Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розбирання та демонтаж пошкодженої будівлі учбового корпусу(блок А,Г) Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова за адресою: м. Миколаїв, пр. Героїв України, 9
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2023-05-18-011492-a ● adeb410fb4ab4a5a8ea53dfaf5ecf534
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ КОРАБЛЕБУДУВАННЯ ІМЕНІ АДМІРАЛА МАКАРОВА |
Код ЄДРПОУ: | 02066753 |
Місцезнаходження: | 54007, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Героїв України, буд. 9 |
Контактна особа: |
Людмила Шумова +380512424805 lyudmyla.shumova@nuos.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150000 (Сто п’ятдесят тисяч) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 150000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з дати укладання договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Всі документи, що готуються безпосередньо Учасником та надаються в складі тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розбирання та демонтаж пошкодженої будівлі учбового корпусу(блок А,Г) Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова за адресою: м. Миколаїв, пр. Героїв України, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54007, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр. Героїв України, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2023 13:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2023 12:58 |
Перелік змін до ТД.docx | |
26 травня 2023 12:58 |
ТД (нова редакція).docx | |
26 травня 2023 12:58 |
Додаток 3 (Проект договору) (нова редакція).docx | |
18 травня 2023 15:32 |
Додаток 3 (Проект договору).docx | |
18 травня 2023 15:32 |
ТД.docx |
26 травня 2023 13:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2023 12:58 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
26 травня 2023 12:58 |
ТД (нова редакція).docx
|
|||
26 травня 2023 12:58 |
Додаток 3 (Проект договору) (нова редакція).docx
|
|||
18 травня 2023 15:32 |
Додаток 3 (Проект договору).docx
|
|||
18 травня 2023 15:32 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 27 травня 2023 20:12
Дата відповіді: 29 травня 2023 14:02
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічно договору Замовником, зокрема, зазначено, що аналогічним вважається договір (договори) на надання послуг з розбирання та демонтаж будівлі або частини будівлі або на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкцію або нове будівництво в рамках якого виконувались розбирання та демонтаж, який був укладений із Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Загальна вартість всіх робіт аналогічного договору не повинна бути меншою ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Замовник, вимагаючи надання в складі тендерної пропозиції аналогічного договору, укладеного "...із Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі»" та загальна вартість якого "...не повинна бути меншою ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі" обізнано обмежив коло потенційних учасників на участь у даній закупівлі. Головна ціль підтвердження досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі послуг - показати, що суб'єкт господарювання усвідомлює характер, об'єм та принцип послуг, що підлягають наданню. При цьому, кому саме та на яку суму надавались послуги, аналогічні предмету закупівлі, немає абсолютно ніякого значення.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, тендерна документація НЕ ПОВИННА містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону). Зазначені вище вимоги Додатку 1 до тендерної документації містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації та нерівного ставлення до учасників, оскільки прийняти участь у даній закупівлі зможе лише той суб'єкт господарювання, який на підтвердження досвіду виконання аналогічно договору в складі тендерної пропозиції надасть аналогічний договір з надання послуг з розбирання та демонтажу будівлі або частини будівлі або на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або нового будівництва в рамках якого виконувались розбирання та демонтаж, який був укладений із Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та загальна вартість всіх робіт якого не повинна бути меншою ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Відповідно до частини 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку.
З метою уникнення обмеження конкуренції, яка призводять до дискримінації учасників та нерівного ставлення до них, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення з Додатку 1 до тендерної документації наступного: "...укладений із Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі»" та "...Загальна вартість всіх робіт аналогічного договору не повинна бути меншою ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
На Ваше звернення щодо вимог зазначених в Додатку 1 до Тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, «У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;»
Отже, Замовник під час складання тендерної документації зазначає інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Вимога щодо укладення аналогічного договору із Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяє перевірити інформацію, в тому числі на повноту та достовірність.
Вимога щодо відсотка виконання договору дозволить Замовнику перевірити здатність учасника закупівлі виконувати великі об’єми робіт/послуг, що в свою чергу сприятиме ефективному наданню послуг згідно договору укладеному за результатом проведення відкритих торгів з особливостями.
Таким чином, дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки всі учасники процедурии закупівлі приймають участь на рівних умовах та підстав для внесення зміни до тендерної документації відсутні.
На Ваше звернення щодо вимог зазначених в Додатку 1 до Тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, «У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;»
Отже, Замовник під час складання тендерної документації зазначає інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Вимога щодо укладення аналогічного договору із Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяє перевірити інформацію, в тому числі на повноту та достовірність.
Вимога щодо відсотка виконання договору дозволить Замовнику перевірити здатність учасника закупівлі виконувати великі об’єми робіт/послуг, що в свою чергу сприятиме ефективному наданню послуг згідно договору укладеному за результатом проведення відкритих торгів з особливостями.
Таким чином, дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки всі учасники процедурии закупівлі приймають участь на рівних умовах та підстав для внесення зміни до тендерної документації відсутні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-18-011492-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛСІТІ-СЕРВІС" , Код ЄДРПОУ:40421931
Дата подання: 12 червня 2023 14:48
Дата подання: 12 червня 2023 14:48
СКАРГА,
що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скаржник вважає рішення про визначення Переможця закупівлі таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено право та законні інтереси Скаржника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 червня 2023 18:26
рішення від 14.06.2023 № 8641.pdf
Дата публікації: 14 червня 2023 18:26
інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2023 № 9324.pdf
Дата публікації: 27 червня 2023 11:30
рішення від 26.06.2023 № 9324.pdf
Дата публікації: 29 червня 2023 14:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9324-р/пк-пз від 26.06.2023 виконано.
Дата виконання рішення замовником: 30 червня 2023 15:41
Номер скарги: UA-2023-05-18-011492-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛСІТІ-СЕРВІС" , Код ЄДРПОУ:40421931
СКАРГА,
що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скаржник вважає рішення про визначення Переможця закупівлі таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено право та законні інтереси Скаржника
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-05-18-011492-a.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛСІТІ-СЕРВІС" , Код ЄДРПОУ:40421931
СКАРГА,
що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скаржник вважає рішення про визначення Переможця закупівлі таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено право та законні інтереси Скаржника
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Реалбудсервіс-транс |
2 721 413,09
UAH з ПДВ
|
2 721 413,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
4 679 364,00
UAH з ПДВ
|
4 679 364,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛСІТІ-СЕРВІС" |
4 700 008,48
UAH з ПДВ
|
4 700 008,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Реалбудсервіс-транс #37564631 |
Рішення скасоване |
2 721 413,09
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 15:37
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 червня 2023 00:00
|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Рішення скасоване |
4 679 364,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 14:56
|
ПП Реалбудсервіс-транс #37564631 |
Відхилено |
2 721 413,09
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 13:20
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 липня 2023 00:00
|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Відхилено |
4 679 364,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2023 11:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛСІТІ-СЕРВІС" #40421931 |
Відхилено |
4 700 008,48
UAH з ПДВ
|
06 липня 2023 11:35
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій