Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (КНП "ББЛІЛ") |
Код ЄДРПОУ: | 01994132 |
Місцезнаходження: | 08301, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул.Котляревського,1 |
Контактна особа: |
Прасол Світлана Юхимівна +380459561523 bblil.prasol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
09 червня 2023 14:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-23-000070 ● fe997c4183cf4bbaab60f544f3c25026
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 16:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2023 № 108-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 23.11.2023 № 108-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-06-09-008877-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (КНП "ББЛІЛ")
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-28 10:38:56
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2023-06-09-008877-a, (ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації), яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (КНП "ББЛІЛ") (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олександр ЛОБУРЬ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-30 11:51:29
Пояснення
У звязку з проведенням ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ моніторингу закупівлі «Послуга проведення комп’ютерної томографії головного мозку при гострому інсульті та магнітно-резонансної томографії головного мозку при гострому інсульті», за кодом ДК 021:2015: 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2023-11-23-000070) та оприлюдненням запиту про надання пояснень (дата публікації: 28.11.2023 10:38), КНП «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі – Замовник/ КНП «ББЛІЛ») надає наступну інформацію.
1).Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у тендерній документації зазначаються така інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Під час визначення технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі Замовником були враховані вищезазначені вимоги Закону.
Під час визначення предмета закупівлі послуг проведення комп’ютерної томографії головного мозку при гострому інсульті та магнітно-резонансної томографії головного мозку при гострому інсульті та їх характеристик у процедурі Закупівлі Замовником вжито вичерпні заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі.
Під час визначення вимог щодо підтвердження якості характеристик послуг проведення комп’ютерної томографії головного мозку при гострому інсульті та магнітно-резонансної томографії головного мозку при гострому інсульті ураховано галузеві стандарти у сфері охорони здоров’я, програми державних гарантій медичного обслуговування населення, лікування пацієнта відбувається за рахунок медичного закладу в повному обсязі, в тому числі забезпеченість пацієнта лікарськими засобами та виробами медичного призначення. Призначення лікування відбувається згідно стандартів по наданню медичної допомоги та протоколу лікування. Однією з основних вимог НСЗУ за програмою медичних гарантій -Пакет послуг «МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ МОЗКОВОМУ ІНСУЛЬТІ» є проведення термінової нейровізуалізації (КТ або МРТ) всім пацієнтам з підозрою на гострий мозковий інсульт за місцем надання послуг відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я (не пізніше 60 хвилин з моменту звернення пацієнта/пацієнтки з підозрою на гострий мозковий інсульт) який/яка є кандидатом для проведення тромболізису, в заклад або доставлення його/її бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги та не пізніше 24 годин з моменту звернення усіх інших пацієнтів з підозрою на гострий мозковий інсульт в заклад або доставлення його /її бригадою екстреної (швидкої) медичної допомоги). Отже, технічні та якісні характеристики закупівлі визначені на підставі договору між Замовником і НСЗУ за програмою медичних гарантій- Пакет послуг «МЕДИЧНА ДОПОМОГА ПРИ ГОСТРОМУ МОЗКОВОМУ ІНСУЛЬТІ» та у чіткій відповідності із законодавством України та з дотриманням основоположних принципів здійснення публічних закупівель, які встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 1 379 000,00 грн (Один мільйон триста сімдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок), визначений відповідно до форми №20 (річна) затверджена Наказом МОЗ України від 10 липня 2007 року №378 та до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі за текстом – Наказ).
На виконання вимог розділу ІІ Наказу Замовником було визначено очікувану вартість предмету закупівлю у такій послідовності:
По-перше, на підставі аналізу фактично наданих послуг КТ та МРТ за 2021-2022 рр., були використані статистичні дані стаціонарного відділення по пролікованим випадкам.
По-друге, Замовником було сформовано опис предмета закупівлі із залученням відповідних фахівців Замовника.
По-третє, Замовником було здійснено аналіз ринку щодо цін на Послуги проведення комп’ютерної томографії головного мозку при гострому інсульті та магнітно-резонансної томографії головного мозку при гострому інсульті. Аналіз ринку був проведений шляхом використання як загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на публічному модулі аналітики BI Prozorro,), так і інформації, отриманої з комерційних пропозицій потенційних учасників (надаються копії комерційних пропозицій). Отримана Замовником інформація після проведення вищезазначених заходів дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі.
Окрім того, Замовником під час визначення очікуваної вартості послуг, було проаналізовано інформацію про ціни аналогічних послуг, яка містилась у договорах про закупівлю за поточний рік або у разі відсутності інформації про ціни поточного року - за останні два роки.
По-четверте, Замовником було визначено очікувану вартість кожного окремого предмета закупівлі.
Таким чином, на підставі вищевикладеного можна зробити висновок, що для визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка містилася у відкритих джерелах (у тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на публічному модулі аналітики BI Prozorro). Окрім того, Замовником було проаналізовано комерційні пропозиції потенційних учасників закупівлі.
Отже, Замовником було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та форми №20 (річна) затверджена Наказом МОЗ України від 10 липня 2007 року №378.
2). 03.05.2023 року були оголошені відкриті торги з особливостями на Послуги проведення комп’ютерної томографії головного мозку при гострому інсульті та магнітно-резонансної томографії головного мозку при гострому інсульті, ID: UA-2023-05-03-012217-a на суму 1 379 000,00 грн.(Один мільйон триста сімдесят девять тисяч грн.00 коп.) так на 11.05.2023 року закупівля не відбулась через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
Відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункту 13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;
Отже, закупівля «Послуги проведення комп’ютерної томографії головного мозку при гострому інсульті та магнітно-резонансної томографії головного мозку при гострому інсульті», ID: UA-2023-06-09-008877-a, проведена відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» пункту 13, підпункту 6.
Додаються комерційні пропозиції (копії).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАНДІАГНОСТИКА" #40891999 |
Переможець |
1 379 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода_2 від 26.03.2024.pdf | зміни до договору |
26 березня 2024 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 10:09
|
Додаткова угода 1 від 28.12.2023.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 11:17
|
Протокол виправлення технічної помилки 19.06.2023.pdf | зміни до договору |
20 червня 2023 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 11:14
|
договір | укладений |
09 червня 2023 14:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 23-144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 23-144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 23-144 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |