Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ЗАПОВІДНИК "КИЄВО-ПЕЧЕРСЬКА ЛАВРА" |
Код ЄДРПОУ: | 20073260 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛАВРСЬКА, будинок 9, корпус 8 |
Контактна особа: |
Пересадько Наталія 380444066346 LAVRATENDERCOM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 12:09 |
Очікувана вартість: | 50 337 307,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 252 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником за наявності бюджетного фінансування шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті (гривня) на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 7 (семи) робочих днів після підписання документів, що підтверджують виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2021 15:36 |
ТД_ФЛАВІАНА.doc | |
17 вересня 2021 15:36 |
Титул_ТД_ФЛАВІАНА.pdf | |
17 вересня 2021 15:36 |
Додаток_2ТД_ФЛАВІАНА_ТЗ_ч3.xls | |
17 вересня 2021 15:36 |
Додаток_2ТД_ФЛАВІАНА_ТЗ_ч4.xls | |
17 вересня 2021 15:36 |
Додаток_4ТД_ФЛАВІАНА_ФормаТП.doc | |
17 вересня 2021 15:36 |
Додаток_3ТД_ФЛАВІАНА_статті16_22_23.docx | |
17 вересня 2021 15:36 |
Додаток_2ТД_ФЛАВІАНА_ТЗ_ч2.xls | |
17 вересня 2021 15:36 |
Додаток_2ТД_ФЛАВІАНА_ТЗ_ч1.docx | |
17 вересня 2021 15:36 |
Додаток_1ТД_ФЛАВІАНА_Проект_дод3.docx | |
17 вересня 2021 15:36 |
Додаток_1ТД_ФЛАВІАНА_Проект_дод2.docx | |
17 вересня 2021 15:36 |
Додаток_1ТД_ФЛАВІАНА_Проект_дод1.xlsx | |
17 вересня 2021 15:36 |
Додаток_1ТД_ФЛАВІАНА_Проект.docx |
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000043 ● 1a87ed9ee8744f239e4b0d6b57f6b9c5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-09-17-009667-b 17.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 15:40:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «реставрація та пристосування пам`ятки архітектури місцевого значення «Бібліотека митрополита Флавіана» (охоронний № 893/14-Кв, корпус № 5) по
вул. Лаврська, 9 у Печерському районі м. Києва. (45453100-8 – Реставраційні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-17-009667-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможцем торгів приватне підприємство - ФІРМА «КЛАСІК», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 13:22:47
Національний заповідник «Києво-Печерська лавра» надає інформацію та документи на Запит Державної аудиторської служби України від 02.12.2021 за моніторингом UA-M-2021-11-30-000043.
Національний заповідник «Києво-Печерська лавра» надає інформацію та документи на Запит Державної аудиторської служби України від 02.12.2021 за моніторингом UA-M-2021-11-30-000043 (затверджено рішенням тендерного комітету НЗКПЛ протокол від 06.12.2021 № 12-01).
1. Яким чином і на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: Згідно з абзацем третім пункту 4 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. За нормами пункту 5.1.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Науково-проектна документація за проектом «Реставрація та пристосування пам`ятки архітектури місцевого значення «Бібліотека митрополита Флавіана» (охоронний № 893/14-Кв, корпус № 5) по вул. Лаврська, 9 у Печерському районі м. Києва» погоджена Департаментом охорони культурної спадщини КМДА (лист від 28.01.2019 № 066-237), затверджена у відповідності до норм Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560, на підставі позитивних експертних звітів: ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» від 19.12.2018 № 0248-4299-18/УЕБ/А та ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 27.08.2021 № 0212-4438-21/УЕГ/В.
Зважаючи на викладене, саме на підставі вказаної науково-проектної документації за проектом «Реставрація та пристосування пам`ятки архітектури місцевого значення «Бібліотека митрополита Флавіана» (охоронний № 893/14-Кв, корпус № 5) по вул. Лаврська, 9 у Печерському районі м. Києва.» замовником обґрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та визначено очікувану вартість по закупівлі UA-2021-09-17-009667-b у розмірі 50 337 307,00 грн. з ПДВ.
Додатки:
1. Експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА В БУДІВНИЦТВІ» від 19.12.2018 № 0248-4299-18/УЕБ/А
2. Експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 27.08.2021 № 0212-4438-21/УЕГ/В
3. Титульний лист науково-проектної документації за проектом.
4. Копія листа-погодження проектної документації Департаментом охорони культурної спадщини КМДА від 28.01.2019 № 066-237
5. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі робіт «Реставрація та пристосування пам`ятки архітектури місцевого значення «Бібліотека митрополита Флавіана» (охоронний № 893/14-Кв, корпус № 5) по вул. Лаврська, 9 у Печерському районі м. Києва. (45453100-8 – Реставраційні роботи)» по процедурі відкритих торгів UA-2021-09-17-009667-b -c розміщені замовником на власному веб-сайті kplavra.kyiv.ua за посиланням: https://kplavra.kyiv.ua/ua/node/2269.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможцем торгів приватне підприємство - ФІРМА «КЛАСІК», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Відповідь: Рішення про обрання ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА - ФІРМА «КЛАСІК» (ЄДРПОУ 30207826) переможцем відкритих торгів UA-2021-09-17-009667-b прийнято на засіданні тендерного комітету 26 жовтня 2021 року (Протокол № 10-05 додається). Рішення прийнято одноголосно тендерним комітетом за присутності наступних членів тендерного комітету:
Ткаченко Т.О., голова тендерного комітету, начальник наукового відділу аналізу проектних робіт, координації наукових архітектурних досліджень, охорони та обліку нерухомих пам’яток;
Майстерчук Т.П., заступник голови тендерного комітету, завідувач наукового сектору охорони та обліку нерухомих пам’яток;
Овчар А.В., заступник голови тендерного комітету, начальник відділу науково-реставраційних та відновлювальних робіт;
Квартюк О. В., член тендерного комітету, начальник відділу внутрішнього аудиту;
Кирмач Р.І., член тендерного комітету, головний інженер;
Антонюк А.Є., член тендерного комітету, заступник начальника наукового відділу аналізу проектних робіт, координації наукових архітектурних досліджень, охорони та обліку нерухомих пам’яток;
Юзина Н.М., член тендерного комітету, заступник начальника юридичного відділу;
Пересадько Н. А., секретар тендерного комітету, начальник відділу державних закупівель;
Прокопенко І.І., член тендерного комітету, начальник юридичного відділу;
Куницький М.І., член тендерного комітету, начальник інженерно-експлуатаційного відділу.
Відповідно до прийнятого на зазначеному засіданні тендерного комітету рішення особа тендерного комітету, яка відповідальна за оприлюднення інформації про закупівлю, - Пересадько Н. А., секретар тендерного комітету, начальник відділу державних закупівель.
Додатки:
1. Протокол засідання тендерного комітету від 26.10.21 № 10-05
2. Наказ Національного заповідника «Києво-Печерська лавра» від 03.08.21 № 04-07/89 «Про затвердження нового складу тендерного комітету Національного заповідника «Києво-Печерська лавра»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" |
49 006 503,96
UAH з ПДВ
|
47 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БРФ Відродження |
50 317 202,40
UAH з ПДВ
|
47 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТП БУДСЕРВІС" |
50 336 963,45
UAH з ПДВ
|
50 336 963,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" #30207826 |
Переможець |
47 299 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 17:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2021 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2024 11:28
|
ДодУг_3_дог_5.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2024 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2024 09:01
|
Дод_2_дог_5_2021.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2024 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:53
|
Додаткова_угода_1_дог_5.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 15:14
|
Дог№5_додатки_ч.2.pdf | укладений |
11 листопада 2021 15:14
|
Дог№5_додатки_ч.1.pdf | укладений |
11 листопада 2021 15:14
|
Договір№5_Флавіана.pdf | укладений |
11 листопада 2021 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із випадків, що дозволяє змінювати істотні умови договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі є продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Так, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону та п. 5.1 та 15.3 Договору та у зв’язку із відсутністю бюджетного фінансування витрат Замовника за капітальними видатками у 2023 році, Сторони погодились продовжити строк дії Договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань за Договором №5 від 11.11.2021 та, відповідно, викласти у новій редакції п. 2.1, 15.1, а також Календарний графік виконання робіт та План фінансування робіт, що є Додатками до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із випадків, що дозволяє змінювати істотні умови договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі є продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Так, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону та п. 5.1 та 15.3 Договору, Сторони дійшли згоди викласти Додаток №1 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №3 «План фінансування робіт» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із випадків, що дозволяє змінювати істотні умови договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі є продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Так, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону та п. 5.1 та 15.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 2 Додаткової угоди № 2 від 12 вересня 2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |