Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо
Очікувана вартість
411 000,00 UAH
UA-2024-01-26-011967-a aec4b87f9bda4114bd55d0b1f0452d4d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баркалов Дмитро Андрійович

380577004015 plan-e@ipep.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ ЕНДОКРИННОЇ ПАТОЛОГІЇ ІМ.В.Я. ДАНИЛЕВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 02012131
Вебсайт: http://www.ipep.com.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АЛЧЕВСЬКИХ, будинок 10
Контактна особа: Баркалов Дмитро Андрійович
380577004015
plan-e@ipep.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2024 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2024 17:00
Очікувана вартість: 411 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 055,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
тушка курчат-бройлерів, заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГУРЕВИЧА, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
700 кілограм
яловичини м’якоть, заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГУРЕВИЧА, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються Замовником за отриманий від Постачальника Товар, згідно видаткової накладної, протягом 15 банківських днів з дня отримання Товару на склад Замовника. Умови оплати Договору (порядок здійснення розрахунків): післяплата у розмірі 100% Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 26 січня 2024 15:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що є предметом закупівлі?
Дата подання: 30 січня 2024 17:35
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:47
Питання №1 У кваліфікаційних вимогах тендерної документації йде мова про наявність потужностей для зберігання товару, наявність комірника для видачі товару, наявність морозильного обладнання (камери) (договір купівлі-продажу, договір оренди тощо), з обов’язковим зазначенням характеристик (об’єм, розміри, потужність, обладнання (камери), комплектація (найменування складових частин, найменування виробника(-ів)) обладнання та підтримання температурного режиму від - 18 0С до 0 0С, надання послуги по дезінфекції автотранспортних засобів, дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень де знаходяться потужності), проведення завантажувальних робіт, транспортні послуги, пов’язані з певною кількістю працівників-водіїв, експедиторів транспортних та вантажників, розвантажувальні роботи. Всі перераховані вимоги відносяться до закупки робіт або послуг. Тому прошу надати роз’яснення, що є предметом закупівлі: товар або роботи чи послуги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації зазначено, що предметом закупівлі є товар тушка курчат-бройлерів, заморожена (код ДК 021:2015 – 15112130-6 Курятина), м’ясо яловичини м’якоть, заморожена (код ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина) ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо.
Про залучення Учасником торгів виробничих та трудових ресурсів інших суб’єктів господарювання, які не є учасниками торгів
Дата подання: 30 січня 2024 17:36
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:47
Питання №2 Про залучення Учасником торгів виробничих та трудових ресурсів інших суб’єктів господарювання, які не є учасниками торгів При проведенні процедури закупівлі товару Замовник у своїй тендерній документації вимагає від учасника торгів залучати виробничі спроможності (потужності та автотранспортні засоби) та трудові ресурси (певну кількість-водій, експедитор транспортний, вантажник, комірник та інші) та їх документів інших суб’єктів господарювання - третіх осіб, які не є учасниками торгів, для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям. Також, Ви вимагаєте у додатку 1 до тендерної документації з учасників документи, які видані на ім’я інших суб’єктів господарювання – третіх осіб, які не є учасниками торгів, і які їм належать для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям. Питання: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення про правові підстави залучення учасником торгів виробничі спроможності (потужності та автотранспортні засоби) та трудові ресурси (певну кількість-водій, експедитор транспортний, вантажник, комірник та інші) та їх документів інших суб’єктів господарювання - третіх осіб, які не є учасниками торгів, для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям при проведенні Вами закупівлі товару. Роз’яснення надати з посиланням на пункт 2 та пункт 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка регламентує залучення учасником виробничих та трудових ресурсів інших суб’єктів господарювання - третіх осіб та їх документів, які не є учасниками торгів при проведенні закупівлі товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 і пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з визначених цією статтею кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Абзацом 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Про розрахунок певної кількості працівників
Дата подання: 30 січня 2024 17:37
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:48
Питання №3 У п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. У разі якщо учасник залучає декілька Перевізників для постачання предмету закупівлі, кожний з них повинен мати необхідну кількість працівників, з розрахунку: на один транспортний засіб необхідна наявність одного водія автотранспортного засобу, одного експедитора транспортного, одного вантажника». Виходячи з цієї вимоги, мені не зрозуміло як Ви робили розрахунок певної кількості працівників для виконання умов договору. Питання: згідно ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прощу надати роз’яснення як саме Ви робили розрахунок певної кількості працівників для виконання умов цього договору. Також надати сам розрахунок певної кількості працівників виходячи з об’єму постачання товару. Ці розрахунки Ви повинні були надати у Додатку №3 Технічна специфікація. Відповідь надати по суті заданого питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник проводить закупівлю для закладу третинного рівня надання високоспеціалізованої медичної допомоги і вимоги замовника у додатку 1 до тендерної документації є цілком доцільними.
Відповідно до частини 1 і пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з визначених цією статтею кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Абзацом 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Про правові підставі вимоги про медичні довідки
Дата подання: 30 січня 2024 17:38
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:48
Питання №4 У п.2.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації)». У п.2.2. Додатку 1 до тендерної документації для виконання умов договору Замовник вимагає: «Особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.» Для виконання умов цього договору по постачанню товару водію автотранспортного засобу потрібно обов’язково мати особисту медичну книжку, яку він повинен надавати в оригіналі по першій вимозі комірника Замовника, згідно діючого законодавства України. Тому мені не зрозуміло для чого потрібно мати медичну довідку для виконання цього договору постачання товару. Питання: згідно ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення правової підставі вимоги про медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів на підставі якої Ви її додали до тендерної документації. Відповідь надати по суті заданого питання посилаючись на діюче законодавство України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник проводить закупівлю для закладу третинного рівня надання високоспеціалізованої медичної допомоги і вимоги замовника у додатку 1 до тендерної документації є цілком доцільними.
Відповідно до частини 1 і пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з визначених цією статтею кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Абзацом 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
На що саме повинен бути наданий сертифікат на систему екологічного управління:
Дата подання: 30 січня 2024 17:38
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:48
Питання 5 У п.1.9 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «Надати сертифікат (чинний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)». З цієї вимоги мені не зрозуміло на що саме повинен бути наданий сертифікат на систему екологічного управління: 1. для перевезення предмету закупівлі, або 2. на зберігання товару. Питання: На підставі ст.24 Закону прошу надати роз’яснення на що саме повинен бути наданий сертифікат на систему екологічного управління: 1. для перевезення предмету закупівлі, або 2. на зберігання товару або 3.на перевезення та зберігання товару, або 4. на предмет закупівлі – товар?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасник, який безпосередьо є виробником, для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, у складі тендерної пропозиції додатково надає Сертифікат (діючий на дату подання тендерної пропозиції) ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання» стосовно виробництва товару, що є предметом закупівлі.
Щодо правових підстав сертифікату на систему екологічного управління
Дата подання: 30 січня 2024 17:40
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:48
Питання 6 У п.1.9 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «Надати сертифікат (чинний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)». З цієї вимоги можливо зробити висновок що вимагаємий Вами сертифікат на систему екологічного управління повинен бути наданий для надання послуг по зберіганню продуктів харчування та по постачанню (транспортуванню) продуктів харчування. Питання: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) прошу надати роз’яснення щодо правових підстав , на підставі яких Ви вимагаєте з Учасника надати у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему екологічного управління для надання послуг по зберіганню продуктів харчування та по постачанню (транспортуванню) продуктів харчування. Прошу надати роз’яснення по суті заданого питання відповідно до ст.23 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасник, який безпосередьо є виробником, для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, у складі тендерної пропозиції додатково надає Сертифікат (діючий на дату подання тендерної пропозиції) ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання» стосовно виробництва товару, що є предметом закупівлі
Про екологічні характеристики
Дата подання: 30 січня 2024 17:40
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:48
Питання 7 У п.1.9 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «Надати сертифікат (чинний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)». Питання: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення які саме екологічні характеристики Ви вимагаєте в тексті тендерної документації з товару. У відповіді прошу перерахувати екологічні характеристики посилаючись на діюче законодавство, а також на ДСТУ, ТУ У або інше. Відповідь надати по суті заданого питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасник, який безпосередьо є виробником, для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, у складі тендерної пропозиції додатково надає Сертифікат (діючий на дату подання тендерної пропозиції) ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання» стосовно виробництва товару, що є предметом закупівлі.
Про перераховані екологічні характеристики товару
Дата подання: 30 січня 2024 17:41
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:49
Питання 8 У п.1.9 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає: «Надати сертифікат (чинний на дату подання тендерної пропозиції) на систему екологічного управління, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», який виданий Учаснику або Перевізнику (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігачу (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництва та/або в обігу предмету закупівлі, для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)». Питання: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення де саме можливо прочитати у тексті тендерної документації про перераховані екологічні характеристики товару. Вказати розділ, пункт, додаток тендерної документації або інше. Відповідь надати по суті заданого питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасник, який безпосередьо є виробником, для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, у складі тендерної пропозиції додатково надає Сертифікат (діючий на дату подання тендерної пропозиції) ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання» стосовно виробництва товару, що є предметом закупівлі.
Про певну кількість працівників
Дата подання: 30 січня 2024 18:17
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:49
Питання №9 Про певну кількість працівників У п. 1.1.1 Додатку 1 Замовник вимагає інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) рефрижераторів та у п. 1.2.1. інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Замовник для виконання умов договору вимагає з Учасника торгів сім працівників. Мені не зрозуміло навіщо потрібно для виконання умов договору сім працівників, якщо згідно проекту договору: « п. 4.7. Місце поставки Товару: м. Харків, вул. Михайла Гуревича, 16», тобто місце поставки – одна адреса. Згідно п.4.1. «Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника…». Згідно п.4.5. «Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок». Питання: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати мені зрозуміле роз’яснення по суті питання з посиланням на ст.16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1. в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару дрібними партіями відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару приймають участь у постачанні товару всі сім працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 і пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з визначених цією статтею кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Абзацом 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Про певну кількість працівників
Дата подання: 30 січня 2024 18:20
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:49
Питання № 10 Про певну кількість працівників У п. 1.1.1 Додатку 1 Замовник вимагає інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) рефрижераторів та у п. 1.2.1. інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Замовник для виконання умов договору вимагає з Учасника торгів сім працівників. Мені не зрозуміло навіщо потрібно для виконання умов договору сім працівників, якщо згідно проекту договору: « п. 4.7. Місце поставки Товару: м. Харків, вул. Михайла Гуревича, 16», тобто місце поставки – одна адреса. Згідно п.4.1. «Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника…». Згідно п.4.5. «Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок». Питання: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати мені зрозуміле роз’яснення по суті питання з посиланням на ст.16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1. якщо всі сім працівників в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару дрібними партіями відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару не будуть задіяні, то прошу роз’яснити що будуть робити ті працівники, які не будуть задіяні у постачанні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 і пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з визначених цією статтею кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Абзацом 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Про певну кількість працівників
Дата подання: 30 січня 2024 18:21
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:49
Питання №11 Про певну кількість працівників У п. 1.1.1 Додатку 1 Замовник вимагає інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) рефрижераторів та у п. 1.2.1. інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Кількість окремо водіїв автотранспортних засобів, окремо експедиторів транспортних та окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць транспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Замовник для виконання умов договору вимагає з Учасника торгів сім працівників. Мені не зрозуміло навіщо потрібно для виконання умов договору сім працівників, якщо згідно проекту договору: « п. 4.7. Місце поставки Товару: м. Харків, вул. Михайла Гуревича, 16», тобто місце поставки – одна адреса. Згідно п.4.1. «Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника…». Згідно п.4.5. «Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок». Питання: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати мені зрозуміле роз’яснення по суті питання з посиланням на ст.16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1. навіщо потрібні в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару дрібними партіями відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару працівники, які не будуть задіяні у постачанні товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 і пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з визначених цією статтею кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Абзацом 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Про певну кількість рефрижераторів
Дата подання: 30 січня 2024 18:45
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:49
Питання №12 Про певну кількість рефрижераторів У п. 1.1.1 Додатку 1 Замовник вимагає інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) рефрижераторів. Замовник для виконання умов договору вимагає з Учасника торгів 2 (два) рефрижератора. Згідно п.4.1. «Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника…». Згідно п.4.5. «Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок». Мені не зрозуміло навіщо потрібно для виконання умов договору 2 (два) рефрижератора, якщо згідно проекту договору: « п. 4.7. Місце поставки Товару: м. Харків, вул. Михайла Гуревича, 16», тобто місце поставки – одна адреса. Так як у разі потреби за необхідністю можливо залучити (взяти в оренду) авторефрижератор більшої вантажопід’ємністю. Питання: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати мені зрозуміле роз’яснення по суті питання з посиланням на ст.16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1. чи будуть задіяні в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару дрібними партіями відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару два авторефрижератора одномоментно?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 і пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з визначених цією статтею кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Абзацом 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Про певну кількість рефрижераторів
Дата подання: 30 січня 2024 18:51
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:49
Питання №13 Про певну кількість рефрижераторів У п. 1.1.1 Додатку 1 Замовник вимагає інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) рефрижераторів. Замовник для виконання умов договору вимагає з Учасника торгів 2 (два) рефрижератора. Згідно п.4.1. «Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника…». Згідно п.4.5. «Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок». Мені не зрозуміло навіщо потрібно для виконання умов договору 2 (два) рефрижератора, якщо згідно проекту договору: « п. 4.7. Місце поставки Товару: м. Харків, вул. Михайла Гуревича, 16», тобто місце поставки – одна адреса. Так як у разі потреби за необхідністю можливо залучити (взяти в оренду) авторефрижератор більшої вантажопід’ємністю. Питання: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати мені зрозуміле роз’яснення по суті питання з посиланням на ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» та НАКАЗУ 14.10.1997 № 363, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 лютого 1998 р. за № 128/256 «ПРАВИЛА перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»: 1. Чи можливо замінити в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару дрібними партіями відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару 2 (два) рефрижератора на 1 (один) більшої вантажопід’ємністю? Якщо ні, то чому?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 і пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з визначених цією статтею кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Абзацом 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Про певну кількість рефрижераторів
Дата подання: 30 січня 2024 18:59
Дата відповіді: 31 січня 2024 16:50
Питання №14 Про певну кількість рефрижераторів У п. 1.1.1 Додатку 1 Замовник вимагає інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу у кількості не менше 2 (двох) рефрижераторів. Замовник для виконання умов договору вимагає з Учасника торгів 2 (два) рефрижератора. Згідно п.4.1. «Поставка Товару здійснюється Постачальником поетапно, дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника…». Згідно п.4.5. «Товар поставляється автомобільним транспортом Постачальника, за його рахунок». Мені не зрозуміло навіщо потрібно для виконання умов договору 2 (два) рефрижератора, якщо згідно проекту договору: « п. 4.7. Місце поставки Товару: м. Харків, вул. Михайла Гуревича, 16», тобто місце поставки – одна адреса. Так як у разі потреби за необхідністю можливо залучити (взяти в оренду) авторефрижератор більшої вантажопід’ємністю. Питання: На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати мені зрозуміле роз’яснення по суті питання з посиланням на ст.16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1. навіщо потрібні по кваліфікаційним вимогам, викладеним у п.1.1.1. Додатку 1 тендерної документації в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару дрібними партіями відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості Товару два авторефрижератора, якщо буде задіяний у постачанні товару один (1) рефрижератор?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 1 і пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з визначених цією статтею кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Абзацом 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-04-000089 ● d1437846a3e34c40b986564ce310aa42
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 березня 2024 22:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.03.2024 № 36
(дата)
м. Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 04.03.2024 року


Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.03.2024 № 36

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2024-01-26-011967-a 26.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-05 11:28:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-26-011967-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Просимо надати пояснення (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі ФОП ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА (код ЄДРПОУ 2505412081) умов пункту 3 розділу 6 тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю».
4. Необхідно надати пояснення, чому на питання Провоторової І.В.: «згідно ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення правової підставі вимоги про медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів на підставі якої Ви її додали до тендерної документації. Відповідь надати по суті заданого питання посилаючись на діюче законодавство України» Замовником не надано роз`яснення щодо правової підстави вимоги про наявність медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, чим порушено вимоги статті 24 Закону №922 та пункту 54 ПКМУ №1178.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-07 12:19:48

Відповідь на запит про надання пояснень.


1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до потреб Державної установи «Інститут проблем ендокринної патології ім. В.Я. Данилевського Національної академії медичних наук України» та з урахуванням вимог законодавства. ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо, використовується для харчування пацієнтів клініки, які перебувають на лікуванні. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені в Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції, бюджетного запиту та затверджений головним розпорядником коштів – Національною академією медичних наук України.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, а також аналізу та моніторингу ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO». Відповідно до Методики для визначення очікуваної вартості була розрахована очікувана ціна як середньоарифметичне значення отриманих даних. Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару. Таким чином очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо, становить 411 000,00 грн з ПДВ.

2. Посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.ipep.com.ua/
3. Абзацом 2 пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. При цьому форму чи спосіб надання такої інформації Особливості та Закон не визначають, тому замовник самостійно визначає яким чином отримає таку інформацію. У наданій переможцем процедури закупівлі ФОП ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА виписці така інформація підтверджена, вимагати інший документ підстав не має.
4. Відповідно до пункту 54 Особливостей усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Отже нам невідомо, чи саме Провоторова І.В. зверталася до нас із зазначеним питанням.
Будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, що ми і зробили. Якщо фізична/юридична особа вважала би, що замовником роз’яснення було надано не по суті заданого питання, то така фізична/юридична особа мала права повторно звернутися до замовника за роз’ясненнями. А з огляду на те що фізична/юридична особа більше не зверталась до замовника, це означає, що роз’яснення замовника фізичну/юридичну цілком задовольнило.


Надання інформації про усунення порушення замовником

Захід направленей на недопущення у подальшому

2024-03-19 12:03:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2024 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 410 833,00
UAH з ПДВ
410 833,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 лютого 2024 20:53
Електронний підпис
05 лютого 2024 20:47
абз.14 п. 47.pdf
05 лютого 2024 20:47
Довідка.pdf
05 лютого 2024 20:47
абз.14 п. 47.pdf.p7s
05 лютого 2024 20:47
Довідка.pdf.p7s
03 лютого 2024 14:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2505412081
Переможець 410 833,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2024 18:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2024 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРАСОЛОВА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2505412081
410 833,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2024 13:42
Договір № 24 від 12.02.2024р..pdf укладений
12 лютого 2024 13:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
тушка курчат-бройлерів, заморожена 2000 кілограм 117,99
UAH
яловичини м’якоть, заморожена 700 кілограм 249,79
UAH