Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт адміністративного приміщення головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області за адресою 43026, Волинська область, м Луцьк, вул. Кравчука, 22в
Очікувана вартість
783 389,00 UAH
UA-2020-09-18-002977-c ade97724d62e422cbabc01e4ce6d38be
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яринюк Роман Миколайович

+380332770817 gu@vl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 13358826
Місцезнаходження: 43026, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, вул. Кравчука, 22-в
Контактна особа: Яринюк Роман Миколайович
+380332770817
gu@vl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 16:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 16:57
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:54
Очікувана вартість: 783 389,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 916,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 роб
Капітальний ремонт адміністративного приміщення головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області за адресою 43026, Волинська область, м Луцьк, вул. Кравчука, 22в
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43026, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул. Кравчука, 22В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 3 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні питання
Дата подання: 19 вересня 2020 12:13
Дата відповіді: 21 вересня 2020 16:35
Надайте відповідь на питання:по переліку та обсягам робіт,згідно додатка 1:1.пункт.7.Розбирання покриття підлог з плитки 183,5 м2п.19 улаштування стяжки 183.5 м2.яка чистова підлога має бути по стяжці,в п.21 вказано тільки 5,4 м2 плитки?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Розбіжність між обсягом розбирання покриття підлоги з плитки та улаштуванням покриття з керамічної плитки пояснюється тим, що не вся поверхня, на якій буде розбиратися плитка буде повторно вкладатися плиткою.
Техумови
Дата подання: 20 вересня 2020 17:28
Дата відповіді: 21 вересня 2020 16:36
Термiни виконання до 31 жовтня.яким чином ?якщо початок роботи не ранiше моменту визначення переможця.тобто пiсля 12 Жовтня,а сроки повного схвачування бетону 28 днiв,а ще треба його укласти та провести оздоблювальнiроботи?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що початок робіт можливий лише після укладення договору, а не з моменту визначення переможця. До укладення договору відносини між замовником та переможцем неможливі з огляду на зміст проведення конкурентної закупівлі (якою є спрощена закупівля), що включає в себе можливість оскарження дій або бездіяльності замовника, відмови переможця підписати договір про закупівлю тощо. Однак, після визначення переможця одразу укласти договір неможливо, враховуючи вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до частини п’ятої статті 33 зазначеного закону договір не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Відповідно, після укладення договору виконавець приступає до виконання робіт.
Визначений в оголошенні термін виконання робіт Замовник вважає достатнім. Звертаємо вашу увагу, що подаючи пропозицію учасник погоджується з усіма вимогами замовника, в тому числі зі строками виконання робіт.
Також повідомляємо, що збільшити термін виконання робіт замовник не має можливості, оскільки Пенсійним фондом України встановлено вимогу щодо завершення ремонтних робіт територіальних органів фонду до зо жовтня 2020 року включно.
Технічне завдання
Дата подання: 21 вересня 2020 11:12
Дата відповіді: 21 вересня 2020 16:37
Додаток 1 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі 3. Лист-гарантію, що учасник зобов’язується після підписання договору до виконання - поясність про, що має бути лист гарантія
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати лист-гарантію, що учасник зобов’язується після підписання договору до виконання робіт надати копію сертифікатів якості на матеріальні ресурси.
Умови закупівлі
Дата подання: 21 вересня 2020 12:30
Дата відповіді: 21 вересня 2020 16:37
Шановний Замовник прошу Вас пояснити згідно яких критеріїв Ви проводите Спрощену/допорогову закупівлю.
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Під час прийняття рішення про здійснення закупівлі шляхом проведення спрощеної закупівлі Замовник керувався вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі — Закон) та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (надалі — Порядок).
Предметом закупівлі є роботи. Відповідно до пункту 4 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва. За об’єктом, що знаходиться за адресою м.Луцьк, вул. Кравчука, 22В в поточному році роботи не проводилися, а тому очікувана вартість предмета цієї закупівлі дорівнює очікуваній вартості капітального ремонту, що має проводитися, а саме 783 389,00 грн.
Відповідно до пункту 28 частини першої статті 1 Закону спрощена закупівля — придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону (1,5 мільйона гривень, оскільки предметом закупівлі є роботи).
Враховуючи викладене, уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про здійснення закупівлі шляхом проведення спрощеної закупівлі.
техумови
Дата подання: 21 вересня 2020 16:59
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:20
На Ваше запитання повідомляємо наступне. Розбіжність між обсягом розбирання покриття підлоги з плитки та улаштуванням покриття з керамічної плитки пояснюється тим, що не вся поверхня, на якій буде розбиратися плитка буде повторно вкладатися плиткою.-- Ваша вІдповідь на запитання ----якщо не буде вкладатися плитка на ту поверхню,що розбирається,ТО ЯКА ЧИСТА!!!!!!!!!!ПІДЛОГА ТАМ МАЄ БУТИ по стяжці ????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне.
В додатку 1 до оголошення Замовником надано повний перелік робіт, що необхідно виконати із зазначенням реальних обсягів робіт.
У разі виникнення питань щодо технічної сторони предмета закупівлі Ви можете звернутися до відповідної контактної особи, зазначеної в оголошенні телефоном та отримати роз’яснення щодо конкретних робіт та їх обсягів.
ТЕХ УМОВИ
Дата подання: 21 вересня 2020 17:17
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:21
На Ваше запитання повідомляємо наступне. Звертаємо Вашу увагу, що початок робіт можливий лише після укладення договору, а не з моменту визначення переможця. До укладення договору відносини між замовником та переможцем неможливі з огляду на зміст проведення конкурентної закупівлі (якою є спрощена закупівля), що включає в себе можливість оскарження дій або бездіяльності замовника, відмови переможця підписати договір про закупівлю тощо. Однак, після визначення переможця одразу укласти договір неможливо, враховуючи вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до частини п’ятої статті 33 зазначеного закону договір не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Відповідно, після укладення договору виконавець приступає до виконання робіт. Визначений в оголошенні термін виконання робіт Замовник вважає достатнім. Звертаємо вашу увагу, що подаючи пропозицію учасник погоджується з усіма вимогами замовника, в тому числі зі строками виконання робіт. Також повідомляємо, що збільшити термін виконання робіт замовник не має можливості, оскільки Пенсійним фондом України встановлено вимогу щодо завершення ремонтних робіт територіальних органів фонду до зо жовтня 2020 року включно.НАДАЙТЕ ЗМІСТОВНУ ВІДПОВІДЬ НА ПОСТАВЛЕНЕ ЗАПИТАННЯ ,НЕ ПОРУШУЮЧИ ДЕРЖАВНІ БУДІВЕЛЬНІ НОРМИ УКРАЇНИ : Конструкції будинків і споруд БЕТОННІ ТА ЗАЛІЗОБЕТОННІ КОНСТРУКЦІЇ Основні положення ДБН В.2.6-98:2009.а саме період набирання бетоном проектноі міцності до моменту подальшою експлуатаціі становить 28 діб (оштукатурення та декоративноі обробки,що є в Ваших техумовах),з метою якісного виконанні цих робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Чинним законодавством України, зокрема Законом України “Про публічні закупівлі” не встановлено вимоги до Замовника надавати роз’яснення терміну виконання робіт на основі ДБН України. Закон України “Про публічні закупівлі” не містить вимоги щодо надання Замовником будь-яких розрахунків встановлених строків виконання робіт чи надання послуг.
Подаючи пропозицію учасник погоджується з усіма вимогами замовника, в тому числі зі строками виконання робіт. У разі незгоди з термінами виконання робіт Ви можете не брати участь у цій закупівлі.
Повторно повідомляємо, що збільшити термін виконання робіт замовник не має можливості, оскільки Пенсійним фондом України встановлено вимогу щодо завершення ремонтних робіт територіальних органів фонду до зо жовтня 2020 року включно.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "РЕМБУДСЕРВІС" 688 000,00
UAH з ПДВ
644 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт Буд Проект" 708 478,00
UAH з ПДВ
645 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:22
цiнова_пропозицiя.zip
02 жовтня 2020 16:22
довідка+про+ліцензію.zip

Публічні документи

02 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:24
аналогічний договір.pdf
02 жовтня 2020 14:42
кошторисний розрах.pdf
02 жовтня 2020 14:42
лист згода.pdf
02 жовтня 2020 14:41
довідка (ст.17).pdf
02 жовтня 2020 14:41
Довідка (обладнання).pdf
02 жовтня 2020 14:41
інж.проектувальник.pdf
02 жовтня 2020 14:41
довідка (ст.9 ЗУ).pdf
02 жовтня 2020 14:41
довідка (про санкції).pdf
02 жовтня 2020 14:41
довідка (про корупц..pdf
02 жовтня 2020 14:41
гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2020 14:41
цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 14:41
Дозвіл.pdf
02 жовтня 2020 14:41
Виписка з єдр.pdf
02 жовтня 2020 14:41
Перелік видів робіт.pdf
02 жовтня 2020 14:41
Ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 14:41
Наказ про прийняття.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА ФІРМА "РЕМБУДСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт Буд Проект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА ФІРМА "РЕМБУДСЕРВІС"
#21742094
Переможець 644 990,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 08:32

Документи

06 жовтня 2020 08:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 08:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "РЕМБУДСЕРВІС"
#21742094
644 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2020 08:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:31
Договір укладений
15 жовтня 2020 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 644 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 107 498,30 UAH)