Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34814670 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, ПЛ.РИНОК, будинок 1 |
Контактна особа: |
Возняк Андрій Степанович 380322975954 inzhlmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2023 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 34 358 923,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 171 794,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання Робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі» |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за фактично виконані Роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2023 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2023 16:15 |
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc | |
12 липня 2023 16:15 |
dodatok_2_договір.doc | |
12 липня 2023 16:15 |
dodatok_1_умови.doc | |
12 липня 2023 16:15 |
Документація.doc | |
12 липня 2023 16:15 |
dodatok_3_переможець.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000004 ● ef1abccdbd0d4a85a9e6f54822bb2e38
- Статус: завершено ● Дата: 20 грудня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 12:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-07-12-009504-a 12.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 15:23:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту доріг та тротуарів на вул. Старознесенській (від вул. Польової до вул. Богданівської) у м. Львові. Коригування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-12-009504-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Захід нео буд»» забезпечення виконання договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії у відповідності до пункту шостого розділу 6 тендерної документації.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин та причин внесення змін до договору від 03.08.2023 № 10к/І, зокрема, щодо зміни загальних обсягів та загальної вартості робіт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 12:06:51
Пояснення, інформація та документи
1. Розмір бюджетного призначення визначено виходячи із пропозицій до бюджету на 2023 рік та відповідно до прийнятої ухвали Львівської міської ради від 02.03.2023 №2884 «Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік» (наявна у вільному доступі на веб-сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/ у розділі «Документи ЛМР»).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі а також його очікувану вартість визначено на підставі розробленої відкоригованої проектно-кошторисної документації по об’єкті (надаємо), яка пройшла державну експертизу: експертний звіт (Позитивний) № ЛВ 0193-5957-23/УЕГ/А від 30.06.2023 (скан-копію надаємо).
Одночасно надаємо розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://city-adm.lviv.ua/public-information/departments/departament-zhytlovoho-hospodarstva-ta-infrastruktury/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/26249/download?cf_id=36.
3. Переможцем торгів ТзОВ «Будівельна компанія «Захід нео буд» надано забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії від 24.07.2023 №33958 (скан-копію надаємо).
4. На виконання рішення Львівської міської ради №112 від 14.02.2020 «Про затвердження Порядку проведення перевірки управлінням фінансового контролю департаменту “Адміністрація міського голови“ кошторисної документації» (наявне у вільному доступі на веб-сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/ у розділі «Документи ЛМР») департаментом житлового господарства та інфраструктури листом №4-2502-34602 від 07.08.2023 (копію надаємо) скеровано кошторисну документацію по об’єкті в управління фінансового контролю. За результатами перевірки управлінням фінансового контролю надано зауваження та рекомендації (лист №4-2103-11824 від 01.09.2023 - копію надаємо). На підставі вищевказаного внесено зміни в договір від 03.08.2023 №10к/І.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» |
33 829 867,49
UAH з ПДВ
|
33 829 867,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» #40452418 |
Переможець |
33 829 867,49
UAH з ПДВ
|
20 липня 2023 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 16:59
|
ДД_6.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2023 15:06
|
ДД1.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2023 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2023 15:55
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
03 серпня 2023 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та, відповідно, зменшення ціни договору про закупівлю із 33 829 867,49 грн. з ПДВ до 33 327 901,33 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 10 к/І |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: продовжено строк дії договору про закупівлю та/або строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт із: «до 31.01.2024» до «2023 – 2024 - та продовження у наступних бюджетних періодах» |
Номер договору про закупівлю: | 10 к/І |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |