Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Павлушков Валерій Віталійович 380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2023 23:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 11:40 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 11:40 |
Очікувана вартість: | 16 425 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 82 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою Розділом ХІІІ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63110000-3: Послуги з обробки вантажів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації, оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі надані послуги, визначеному згідно з умовами Договору та підтверджено в чек-листах) надані Послуги здійснюється згідно з фактичним обсягом наданих Виконавцем Послуг протягом 7 (семи) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту про приймання-передачу наданих Послуг за умови реєстрації Виконавцем до дати платежу податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних та за умови відсутності неусунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених документів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 16:26 |
Тендерна документація.docx | |
15 вересня 2023 16:26 |
Тендерна документація.docx.p7s | |
15 вересня 2023 16:26 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору.docx.p7s | |
15 вересня 2023 16:26 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000054 ● f2c25c3876c443b6a9a0e2d21b34b811
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-09-15-012147-a 15.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-14 09:36:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з обробки вантажів (поштових відправлень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-012147-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послугт, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-15 10:10:47
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію публічних закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки трьох пропозицій потенційних виконавців послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не перевищує середнього значення таких пропозицій: ФОП КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ - 125,00 грн. за 1 людино-годину, ТОВ «ФН ПЕРСОНАЛ» - 132,00 грн. за 1 людино-годину, ФОП БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ - 125,00 грн. за 1 людино-годину. (Комерційні пропозиції додаються).
Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу послуг, що закуповувались, а саме: 131400 людино-годин. Середнє арифметичне, згідно отриманих пропозицій, за одиницю послуги складає – 127,33 грн. з ПДВ. Для розрахунку очікуваної вартості обрана вартість за одиницю послуги нижче середньо-ринкової відповідно до фінансування, що склала 125,00 грн. Відповідно очікувана вартість закупівлі склала 16 425 000,00 грн. (шістнадцять мільйонів чотириста двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2023 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: у зв’язку із значним збільшенням обсягу поштових відправлень, з метою недопущення накопичення пошти, а також для забезпечення своєчасного виконання розкладу руху автомобілів на магістральних та інших поштових маршрутах в частині своєчасного вивантаження та завантаження пошти, дотримання контрольних термінів оброблення поштових відправлень та зниження пікових навантажень на об’єктах сортування Східного операційного регіону АТ «Укрпошта» є необхідність в закупівлі Послуги з обробки вантажів (поштових відправлень). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до затверджених на підприємстві правил та регламентів щодо здійснення навантажувально-розвантажувальних робіт, переміщення поштових відправлень, формування палет, тощо, та інших нормативно-правових актів, якими регулюється порядок та правила надання подібних послуг та з урахуванням забезпечення конкурентного середовища для учасників закупівель. Так як об’єкти сортування пошти є режимним об’єктом, до виконавця послуг встановлено низку специфічних вимог в технічній специфікації та проекті договору, таких як: наявність у персоналу довідок МВС про відсутність судимості. Визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2023-09-15-012147-a, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику «Смарт тендер»).
Додатки:
1. Комерційні пропозиції: ФОП КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ, ТОВ «ФН ПЕРСОНАЛ», ФОП БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-17 15:57:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з обробки вантажів (поштових відправлень) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-012147-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» вимогам підпункту 6.2. пункту 6 технічної специфікації до тендерної документації в частині надання довідок МВС про відсутність судимості на кожну одиницю персоналу, яку планується залучати до надання послуг.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-21 15:07:49
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Пунктом 6 Розділу ІХ «Технічна специфікація» тендерної документації визначені вимоги до Виконавця, в тому числі в підпункті 6.2 зазначено: «6.2. Персонал, який планується залучити для надання послуг повинен бути у штаті Виконавця або працювати у Виконавця на інших законних засадах. Виконавець повинен забезпечити наявність довідок МВС про відсутність судимості на кожну одиницю персоналу, яку планується залучати до надання послуг».
Наголошуємо, що пунктом 6 Розділу ІХ тендерної документації встановлені вимоги саме до Виконавця, а не для Учасників процедури закупівлі.
Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, визначений у Розділі Х тендерної документації.
Пунктом 3 Розділу Х тендерної документації передбачено надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (розділ ІX тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі.
Учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано підписану технічну специфікацію (файл «Технічна документація»), чим виконано вимоги тендерної документації в цієї частині.
Тендерною документацією не передбачено надання учасниками процедури закупівлі довідок МВС про відсутність судимості на кожну одиницю персоналу саме у складі тендерної пропозиції.
Перевірка відповідності Виконавця вищезазначеній вимозі передбачена Замовником на етапі виконання договору, укладеного за результатами процедури закупівлі, у Розділі 3 Проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації), а саме:
«3.4.4 У Повідомленні Виконавцем зазначається список персоналу Виконавця, який планується залучити по Заявці та/або скорегованій Заявці до надання Послуг, із зазначенням прізвища, імені, по-батькові кожного працівника, паспортних даних (серія, номер паспорту).
3.4.5. До Повідомлення Виконавцем додаються сканкопії витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить інформацію про відсутність судимості на кожну одиницю персоналу Виконавця зі списку персоналу зазначеного у Повідомленні».
На підставі вищезазначеного, вимогами тендерної документації не передбачена перевірка Замовником довідок МВС про відсутність судимості на кожну одиницю персоналу, яку планується залучати до надання послуг ТОВ «ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ», оскільки подання таких документів не вимагалося Замовником у складі тендерної пропозиції учасника на етапі подання тендерних пропозицій.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-2
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2023 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОРЛОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ " |
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ " |
12 483 000,00
UAH з ПДВ
|
12 400 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
14 979 600,00
UAH з ПДВ
|
13 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" |
15 741 720,00
UAH з ПДВ
|
13 468 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОРЛОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ " #3275818191 |
Відхилено |
9 950 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 16:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2023 14:19
|
ФОП "БУРЯК ІГОР ЮРІЙОВИЧ
" #3352603214 |
Відхилено |
12 400 875,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 17:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2023 16:57
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ #2630400636 |
Відхилено |
13 460 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2023 10:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2023 08:50
|
ТОВ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" #40398340 |
Переможець |
13 468 500,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 11:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2023 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2023 15:33
|
TOV INTORABUDKOMPLEKT DOHOVIR 271023-14E.zip | укладений |
27 жовтня 2023 15:33
|