадцять дев’ять грн., 20 коп.) гривень без ПДВ, , та викласти п.2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 0,00 (Нуль грн., 00 коп.) гривень без ПДВ». 1.2. Зменшити розрахунки за власні кошти на суму 514429,20 (П’ятсот чотирнадцять тисяч чотириста двадцять дев’ять грн., 20 коп.) гривень з ПДВ, та викласти п.4.2. в наступній редакції: «4.2. Розрахунки за надані Послуги відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 0,00 (Нуль грн., 00 коп.) гривень, та за власні кошти підприємства 0,00 (Нуль грн., 00 коп.) гривень». Сторони вирішили розірвати Договір про закупівлю послуг №8 від 09.04.2024 р. з «30» вересня 2024 р. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 квітня 2024 — 30 вересня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із тим, що складова (найменування) послуг не відповідає фактичній потребі Замовника, Сторони погодились розірвати Договір про закупівлю послуг №8 від 09.04.2024 р. (далі – Договір), та зменшити обсяги закупівлі, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), та підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі- Особливості) зі змінами та доповненнями, та на підставі ст. ст. 651, ч.1 ст.652 Цивільного кодексу України, та п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 1 п.2.8 Договору, п.8.3 Договору, та внести зміни до Договору, а саме: Зменшити загальну ціну Договору на 514429,20 (П’ятсот чотирнадцять тисяч чотириста двадцять дев’ять грн., 20 коп.) гривень без ПДВ, , та викласти п.2.1. Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна цього договору становить 0,00 (Нуль грн., 00 коп.) гривень без ПДВ». 1.2. Зменшити розрахунки за власні кошти на суму 514429,20 (П’ятсот чотирнадцять тисяч чотириста двадцять дев’ять грн., 20 коп.) гривень з ПДВ, та викласти п.4.2. в наступній редакції: «4.2. Розрахунки за надані Послуги відповідно до укладеного Договору здійснюються за бюджетні кошти в сумі 0,00 (Нуль грн., 00 коп.) гривень, та за власні кошти підприємства 0,00 (Нуль грн., 00 коп.) гривень». Сторони вирішили розірвати Договір про закупівлю послуг №8 від 09.04.2024 р. з «30» вересня 2024 р. |