Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2021 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 175 224 525,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 876 122,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначений у п.2 Розділу 3 тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 10:47 |
ТД у редакції від 05.04.21.PDF | |
05 квітня 2021 10:47 |
Перелік змін 05.04.21.PDF | |
24 березня 2021 13:58 |
Перелік змін 24.03.21.PDF | |
12 березня 2021 11:13 |
Перелік змін.PDF | |
10 березня 2021 11:59 |
Перелік змін.PDF | |
03 березня 2021 13:23 |
Перелік змін.PDF | |
26 лютого 2021 15:43 |
Додаток 1.PDF | |
26 лютого 2021 15:43 |
Додаток 2.xls | |
26 лютого 2021 15:43 |
Додаток 3.PDF | |
26 лютого 2021 15:43 |
Додаток 4.PDF | |
26 лютого 2021 15:43 |
Додаток 5.PDF |
05 квітня 2021 10:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
05 квітня 2021 10:47 |
ТД у редакції від 05.04.21.PDF
|
||||||||||||||||||
05 квітня 2021 10:47 |
Перелік змін 05.04.21.PDF
|
||||||||||||||||||
24 березня 2021 13:58 |
Перелік змін 24.03.21.PDF
|
||||||||||||||||||
12 березня 2021 11:13 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||||||||
10 березня 2021 11:59 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||||||||
03 березня 2021 13:23 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||||||||
26 лютого 2021 15:43 |
Додаток 1.PDF
|
||||||||||||||||||
26 лютого 2021 15:43 |
Додаток 2.xls
|
||||||||||||||||||
26 лютого 2021 15:43 |
Додаток 3.PDF
|
||||||||||||||||||
26 лютого 2021 15:43 |
Додаток 4.PDF
|
||||||||||||||||||
26 лютого 2021 15:43 |
Додаток 5.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
4.1 При визначенні вартості робіт з капітального ремонту необхідно керуватися кошторисними нормативами, які поділяються на: – загальнодержавні кошторисні нормативи; – галузеві кошторисні нормативи, стандарти організації України; – кошторисні нормативи для окремих великих будов; – індивідуальні кошторисні норми. Форми первинних облікових документів, які використовуються при визначенні вартості робіт з капітального ремонту, наведені в ДСТУ Б Д.1.1-1. ( ФОРМА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РЕСУРСНОЇ ЕЛЕМЕНТНОЇ КОШТОРИСНОЇ НОРМИ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ наведена в ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 дод Г (обов»язковий)).
4.3 Якщо в нормативно-кошторисній базі відсутні ресурсні елементні кошторисні норми на окремі види робіт з капітального ремонту та ресурсні кошторисні норми експлуатації дорожніх машин та механізмів, розробляються індивідуальні кошторисні норми або СОУ. Розроблення таких документів здійснюється відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-6, а затвердження – відповідно до встановленого порядку. Індивідуальні кошторисні норми підлягають відповідній експертизі і застосовуються тільки для будови за даним проектом. В подальшому, пройшовши апробацію у виробничих умовах, зазначені норми затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами і вводяться в дію як галузеві.
4.3.1 Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами, на інші матеріальні ресурси і це призводить до зміни технології виконання робіт та показників цих норм, розробляються та затверджуються в установленому порядку індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми.СОУ 42.1-37641918-050:2018 7 При цьому обґрунтовуються витрати матеріальних та інших ресурсів, що зазнали змін в порівнянні з передбаченими ресурсними елементними кошторисними нормами. Обґрунтування змінених складових норм здійснюється відповідно до положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-6. Витрати матеріальних ресурсів, що замінені, визначають за виробничим або розрахунково-аналітичними методами відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-6. Розроблені ІРЕКН підлягають експертизі та затвердженню замовником у встановленому порядку.
4.3.2 У випадку, якщо при заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість робіт з капітального ремонту визначається за тими самими ресурсними елементними кошторисними нормами із заміненими матеріальними ресурсами. Витрати матеріальних ресурсів, що замінені, приймаються відповідно до 7.2.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-6.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку.
З огляду на це, вважаємо що вищезазначена вимога стосовно надання Учасником Банківської гарантії, яка повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку – є дискримінаційною та такою, що потребує обов’язковому видаленню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з абзацом першим ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Водночас, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В даній ситуації, вимога про надання Учасником Банківської гарантії, яка повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку є такою, що обмежує можливість участі імовірних учасників в даній процедурі закупівлі та призводить до дискримінації потенційних учасників, а у випадку, якщо дану вимогу не буде змінено, це призведе до майбутньої дискваліфікації.
Ми, як учасник, вважаємо таким, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників положення тендерної документації в наведеній вище редакції, оскільки така штучно обмежує коло банківських установ в яких учасник може отримати банківську гарантію. Така вимога Замовника обмежує учасників у вільному виборі контрагентів. Також зазначаємо, що відповідно до ст.2 Закону України «Про банки і банківську діяльність» - Банк - юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків; Відповідно до Рішення Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду платіжних систем Національного банку України 5 лютого 2021 року № 40 визначено окрема група банків: банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, до яких належать такі банки: АТ Ощадбанк, АТ КБ Приватбанк, АБ Укргазбанк, АТ Укрексімбанк, ПАТ "РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР". Разом з цим, відповідно до довідника банків, які мають банківську ліцензію Національного банку України наразі функціонують 73 банка.
Звертаємо увагу, що на банки, які потрапляють в категорію банків, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, поширюються підвищені вимоги (такі як достатність капіталу, формування резервів під боргові зобов'язання, тощо), які покликані зменшити ризики порушення їх фінансової стабільності. Слід додатково зазначити, що обслуговування в таких банках має певні недоліки, які полягають у більшій, ніж у середньому на ринку, вартості такого обслуговування (більша плата за відкриття і обслуговування рахунків, нижчі відсотки за вкладами, вищі тарифи на оформлення гарантій тощо). Більше того, віднесення до переліку «банків, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку» абсолютно не гарантує невизнання його банкрутства. Тобто цей статус жодною мірою ані юридично, ані практично не впливає на порядок та процедуру видачі банківських гарантій, виконання взятих на себе зобов’язань банком у подальшому та не створює жодних додаткових привілеїв чи гарантій для Замовника у подальшому. Більше того, банківська гарантія видана банком, що входить до переліку банків, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, є повною мірою аналогічною банківській гарантії, що видана банком, не віднесеного до даної категорії. Згадане вище додаткове навантаження на цю категорію банків вкотре обґрунтовує позицію щодо більшій, ніж у середньому на ринку вартості послуг таких банків, в тому числі і при оформленні банківських гарантій.
Крім того, акцентуємо увагу Замовника на аналогічні рішення органу оскарження АМКУ щодо оскарження вищенаведених дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема рішення №2362 -р/пк-пз від 10.02.2021 за процедурою закупівлі UA-2021-01-19-002527-b та рішення №3670 -р/пк-пз від 26.02.2021 за процедурою закупівлі UA-2021-01-22-001988-a.
Тому, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 24 Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та пропонуємо видалити вищезазначену вимогу з тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації, учасник повинен надати копію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN1436, згідно якого нанесена розмітка має витримувати 4 млн наїздів Р7. Вимагати від учасника надання свідоцтва до стандарту EN1436, який не використовується в Україні ? Доводимо до Вашого відома думку "Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. ШУЛЬГІНА" з цього приводу : Для забезпечення нормативного строку служби горизонтальної розмітки (функціональної довговічності), встановленої ДСТУ 2587:2010 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», а також дотримання вимог ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 «Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки» повинні дотримуватися вимоги нормативних документів, зокрема: СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування», СОУ 42.1-37641918-090:2012 «Пластики, спрей-пластики холодного та гарячого нанесення для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування». Відповідно до пункту 2 частини третьої статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги» організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення здійснюється відповідно до державних будівельних норм і стандартів. Це передбачає використання, у тому числі шляхом відповідних посилань, виключно чинних в Україні будівельних норм (ДБН; ГБН) та нормативних документів (ДСТУ; СОУ, прийнятих центральними органами виконавчої влади). Параметр щодо «витримування не менше ніж 4 млн. наїздів» та метод його випробування вищезазначеними стандартами, а також іншими чинними в Україні національними стандартами (ДСТУ), не встановлені. Експлуатаційні властивості матеріалів для дорожньої розмітки та метод випробування на знос за допомогою поворотного стенду регламентуються EN 1436:2018 «Road marking materials. Road marking performance for road users and test methods» та EN 13197:2011+A1:2014 «Road marking materials - Wear simulator Turntable» відповідно. ІДі європейські стандарти наразі не є чинним нормативними документами на території України і тому вони є необов’язковим при визначенні якісних показників матеріалів для дорожньої розмітки. Питання визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за межами України, регулюється статтею 45 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Зокрема, результати оцінки відповідності (протоколи випробувань, документи про відповідність тощо), проведеної в іншій державі, визнаються і приймаються в Україні згідно з положеннями чинних міжнародних договорів України, які передбачають взаємне визнання результатів оцінки відповідності. Наразі Орган сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ» не має укладених таких договорів, а інформація про зазначені міжнародні договори у інших призначених органах у нас відсутня. Також не володіємо інформацією про акредитовані лабораторії на території України, які мають можливість проводити випробування матеріалів для дорожньої розмітки згідно з ЕN 13197:201 1+А1:2014. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлення в тендерній документації на закупівлю послуг з улаштування дорожньої розмітки вимоги щодо здатності матеріалів витримувати не менше ніж 4 млн. проходів коліс є необгрунтованим та безпідставним. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЩОДО НАДАННЯ СВІДОЦТВ НЕ ЗА СТАНДАРТАМИ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В УКРАЇНІ.
Надіємось на взаєморозуміння, однак в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
З повагою, Учасник!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-05-000025 ● d8e60ab533c84bec8822a8b40387f5b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2021 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2021 № 401
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
02.07.2021 № 401
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-02-26-008056-a 26.02.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-08 09:17:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якого є капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О102314 Кошів - Бурківці км 0+000 - км 9+700, Київська область, (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), замовником якої є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-02-26-008056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-13 14:32:31
Пояснення на запит щодо моніторингу
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О102314 Кошів - Бурківці км 0+000 - км 9+700, Київська область відповідають проектній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 30.11.2020 № 1746-20Е. Очікувана вартість визначено відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/03/Obgruntuvannya-Kapitalniy-remont-avtomobilnoi-dorogi-zagalnogo-koristuvannya-miscevogo-znachennya-O102314-Koshiv-Burkivci-km-0-000-k.pdf
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-20 17:06:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О102314 Кошів - Бурківці км 0+000 - км 9+700, Київська область, замовником яких є Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером ID: UA-2021-02-26-008056-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
Прошу надати експертний звіт від 30.11.2020 № 1746-20Е, на підставі якого визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Вищевказаний документ необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-23 09:00:17
Пояснення на запит щодо моніторингу
Експертний звіт від 30.11.2020 № 1746-20Е
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення
2021-08-03 15:59:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 2 статті 32 Закону № 922-VIII)
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовник Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з інформацією та встановленими порушеннями, викладеними у висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель від 27.07.2021 по закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О102314 Кошів - Бурківці км 0+000 - км 9+700, Київська область та 10.08.2021 року було подано позовну заяву про оскарження вищезазначеного висновку до Окружного адміністративного суду м. Києва. |
Дата публікації: | 11 серпня 2021 |
Номер відкриття провадження: | № 640/22580/21 |
Дата відкриття провадження: | 12 серпня 2021 |
Документи:
17 серпня 2021 14:05
|
Електронний підпис |
17 серпня 2021 14:05
|
Електронний підпис |
11 серпня 2021 15:52
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" |
145 412 152,82
UAH з ПДВ
|
145 412 152,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
162 082 348,80
UAH з ПДВ
|
156 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
156 776 912,38
UAH з ПДВ
|
156 776 912,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
161 667 541,34
UAH з ПДВ
|
161 667 541,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" #38260976 |
Відхилено |
145 412 152,82
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 13:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Відхилено |
156 770 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 13:45
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Відхилено |
156 776 912,38
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 13:48
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
161 667 541,34
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2021 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 15:44
|
Додаткова угода № 4 від 03.08.2023.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2023 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:03
|
Додаткова угода №3_29.12.2022_Дог. №42-21_19.05.2021.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:28
|
Дод.угода №3.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 10:44
|
Додаткова угода від 22.09.2021 №2 № 42-20.PDF | зміни до договору |
22 вересня 2021 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2021 17:02
|
Додаткова угода від 23.06.2021 № 1 № 42-21.PDF | зміни до договору |
23 червня 2021 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2021 10:46
|
Договір від 19.05.2021 № 42-21.PDF | зміни до договору |
21 травня 2021 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2021 16:06
|
Договір від 19.05.2021 № 42-21.PDF | укладений |
19 травня 2021 16:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 42-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | _ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 42-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 42-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 42-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 20.1. Договору викласти у такій редакції: «20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року або до передачі об'єкта будівництва Замовнику, а у випадку невиконання Сторонами зобов’язань, передбачених Договором - діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» |
Номер договору про закупівлю: | № 42-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 42-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |