Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2020-02-24-002140-c ae0cce58f87c430e971a27b1960827dd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Перепадя Світлана

+380680878443 P51ORGMD@UKRPOST.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02002753
Місцезнаходження: 63601, Україна , Харківська обл., смт. Шевченкове, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ БУБЛІЧЕНКО, будинок 15
Контактна особа: Перепадя Світлана
+380680878443
P51ORGMD@UKRPOST.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63601, Україна, Харківська область, смт. Шевченкове, Бубліченко, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 15:24
Додаток 11 до ТД (Пояснювальна записка).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 10 до ТД (Технічне завдання).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 9 до ТД (Проект Договору).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 8 до ТД (Персональні дані).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 7 до ТД (Довідка про відсутність підстав для відмови ст 17).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 7 до ТД (Довідка про відсутність підстав для відмови ст 17).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 6 до ТД (Довідка про сервісні центри).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 5 до ТД (Довідка про досвід виконання аналогічних договорів).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 4 до ТД (Довідка про наявність працівників).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 3 до ТД (Довідка про наявність обладнання та МТБ).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 2 до ТД (Кваліфікаційні документи).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 1 до ТД (тендерна пропозиція).doc
24 лютого 2020 15:24
ТД КНП _Шевченківська ЦРЛ_ (24.02.2020).doc
24 лютого 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 15:24
Додаток 11 до ТД (Пояснювальна записка).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 10 до ТД (Технічне завдання).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 9 до ТД (Проект Договору).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 8 до ТД (Персональні дані).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 7 до ТД (Довідка про відсутність підстав для відмови ст 17).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 7 до ТД (Довідка про відсутність підстав для відмови ст 17).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 6 до ТД (Довідка про сервісні центри).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 5 до ТД (Довідка про досвід виконання аналогічних договорів).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 4 до ТД (Довідка про наявність працівників).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 3 до ТД (Довідка про наявність обладнання та МТБ).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 2 до ТД (Кваліфікаційні документи).doc
24 лютого 2020 15:24
Додаток 1 до ТД (тендерна пропозиція).doc
24 лютого 2020 15:24
ТД КНП _Шевченківська ЦРЛ_ (24.02.2020).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 22:00
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:18
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Шановний учаснику! Всі вимоги викладені у тендерній документації Замовника. В тендерній документації зазначено що до технічних вимог специфікації предмета закупівлі застосовується вираз «або еквівалент», але характеристики обладнання мають бути не нижче визначених у технічних вимогах до товару і мають бути сумісними з усіма складовими частинами комплекту предмета закупівлі.
- До участі в закупівлі допускаються всі на загальних підставах як Фізичні особи-підприємці так і юридичні особи, як платники ПДВ так і неплатники ПДВ. При порівнянні цін під час визначення переможця буде враховано остаточна ціна предмета закупівлі, яку пропонує Учасник.

Інформація про відміну

Дата відміни
10 березня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій