Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40213972 |
Вебсайт: | https://pishanska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-10-13-24-04-03-2021/ |
Місцезнаходження: | 39701, Україна , Полтавська обл., Кременчуцький р-н, с. Піщане, вул. Київська, 104 |
Контактна особа: |
Олена Левченко +380536758308 otpischane@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 767 298,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 672,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після оплата | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2023 10:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2023 10:19 |
ТД_ Постанова 1178 _ДП_зі змінами.docx | |
23 березня 2023 10:19 |
Зміни до ТД.docx | |
17 березня 2023 16:09 |
ТД_ Постанова 1178 _ДП.docx |
23 березня 2023 10:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 березня 2023 10:19 |
ТД_ Постанова 1178 _ДП_зі змінами.docx
|
|||
23 березня 2023 10:19 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
17 березня 2023 16:09 |
ТД_ Постанова 1178 _ДП.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-11-000065 ● 9a7ae29dcbb74fd9be4c00fdf88ff42d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2023 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 № 35-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.04.2023 № 35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-03-17-010236-a, 17.03.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 10:32:33
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 767 298,50 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-17-010236-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питань:
- Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- Під час закупівлі замовником в Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога, а саме: «довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення...; довідка складена у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення...», при цьому згідно пункту 29 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід замовником не застосовуються.
Чому було порушено пункт 29 Постанови № 1178?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-12 16:03:07
Надання відповіді на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.04.2023р.
Доброго дня. Надання відповіді на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.04.2023р.
1. - Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Посилання на сторінку власного веб-сайту
https://osvitapotg.at.ua/index/zakupivli_za_derzhavni_koshti/0-25
2. «Чому було порушено пункт 29 Постанови № 1178?»
Доброго дня, відповідно до пункту 29 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід замовником не застосовуються, тому у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», розміщено перелік кваліфікаційних критерій відповідно п. 29 Постанови № 1178, що також зазначено у п.5 Розділу 3 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 44 Особливостей», тобто при проведенні відкритих торгів щодо закупівлі дизельного пального не вимагалась наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Лише наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що відображено у Додатку 1 до тендерної документації.
У Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам» вказано п.13 – «Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:
– довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо). У разі оренди або придбання-будь-яким іншим способом обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає також копії договорів оренди, купівлі-продажу або договорів дарування. Враховуючи специфіку предмету закупівлі, в довідці Учасник має вказати наявні в нього автомобілі-рефрижератори для перевезення харчових продуктів;
– довідка складена у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду усіх працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору: менеджерів, вантажників, комірників, водіїв, тощо.);
– довідка, складена у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи-відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. (Аналогічним вважається договір на поставку аналогічного за якісними характеристиками товару).
Довідки, передбачені пунктом 13 подаються у форматі сканованого документа, підписані Учасником (його уповноваженою особою) та скріплені печаткою (у разі її використання)».
Дана інформація є необов’язковою, носить інформаційний характер для Замовника, про що свідчить Розділ 5 даної тендерної документації, де у п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» зазначено критерії для відхилення тендерних пропозицій та у п. 2 «Інша інформація» - «2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису».
Замовник прийняв рішення включити до розгляду тендерної пропозиції додаткову інформацію через те, що оголошені попередні запити цінових пропозицій не відбулися та були скасовані з причин відмови укладання договору за ініціативи Учасника - (ID: UA-2023-02-22-011128-a, UA-2023-02-27-001000-a, UA-2023-03-06-009041-a).
Враховуючи роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.12.2022р. № 3323-04/78667-06 «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник не встановлював саме до предмета закупівлі (дизельне паливо) кваліфікаційні критерії, за пунктами 1 і 2 частини 2 статті 16 Закону «Про закупівлю», інформація з Додатку 2, про який йде мова в запиті, відноситься до тендерної пропозиції учасника і носить необов’язковий, інформаційний характер.
Під час оцінки тендерної пропозиції Учасника, інформація подана Учасником у Додатку 2 тендерної документації має ознайомлюючий характер для Замовника та не впливала на визначення Учасника переможцем відкритих торгів з особливостями, та, відповідно до п.п.3 п. 2 Розділу 5 Тендерної документації, Учасник мав змогу самостійно вирішити подавати дану інформацію чи ні, що свідчить про її необов’язковість.
1. - Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Посилання на сторінку власного веб-сайту
https://osvitapotg.at.ua/index/zakupivli_za_derzhavni_koshti/0-25
2. «Чому було порушено пункт 29 Постанови № 1178?»
Відповідно до пункту 29 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід замовником не застосовуються, тому у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», розміщено перелік кваліфікаційних критерій відповідно п. 29 Постанови № 1178, що також зазначено у п.5 Розділу 3 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 44 Особливостей», тобто при проведенні відкритих торгів щодо закупівлі дизельного пального не вимагалась наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Лише наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що відображено у Додатку 1 до тендерної документації.
У Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам» вказано п.13 – «Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:
– довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо). У разі оренди або придбання-будь-яким іншим способом обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає також копії договорів оренди, купівлі-продажу або договорів дарування. Враховуючи специфіку предмету закупівлі, в довідці Учасник має вказати наявні в нього автомобілі-рефрижератори для перевезення харчових продуктів;
– довідка складена у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду усіх працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору: менеджерів, вантажників, комірників, водіїв, тощо.);
– довідка, складена у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи-відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. (Аналогічним вважається договір на поставку аналогічного за якісними характеристиками товару).
Довідки, передбачені пунктом 13 подаються у форматі сканованого документа, підписані Учасником (його уповноваженою особою) та скріплені печаткою (у разі її використання)».
Дана інформація є необов’язковою, носить інформаційний характер для Замовника, про що свідчить Розділ 5 даної тендерної документації, де у п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» зазначено критерії для відхилення тендерних пропозицій та у п. 2 «Інша інформація» - «2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису».
Замовник прийняв рішення включити до розгляду тендерної пропозиції додаткову інформацію через те, що оголошені попередні запити цінових пропозицій не відбулися та були скасовані з причин відмови укладання договору за ініціативи Учасника - (ID: UA-2023-02-22-011128-a, UA-2023-02-27-001000-a, UA-2023-03-06-009041-a).
Враховуючи роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.12.2022р. № 3323-04/78667-06 «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник не встановлював саме до предмета закупівлі (дизельне паливо) кваліфікаційні критерії, за пунктами 1 і 2 частини 2 статті 16 Закону «Про закупівлю», інформація з Додатку 2, про який йде мова в запиті, відноситься до тендерної пропозиції учасника і носить необов’язковий, інформаційний характер.
Під час оцінки тендерної пропозиції Учасника, інформація подана Учасником у Додатку 2 тендерної документації має ознайомлюючий характер для Замовника та не впливала на визначення Учасника переможцем відкритих торгів з особливостями, та, відповідно до п.п.3 п. 2 Розділу 5 Тендерної документації, Учасник мав змогу самостійно вирішити подавати дану інформацію чи ні, що свідчить про її необов’язковість.
1. - Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Посилання на сторінку власного веб-сайту
https://osvitapotg.at.ua/index/zakupivli_za_derzhavni_koshti/0-25
2. «Чому було порушено пункт 29 Постанови № 1178?»
Доброго дня, відповідно до пункту 29 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід замовником не застосовуються, тому у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», розміщено перелік кваліфікаційних критерій відповідно п. 29 Постанови № 1178, що також зазначено у п.5 Розділу 3 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 44 Особливостей», тобто при проведенні відкритих торгів щодо закупівлі дизельного пального не вимагалась наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Лише наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що відображено у Додатку 1 до тендерної документації.
У Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам» вказано п.13 – «Довідки на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:
– довідка, складена у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо). У разі оренди або придбання-будь-яким іншим способом обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає також копії договорів оренди, купівлі-продажу або договорів дарування. Враховуючи специфіку предмету закупівлі, в довідці Учасник має вказати наявні в нього автомобілі-рефрижератори для перевезення харчових продуктів;
– довідка складена у довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду усіх працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору: менеджерів, вантажників, комірників, водіїв, тощо.);
– довідка, складена у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи-відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. (Аналогічним вважається договір на поставку аналогічного за якісними характеристиками товару).
Довідки, передбачені пунктом 13 подаються у форматі сканованого документа, підписані Учасником (його уповноваженою особою) та скріплені печаткою (у разі її використання)».
Дана інформація є необов’язковою, носить інформаційний характер для Замовника, про що свідчить Розділ 5 даної тендерної документації, де у п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» зазначено критерії для відхилення тендерних пропозицій та у п. 2 «Інша інформація» - «2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису».
Замовник прийняв рішення включити до розгляду тендерної пропозиції додаткову інформацію через те, що оголошені попередні запити цінових пропозицій не відбулися та були скасовані з причин відмови укладання договору за ініціативи Учасника - (ID: UA-2023-02-22-011128-a, UA-2023-02-27-001000-a, UA-2023-03-06-009041-a).
Враховуючи роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.12.2022р. № 3323-04/78667-06 «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник не встановлював саме до предмета закупівлі (дизельне паливо) кваліфікаційні критерії, за пунктами 1 і 2 частини 2 статті 16 Закону «Про закупівлю», інформація з Додатку 2, про який йде мова в запиті, відноситься до тендерної пропозиції учасника і носить необов’язковий, інформаційний характер.
Під час оцінки тендерної пропозиції Учасника, інформація подана Учасником у Додатку 2 тендерної документації має ознайомлюючий характер для Замовника та не впливала на визначення Учасника переможцем відкритих торгів з особливостями, та, відповідно до п.п.3 п. 2 Розділу 5 Тендерної документації, Учасник мав змогу самостійно вирішити подавати дану інформацію чи ні, що свідчить про її необов’язковість.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про результати моніторингу по процедурі UA-2023-03-17-010236-а та заходи про недопущення порушень Керуючись висновком моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області по процедурі відкритих торгів «Дизельне паливо» (код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 Нафта і дистиляти»), ідентифікатор в системі закупівель Prozorro № UA-2023-03-17-010236-а, враховуючи встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Уповноваженій особі з публічних закупівель відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Піщанської сільської ради (Олена ЛЕВЧЕНКО): 1.1. При визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, підготовки тендерної документації, дотримуватися норм чинного законодавства про проведення закупівель, а саме: - Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами і доповненнями; - Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082; - Постанови Кабміну від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами і доповненнями). 1.2. Проаналізувати та не допускати у майбутньому зазначені 1.3. порушення на які зауважує моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області по процедурі відкритих торгів «Дизельне паливо» (код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 09130000-9 Нафта і дистиляти»). 1.3. Після отримання сертифікату про проходження навчання з питань публічних закупівель за новою Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» яке відбулося з 19 по 20 квітня 2023 року висвітлити його на сайті уповноваженого органу та надати копію в особову справу. 2. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
2023-04-25 15:04:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
744 950,00
UAH з ПДВ
|
744 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" #39821153 |
Переможець |
744 950,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2023 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2023 10:47
|
Додаткова угода №3 від 02.05.2023р..pdf | зміни до договору |
02 травня 2023 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2023 10:35
|
Додаткова угода №2 від 02.05.2023р..pdf | зміни до договору |
02 травня 2023 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2023 14:31
|
Додаткова угода №1 від 25.04.2023р..pdf | зміни до договору |
26 квітня 2023 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 15:31
|
Договір №53_СК від 18.04.2023р..pdf | укладений |
18 квітня 2023 15:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
дизельне паливо | 15850 | літр |
47,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 53-СК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 53-СК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 53-СК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
дизельне паливо | 15850 | літр |
44,00
UAH з ПДВ
|