Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійно-поточний ремонт туалетних кімнат у ЗЗСО №181, за адресою м. Київ, вул. Джона Маккейна, 22a (ДК 021:2015 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи).
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2022-10-14-009540-a aebc66d13b2749f7bc29437411541da4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець Олег Віталійович

380442535305 gospgrupa20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Швець Олег Віталійович
380442535305
gospgrupa20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 жовтня 2022 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2022 10:00
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Аварійно-поточний ремонт туалетних кімнат у ЗЗСО №181, за адресою м. Київ, вул. Джона Маккейна, 22a (ДК 021:2015 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи) згідно документації.
Кошторисну документацію на виконання. Аварійно-поточний ремонт туалетних кімнат у ЗЗСО №181, за адресою м. Київ, вул. Джона Маккейна, 22a (ДК 021:2015 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи) підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю. 2. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції спрощених торгів. Остаточно виводиться вартість всього комплексу робіт з ПДВ. 3. Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції спрощеної закупівлі, надається розрахунок твердої договірної ціни та кошторис. Розрахунок договірної ціни надається також в інформаційній моделі програмного комплексу АВК-5 ( або аналог) версія 3.7.1 ( не нижче). 4. Строк виконання робіт: у період дії воєнного стану в 2022 році
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аварійно-поточний ремонт туалетних кімнат у ЗЗСО №181, за адресою м. Київ, вул. Джона Маккейна, 22a (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2022
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником у безготівковому порядку у національній грошовій одиниці України за рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на підставі наданих послуг після підписання Сторонами акта здачі-прийомки виконаних робіт по формі №КБ-2в, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. Авансові платежі за Договором не передбачені. Бюджетні зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних бюджетних асигнувань, фінансові зобов’язання беруться Замовником в межах відповідних фактичних надходжень коштів до фонду. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично виконані роботи/послуги здійснюється протягом 60 (шестидесяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно, що унеможливлює також застосування ст. 625 Цивільного кодексу України. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 жовтня 2022 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2022 16:34
аварійний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №181.docx
14 жовтня 2022 19:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2022 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 жовтня 2022 16:34
аварійний ремонт внутрішніх приміщень ЗДО №181.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКР ЛЕГО БУД 1 472 316,00
UAH з ПДВ
1 472 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2022 17:49
Електронний підпис
24 жовтня 2022 17:42
03. Копія Паспорту.pdf
24 жовтня 2022 17:42
03.1 Скан-копія наказу.pdf
24 жовтня 2022 17:42
05. Скан-копія статуту.pdf
24 жовтня 2022 17:42
15. Акт огляду.pdf
24 жовтня 2022 17:42
17. Форма пропозиції.pdf
24 жовтня 2022 17:42
18.1 Кошторис.pdf
24 жовтня 2022 17:42
21. Проект договору.pdf
24 жовтня 2022 17:42
22. Скан-копія ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКР ЛЕГО БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКР ЛЕГО БУД
#41188979
Переможець 1 472 316,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2022 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2022 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКР ЛЕГО БУД
#41188979
1 472 316,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 13:34
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 17:47
ДУ (ЗЗСО №181).pdf зміни до договору
29 грудня 2022 17:46
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 17:06
ДУ 181.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 17:04
Електронний підпис укладений
01 листопада 2022 13:25
Договір (181).pdf укладений
01 листопада 2022 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4533/УЛ-181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4533/УЛ-181
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 472 316,00
UAH